Eigenlijk alles wat lekker zit. Voor de rest maakt het uiterlijk van kleding me niet zoveel uit, zolang ik maar niet voor lul loop.quote:Op maandag 12 november 2012 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat vind jij leuke kleding dan.
Dan gaat het je dus eigenlijk niet om leuk, maar om comfort. En die twee kunnen prima samen gaan hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat lekker zit. Voor de rest maakt het uiterlijk van kleding me niet zoveel uit, zolang ik maar niet voor lul loop.
Ik heb echt geen gevoel voor mode, ben een blinde modehork
YES!quote:Op maandag 12 november 2012 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan gaat het je dus eigenlijk niet om leuk, maar om comfort. En die twee kunnen prima samen gaan hoor.
voor zover je weet :pquote:Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
YES!![]()
En ja, 95% is voor mij comfort en de overige 5% is niet voor lul lopen
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 12 november 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, het dragen van een pak werkt in de meeste gevallen gewoon bevorderlijk voor je succes bij vrouwen. Draag een overhemd (een effen overhemd, niet zo'n gedrocht met blokjes), en een colbertje en het werkt gewoon. Ja, natuurlijk zijn er vrouwen die van wat anders houden maar over het algemeen doet een pak of een deel van een pak het gewoon erg goed.
Maar voel mij zo happy happy happy in oude afgedragen kledingquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Kledingtip: draag waar jij je lekker in voelt mits dat geen vodden zijn.
Amenquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar sommige vodden zitten zo lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Vodden zitten wel altijd lekker ruimquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hoorde dat vooral een oefening die de "squat" heet erg goed voor je is?quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Tangledup het volgende:
Ik heb wel een verschil in aandacht gemerkt door iets anders.. sinds ik breder ben, omdat ik al ruim een jaar sport. Dat werkt blijkbaar wel.
Zelfs mijn vriendin heeft een paar keer gezegd dat ik er veel mannelijker (maar ook ouder) door uitzie.
Dus naar de sportschool gaan helpt..
Kan je gewoon bij de c&a kopen hoorquote:Op maandag 12 november 2012 22:39 schreef Tangledup het volgende:
Net overhemd en een nette jas doet inderdaad wel veel.
Maar ja, veel te duur allemaalIk heb hier wel wat overhemden van Hugo Boss en Profuomo liggen, maar om nou te zeggen dat ik er heel gelukkig van word dat ik 100 euro per overhemd kwijt was.. nee.
De laatste tijd loop ik er weer heel casual bij.. recession style. Het liefste loop ik erbij in een spijkerbroek, gympen en een t-shirt. Als het weer dat toelaat natuurlijk.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de c&a kopen hoor
Volgens mij heb ik geen kleren van boven de 50 euroquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Faxie het volgende:
Mijn kleding komt voor het grootste deel niet onder de 100,- uit per stuk in de aanbieding nog wel![]()
Gelukkig ben ik niet zo'n shopper
Overigens draag ik ook wel eens 'slordige' kleding, maar merk geen enkel verschil in aandacht. Niks blijft niks.
Maar ik kijk niet naar prijs als ik in de winkel loop. Hoewel het niet te gek moet worden.
Dat klopt inderdaad. Als ik eenmaal een inkomen krijg dan koop ik nieuwe kleren en als ik in een stabiele werkomgeving ben terechtgekomen, dan begin ik aan een Roaccutane kuur. Tot dan blijf ik gewoon zonnebanken en veel sporten. Tja, je moet soms wat over hebben voor een normaal uiterlijk (en uitstraling). Pas totdat deze problemen gefixed zijn zet ik het relatiegebeuren even aan de kant. Het interesseert me niet zo meer nu ik een aantal andere dingen voor mezelf gefixed heb, zoals mijn sociale situatie.quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef AlexanderC het volgende:
kleding lijkt mij wel belangrijk om de vrouwtjes aan te trekken; kleding maakt de man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |