abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 november 2012 @ 22:50:10 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119108435
Nope, ouderwets gevalletje te lang twijfelen en te laat zijn.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 11 november 2012 @ 22:51:13 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119108493
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm iemand verder nog versierd ofzo ???
Nee. Al voel ik me wel een stuk beter en denk ik dat ik op dit moment beter kan versieren dan tot voorkort.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119108991
Topic even doorgelezen ik val niet op mannen in pak
pi_119109459
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
Topic even doorgelezen ik val niet op mannen in pak
Dat pak kan uit, dat weet je he?
pi_119109560
Ja maar dan nog niet zo'n voorliefde voor pakmannen , dan liever iemand die er vlot in een gewone spijkerbroek of andere soort broeken, maar ik denk ook meer dat ik op type stoerdere mannen val en dan valt pak al gauw af.
  zondag 11 november 2012 @ 23:12:10 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119109592
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat pak kan uit, dat weet je he?
Hoeveel let jij op kleding, Straw?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119109602
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar dan nog niet zo'n voorliefde voor pakmannen , dan liever iemand die er vlot in een gewone spijkerbroek of andere soort broeken, maar ik denk ook meer dat ik op type stoerdere mannen val en dan valt pak al gauw af.
James Bond draagt een pak, is die niet stoer?

Heb verder ook niet iets met pakken, al kan het zeker goed staan. Vriendin van me daarentegen glijdt van d'r stoel bij de aanblik van een leuke man in pak. :D
pi_119109618
quote:
Wat leuk dat je het vraagt,

Nou daags terug na een klusje ging ik langs in het cafeetje waar de accordeonist zijn riedeltje speelde zoals gewoonlijk nam ik plaats aan de bar bestelde mij een fijn glas wijn genietende van het stukje muziek op de achtergrond. Zag in mijn ooghoek een prachtige dame binnenkomen zij hing haar jas aan de kapstok en nam langs mij aan de bar plaats.

Uiteraard als een heer betaamt vroeg ik haar of zij een een drankje wilde daarop gaf zij te kennen dat te willen waarop ik een fijn glas wijn bestelde voor haar. Na een fijne conversatie tussen ons beiden vroeg ik haar of zij samen met mij wilde dansen, daar stemde zij mee.

Daarop vroeg ik de accordeonist een geschikt nummer te spelen samen met de prachtige dame in mijn hand danste wij samen de tango op een punt gingen wij samen weer aan de bar zitten. Van beide kanten leek het zo mooi er was sprake van liefde zij wilde kussen waarop ik besloot het te zeggen mooie dame met jou lieve ogen val voor de liefde van de man, ze was ontsteld gooide een glas wijn in mijn gezicht rukte haar jas van de kapstok en liep woest de deur uit de mooie dame met blonde lokken was weg.

Al met al niet echt een slecht avond echter moet toch sneller melden dat vrouwen niet echt mijn ding zijn als het zich voordoet.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119109713
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef FAUSTINO het volgende:

Daarop vroeg ik de accordeonist een geschikt nummer te spelen samen met de prachtige dame in mijn hand danste wij samen de tango op een punt gingen wij samen weer aan de bar zitten. Van beide kanten leek het zo mooi er was sprake van liefde zij wilde kussen waarop ik besloot het te zeggen mooie dame met jou lieve ogen val voor de liefde van de man, ze was ontsteld gooide een glas wijn in mijn gezicht rukte haar jas van de kapstok en liep woest de deur uit de mooie dame met blonde lokken was weg.
Huh, wat zei je nou precies? Is niet echt duidelijk waarom ze ontsteld was.

quote:
Al met al niet echt een slecht avond echter moet toch sneller melden dat vrouwen niet echt mijn ding zijn als het zich voordoet.
Niet echt je ding? Op welke manier?
pi_119109761
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

James Bond draagt een pak, is die niet stoer?

Heb verder ook niet iets met pakken, al kan het zeker goed staan. Vriendin van me daarentegen glijdt van d'r stoel bij de aanblik van een leuke man in pak. :D
Ik persoonlijk vind Thor stoerder maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik denk dat ik er gewoon echt niets mee heb , mannen met tattoo's daarentegen vind ik weer sexy :Y Ik denk dus dat een boel vrouwen op verschillende types vallen .
pi_119109792
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huh, wat zei je nou precies? Is niet echt duidelijk waarom ze ontsteld was.

[..]

Niet echt je ding? Op welke manier?
Ben nu eenmaal van de mannenliefde en heb dat pas gezegd toen zij met haar lippen naar mij toe kwam.
pi_119109985
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ben nu eenmaal van de mannenliefde en heb dat pas gezegd toen zij met haar lippen naar mij toe kwam.
Ah, aha.
  zondag 11 november 2012 @ 23:24:21 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119110115
Ik moest het ook twee keer lezen voordat ik het door had.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119110177
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, aha.
Vrouwen versieren is voor mij een koud kunstje echt hoef enkel een hengel uit te gooien en heb beet. Mannen daarentegen het blijft een ramp soms vervloek ik mijzelf echt waarom het wel met vrouwen lukt echter met de mannen niet :')
pi_119110290
Wordt ook hier weer eens hoog tijd voor een meisje in mn leven na ruim 2,5 jaar vrijgezel. Vooral met de feestdagen weer voor de deur, maten die de laatste tijd steeds vaker op zaterdag kiezen voor een avondje met hun meisje dan voor stappen, maar vooral omdat ik erg graag van mezelf wil weten hoe ik nu, als een stuk meer ervaren iemand met een relatie om zal gaan.

Ben volgens mij heel erg veranderd vergeleken met 3 jaar geleden, kan me nu ook niet meer voorstellen dat ik toen op die manier in een relatie stond. Maarja, nu nog een leuk meisje vinden.. Kom er erg weinig tegen moet ik zeggen. Ga sowieso niet meer zovaak echt uit, afgezien van een avondje kroeg/bios/uiteten ofzo..
pi_119111431
Ik ben er nog gewoon hoor Heloef :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 12 november 2012 @ 00:23:29 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119112025
quote:
onbewust, maar hij was al bezet.
pi_119112107
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 00:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

onbewust, maar hij was al bezet.
Jammer , ik heb een poosje iemand achter me aan gehad die samenwoond en een open relatie heeft maar ben daar nooit op in gegaan en eigenlijk blij om .
Ik heb altijd het idee dat als ik zoiets doe dan in een wespennest zit waar ik toch echt niet in wil zitten.
pi_119112287
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef FAUSTINO het volgende:
Mannen daarentegen het blijft een ramp soms vervloek ik mijzelf echt waarom het wel met vrouwen lukt echter met de mannen niet :')
Tja, omdat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.
  maandag 12 november 2012 @ 01:14:14 #170
373366 FTLOTG
por qué aquí?
pi_119112793
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Wat leuk dat je het vraagt,

Nou daags terug na een klusje ging ik langs in het cafeetje waar de accordeonist zijn riedeltje speelde zoals gewoonlijk nam ik plaats aan de bar bestelde mij een fijn glas wijn genietende van het stukje muziek op de achtergrond. Zag in mijn ooghoek een prachtige dame binnenkomen zij hing haar jas aan de kapstok en nam langs mij aan de bar plaats.

Uiteraard als een heer betaamt vroeg ik haar of zij een een drankje wilde daarop gaf zij te kennen dat te willen waarop ik een fijn glas wijn bestelde voor haar. Na een fijne conversatie tussen ons beiden vroeg ik haar of zij samen met mij wilde dansen, daar stemde zij mee.

Hahaha wat een top verhaal!
  maandag 12 november 2012 @ 08:36:15 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119114349
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Jammer , ik heb een poosje iemand achter me aan gehad die samenwoond en een open relatie heeft maar ben daar nooit op in gegaan en eigenlijk blij om .
Ik heb altijd het idee dat als ik zoiets doe dan in een wespennest zit waar ik toch echt niet in wil zitten.
Achja was een leuke avond, maar je moet je dan wel een beetje inhouden.
Uiteindelijk nog wel met hem en z'n vriendin om 7 uur smorgens bij hen op de bank na zitten borrelen :')
pi_119114373
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Achja was een leuke avond, maar je moet je dan wel een beetje inhouden.
Uiteindelijk nog wel met hem en z'n vriendin om 7 uur smorgens bij hen op de bank na zitten borrelen :')
Dit was toch niet zo'n moment dat je dacht dat het kat in het bakkie was en dat hij vervolgens zijn vriendin presenteerde?
  maandag 12 november 2012 @ 08:41:11 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119114394
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
Dit was toch niet zo'n moment dat je dacht dat het kat in het bakkie was en dat hij vervolgens zijn vriendin presenteerde?
Nee hoor. Wist al dat ie een vriendin had, maar was gewoon gezellig. Enkel dat je bij het afscheid zo'n 'eigenlijk willen we wel zoenen' moment hebt.
pi_119114483
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor. Wist al dat ie een vriendin had, maar was gewoon gezellig. Enkel dat je bij het afscheid zo'n 'eigenlijk willen we wel zoenen' moment hebt.
;(
pi_119114603
Overigens, het dragen van een pak werkt in de meeste gevallen gewoon bevorderlijk voor je succes bij vrouwen. Draag een overhemd (een effen overhemd, niet zo'n gedrocht met blokjes), en een colbertje en het werkt gewoon. Ja, natuurlijk zijn er vrouwen die van wat anders houden maar over het algemeen doet een pak of een deel van een pak het gewoon erg goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')