Op de basisschool en de eerste jaren van de middelbare school was dat ook zo.quote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je alles gelezen hebt, dan weet je dat Benzin heeft verteld dat hij "zomaar" gepest werd.
Ik zie er dan uit als een dikkertje in een pak.quote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan, maar sommige mannen zijn gewoon niet geschikt voor een pak.
Want ik zie er dan meer uit als een accountant, zonder het koffertje.
Ik haat niet, ik zeg enkel hoe ik er dan uit zien. Accountantje.quote:
Ik zeg doen, iedereen op mijn werk op 1 na heeft een vriendin maar die heeft onlangs ook nog een vriendin gehad. Accountants worden aanbeden door die smatjes Gquote:Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik zeg enkel hoe ik er dan uit zien. Accountantje.
Dat heeft met andere dingen te maken dan enkel het pak.quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg doen, iedereen op mijn werk op 1 na heeft een vriendin maar die heeft onlangs ook nog een vriendin gehad. Accountants worden aanbeden door die smatjes G
Weet je wat het is, als mensen hier de waarheid tegen je zeggen, soms bot maar soms ook niet, dan vat je dat ook al op als kritiek of 'lelijk doen'. Dus wanneer jij het hebt over meisjes die lelijk tegen je doen, is dat nogal een breed begrip. Misschien kun je proberen meer open te staan voor de denkbeelden van anderen, zelfs als deze in jouw optiek niet kloppen. Probeer er iets uit te halen waar je wel wat aan hebt en als dat niet kan, laat het dan langs je heen gaan.quote:Op zondag 11 november 2012 19:15 schreef benzin het volgende:
Dat is ook wel zo. De meesten kwetsten me alleen om wat ze hadden gehoord. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat (ook nu nog) meisjes die mij niet kennen lelijk tegen me doen.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg doen, iedereen op mijn werk op 1 na heeft een vriendin maar die heeft onlangs ook nog een vriendin gehad. Accountants worden aanbeden door die smatjes G
Das kut voor je (ik kan het weten, ben zelf ook gepest, maar dan voornamelijk op de basisschool. Op de middelbare werd ik toch wat meer met rust gelaten), maar dat betekent niet dat de meeste vrouwen van nature gemeen zijnquote:Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Op de basisschool en de eerste jaren van de middelbare school was dat ook zo.
Valt mee, ik ben al een stuk volwassener dan een half jaar geleden. Sommige dingen hoef je niet altijd serieus te nemenquote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet echt nog volwassen worden heh.
Je kent Benzin lang genoeg om te weten dat hij vind dat alle meisjes slecht voor hem zijn. Maar ook dat Benzin een echte geschiedenis heeft waarin hij op jonge leeftijd al behoorlijk heftig gepest is. Ik vind dat je behoorlijk op hem aan het springen bent en je kiest op dit moment de verkeerde dingen uit om over te haten.quote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als je alles gelezen hebt, dan weet je dat Benzin heeft verteld dat hij "zomaar" gepest werd..
Ik denk dat je dat niet zonder hulp gaat redden. Met hulp is alles mogelijk, maar daarvoor moet je het eerst proberen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef benzin het volgende:
Is het realistisch om te verwachten dat ik ooit die achterstand, opgelopen tijdens een periode van kritieke ontwikkeling, ooit nog kan inhalen?
Het klinkt prima.quote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je moeite hebt met versieren kan je denk ik beter naar een bar gaan dan naar een discotheek om uit te gaan. Want bij een bar kan je wat beter met elkaar praten en is wat meer gericht op die 'praatsfeer' volgens mij dan een disco. Daar meer om te dansen. Zeg maar wat om ontopic te gaan en bedacht me dit en vond het wel oke klinken
Ik heb het andersom gedaan in het beginquote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je moeite hebt met versieren kan je denk ik beter naar een bar gaan dan naar een discotheek om uit te gaan. Want bij een bar kan je wat beter met elkaar praten en is wat meer gericht op die 'praatsfeer' volgens mij dan een disco. Daar meer om te dansen. Zeg maar wat om ontopic te gaan en bedacht me dit en vond het wel oke klinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh oki.quote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben al een stuk volwassener dan een half jaar geleden. Sommige dingen hoef je niet altijd serieus te nemen
quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het andersom gedaan in het begin
1) Vertrouw op je looks
2) Pop die moves
3) Doe de wenkbrauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een sjembek dat zeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het andersom gedaan in het begin
1) Vertrouw op je looks
2) Pop die moves
3) Doe de wenkbrauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Inderdaad. Je moet je er niet voor schamen. Je moet ook niet letten op wat anderen vinden van wat je doet. Ik ben zowel naar mijn studiebegeleidster gegaan als mijn huisarts voor zowel geestelijke als lichamelijke problemen. Nou moet ik wel zeggen dat ik het zelf helemaal gefixed heb, maar ze geven je wel tips enzo.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet zonder hulp gaat redden. Met hulp is alles mogelijk, maar daarvoor moet je het eerst proberen.
Ga jij nu maar rijst eten net zoals de armste mensen in de wereld. Toon je sympathie en verhonger jezelfquote:
Ja tuurlijk, je doet het wel zelf. Maar wel volgens bepaalde stappen en evt. met medicatie.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet je er niet voor schamen. Je moet ook niet letten op wat anderen vinden van wat je doet. Ik ben zowel naar mijn studiebegeleidster gegaan als mijn huisarts voor zowel geestelijke als lichamelijke problemen. Nou moet ik wel zeggen dat ik het zelf helemaal gefixed heb, maar ze geven je wel tips enzo.
oki.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga jij nu maar rijst eten net zoals de armste mensen in de wereld. Toon je sympathie en verhonger jezelf_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |