quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf vette bakwat is dit voor een auto
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet zeker
http://www.autoblog.com/2(...)-limited-production/
Af en toe eens links, wel zo aardig, krijgt die ook eens watquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik had als tt: Paul gaat hele weekend zijn rechterhand trainen
Je hebt hem goed afgericht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik had als tt: Paul gaat hele weekend zijn rechterhand trainen
Meeste mensen zijn rechtshandig (met schrijven), dus ook vaak met rukken.quote:
Ik ben topfit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn rechtshandig (met schrijven), dus ook vaak met rukken.
Is gewoon slim nadenken. Dat kan jij nu niet, omdat je moe bent.
Ga je mee doen met ruk marathon van Saind?quote:
Dat denk ik niet. Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga je mee doen met ruk marathon van Saind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik ben linkshandig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn rechtshandig (met schrijven), dus ook vaak met rukken.
Is gewoon slim nadenken. Dat kan jij nu niet, omdat je moe bent.
Ik ook.quote:
Dat is een van de weinige dingen die ik rechts kanquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Kan ik goed combineren met muis.
Nu, wat een raar tijdstip, of bedoel je vanavond?quote:
Nee nu.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Nu, wat een raar tijdstip, of bedoel je vanavond?
Ik muis rechts en ruk rechts maar ik kan eigenlijk vrij goed muizen met links. Half jaartje gedaan een keer in de zomer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Kan ik goed combineren met muis.
je hele zomer gerukt met recht waardoor verlaming waardoor links moeten gebruiken. Heb je nog last van je maag?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik muis rechts en ruk rechts maar ik kan eigenlijk vrij goed muizen met links. Half jaartje gedaan een keer in de zomer.
Nee had lichte RSI klachten, daarom.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hele zomer gerukt met recht waardoor verlaming waardoor links moeten gebruiken. Heb je nog last van je maag?
Heb je nog gewed?quote:
Ja FOK! doet vet raarquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
Voetbal
wat heeft Danny nou weer gedaan
Spelen we nog een laatste liedje voordat we ten onder gaan?quote:
Sowieso was FOK net ook traag..quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
Voetbal
wat heeft Danny nou weer gedaan
Hij lag er van de week ook al ff uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso was FOK net ook traag..
Dat is meer iets voor MUZ. Wij gaan als helden ten onder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spelen we nog een laatste liedje voordat we ten onder gaan?
Geo is Leo.quote:
Ik zag je edit.quote:
3-1quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Davy wat gaat PSV doen tegen Heerenveen?
veranderd.quote:
Ik vind dat er vaak problemen zijn FOK!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
tering man, fok doet echt irritant hier
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik durf toch niet buiten dit topic te komenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Geo en ik hebben al troost gezocht bij elkaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja, dat ook ja. DM is ook constant kapot.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat er vaak problemen zijn FOK!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Beetje mijn man afpakken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geo en ik hebben al troost gezocht bij elkaar.
Ben je een moslim ofzo?quote:
Was een grapje, relax.quote:
Ga met je eigen volk daten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje, relax.
Beetje droevig dat je zelfs online jaloers bent.
Hij is de vrouw dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje, relax.
Beetje droevig dat je zelfs online jaloers bent.
PSV heeft geen Turkse supporters (hoop ik).quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:11 schreef GGMM het volgende:
Doublepain is idd moslim, gok ik.
Denk Turks.
Jawel. Elke Turk die ik ken is voor PSV en voor Real Madrid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV heeft geen Turkse supporters (hoop ik).
Want wij zingen altijd: Hand in hand, kameraden...quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef Doublepain het volgende:
Ajacieden zijn altijd homo's, dus dan moet je ze wel haten..
Hoeveel ken je er?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Elke Turk die ik ken is voor PSV en voor Real Madrid.
Echt stereotype.
1.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want wij zingen altijd: Hand in hand, kameraden...
quote:Ajax moet voorop gaan in het doorbreken van het taboe op homoseksualiteit in het voetbal. Dat wil de Amsterdamse politiek het uithangbord van de stad opleggen.
Ahh dat wil de politiek dus dan is het maar zo, nee duidelijkquote:
'Ajax moet een homoclub worden'quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh dat wil de politiek dus dan is het maar zo, nee duidelijk
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
'Ajax moet een homoclub worden'
Dat is hetzelfde artikel, debiel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja omdat de politiek dat wil dan is het maar zo, nee duidelijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het bevestigt alleen maar wat hij zegt, dus veel hadden we niet aan die info. Draagt niks bij aan je punt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet ik flikkertje, ik post hem gewoon voor meer info
Nee, meer natuurlijk, maar het is bijna altijd raak.quote:
Ik ontken ook niet wat hij zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het bevestigt alleen maar wat hij zegt, dus veel hadden we niet aan die info. Draagt niks bij aan je punt.
Verstandig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet wat hij zegt.
Als ik Youtubereacties mag geloven. De reden dat die Turken/mocro's niet voor Ajax zijn. Komt omdat de Boer een ''kankerracist'' is omdat hij El Ham buiten de selectie laat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, meer natuurlijk, maar het is bijna altijd raak.
Niet erg verder.
liet*quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Youtubereacties mag geloven. De reden dat die Turken/mocro's niet voor Ajax zijn. Komt omdat de Boer een ''kankerracist'' is omdat hij El Ham buiten de selectie laat.
Daarom kiest hij ook voor Cillessen en niet voor Vermeer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Youtubereacties mag geloven. De reden dat die Turken/mocro's niet voor Ajax zijn. Komt omdat de Boer een ''kankerracist'' is omdat hij El Ham buiten de selectie laat.
negers =/= mocrosquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk? Alsof de Boer geen negers opstelt.
Is Armeens maar maakt niet uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:20 schreef Doublepain het volgende:
Maar Ozbiliz is ook weg zie ik, dus nog een Turk minder daar.
Echt wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is Armeens maar maakt niet uit
Armeen/Turk, geen verschil.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach Armenen, Turken, allemaal hetzelfde. Zijn ook goede vrienden en shitquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is Stylo ook een turkquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ach Armenen, Turken, allemaal hetzelfde. Zijn ook goede vrienden en shit
Het zijn Ajacieden, veel kan je er ook niet van verwachtenquote:
Nouja ik heb liever dat jij gaat want Stylo is wel tofquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zijn Ajacieden, veel kan je er ook niet van verwachten
Goed ideequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja ik heb liever dat jij gaat want Stylo is wel tof
Hmmm da's nog best wel een ideequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.pathe.nl/film/18073/jimi-hendrix-70-live-at-woodstock
Misschien wat voor liefhebbers hier
Welk is dezen?quote:Voordat je reageert
Help DonRaja, gebruik alleen www.imgdumper.nl
Oh okquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige host die niet wordt geblokkeerd door z'n werk
nog niet..quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige host die niet wordt geblokkeerd door z'n werk
quote:
quote:
Nice!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:
Voetbalshirts #61 - Met het seizoen onderweg
THE FUCK
Ik vind hem mooi, ik neem aan dat je haat vanwege Turken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:
Voetbalshirts #61 - Met het seizoen onderweg
THE FUCK
Zo is onze Stylo helemaal niet johquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi, ik neem aan dat je haat vanwege Turken?
Dacht daar niet eens aan, maar misschien wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi, ik neem aan dat je haat vanwege Turken?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht daar niet eens aan, maar misschien wel.
Leuk gejat idee van Nike, maar het is een stuk mooier dan dat ze zelf iets bedenken.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Doet me denken aan het Valencia away shirt dit jaar
[ afbeelding ]
In de kleuren van de Comunitat Valenciana
Dat is waar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Leuk gejat idee van Nike, maar het is een stuk mooier dan dat ze zelf iets bedenken.
quote:Voordat je reageert
Help DonRaja niet, gebruik puu.sh
Nu kunnen we over hem roddelen
Puma vind ik ook wel mooi vaak, Adidas heeft altijd die strepen die het verkloten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:55 schreef mrstylo het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Adidas mooiste voetbalshirts maken.
Gebruik je ook een stream om te fokken ofzo?quote:
Ik vind juist dat die strepen heel mooi maken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Puma vind ik ook wel mooi vaakt, Adidas heeft altijd die strepen die het verkloten.
Ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gebruik je ook een stream om te fokken ofzo?
Bij het Ajax shirt niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind juist dat die strepen heel mooi maken.
Gebeurt ook vast wel, maar daar horen wij niks van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
je zou toch denken dat de echte fans van Barcelona wel eens in opstand komen vanwege 3 jaar oprij belachelijk shirts.
Oh wacht..
Vindt het wel mooi eigenlijk. Al maakt die Ajax logo het lelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij het Ajax shirt niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat Ajax logoquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt het wel mooi eigenlijk. Al maakt die Ajax logo het lelijk.
Waarom zie ik Joran?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij het Ajax shirt niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat uitshirt is echt gruwelijk kut, zou misschien wat zijn als trainingshirtje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja die is wel lelijk. Niet normaal gewoon.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat uitshirt is echt gruwelijk kut, zou misschien wat zijn als trainingshirtje.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gebruik je ook een stream om te fokken ofzo?
Daar denken ze al een tijd aan hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moet Heracles niet eens aan een nieuw stadion denken?
Oh, ok. Zou wel mooi zijn voor Heraclesquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar denken ze al een tijd aan hoor
Achievementsquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
net keihard op het hoogste niveau een level op halo 4 solo uitgespeeld, krijg ik geen achievement.![]()
![]()
Dus eigenlijk had je net zo goed niks kunnen doen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
net keihard op het hoogste niveau een level op halo 4 solo uitgespeeld, krijg ik geen achievement.![]()
![]()
Oh, en dat.quote:
je moeder komt op de pcquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Halo 2 speelde ik vroeger echt zovaak, op de oude xbox nog
Jammer dat 4 niet op PC komt
quote:
quote:
Dat weet je toch zelf wel? Dit lijkt meer op pimpen tov vrienden enzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Kun je zien hoeveel je gehaald hebt in een game, niks mis mee.
Yup, er zijn alleen van die kerels die uren spelen om een bepaalde achievement te halenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Kun je zien hoeveel je gehaald hebt in een game, niks mis mee.
Dus? Overigens begrijp je ook heus wel dat het dingen ook persoonlijk uitdagend maakt en houdt. Waarom ben jij standaard over alles negatief?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf wel? Dit lijkt meer op pimpen tov vrienden enzo.
Ja man, ik pimp tegenover mijn vrienden met mijn achievements.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf wel? Dit lijkt meer op pimpen tov vrienden enzo.
Dat is jouw mening. Ik vind het werken voor een digitale veer in je reet totaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Overigens begrijp je ook heus wel dat het dingen ook persoonlijk uitdagend maakt en houdt. Waarom ben jij standaard over alles negatief?
Ik haal die levels op het hoogste niveau en dan vind ik het leuk om dat later nog te kunnen zien. Jij doet berichten verwijderen als ze wat over je club zeggen en ik haal graag een achievement op de xbox, ieder zijn ding toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind het werken voor een digitale veer in je reet totaal niet boeiend.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik haal die levels op het hoogste niveau en dan vind ik het leuk om dat later nog te kunnen zien. Jij doet berichten verwijderen als ze wat over je club zeggen en ik haal graag een achievement op de xbox, ieder zijn ding toch?
Ja, idd; iedereen die digitaal iets doet is hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, beide digitaal en beide vinden we het blijkbaar leuk om te doen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_boek_v_d_meyde.html
Ze wilden mods 2 x modaal gaan betalen, maar die plannen zijn de ijskast ingegaan toen de plannen van de premie afhankelijke ziektekostenpremie bekend werden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Krijgen mods trouwens al een vergoeding (in de vorm van gratis abbo ofzo?) van FOK!, of is het puur vrijwillig?
Vrijwillig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Krijgen mods trouwens al een vergoeding (in de vorm van gratis abbo ofzo?) van FOK!, of is het puur vrijwillig?
En admins, werken die echt voor FOK! of is dat ook nog vrijwillig (want er gaat wel enorm veel tijd in zitten lijkt me)?quote:
Je wordt uitgebuit ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat zeg ik toch niet joh, debiel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd; iedereen die digitaal iets doet is hetzelfde.
Daarom.quote:
Klopt, dat zeg ik om duidelijk te maken dat je vergelijking kant noch wal raakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet joh, debiel.
Een Achievement gaat vaak uit van een moeilijke variant op dezelfde situatie/(of level), en deze behalen geeft daarom vanzelfsprekend meer voldoening en zorgt ervoor dat je het spel zo uitdagend mogelijk uitspeeld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind het werken voor een digitale veer in je reet totaal niet boeiend.
Het was ook meer om je te laten zien dat andere iets anders leuk kunnen vinden wat jij niet leuk vind. Kun je dat bevatten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Klopt, dat zeg ik om duidelijk te maken dat je vergelijking kant noch wal raakt.
uitspeeltquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Achievement gaat vaak uit van een moeilijke variant op dezelfde situatie/(of level), en deze behalen geeft daarom vanzelfsprekend meer voldoening en zorgt ervoor dat je het spel zo uitdagend mogelijk uitspeeld.
Ik begrijp wel deels waar je op doelt. Typisch vindt het jammer dat het spel geen melding maakt van zijn behaalde achievement, maar dat staat volledig los van achievements ansich
Ja, dat is idd wat ik bedoel. Zonde Archievement is het toch alsnog een hele uitdating om dat moeilijke level te halen? Sterker nog; dat is toch de reden dat je de game koopt? Snap niet wat zo'n Archievement toevoegt, that's it.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Achievement gaat vaak uit van een moeilijke variant op dezelfde situatie/(of level), en deze behalen geeft daarom vanzelfsprekend meer voldoening en zorgt ervoor dat je het spel zo uitdagend mogelijk uitspeeld.
Ik begrijp wel deels waar je op doelt. Typisch vindt het jammer dat het spel geen melding maakt van zijn behaalde achievement, maar dat staat volledig los van achievements ansich
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wat ik bedoel. Zonde Archievement is het toch alsnog een hele uitdating om dat moeilijke level te halen? Sterker nog; dat is toch de reden dat je de game koopt? Snap niet wat zo'n Archievement toevoegt, that's it.
Die verduidelijkt die extra uitdagingen. Sommige uitdagingen zou je zelf niet opkomen om het op die bepaalde manier te doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wat ik bedoel. Zonde Archievement is het toch alsnog een hele uitdating om dat moeilijke level te halen? Sterker nog; dat is toch de reden dat je de game koopt? Snap niet wat zo'n Archievement toevoegt, that's it.
Zit je ook op mobiel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bedankt dat je me aan dit inzicht hebt geholpen. Ik was echt in de veronderstelling dat iedereen hetzelfde leuk vindt als ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was ook meer om je te laten zien dat andere iets anders leuk kunnen vinden wat jij niet leuk vind. Kun je dat bevatten?
Nou, wat zit je dan te zeiken? Godverdomme zeg.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bedankt dat je me aan dit inzicht hebt geholpen. Ik was echt in de veronderstelling dat iedereen hetzelfde leuk vindt als ik.
Ik maak duidelijk dat ik iets niet leuk vind. JIj voelt je blijkbaar aangevallen. Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, wat zit je dan te zeiken? Godverdomme zeg.
Ik voel mij niet aangevallen, je zit gewoon te zuigen. Ik geef gewoon wat uitleg, omdat ik oprecht dat dat je zo bekrompen was dat je zoiets niet begreep. En dan geef je zo'n aids reactie. Stoer wel, digitale veer in je reet erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak duidelijk dat ik iets niet leuk vind. JIj voelt je blijkbaar aangevallen. Hoeft niet hoor.
Ja dat dus. Als je bij bepaalde games 50 rondjes om een boom heen rent krijg je een Achievement. Dat is gewoon raar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Achievements kunnen leuk zijn om betere wapens te unlocken bijv maar de meeste games doen dat niet.. die komen met onzin zoals een nieuw outfitjeof zoals FIFA.. een andere bal.
Je moet gewoon zoals God Of War modes unlocken bijv dat is tof.
Onzin. Ik gaf een mening en beargumenteer deze. Jij had blijkbaar het idee dat jij het van mij niet leuk mag vinden ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangevallen, je zit gewoon te zuigen.
Leuk joh,quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een beetje FM moe..
Ik had wel een supervette Atlantic League gemaakt
Nouja, heb het al maanden niet meer gespeeld dus nu is het wel weer leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een beetje FM moe..
Ik had wel een supervette Atlantic League gemaakt
Heb Section 80 nog niet gehoord, maar vind z'n laatste album echt tof.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
KLSection 80 was tof, nieuw shit is echt poep
Waarheid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:13 schreef mrstylo het volgende:
http://vimeo.com/53053348#at=0
Wat ben ik blij dat Kendrick Lamar dit uit ge-edit heeft.
Je moeder is ......quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
KLSection 80 was tof, nieuw shit is echt poep
Okquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo lekker FM spelen eerst douchen.
Douche je niet op de club?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je 13 al Stijn?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij is bang voor een stijve.quote:
oh ik heb een afwijkende mening en mijn moeder is gelijk een paar puntjes?quote:
Waarom is rap die nieuw is per definitie niet goed?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:22 schreef Saind het volgende:
Kutzooi gaat het weer over die nieuwerwetse kutrap
Beter pomp je De la soul
quote:
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is rap die nieuw is per definitie niet goed?
Vind jij van MellowHype?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken ik niet.quote:
Ohquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is maar een mythe.O.a mijn stiefzus doet die sport en ze zegt dat het niet waar is.
Die ken ik ook niet.quote:
Dat zeg ik niet. Alleen dat er gewoon geen goede nieuwe rap is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
OFWGTKAquote:
Ja, heb het al opgezocht. Maar zegt me niksquote:
ah, denk ook niet dat Tyler the creator en vrienden echt jou ding is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, heb het al opgezocht. Maar zegt me niks
Er was maar 1 meiske bij ons en niet echt een beautyquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de E'tjes en F'jes douchete ik wel altijd met meisjes op de voetbal na de training..
Ik liep een keer na de zwemles de meisjeskleedkamer binnenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de E'tjes en F'jes douchete ik wel altijd met meisjes op de voetbal na de training..
Wij hadden er 4, alle 4 zaten ze bij de KNVB selecties altijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Er was maar 1 meiske bij ons en niet echt een beauty
Spreek je jezelf nu niet tegen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
ik neuk gewoon bijna elk weekend dus ik hoef die kindershit niet meer.
zal vast maar ik wil dat je weet dat ik heel stoer ben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Spreek je jezelf nu niet tegen?
Heul soms Empire Earthquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Speelt iemand hier nog wel eens dieMedieval II: Total War
spellen?
15quote:
Waarom ontslag genomen dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
15
Ik had dus werk, maar ontslag genomen en dat merk ik nogal aan mijn krimpende financiële reserves
15? Compliment.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
15
Ik had dus werk, maar ontslag genomen en dat merk ik nogal aan mijn krimpende financiële reserves
Sinds altijdquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Trouwens, sinds wanneer kom jij weer langs hier?
Nee, die raakte voor een half jaar geblesseerd. Heb ik voor 18 miljoen verkocht aan Liverpool.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sinds altijd
En, Bony zeker gekocht met Ajax?
Omdat de vellen bijna van mijn handen vielen, was fucking eng. Best veel geprobeerd, gewoon kouder water, ander sop enzo, dubbele handschoenen maar toen maar ingezien dat een afwascarrière niet veel voor mij is. Toch nog een jaartje gewerkt ofzo.quote:
Hernandez? Wou die komen ja?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die raakte voor een half jaar geblesseerd. Heb ik voor 18 miljoen verkocht aan Liverpool.
Ach, ik heb Hernandez, Castaignos, Badjeck, een regen, Sigthorsson & Sylla voor de spits dus ik maal er niet om.
Ah, vreemd. Dan is het gezonder dat je er mee ophoudt idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Omdat de vellen bijna van mijn handen vielen, was fucking eng. Best veel geprobeerd, gewoon kouder water, ander sop enzo, dubbele handschoenen maar toen maar ingezien dat een afwascarrière niet veel voor mij is. Toch nog een jaartje gewerkt ofzo.
Doei.quote:
Daar moet ik weer eens mee aan de slag. Al vind ik Rome Total War leuker. Zeker met enkele mods erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Speelt iemand hier nog wel eens dieMedieval II: Total War
spellen?
Ik moet werken, dumbfuck.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot over 15 minuten, o wacht...
Hopelijk met voorbeelden erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat Stijn het begrip ' autist ' nog eens moet beschrijven op een toets. De onzin welke dan op papier komt
Ik zeg hem dat best vaak, maar doet er niets mee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat Stijn het begrip ' autist ' nog eens moet beschrijven op een toets. De onzin welke dan op papier komt
Ik wil net weer een campaign beginnen in Brittania/Teutonic/Crusades, Americas vind ik niet zo leuk. Stainless Steel is ook wel een vette mod trouwens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:44 schreef E.H. het volgende:
[..]
Daar moet ik weer eens mee aan de slag. Al vind ik Rome Total War leuker. Zeker met enkele mods erbij.
Nee Stylo, jij zei dat ik in elke reactie dequote:Op zaterdag 10 november 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg hem dat best vaak, maar doet er niets mee.
En dat je begrip autist moet opzoeken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee Stylo, jij zei dat ik in elke reactie degebruik.
Doe maar, ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dat je begrip autist moet opzoeken.
Moet ik met printscreens/quotes komen?
Dit is 1.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar, ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus je moet ff uitzoeken wat autist betekent autist.
Kladblokquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand hoe je een NFO-bestand kan lezen trouwens
Nee, niet echt. Wanneer komt deze uit?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik wil net weer een campaign beginnen in Brittania/Teutonic/Crusades, Americas vind ik niet zo leuk. Stainless Steel is ook wel een vette mod trouwens.
Kijk wel gigantisch uit naar Rome II Total War, heb je daar al screens van gezien?
http://www.softpedia.com/(...)AMN-NFO-Viewer.shtmlquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand hoe je een NFO-bestand kan lezen trouwens
Is dat het gevolg van je HIV infectie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat de vellen bijna van mijn handen vielen, was fucking eng. Best veel geprobeerd, gewoon kouder water, ander sop enzo, dubbele handschoenen maar toen maar ingezien dat een afwascarrière niet veel voor mij is. Toch nog een jaartje gewerkt ofzo.
Een tekstbestandje dat bij veel downloads wordt bijgevoegd.quote:
Rotzooi ja net als die kut samples.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een tekstbestandje dat bij veel downloads wordt bijgevoegd.
October 2013 pasquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wanneer komt deze uit?
Speel eigenlijk alleen Rome Total War. Heb ook de gold edition van Medieval Total War. Deel twee heb ik nooit gespeeld. Kan me het althans niet meer herinneren die gespeeld te hebben.
Dus informatie over de download is rotzooi?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rotzooi ja net als die kut samples.
Ja, eigenlijk pure crap idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
http://www.softpedia.com/(...)AMN-NFO-Viewer.shtml
Gaat automatisch weg bij mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een tekstbestandje dat bij veel downloads wordt bijgevoegd.
Ja snap dat nooit. Je download toch de hele bestand, dus waarom nog naar sample kijken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kwaliteit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Ja snap dat nooit. Je download toch de hele bestand, dus waarom nog naar sample kijken?
Ah, dat ziet er wel goed uit. Misschien tegen die tijd maar eens een nieuwe pc kopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
October 2013 pas
[ afbeelding ]
Maar grafisch gaat het er echt supergeil uitzien, en je hebt dan ook battles waarbij je met schepen aan kan komen en je mannetjes kan laten landen enzo
Ja, maar ik download niet zo vaak dat ik een "vaste uitgever" heb, zou niet weten wat dat is trouwens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ach als je bij de vaste uitgevers blijft zit dat wel goed als je boven de 7GB zit..
In de naam/link staan toch altijd namen zoals bijv voor NL shit 2lions en zo meer. Zoals vroeger aXXo, dan weet je dat het goed is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik download niet zo vaak dat ik een "vaste uitgever" heb, zou niet weten wat dat is trouwens.Ik zoek gewoon torrents enzo
Je hebt soms vaste mensen die een torrent plaatsen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik download niet zo vaak dat ik een "vaste uitgever" heb, zou niet weten wat dat is trouwens.Ik zoek gewoon torrents enzo
Ah, zo. Toen ik heel vroeger downloade stond er atijd RNS ja. Als je een beetje weet welke goed zijn is dat wel handig, ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de naam/link staan toch altijd namen zoals bijv voor NL shit 2lions en zo meer. Zoals vroeger aXXo, dan weet je dat het goed is.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
http://slumz.boxden.com/f(...)roup-busted-1286227/
Ik word wel oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |