Een tekstbestandje dat bij veel downloads wordt bijgevoegd.quote:
Rotzooi ja net als die kut samples.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een tekstbestandje dat bij veel downloads wordt bijgevoegd.
October 2013 pasquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wanneer komt deze uit?
Speel eigenlijk alleen Rome Total War. Heb ook de gold edition van Medieval Total War. Deel twee heb ik nooit gespeeld. Kan me het althans niet meer herinneren die gespeeld te hebben.
Dus informatie over de download is rotzooi?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rotzooi ja net als die kut samples.
Ja, eigenlijk pure crap idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
http://www.softpedia.com/(...)AMN-NFO-Viewer.shtml
Gaat automatisch weg bij mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een tekstbestandje dat bij veel downloads wordt bijgevoegd.
Ja snap dat nooit. Je download toch de hele bestand, dus waarom nog naar sample kijken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kwaliteit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Ja snap dat nooit. Je download toch de hele bestand, dus waarom nog naar sample kijken?
Ah, dat ziet er wel goed uit. Misschien tegen die tijd maar eens een nieuwe pc kopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
October 2013 pas
[ afbeelding ]
Maar grafisch gaat het er echt supergeil uitzien, en je hebt dan ook battles waarbij je met schepen aan kan komen en je mannetjes kan laten landen enzo
Ja, maar ik download niet zo vaak dat ik een "vaste uitgever" heb, zou niet weten wat dat is trouwens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ach als je bij de vaste uitgevers blijft zit dat wel goed als je boven de 7GB zit..
In de naam/link staan toch altijd namen zoals bijv voor NL shit 2lions en zo meer. Zoals vroeger aXXo, dan weet je dat het goed is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik download niet zo vaak dat ik een "vaste uitgever" heb, zou niet weten wat dat is trouwens.Ik zoek gewoon torrents enzo
Je hebt soms vaste mensen die een torrent plaatsen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik download niet zo vaak dat ik een "vaste uitgever" heb, zou niet weten wat dat is trouwens.Ik zoek gewoon torrents enzo
Ah, zo. Toen ik heel vroeger downloade stond er atijd RNS ja. Als je een beetje weet welke goed zijn is dat wel handig, ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de naam/link staan toch altijd namen zoals bijv voor NL shit 2lions en zo meer. Zoals vroeger aXXo, dan weet je dat het goed is.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
http://slumz.boxden.com/f(...)roup-busted-1286227/
Ik word wel oud.
Titel is genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |