Nee, die raakte voor een half jaar geblesseerd. Heb ik voor 18 miljoen verkocht aan Liverpool.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sinds altijd
En, Bony zeker gekocht met Ajax?
Omdat de vellen bijna van mijn handen vielen, was fucking eng. Best veel geprobeerd, gewoon kouder water, ander sop enzo, dubbele handschoenen maar toen maar ingezien dat een afwascarrière niet veel voor mij is. Toch nog een jaartje gewerkt ofzo.quote:
Hernandez? Wou die komen ja?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die raakte voor een half jaar geblesseerd. Heb ik voor 18 miljoen verkocht aan Liverpool.
Ach, ik heb Hernandez, Castaignos, Badjeck, een regen, Sigthorsson & Sylla voor de spits dus ik maal er niet om.
Ah, vreemd. Dan is het gezonder dat je er mee ophoudt idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Omdat de vellen bijna van mijn handen vielen, was fucking eng. Best veel geprobeerd, gewoon kouder water, ander sop enzo, dubbele handschoenen maar toen maar ingezien dat een afwascarrière niet veel voor mij is. Toch nog een jaartje gewerkt ofzo.
Doei.quote:
Daar moet ik weer eens mee aan de slag. Al vind ik Rome Total War leuker. Zeker met enkele mods erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Speelt iemand hier nog wel eens dieMedieval II: Total War
spellen?
Ik moet werken, dumbfuck.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot over 15 minuten, o wacht...
Hopelijk met voorbeelden erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat Stijn het begrip ' autist ' nog eens moet beschrijven op een toets. De onzin welke dan op papier komt
Ik zeg hem dat best vaak, maar doet er niets mee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat Stijn het begrip ' autist ' nog eens moet beschrijven op een toets. De onzin welke dan op papier komt
Ik wil net weer een campaign beginnen in Brittania/Teutonic/Crusades, Americas vind ik niet zo leuk. Stainless Steel is ook wel een vette mod trouwens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:44 schreef E.H. het volgende:
[..]
Daar moet ik weer eens mee aan de slag. Al vind ik Rome Total War leuker. Zeker met enkele mods erbij.
Nee Stylo, jij zei dat ik in elke reactie dequote:Op zaterdag 10 november 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg hem dat best vaak, maar doet er niets mee.
En dat je begrip autist moet opzoeken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee Stylo, jij zei dat ik in elke reactie degebruik.
Doe maar, ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dat je begrip autist moet opzoeken.
Moet ik met printscreens/quotes komen?
Dit is 1.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar, ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus je moet ff uitzoeken wat autist betekent autist.
Kladblokquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand hoe je een NFO-bestand kan lezen trouwens
Nee, niet echt. Wanneer komt deze uit?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik wil net weer een campaign beginnen in Brittania/Teutonic/Crusades, Americas vind ik niet zo leuk. Stainless Steel is ook wel een vette mod trouwens.
Kijk wel gigantisch uit naar Rome II Total War, heb je daar al screens van gezien?
http://www.softpedia.com/(...)AMN-NFO-Viewer.shtmlquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand hoe je een NFO-bestand kan lezen trouwens
Is dat het gevolg van je HIV infectie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat de vellen bijna van mijn handen vielen, was fucking eng. Best veel geprobeerd, gewoon kouder water, ander sop enzo, dubbele handschoenen maar toen maar ingezien dat een afwascarrière niet veel voor mij is. Toch nog een jaartje gewerkt ofzo.
Een tekstbestandje dat bij veel downloads wordt bijgevoegd.quote:
Rotzooi ja net als die kut samples.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een tekstbestandje dat bij veel downloads wordt bijgevoegd.
October 2013 pasquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wanneer komt deze uit?
Speel eigenlijk alleen Rome Total War. Heb ook de gold edition van Medieval Total War. Deel twee heb ik nooit gespeeld. Kan me het althans niet meer herinneren die gespeeld te hebben.
Dus informatie over de download is rotzooi?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rotzooi ja net als die kut samples.
Ja, eigenlijk pure crap idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
http://www.softpedia.com/(...)AMN-NFO-Viewer.shtml
Gaat automatisch weg bij mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een tekstbestandje dat bij veel downloads wordt bijgevoegd.
Ja snap dat nooit. Je download toch de hele bestand, dus waarom nog naar sample kijken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kwaliteit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Ja snap dat nooit. Je download toch de hele bestand, dus waarom nog naar sample kijken?
Ah, dat ziet er wel goed uit. Misschien tegen die tijd maar eens een nieuwe pc kopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
October 2013 pas
[ afbeelding ]
Maar grafisch gaat het er echt supergeil uitzien, en je hebt dan ook battles waarbij je met schepen aan kan komen en je mannetjes kan laten landen enzo
Ja, maar ik download niet zo vaak dat ik een "vaste uitgever" heb, zou niet weten wat dat is trouwens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ach als je bij de vaste uitgevers blijft zit dat wel goed als je boven de 7GB zit..
In de naam/link staan toch altijd namen zoals bijv voor NL shit 2lions en zo meer. Zoals vroeger aXXo, dan weet je dat het goed is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik download niet zo vaak dat ik een "vaste uitgever" heb, zou niet weten wat dat is trouwens.Ik zoek gewoon torrents enzo
Je hebt soms vaste mensen die een torrent plaatsen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik download niet zo vaak dat ik een "vaste uitgever" heb, zou niet weten wat dat is trouwens.Ik zoek gewoon torrents enzo
Ah, zo. Toen ik heel vroeger downloade stond er atijd RNS ja. Als je een beetje weet welke goed zijn is dat wel handig, ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de naam/link staan toch altijd namen zoals bijv voor NL shit 2lions en zo meer. Zoals vroeger aXXo, dan weet je dat het goed is.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
http://slumz.boxden.com/f(...)roup-busted-1286227/
Ik word wel oud.
Titel is genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |