ze gaan uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof jij als kleine broertje kans maakt.
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, dat zei jeDus volgende week weer vroeg op.
Webcams strategisch plaatsenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
ze gaan uit
Zal wel niet lukken inderdaad maar goed
Wel lief van je hoor.quote:
Ze hoeven toch niet bij bewustzijn te zijn, gewoon je kans pakken als ze helemaal lam zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
ze gaan uit
Zal wel niet lukken inderdaad maar goed
Als het niet met één van die vrouwen lukt gaat Saind met ver lies zijn bed in. Hihihih snap je hem Saind.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof jij als kleine broertje kans maakt.
bahquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het niet met één van die vrouwen lukt gaat Saind met ver lies zijn bed in. Hihihih snap je hem Saind.
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel lief van je hoor.
Ga je zo coke nemen?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het niet met één van die vrouwen lukt gaat Saind met ver lies zijn bed in. Hihihih snap je hem Saind.
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap je waar ik op doel dan? NOU! Dit is de druppel ik start Tekken 1 op.
Die heb ik ook liggenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap je waar ik op doel dan? NOU! Dit is de druppel ik start Tekken 1 op.
Wel hoor, maar hoe kan je mijn super hilarische grap veroordelen als je de context niet snapt... Mijn zelfvertrouwen ligt al zo laag.quote:
Ik vond hem goed gevonden hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor, maar hoe kan je mijn super hilarische grap veroordelen als je de context niet snapt... Mijn zelfvertrouwen ligt al zo laag.
Okequote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor, maar hoe kan je mijn super hilarische grap veroordelen als je de context niet snapt... Mijn zelfvertrouwen ligt al zo laag.
Mooi, dan ga ik nu weer iets anders doen. Wat is alles tot het laatste moment uitstellen toch prettig.quote:
Ik kan dit hele weekend lekker aan m'n pik trekken, alle deadlines en tentamens afgelopen week gehadquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu weer iets anders doen. Wat is alles tot het laatste moment uitstellen toch prettig.
Je was toch gestopt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan dit hele weekend lekker aan m'n pik trekken, alle deadlines en tentamens afgelopen week gehad![]()
2 kratjes koudstaan dit dat
Nog niet zekerquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooi maar is dit een prototype op basis E-type, of komt deze echt in productie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |