Ik muis rechts en ruk rechts maar ik kan eigenlijk vrij goed muizen met links. Half jaartje gedaan een keer in de zomer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Kan ik goed combineren met muis.
je hele zomer gerukt met recht waardoor verlaming waardoor links moeten gebruiken. Heb je nog last van je maag?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik muis rechts en ruk rechts maar ik kan eigenlijk vrij goed muizen met links. Half jaartje gedaan een keer in de zomer.
Nee had lichte RSI klachten, daarom.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hele zomer gerukt met recht waardoor verlaming waardoor links moeten gebruiken. Heb je nog last van je maag?
Heb je nog gewed?quote:
Ja FOK! doet vet raarquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
Voetbal
wat heeft Danny nou weer gedaan
Spelen we nog een laatste liedje voordat we ten onder gaan?quote:
Sowieso was FOK net ook traag..quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
Voetbal
wat heeft Danny nou weer gedaan
Hij lag er van de week ook al ff uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso was FOK net ook traag..
Dat is meer iets voor MUZ. Wij gaan als helden ten onder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spelen we nog een laatste liedje voordat we ten onder gaan?
Geo is Leo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |