Ik zag je edit.quote:
3-1quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Davy wat gaat PSV doen tegen Heerenveen?
veranderd.quote:
Ik vind dat er vaak problemen zijn FOK!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
tering man, fok doet echt irritant hier
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik durf toch niet buiten dit topic te komenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Geo en ik hebben al troost gezocht bij elkaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja, dat ook ja. DM is ook constant kapot.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat er vaak problemen zijn FOK!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Beetje mijn man afpakken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geo en ik hebben al troost gezocht bij elkaar.
Ben je een moslim ofzo?quote:
Was een grapje, relax.quote:
Ga met je eigen volk daten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje, relax.
Beetje droevig dat je zelfs online jaloers bent.
Hij is de vrouw dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje, relax.
Beetje droevig dat je zelfs online jaloers bent.
PSV heeft geen Turkse supporters (hoop ik).quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:11 schreef GGMM het volgende:
Doublepain is idd moslim, gok ik.
Denk Turks.
Jawel. Elke Turk die ik ken is voor PSV en voor Real Madrid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV heeft geen Turkse supporters (hoop ik).
Want wij zingen altijd: Hand in hand, kameraden...quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef Doublepain het volgende:
Ajacieden zijn altijd homo's, dus dan moet je ze wel haten..
Hoeveel ken je er?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Elke Turk die ik ken is voor PSV en voor Real Madrid.
Echt stereotype.
1.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want wij zingen altijd: Hand in hand, kameraden...
quote:Ajax moet voorop gaan in het doorbreken van het taboe op homoseksualiteit in het voetbal. Dat wil de Amsterdamse politiek het uithangbord van de stad opleggen.
Ahh dat wil de politiek dus dan is het maar zo, nee duidelijkquote:
'Ajax moet een homoclub worden'quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh dat wil de politiek dus dan is het maar zo, nee duidelijk
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
'Ajax moet een homoclub worden'
Dat is hetzelfde artikel, debiel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja omdat de politiek dat wil dan is het maar zo, nee duidelijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het bevestigt alleen maar wat hij zegt, dus veel hadden we niet aan die info. Draagt niks bij aan je punt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet ik flikkertje, ik post hem gewoon voor meer info
Nee, meer natuurlijk, maar het is bijna altijd raak.quote:
Ik ontken ook niet wat hij zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het bevestigt alleen maar wat hij zegt, dus veel hadden we niet aan die info. Draagt niks bij aan je punt.
Verstandig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet wat hij zegt.
Als ik Youtubereacties mag geloven. De reden dat die Turken/mocro's niet voor Ajax zijn. Komt omdat de Boer een ''kankerracist'' is omdat hij El Ham buiten de selectie laat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, meer natuurlijk, maar het is bijna altijd raak.
Niet erg verder.
liet*quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Youtubereacties mag geloven. De reden dat die Turken/mocro's niet voor Ajax zijn. Komt omdat de Boer een ''kankerracist'' is omdat hij El Ham buiten de selectie laat.
Daarom kiest hij ook voor Cillessen en niet voor Vermeer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Youtubereacties mag geloven. De reden dat die Turken/mocro's niet voor Ajax zijn. Komt omdat de Boer een ''kankerracist'' is omdat hij El Ham buiten de selectie laat.
negers =/= mocrosquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk? Alsof de Boer geen negers opstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |