Zo is onze Stylo helemaal niet johquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi, ik neem aan dat je haat vanwege Turken?
Dacht daar niet eens aan, maar misschien wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi, ik neem aan dat je haat vanwege Turken?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht daar niet eens aan, maar misschien wel.
Leuk gejat idee van Nike, maar het is een stuk mooier dan dat ze zelf iets bedenken.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Doet me denken aan het Valencia away shirt dit jaar
[ afbeelding ]
In de kleuren van de Comunitat Valenciana
Dat is waar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Leuk gejat idee van Nike, maar het is een stuk mooier dan dat ze zelf iets bedenken.
quote:Voordat je reageert
Help DonRaja niet, gebruik puu.sh
Nu kunnen we over hem roddelen
Puma vind ik ook wel mooi vaak, Adidas heeft altijd die strepen die het verkloten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:55 schreef mrstylo het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Adidas mooiste voetbalshirts maken.
Gebruik je ook een stream om te fokken ofzo?quote:
Ik vind juist dat die strepen heel mooi maken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Puma vind ik ook wel mooi vaakt, Adidas heeft altijd die strepen die het verkloten.
Ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gebruik je ook een stream om te fokken ofzo?
Bij het Ajax shirt niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind juist dat die strepen heel mooi maken.
Gebeurt ook vast wel, maar daar horen wij niks van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
je zou toch denken dat de echte fans van Barcelona wel eens in opstand komen vanwege 3 jaar oprij belachelijk shirts.
Oh wacht..
Vindt het wel mooi eigenlijk. Al maakt die Ajax logo het lelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij het Ajax shirt niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat Ajax logoquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt het wel mooi eigenlijk. Al maakt die Ajax logo het lelijk.
Waarom zie ik Joran?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij het Ajax shirt niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat uitshirt is echt gruwelijk kut, zou misschien wat zijn als trainingshirtje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja die is wel lelijk. Niet normaal gewoon.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat uitshirt is echt gruwelijk kut, zou misschien wat zijn als trainingshirtje.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gebruik je ook een stream om te fokken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |