Daar denken ze al een tijd aan hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moet Heracles niet eens aan een nieuw stadion denken?
Oh, ok. Zou wel mooi zijn voor Heraclesquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar denken ze al een tijd aan hoor
Achievementsquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
net keihard op het hoogste niveau een level op halo 4 solo uitgespeeld, krijg ik geen achievement.![]()
![]()
Dus eigenlijk had je net zo goed niks kunnen doen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
net keihard op het hoogste niveau een level op halo 4 solo uitgespeeld, krijg ik geen achievement.![]()
![]()
Oh, en dat.quote:
je moeder komt op de pcquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Halo 2 speelde ik vroeger echt zovaak, op de oude xbox nog
Jammer dat 4 niet op PC komt
quote:
quote:
Dat weet je toch zelf wel? Dit lijkt meer op pimpen tov vrienden enzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Kun je zien hoeveel je gehaald hebt in een game, niks mis mee.
Yup, er zijn alleen van die kerels die uren spelen om een bepaalde achievement te halenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Kun je zien hoeveel je gehaald hebt in een game, niks mis mee.
Dus? Overigens begrijp je ook heus wel dat het dingen ook persoonlijk uitdagend maakt en houdt. Waarom ben jij standaard over alles negatief?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf wel? Dit lijkt meer op pimpen tov vrienden enzo.
Ja man, ik pimp tegenover mijn vrienden met mijn achievements.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf wel? Dit lijkt meer op pimpen tov vrienden enzo.
Dat is jouw mening. Ik vind het werken voor een digitale veer in je reet totaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Overigens begrijp je ook heus wel dat het dingen ook persoonlijk uitdagend maakt en houdt. Waarom ben jij standaard over alles negatief?
Ik haal die levels op het hoogste niveau en dan vind ik het leuk om dat later nog te kunnen zien. Jij doet berichten verwijderen als ze wat over je club zeggen en ik haal graag een achievement op de xbox, ieder zijn ding toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind het werken voor een digitale veer in je reet totaal niet boeiend.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik haal die levels op het hoogste niveau en dan vind ik het leuk om dat later nog te kunnen zien. Jij doet berichten verwijderen als ze wat over je club zeggen en ik haal graag een achievement op de xbox, ieder zijn ding toch?
Ja, idd; iedereen die digitaal iets doet is hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, beide digitaal en beide vinden we het blijkbaar leuk om te doen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_boek_v_d_meyde.html
Ze wilden mods 2 x modaal gaan betalen, maar die plannen zijn de ijskast ingegaan toen de plannen van de premie afhankelijke ziektekostenpremie bekend werden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Krijgen mods trouwens al een vergoeding (in de vorm van gratis abbo ofzo?) van FOK!, of is het puur vrijwillig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |