Daar denken ze al een tijd aan hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moet Heracles niet eens aan een nieuw stadion denken?
Oh, ok. Zou wel mooi zijn voor Heraclesquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar denken ze al een tijd aan hoor
Achievementsquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
net keihard op het hoogste niveau een level op halo 4 solo uitgespeeld, krijg ik geen achievement.![]()
![]()
Dus eigenlijk had je net zo goed niks kunnen doen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
net keihard op het hoogste niveau een level op halo 4 solo uitgespeeld, krijg ik geen achievement.![]()
![]()
Oh, en dat.quote:
je moeder komt op de pcquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Halo 2 speelde ik vroeger echt zovaak, op de oude xbox nog
Jammer dat 4 niet op PC komt
quote:
quote:
Dat weet je toch zelf wel? Dit lijkt meer op pimpen tov vrienden enzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Kun je zien hoeveel je gehaald hebt in een game, niks mis mee.
Yup, er zijn alleen van die kerels die uren spelen om een bepaalde achievement te halenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Kun je zien hoeveel je gehaald hebt in een game, niks mis mee.
Dus? Overigens begrijp je ook heus wel dat het dingen ook persoonlijk uitdagend maakt en houdt. Waarom ben jij standaard over alles negatief?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf wel? Dit lijkt meer op pimpen tov vrienden enzo.
Ja man, ik pimp tegenover mijn vrienden met mijn achievements.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf wel? Dit lijkt meer op pimpen tov vrienden enzo.
Dat is jouw mening. Ik vind het werken voor een digitale veer in je reet totaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Overigens begrijp je ook heus wel dat het dingen ook persoonlijk uitdagend maakt en houdt. Waarom ben jij standaard over alles negatief?
Ik haal die levels op het hoogste niveau en dan vind ik het leuk om dat later nog te kunnen zien. Jij doet berichten verwijderen als ze wat over je club zeggen en ik haal graag een achievement op de xbox, ieder zijn ding toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind het werken voor een digitale veer in je reet totaal niet boeiend.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik haal die levels op het hoogste niveau en dan vind ik het leuk om dat later nog te kunnen zien. Jij doet berichten verwijderen als ze wat over je club zeggen en ik haal graag een achievement op de xbox, ieder zijn ding toch?
Ja, idd; iedereen die digitaal iets doet is hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, beide digitaal en beide vinden we het blijkbaar leuk om te doen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_boek_v_d_meyde.html
Ze wilden mods 2 x modaal gaan betalen, maar die plannen zijn de ijskast ingegaan toen de plannen van de premie afhankelijke ziektekostenpremie bekend werden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Krijgen mods trouwens al een vergoeding (in de vorm van gratis abbo ofzo?) van FOK!, of is het puur vrijwillig?
Vrijwillig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Krijgen mods trouwens al een vergoeding (in de vorm van gratis abbo ofzo?) van FOK!, of is het puur vrijwillig?
En admins, werken die echt voor FOK! of is dat ook nog vrijwillig (want er gaat wel enorm veel tijd in zitten lijkt me)?quote:
Je wordt uitgebuit ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat zeg ik toch niet joh, debiel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd; iedereen die digitaal iets doet is hetzelfde.
Daarom.quote:
Klopt, dat zeg ik om duidelijk te maken dat je vergelijking kant noch wal raakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet joh, debiel.
Een Achievement gaat vaak uit van een moeilijke variant op dezelfde situatie/(of level), en deze behalen geeft daarom vanzelfsprekend meer voldoening en zorgt ervoor dat je het spel zo uitdagend mogelijk uitspeeld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind het werken voor een digitale veer in je reet totaal niet boeiend.
Het was ook meer om je te laten zien dat andere iets anders leuk kunnen vinden wat jij niet leuk vind. Kun je dat bevatten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Klopt, dat zeg ik om duidelijk te maken dat je vergelijking kant noch wal raakt.
uitspeeltquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Achievement gaat vaak uit van een moeilijke variant op dezelfde situatie/(of level), en deze behalen geeft daarom vanzelfsprekend meer voldoening en zorgt ervoor dat je het spel zo uitdagend mogelijk uitspeeld.
Ik begrijp wel deels waar je op doelt. Typisch vindt het jammer dat het spel geen melding maakt van zijn behaalde achievement, maar dat staat volledig los van achievements ansich
Ja, dat is idd wat ik bedoel. Zonde Archievement is het toch alsnog een hele uitdating om dat moeilijke level te halen? Sterker nog; dat is toch de reden dat je de game koopt? Snap niet wat zo'n Archievement toevoegt, that's it.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Achievement gaat vaak uit van een moeilijke variant op dezelfde situatie/(of level), en deze behalen geeft daarom vanzelfsprekend meer voldoening en zorgt ervoor dat je het spel zo uitdagend mogelijk uitspeeld.
Ik begrijp wel deels waar je op doelt. Typisch vindt het jammer dat het spel geen melding maakt van zijn behaalde achievement, maar dat staat volledig los van achievements ansich
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wat ik bedoel. Zonde Archievement is het toch alsnog een hele uitdating om dat moeilijke level te halen? Sterker nog; dat is toch de reden dat je de game koopt? Snap niet wat zo'n Archievement toevoegt, that's it.
Die verduidelijkt die extra uitdagingen. Sommige uitdagingen zou je zelf niet opkomen om het op die bepaalde manier te doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wat ik bedoel. Zonde Archievement is het toch alsnog een hele uitdating om dat moeilijke level te halen? Sterker nog; dat is toch de reden dat je de game koopt? Snap niet wat zo'n Archievement toevoegt, that's it.
Zit je ook op mobiel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bedankt dat je me aan dit inzicht hebt geholpen. Ik was echt in de veronderstelling dat iedereen hetzelfde leuk vindt als ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was ook meer om je te laten zien dat andere iets anders leuk kunnen vinden wat jij niet leuk vind. Kun je dat bevatten?
Nou, wat zit je dan te zeiken? Godverdomme zeg.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bedankt dat je me aan dit inzicht hebt geholpen. Ik was echt in de veronderstelling dat iedereen hetzelfde leuk vindt als ik.
Ik maak duidelijk dat ik iets niet leuk vind. JIj voelt je blijkbaar aangevallen. Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, wat zit je dan te zeiken? Godverdomme zeg.
Ik voel mij niet aangevallen, je zit gewoon te zuigen. Ik geef gewoon wat uitleg, omdat ik oprecht dat dat je zo bekrompen was dat je zoiets niet begreep. En dan geef je zo'n aids reactie. Stoer wel, digitale veer in je reet erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak duidelijk dat ik iets niet leuk vind. JIj voelt je blijkbaar aangevallen. Hoeft niet hoor.
Ja dat dus. Als je bij bepaalde games 50 rondjes om een boom heen rent krijg je een Achievement. Dat is gewoon raar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Achievements kunnen leuk zijn om betere wapens te unlocken bijv maar de meeste games doen dat niet.. die komen met onzin zoals een nieuw outfitjeof zoals FIFA.. een andere bal.
Je moet gewoon zoals God Of War modes unlocken bijv dat is tof.
Onzin. Ik gaf een mening en beargumenteer deze. Jij had blijkbaar het idee dat jij het van mij niet leuk mag vinden ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangevallen, je zit gewoon te zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |