quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen op uitzendinggemist in het late shownieuws ook Hari !!!
Ik geloof niet dat ie naar Marokko gaat vertrekken. Een groot deel van zijn leven is immers hier? Ook Estelle en haar kinderen. Lijkt me niet dat ie al die banden door gaat snijden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
Ah, hij kan dus gewoon vertrekken naar Marokko, die leveren de burgers niet uit.
juist jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik had al veranderd (ik kijk in het late shownieuws )iedereen kan fouten maken
In Marokko is je euro veel meer waard dan hier hoor! En dan gaat Badr toch voor Marokko boksenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie naar Marokko gaat vertrekken. Een groot deel van zijn leven is immers hier? Ook Estelle en haar kinderen. Lijkt me niet dat ie al die banden door gaat snijden.
Dan kan ie nooit meer naar NL, mocht ie schuldig bevonden worden, of hij moet dan alsnog gaan zitten zodra ie ergens voet aan land zet. Is alleen maar uitstel en schiet ie helemaal niks mee op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef Ole het volgende:
[..]
In Marokko is je euro veel meer waard dan hier hoor! En dan gaat Badr toch voor Marokko boksen
in marokko kan hij alsnog worden vervolgd voor wat hij hier gedaan heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef Ole het volgende:
[..]
In Marokko is je euro veel meer waard dan hier hoor! En dan gaat Badr toch voor Marokko boksen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... eind goed al goed... Badr kan Sinterklaasfeest thuis vieren.
Hopelijk zet hij niet zijn verkeerde schoen op 5 december
Dat weet ik wel zeker. Zoals het er nu staat is hij een vrij man tot de rechtzitting. Er moeten nog véle gehoord worden. Kut pas in Januariquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan kan ie nooit meer naar NL, mocht ie schuldig bevonden worden, of hij moet dan alsnog gaan zitten zodra ie ergens voet aan land zet. Is alleen maar uitstel en schiet ie helemaal niks mee op.
Ik denk dat ie braaf hier blijft
Dan gaat ze toch naar een ander huis.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Ole het volgende:
Amsterdamse politie vreest ongeregeldheden bij huis Estelle Cruijff
De Amsterdamse politie houdt rekening met ongeregeldheden bij het huis van Estelle Cruijff in Amsterdam-Zuid. In de villa wordt vanavond een feestje gehouden nu Estelle’s grote liefde. kickbokser Badr Hari vanmiddag voorloig op vrije voeten is gesteld tot aan de rechtszaak in januari 2013.
RTL Boulevard liet zien hoe het huis vanavond snel versierd werd nadat bekend werd dat de kickbokser, nog altijd verdachte van de mishandeling van Koen Erink tijdens dansfeest Sensation afgelopen juli, o vrije voeten zou komen. O dat moment vertrok Estelle Gullit naar Zoetermeer om Badr in de gevangenis te gaan ophalen.
Die maken je zoals je bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:08 schreef MightyMightyM het volgende:
Ja, dat is vaak zo met dat tuig; ze zijn zo lief voor hun moeder.
Een schatje, en dat is het!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:06 schreef zouzou het volgende:
Naturlijk blijft hij hier, in Nederland is zijn alles": zijn huis, de huis van zijn ouders, zijn moeder/vader, zijn broer, zijn Estelle alles, de kinderen van Estelle hebben nu ook school,
dat doet hij niet, hij was toch zelfs gekomen toen de politie hem gepakt,
maar hij mag zijn werk doen dus hij kan op reis......\En toch hij is een goede jonge, voor hij gaat naar Estelle hij is gegaan naar zijn ouders, eerst zijn ouders, hij heeft zijn ouders lang niks gezien,
iedere week heeft hij Estelle gezien..
Een glijbaan denk ik. De kinderen zijn niet gewenstquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou Estelle al een glaasje roosvice klaar hebben staan?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een glijbaan denk ik. De kinderen zijn niet gewenst
Misselijkmakendquote:Estelle viert vrijlating Badr Hari
AMSTERDAM - De villa van Estelle Cruijff is vrijdag versierd ter ere van de vrijlating van haar vriend Badr Hari.
Ik vind het wel liefquote:
Ongepast is het, hij heeft 3 maanden in de bak gezeten omdat hij iemand zwaar heeft mishandeld en waar hij nu onder voorwaarden vrij is, dat lijkt mij geen reden voor ballonnen en champagne.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief![]()
Maar ik denk dat de meeste hier denken dat ze het allemaal uit angst doet
Ben benieuwd welk scenario hij gaat volgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Vanavond overigens Yves Gijrath bij Pauw en Witteman.
En respectloos naar de slachtoffers.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongepast is het, hij heeft 3 maanden in de bak gezeten omdat hij iemand zwaar heeft mishandeld en waar hij nu onder voorwaarden vrij is, dat lijkt mij geen reden voor ballonnen en champagne.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
En respectloos naar de slachtoffers.
Ho ho, dat moet nog bewezen worden, je moet die laster campagne van Everink en co niet zomaar gelovenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongepast is het, hij heeft 3 maanden in de bak gezeten omdat hij iemand zwaar heeft mishandeld en waar hij nu onder voorwaarden vrij is, dat lijkt mij geen reden voor ballonnen en champagne.
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ho ho, dat moet nog bewezen worden, je moet die laster campagne van Everink en co niet zomaar geloven
Al zou hij onschuldig dan nog is het respectloos.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ho ho, dat moet nog bewezen worden, je moet die laster campagne van Everink en co niet zomaar geloven
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al zou hij onschuldig dan nog is het respectloos.
Als je ten onrechte beschuldigd wordt van zware mishandeling en je komt vrij dan vind ik het ongepast naar de slachtoffers om de ballonnen en champagne tevoorschijn te halen.quote:
Je moet alleen respect hebben voor mensen die dat verdienen en niet voor mensen die hem middels een complot willen laten hangen voor dingen die hij niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al zou hij onschuldig dan nog is het respectloos.
Dat doet Estelle (of fokquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je ten onrechte beschuldigd wordt van zware mishandeling en je komt vrij dan vind ik het ongepast naar de slachtoffers om de ballonnen en champagne tevoorschijn te halen.
Rustig rustig, het is niet voor niets dat Badr (even) vrij is. Er zijn meer coke snuivertjes in het vizier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef zouzou het volgende:
Nog steeds dat Badr Hari heeft het gedaan gedaan ..! ook als hij vrij nu is...
Maar waarom niemand die over Ferhat iets zegt,die is ook verdacht,
en de tapgespreken waar Joost die zegt tegen Everink dat hij moet blijven zegen dat Badr Hari heeft het gedaan,die moet hangen is dat niet ....CRIMINEEL????
Hij is niet vrijgesproken, stomme baguette.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef zouzou het volgende:
Nog steeds dat Badr Hari heeft het gedaan gedaan ..! ook als hij vrij nu is...
Maar waarom niemand die over Ferhat iets zegt,die is ook verdacht,
en de tapgespreken waar Joost die zegt tegen Everink dat hij moet blijven zegen dat Badr Hari heeft het gedaan,die moet hangen is dat niet ....CRIMINEEL????
ah zo...ja dat heb ik niet gedacht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Rustig rustig, het is niet voor niets dat Badr (even) vrij is. Er zijn meer coke snuivertjes in het vizier.
En die Everink snoof mee
Voilaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef zouzou het volgende:
[..]
ah zo...ja dat heb ik niet gedacht.
What else is new?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef zouzou het volgende:
[..]
ah zo...ja dat heb ik niet gedacht.
Heeft hij geen ballonnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:15 schreef MightyMightyM het volgende:
En we hebben het niet over Ferhat omdat we allemaal stikjaloers zijn op Badr, natuurlijk!
Ok maar waarom praat jullie niet over de andere verdacht,quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef MightyMightyM het volgende:
Zouzou, hij is voorlopig vrijgelaten. Dat betekent niet dat hij "het" niet heeft gedaan, wat dat ook mag zijn.
Dat is niet interessant, Bardr wel. Vandaar de selectieve posts hier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ok maar waarom praat jullie niet over de andere verdacht,
waarom nog steeds over Badr hari,
waarom zo selectief??
de een is Turks en de andere is Nederlandse/Marokkanse ,is het omdat Badr een relatie heeft met Estelle : een ex van een legende,of omdat ze is de nicht van een andere legende:Crijff.
Ferhat is ook een verdacht.
Ja en ? opzouten dusquote:
Nou ????quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus wat kan ons die hele Ferhat schelen
Met andere woorden, dit is stukken leukerquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef MightyMightyM het volgende:
Turken, Marokkanen, voor mij 1 pot nat..maar even serieus, Badr krijgt nou eenmaal meer aandacht door zijn BN-status en Estelle. En hij zoekt de aandacht ook op door fotosessie en interviews. Alles wat hij doet, ligt onder een vergrootglas. Feit is dat hij fouten heeft gemaakt en die worden dan ook breed uitgemeten. Juist door die sterrenstatus en zijn relatie voelde hij zich kennelijk genoodzaakt om te liegen. Hij krijgt relatief enorm veel aandacht maar als hij die fouten niet had gemaakt, was er niks aan de hand en hadden we hier gekeuveld over liefdestripjes, vermeende zwangerschap en Estelles uitgroei.
Zouzou?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ok maar waarom praat jullie niet over de andere verdacht,
waarom nog steeds over Badr hari,
waarom zo selectief??
de een is Turks en de andere is Nederlandse/Marokkanse ,is het omdat Badr een relatie heeft met Estelle : een ex van een legende,of omdat ze is de nicht van een andere legende:Crijff.
Ferhat is ook een verdacht.
wtf is Farid?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zouzou?
Jij hebt toch ook Champagne voor Badr en niet voor Farid?
Ik snap trouwnes niet WAAROM je Champagne hebt want mett het besluit de mannen voorlopig vrij te laten, zegt de rechtbank eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs
lijkt te zijn voor een poging tot doodslag.
Voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er
wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf.
Geen reden voor een feestje lijkt mij?
Dat mens is gewoon wereldvreemd denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief![]()
Maar ik denk dat de meeste hier denken dat ze het allemaal uit angst doet
Lol, goffer Rien ook al im het complotquote:
En een K1 reputatie, populair in Japan, dus je zou zeggen, het geld ligt voor het oprapen voor Badr, gouden toekomst!! Waarom dan toch lomp gaan vechten in het uitgaanscircuit?? Ik snap dat niet hoor.. Hij gooit (slaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef zouzou het volgende:
Ja dat bedoel ik ook, Ferhat heeft geen interessante vriendin die zijn eigen man heeft gelaten voor hem ,en Badr is een Marokkaan met veel geld en een mooie huis.,..en Estelle.
Volgens mij wil de rechter met deze voorlopige vrijlating helemaal niet zeggen dat er nu niet voldoende bewijs voor de poging tot doodslag, maar vinden ze het niet noodzakelijk om hem langer vast te houden vooral vanwege het persoonlijk belang van Badr.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zouzou?
Jij hebt toch ook Champagne voor Badr en niet voor Farid?
Ik snap trouwnes niet WAAROM je Champagne hebt want mett het besluit de mannen voorlopig vrij te laten, zegt de rechtbank eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs
lijkt te zijn voor een poging tot doodslag.
Voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er
wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf.
Geen reden voor een feestje lijkt mij?
Die zal dus ook wel op de tapes staanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol, goffer Rien ook al im het complot
Alleen dat al is belachelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wil de rechter met deze voorlopige vrijlating helemaal niet zeggen dat er nu niet voldoende bewijs voor de poging tot doodslag, maar vinden ze het niet noodzakelijk om hem langer vast te houden vooral vanwege het persoonlijk belang van Badr.
Het was ook maar een klapje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En een K1 reputatie, populair in Japan, dus je zou zeggen, het geld ligt voor het oprapen voor Badr, gouden toekomst!! Waarom dan toch lomp gaan vechten in het uitgaanscircuit?? Ik snap dat niet hoor.. Hij gooit (slaat) zijn eigen glazen in..
Vertel dat maar tegen zouzou.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alleen dat al is belachelijk natuurlijk
Ja want voor 1 klap (meer is niet bewezen tot nu toe), mag je natuurlijk onbepaalde tijd in voorarrest?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alleen dat al is belachelijk natuurlijk
16 plusquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zal dus ook wel op de tapes staan
Hij zit niet voor niks aan de borrel nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:37 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja want voor 1 klap (meer is niet bewezen tot nu toe), mag je natuurlijk onbepaalde tijd in voorarrest?
Nou... 1 klap?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:37 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja want voor 1 klap (meer is niet bewezen tot nu toe), mag je natuurlijk onbepaalde tijd in voorarrest?
Welnee het is een goede jongen, want hij is vanavond bij zijn ouders op bezoek geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... 1 klap?
wel te zijn.
Al denk ik dat het misschien niet eens ''met voorbedachte rade'' was, die vent is gewoon een tikkende
tijdbomals het wél met voorbedachte rade was is het nog vreemder dat hij is vrijgelaten.
Ah.. dat is liefquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee het is een goede jongen, want hij is vanavond bij zijn ouders op bezoek geweest.
Precies wat je zegt.. LIJKT er te zijn. Rest blijft speculatie en voor de rechter om te beslissen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... 1 klap?
wel te zijn.
Al denk ik dat het misschien niet eens ''met voorbedachte rade'' was, die vent is gewoon een tikkende
tijdbomals het wél met voorbedachte rade was is het nog vreemder dat hij is vrijgelaten.
Heb je die foto wel goed bekeken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Precies wat je zegt.. LIJKT er te zijn. Rest blijft speculatie en voor de rechter om te beslissen.
Maar stel nu eens he.. Klinkt ongeloofwaardig, maar toch.. Stel.. Die kerel beledigde estelle, hij gaf 1 klap. Rechtvaardigt dat een nog langer voorarrest?
Hoe kom je in godsnaam aan voorbedachte raden ? Dat Badr het al op hem voorzien hadquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... 1 klap?
wel te zijn.
Maar goed.. dan had hij Estelle maar niet moeten beledigen, wat denkt hij wel nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je die foto wel goed bekeken?
[ afbeelding ]
Nogmaals, bewezen/toegegeven is 1 klap door Badr. Dat de arme kerel zwaar toegetakeld is, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is gephotoshopt, jeweetz....quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat in de krant schatquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan voorbedachte raden ? Dat Badr het al op hem voorzien had![]()
Het moet niet gekker worden.
Theedoek mee van huis genomen ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan voorbedachte raden ? Dat Badr het al op hem voorzien had![]()
Het moet niet gekker worden.
Nogmaals niet bewezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Nogmaals, bewezen/toegegeven is 1 klap door Badr. Dat de arme kerel zwaar toegetakeld is, dat is wel duidelijk.
Er zijn meerdere verdachten.. jeweeetzquote:
Ik weet niet welke krant, maar die hadden een vooruit ziende blikquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Staat in de krant schatdat heb IK niet verzonnen
Daarom juistquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Er zijn meerdere verdachten.. jeweeetz
Dat denkt het OM ja. Fijn dat een rechter nog een onafhankelijke kijk op de zaken heeft en dus anders mag beslissen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-voorlopig-vrij.html
De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag.
Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
ow... in alle kranten zo;n beetje zelfs in de Televaagquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet welke krant, maar die hadden een vooruit ziende blik
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Estelle viert vrijlating Badr![]()
[ afbeelding ]
Bron
Is dat Jadranka?
Die wist het in februari alquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef MightyMightyM het volgende:
John van den Heuvel moet je niet onderschatten met Photoshop hoor!
Echt ronduit schandalig.... toont wel aan dat ze hersenen ter grootte van een doperwt heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
evert is nu haar woordvoerder ofzoquote:Estelle viert vrijlating Badr Hari
van onze redactie
AMSTERDAM - De villa van Estelle Cruijff is vrijdag versierd ter ere van de vrijlating van haar vriend Badr Hari.
Alles lijkt in gereedheid gebracht voor een feestelijk onthaal van de vrijgelaten vechtsporter. Voor het huis hangen ballonnen en slingers. Eerder op de avond werden al enkele dozen wijn bezorgd. Binnen wacht een handjevol vrienden van het stel.
"Het is niet zo dat er een groot feest gaat plaatsvinden", zei Evert Santegoeds, een goede vriend van het stel. Santegoeds heeft Estelle vrijdag even kort gesproken. "Ik denk dat ze gewoon even rust nemen", laat hij weten.
De rechtbank bepaalde vrijdag dat de kickbokser zijn proces buiten de gevangenismuren mag afwachten. Badr mag niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers
Zouzou is vermakelijkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... in alle kranten zo;n beetje zelfs in de Televaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
Hoe kan je in godsnaam rust nemen in die toko. Zelfs ik zou door het lint gaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Is dat Jadranka?
Ze nemen even hun rust met een groep vrienden en een paar dozen wijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
evert is nu haar woordvoerder ofzo
Hoezo dan? Ik snap het niet. Je vriend komt na een tijd vrij. Dat vier je lijkt me? Daarmee maakt ze zich belachelijk? Heeft ze zelf die pers uitgenodigd dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze nemen even hun rust met een groep vrienden en een paar dozen wijn![]()
Je zou denken dat het niet kon, maar Estelle maakt zichzelf steeds belachelijker.
Mwhaa de foto's staan al onlinequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik snap het niet. Je vriend komt na een tijd vrij. Dat vier je lijkt me? Daarmee maakt ze zich belachelijk? Heeft ze zelf die pers uitgenodigd dan?
Als ze 'even rust' zouden nemen zouden ze iig het fatsoen hebben gehad om geen ballonnen en slingers buiten op te hangen. Echt schandalig en gewoon een schijt hebben aan de slachtoffers die nu zien dat deze vent een heldenonthaal krijgtquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
evert is nu haar woordvoerder ofzo
Als er nog een beetje verstand in dat koppie zat had ze kunnen weten dat die pers toch wel komt,quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik snap het niet. Je vriend komt na een tijd vrij. Dat vier je lijkt me? Daarmee maakt ze zich belachelijk? Heeft ze zelf die pers uitgenodigd dan?
Nee joh, Estelle nodigt nooit pers uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
De omstandigheden waaronder hij vrij komt vind ik geen reden voor een feestje, ik vind het eerder respectloos en ik weet niet of ze de pers heeft uitgenodigd, dat doet er ook niet toe, hoewel me het niets zou verbazen omdat Santegoeds tegenwoordig bff van Estelle is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"De omstandigheden waaronder"?? Welke dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De omstandigheden waaronder hij vrij komt vind ik geen reden voor een feestje, ik vind het eerder respectloos en ik weet niet of ze de pers heeft uitgenodigd, dat doet er ook niet toe, hoewel me het niets zou verbazen omdat Santegoeds tegenwoordig bff van Estelle is.
Hij is NIET vrijgesproken van zware mishandeling én er hangt hem misschien wel 12 jaar gevangenisquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"De omstandigheden waaronder"?? Welke dan?
Voorlopige voorwaardelijke vrijlating in afwachting van een proces waarin je beschuldigd wordt van zware mishandeling van een man die nu nog aan het revalideren is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"De omstandigheden waaronder"?? Welke dan?
Verdacht nog steeds he.. Niets meer niets, minder.. En zit al sinds wat? Juli vast? Voor 1 klap? Nu pas vrij? Dan lijkt een feestje me geheel logisch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij is NIET vrijgesproken van zware mishandeling én er hangt hem misschien wel 12 jaar gevangenis
boven zijn hoofd plus dat hij iemand invalide heeft geslagen/geschopt.
Hoera?
Tot nu toe geen bewijs, hij loopt niet voor niets vrij rond nu. We moeten afwachtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopige voorwaardelijke vrijlating in afwachting van een proces waarin je beschuldigd wordt van zware mishandeling van een man die nu nog aan het revalideren is.
En dan heb ik het alleen nog maar over Everink.
Mwa... dan heb jij waarschijnlijk net zo weinig beschaving in je donder dan die gasten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Verdacht nog steeds he.. Niets meer niets, minder.. En zit al sinds wat? Juli vast? Voor 1 klap? Dan lijkt een feestje eindelijk vrij me geheel logisch.
Volgens mij is hij vanmiddag niet vrijgelaten omdat er geen bewijs is, want de zaak is nog niet inhoudelijk behandeld. Hij is voorlopig vrijgelaten in afwachting van het proces, waar zijn schuld nog bewezen moet worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe geen bewijs, hij loopt niet voor niets vrij rond nu. We moeten afwachten
Als Badr daarvoor verantwoorlijk is wel ja. Maar hou nu eens rekening met dat het niet zo is. Jij hebt em al veroordeelt zo te lezen? En op basis van wat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwa... dan heb jij waarschijnlijk net zo weinig beschaving in je donder dan die gasten.
Ik lees de kranten misschien iets beterquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Als Badr daarvoor verantwoorlijk is wel ja. Maar hou nu eens rekening met dat het niet zo is. Jij hebt em al veroordeelt zo te lezen? En op basis van wat?
''poef''quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vind het ook gewoon niet verantwoord dat Estelle in haar psychische toestand gaat feesten.
Ja want die hebben altijd gelijk natuurlijk! Vergeet ook de story en prive niet he!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lees de kranten misschien iets beter
Gelukkig heeft ze Badr nu weer bij zich die haar wel tegen zichzelf zal beschermen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vind het ook gewoon niet verantwoord dat Estelle in haar psychische toestand gaat feesten.
Die lees ik niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja want die hebben altijd gelijk natuurlijk! Vergeet ook de story en prive niet he!
Zo waar, maar het is niet duidelijk. Het kan zomaar iemand anders geweest zijn he? De face slap is bekentquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vanmiddag niet vrijgelaten omdat er geen bewijs is, want de zaak is nog niet inhoudelijk behandeld. Hij is voorlopig vrijgelaten in afwachting van het proces, waar zijn schuld nog bewezen moet worden.
Telegraaf? Mag dat nog wel? Qua journalistieke waarheid mbt tot pulp verhalen over bn'ers als dit?quote:
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Telegraaf? Mag dat nog wel? Qua journalistieke waarheid mbt tot pulp verhalen over bn'ers als dit?
Ruud = Storyquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaal![]()
Misschien nemen ze het van elkaar over, wie weet?
Het zou zomaar kunnen dat niet bewezen wordt dat het letsel van Everink niet door toedoen van Badr is ontstaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo waar, maar het is niet duidelijk. Het kan zomaar iemand anders geweest zijn he? De face slap is bekent [ afbeelding ]
Nou we hebben nog wel even. Maar klaar is het voor mij niet iig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat niet bewezen wordt dat het letsel van Everink niet door toedoen van Badr is ontstaan.
Dat zou wel jammer zijn, dat is de lol van deze gate er ook meteen af
En op basis van die artikelen, die misschien wel overgenomen worden, op basis van die alleen concludeer jij dat Badr iemand ander "dus tot pulp geschopt heeft"..?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaal![]()
Misschien nemen ze het van elkaar over, wie weet?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En op basis van die artikelen, die misschien wel overgenomen worden, op basis van die alleen concludeer jij dat Badr iemand ander "dus tot pulp geschopt heeft"..?
Psja...
Ik ververs regelmatig de site van de Telegraaf en verwacht ze elk momentquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik wacht nog op foto's waarop Evert,zouzou, Leon en simpelintje de polonaise doen in de villa van Estelle.
Nee. Roddels zijn beter?quote:
Je hebt vast nog wel een linkje qua nieuwsquote:
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Profiel Badr Hari 1/3 Profiel Badr Hari 2/3 Profiel Badr Hari 3/3
Je wilde toch iets anders dan roddels en krantenartikelen, nah hier spreek Badr zelf,quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.
Maar wat voegt dat toe aan deze zaak?
Geen zakquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.
Maar wat voegt dat toe aan deze zaak?
Feiten over deze zaak ja. Dat Badr niet de meest gewenste schoonzoon is doet hier toch niet terzake?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je wilde toch iets anders dan roddels en krantenartikelen, nah hier spreek Badr zelf,
kan je hem even leren kennen enzo...
Ja wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Feiten over deze zaak ja. Dat Badr niet de meest gewenste schoonzoon is doet hier toch niet terzake?
Het steekt nogal dat hij "even" vrij is en dat er nogal wat onenigheid is/was op het forum. Tjaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Feiten over deze zaak ja. Dat Badr niet de meest gewenste schoonzoon is doet hier toch niet terzake?
Dan de ballonnen maar opblazenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef MightyMightyM het volgende:
Wel balen, ben je helemaal klaar om je chickie na al die maanden eens goed uit elkaar te trekken, staat Evert daar met z'n feesthoedje..
Ik zeg dat Badr onschuldig is tot de rechter zijn oordeel uitspreekt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu eigenlijk zeggen?
krantenartikelen zeggen je niets, dit wil je ook niet zien, wat wil je dan wel zien?
of ben je gewoon aan het zeiken om het zeiken?
Ik zeg dat dit SHO is en dat we er hier lekker op los mogen speculerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik zeg dat Badr onschuldig is tot de rechter zijn oordeel uitspreekt.
Ik zeg dat er een hoop geschreven wordt
Ik zeg dat je helemaal niet kunt uitsluiten dat zijn verhaal de juiste is. Hij gaf 1 klap na een belediging?
Ik zeg dat je iemand dan dus niet tot einde der tijden maar in voorarrest kunt houden.
Is dat zo raar?
Ik ga mijn voorbind dildo uit de kast halenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik zeg dat je helemaal niet kunt uitsluiten dat zijn verhaal de juiste is. Hij gaf 1 klap na een belediging?
Ik zeg dat je iemand dan dus niet tot einde der tijden maar in voorarrest kunt houden.
Is dat zo raar?
nee hoor dat is niet raar, het zou zomaar kunnen dat hij 1 klein tikje heeft gegeven om te corrigerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Is dat zo raar?
Voila, dus..quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor dat is niet raar, het zou zomaar kunnen dat hij 1 klein tikje heeft gegeven om te corrigeren
heb je deel 2 al gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Voila, dus..
Hij zit daar nu al maanden voor in voorarrest. Mag de famillie dan misschien een feestje organiseren als hij vrij komt? Gewoon? Omdat ze hem gemist hebben en het fijn vinden dat hij er weer is?
Doe geen moeite..quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je deel 2 al gezien?
zou ik effe doen als ik jou was.
Jah... fijn dat hij weer thuis is.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Doe geen moeite..
Maar wat bewijst dat in deze zaak?
Zo voorspelbaarquote:
Ja.. Daar lijkt het wel op uit te draaien.. Jij probeert met filmpjes en weet ik wat mij maar te overtuigen dat badr een slechte kerel is..quote:
Het bewijst niets in deze zaak, maar het bewijst wel dat het een eng mannetje is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Doe geen moeite..
Maar wat bewijst dat in deze zaak?
En dan nog, omdat jij dat vindt? Het is vage shitquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bewijst niets in deze zaak, maar het bewijst wel dat het een eng mannetje is.
Als je nu wél de moeite zou nemen om dat filmpje te kijken dan zou je zien dat hij zélfquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja.. Daar lijkt het wel op uit te draaien.. Jij probeert met filmpjes en weet ik wat mij maar te overtuigen dat badr een slechte kerel is..
Ik ontken nergens dat ie dat niet is? Jij vindt "dus" dat vanwege dit hij in voorarrest zou moeten blijven? Ik niet.
Er is niets vaags aan dat ik hem een eng mannetje vind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog, omdat jij dat vindt? Het is vage shit
SaskiaBelleman: Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt." #Badrhariquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Is dat zo raar?
Wat is vage shit?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog, omdat jij dat vindt? Het is vage shit
Prima maakt hem nog niet schuldig, dat moeten anderen maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is niets vaags aan dat ik hem een eng mannetje vind.
Ja die knelt een beetje aan de linker kantquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is vage shit?
Heb jij het filmpje dan bekeken? Of was je al druk met je voorbinddildo?
nou lul dan niet, als je niet hebt gekeken kan je er ook niets over zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die knelt een beetje aan de linker kant
Oh de youtube politie staat op de stoepquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou lul dan niet, als je niet hebt gekeken kan je er ook niets over zeggen.
Dat is wat ik al zei, het bewijst niets in deze zaak, maar het is een eng mannetje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima maakt hem nog niet schuldig, dat moeten anderen maar uitzoeken.
Ja grappig dat internetheldje uithangen, als je niet wil kijken dan kijk je niet, maar dan kanquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh de youtube politie staat op de stoep
Jesus ik moet van alles hier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik al zei, het bewijst niets in deze zaak, maar het is een eng mannetje.
LEZEN!
Lezen, filmpjes kijken ....O en vergeet niet te zappenquote:
Internet watquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja grappig dat internetheldje uithangen, als je niet wil kijken dan kijk je niet, maar dan kan
je er dus ook niet over oordelen, zo makkelijk is dat.
Fuck youquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lezen, filmpjes kijken ....O en vergeet niet te zappen
Moet je hem niet eerst een gaatje losser doen dan?quote:
Waarom denk je dat ik het niet gezien zou hebben?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je nu wél de moeite zou nemen om dat filmpje te kijken dan zou je zien dat hij zélf
ook zegt dat hij zichzelf vaak niet in de hand heeft, ''waas voor de ogen'' etc. etc..
Ik zeg niet eens dat het een slechte kerel ismisschien heeft hij wel een hele lieve
kantmaar hij heeft zeker ook een kant die je niet wil tegenkomen.
Hij zegt zelf dat hij op zekere momenten niet meer na kan denken en niet meer weet
wat hij doet, het zou wel een hoop verklaren.
Of niet?
en zag je ze schichtig wegduiken voor al die camera's?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Je kent hem?quote:
Tja, ik ga hier niet ook nog eens hun pr verdedigen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en zag je ze schichtig wegduiken voor al die camera's?'
Ow... nee toch niet...
oeps
Zwaaiend naar de camera'squote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en zag je ze schichtig wegduiken voor al die camera's?'
Ow... nee toch niet...
oeps
ow... jammer ik zal al in de startblokkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Tja, ik ga hier niet ook nog eens hun pr verdedigen hoor
Eh...nee, maar dat is mijn oordeel naar wat ik van hem hoor, zie en lees. Kan dat niet? Kan je iemand pas beoordelen als je diegene persoonlijk kent?quote:
En Jadranka zo mooi poserend bij de buitenverlichtingquote:
nou ja, dat niet, maar dat is iets wat hij zelf wil veranderen. Ik zeg niet dat het hem meteen zal lukken, maar geloof best dat hij het anders wil. Dus eng, mwoah.... Misschien wel hoor, maar ik zou t niet zo stellig zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh...nee, maar dat is mijn oordeel naar wat ik van hem hoor, zie en lees. Kan dat niet? Kan je iemand pas beoordelen als je diegene persoonlijk kent?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lief heh... zag je ze ?
Wat een psycho als hij doorslaat..quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je deel 2 al gezien?
zou ik effe doen als ik jou was.
Jah... fijn dat hij weer thuis is.
Bijna 12 jaar geleden, wat wil je hier mee zeggen?quote:
het begintquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
Soury nu is zo ..aan tafel Yves....de manager vn badr hari, ND 1
Dus dan zeg ik dan: "Kijk eerst even"..quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bijna 12 jaar geleden, wat wil je hier mee zeggen?
ik was aan het kijken maar ik stop hem even want ik kijk nu naar Ned. 1quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus dan zeg ik dan: "Kijk eerst even"..
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef APK het volgende:
Kan er niet een aparte Hari-SC komen?
Ik zie door de bomen het bos niet meer
neuh. Twee topics is genoegquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef APK het volgende:
Kan er niet een aparte Hari-SC komen?
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Die is ook tegen hemquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... ben je er nog Zouzou?
Zelfs de manager van badr hari vindt ''die andere kant'' van Badr ernstig.
Je weet ook wie "Gwenette" is?quote:
heb ik gelezen jaquote:
Ik vond het eerlijk gezegd perfecte damage control.quote:
Ja gezien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
Soury nu is zo ..aan tafel Yves....de manager vn badr hari, ND 1
Boodschap?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb ik gelezen ja
ik ben dat toepje van je nu aan het kijken, maar ik snap de boodschap niet,
kan je het uitleggen?
"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gezien.Niet dat hij veel te vertellen had
Net zo relevant als die "profiel" uitzending dus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... die zat er niet in?
Dacht ik al, zonde van mijn tijd man
Nou eh... nee niet écht, maar dan zal je wel niet gekeken hebben of de boodschap niet snappen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Net zo relevant als die "profiel" uitzending dus?
Ik wacht op de youtubes uit het geboortejaar van Badr. Draven jullie niet een beetje door en moeten het 40 plus hok weer inquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."
Volgens mij werkt de 'spin'.
Die Koen zou eens flink zijn kreupele benen op TV moeten gaan showen, die heeft ook een spindoc nodig als hij écht wil dat Badr een paar jaar Estelle alleen op zondag mag zien.
Yup.. Same.. We hebben toch niet allebei een banaan in ons oor he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou eh... nee niet écht, maar dan zal je wel niet gekeken hebben of de boodschap niet snappen.
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef Soury het volgende:
Ik wacht op de youtubes uit het geboortejaar van Badr. Draven jullie niet een beetje door en moeten het 40 plus hok weer in
IK niet in elk geval.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Yup.. Same.. We hebben toch niet allebei een banaan in ons oor he?
Over dat het nergens meer over gaat, oh en de p&w ook nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Ik reageer op de uitzending van P&W.
Ik zeg maar zo. Ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
IK niet in elk geval.
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Soury het volgende:
Over dat het nergens meer over gaat, oh en de p&w ook niet
Nou ik vindt die Yves eigenlijk een rare man op één of andere manier. Zo goed kwam hij niet op mij over. Het ging over de sport en de agressie daarin. Dat lijkt me duidelijk, verder weet hij ook niks zo bleekquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.
Ik vond het ook een rare man, maar hij ziet waarschijnlijk nog steeds poen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vindt die Yves eigenlijk een rare man op één of andere manier. Zo goed kwam hij niet op mij over. Het ging over de sport en de agressie daarin. Dat lijkt me duidelijk, verder weet hij ook niks zo bleek
Ik geloof er niks van!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.
Leuk joh, en ook zo ontopic.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!
Volgens mij zit je weer aan een doos goedkope aldi-wijn (aldus de woorden van een oud wijs man).
Wel vanuit zijn standpunt, dat is tenslotte het product "Badr hari" die ziet zijn geld ook verdampen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het ook een rare man, maar hij ziet waarschijnlijk nog steeds poen.
Maar denk jij niet dat het allemaal onderdeel is van het publiciteitsoffensief vanuit het badr-kamp, terwijl het eigenlijk misselijk is als de andere partij blijkbaar ook dit soort wapens in moet zetten om op gelijke voet te blijven?
No pun btw.
Ohjee grapje valt verkeerdquote:
Kan je even wachten met deze discussie, ik zit de herhaling te kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel vanuit zijn standpunt, dat is tenslotte het product "Badr hari" die ziet zijn geld ook verdampen.
Wat dat betreft geef ik hem groot gelijk.Verder weet ik niet wat je bedoeld met wapens vanuit het andere kamp.
Ja hoor ik wacht welquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Kan je even wachten met deze discussie, ik zit de herhaling te kijken
Met een doos goedkope aldi wijn zeker?quote:
Sneu maar ja. Dat was het al paar uurtjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Met een doos goedkope aldi wijn zeker?
Sorry ik ben een beetje vervelend geloof ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sneu maar ja. Dat was het al paar uurtjes
En deze troep lees ik ook niet meer, er is een grens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef zouzou het volgende:
Van Heuvel in de boulevard zegt dat hij vind raar dat Badr hari vandaag net zijn excuse gedaan heeft waarom nu naar 3 maanden .... Maar Van heuvel is voor mij demente geworden of labiel is,Badr Hari kan toch niet zijn exuse aanvragen, hij was vastzitten met beperking en de rest zonder beperking in de gevangenis tt vandaag.?? hahaha...
En Yve de multimiljonair was op TV vanavond niet voor Badr maar meer van hem zelfs,
hij wil niet kregen wat Leon de Winter en Pardoes hebben mee gehad, ik denk met toesteming van Badr,Yve was op Tv omdat, ik weet zekker, dat hij gaat met Badr werken,contract etc....
Hij wil geen boos emails kregen en ook geen emails voor zijn familie.Maar hij wil met Badr in zee gaan,
hij heeft best goed gesproken over badr,hij heeft gedaan of hij niet wil mee bemoeien,maar hij is niks voor niks bij de rechtbank gekomen! Dat is ook de bewijs dat ze zijn goede vrienden.
Daar heeft ze wel gelijk inquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef APK het volgende:
En Yve de multimiljonair was op TV vanavond niet voor Badr maar meer voor hem zelfs,
niemand vragt u om het te lezen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
En deze troep lees ik ook niet meer, er is een grens.
Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef zouzou het volgende:
Van Heuvel in de boulevard zegt dat hij vind raar dat Badr hari vandaag net zijn excuse gedaan heeft waarom nu naar 3 maanden .... Maar Van heuvel is voor mij demente geworden of labiel is,Badr Hari kan toch niet zijn exuse aanvragen, hij was vastzitten met beperking en de rest zonder beperking in de gevangenis tt vandaag.?? hahaha...
Als het een slap in the face was, en andere boefjes zijn er boven op gesprongen. Zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.
Nou klaar is het nog lang nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
nu klaar ,badr is vrij, slaap lekker, ik ga naar bed.
Nou de schuldgevoelens druipen er ook echt vanaf, hij gaat er ZWAAR onder gebuktquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.
Zo ken ik je weer, iets dumpen en wegwezenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die twee liggen allang te knorren![]()
ga ik ook doen
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.quote:
en hier is het feest !quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.
I've said it before, I'll say it again ... klasse is overduidelijk niet te koop.
Mwah, het is haar vriend, ze zijn toch niet al samenwonend en al getrouwd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu wil Ruud natuurlijk ook niet met 2 van die handenbinders opgescheept zitten, maar als hij hiermee kwaad zou willen in zake de voogdij heeft hij toch best een sterke zaak?
Stijlvol toch, zo'n ingetogen viering! Ballonnen, slingers en de scooter van Holleeder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:05 schreef DarkElf het volgende:
ballonnen en een feestje om te vieren dat iemand die verdacht wordt van meerdere geweldsmisdrijven uit voorlopige hechtenis mocht?![]()
Ja als dit is hoe ´er doorheen zitten´ eruit ziet...quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.
Gênant vind ik het gewoon. Nee, Estelle is mentaal volledig ingestort, kan helemaal niets. Een wrak! Niets meer van over!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:11 schreef DarkElf het volgende:
Ja als dit is hoe ´er doorheen zitten´ eruit ziet...
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stijlvol toch, zo'n ingetogen viering! Ballonnen, slingers en de scooter van Holleeder.
Ik verwacht zoiets:quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan niet wachten op d'r smoel als ze hoort dat d'r lieve vriendje voor zes jaar de bak in moet
Wát? Schandalig!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik werd er door zouzou middels een privebericht op gewezen dat Everink doodleuk in het buitenland zit voor zaken. De brutaliteit!
quote:Slachtoffers Badr Hari in shock
© ANP Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten."Dit kan niet waar zijn!? stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
Everink liep bij de zware mishandeling in de Amsterdam ArenA diverse fracturen in zijn gezicht op en werd zodanig mishandeld dat zijn voet los kwam te hangen van het onderbeen. "Ik ben echt ontdaan. Ik moet hier even van bijkomen. Ik begrijp er helemaal niets van", aldus Everink over de vrijlating van Hari.
Ondernemer Olivier de Vuijk, die in café Cooldown door Hari werd mishandeld, zegt ?in shock? te zijn. "Ik sta te trillen op mijn benen. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk??
Een woordvoerder zei dat het OM niet in beroep kan gaan tegen de voorlopige vrijlating. De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag. Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
Dus met een kapotgeschopte poot kun je gewoon reizen? Hebben ze voortaan iets als krukken of rolstoelen uitgevonden? Anders is dat toch onmogelijk!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik werd er door zouzou middels een privebericht op gewezen dat Everink doodleuk in het buitenland zit voor zaken. De brutaliteit!
Ongeloveloos!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus met een kapotgeschopte poot kun je gewoon reizen? Hebben ze voortaan iets als krukken of rolstoelen uitgevonden? Anders is dat toch onmogelijk!!!!
Echt, de ontwikkelingen gaan zo snel.
dus wat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:54 schreef zouzou het volgende:
Ja....maar hij zal iedere dag 5uur revalidatie hebben toch...
Hij was in buitenland voor 4 dagen ...wegens zijn reisbranche Eliza....
Dus ...
Op die foto zie je alleen Jadranka en een opgeschoten Marokkaantje. Ik denk niet dat Estelles vriendenkring nog groot is en bij de vrienden die ze heeft (Evert en Robert) kun je je afvragen of hun intenties wel zuiver zijn. Sowieso denk ik dat Estelle, in ieder geval voorlopig, een groot deel van haar leven moet opgeven voor de liefde. In plaats van showbizzfeestjes, famous doen in de club en decadente etentjes wordt dat voorlopig veel thuisbezorgd.nl gok ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef JaneDoe het volgende:
als je ziet hoe "mw. santegoeds" het huis van estelle samen met de kinderen aan t versieren is, kan je er zeker van zijn dat evert ook op het fuif te vinden was
ben benieuwd wie de andere genodigden waren
Ja echt hoor...hahahaha wat leuk allemaal. Om te gillen zo grappig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
iemand die revalideerd iedere dag 5 uur kan gewoon gaan op reis???
ik vind het raar....wat Fick zegt kan klopen ...het zal een oude blessure zijn.hahaha...
in dat filmpje van blvd zie je ook nog een man die ik niet (her)kendequote:Op zaterdag 10 november 2012 12:05 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Op die foto zie je alleen Jadranka en een opgeschoten Marokkaantje. Ik denk niet dat Estelles vriendenkring nog groot is en bij de vrienden die ze heeft (Evert en Robert) kun je je afvragen of hun intenties wel zuiver zijn. Sowieso denk ik dat Estelle, in ieder geval voorlopig, een groot deel van haar leven moet opgeven voor de liefde. In plaats van showbizzfeestjes, famous doen in de club en decadente etentjes wordt dat voorlopig veel thuisbezorgd.nl gok ik.
Holleeder?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in dat filmpje van blvd zie je ook nog een man die ik niet (her)kende
maar idd welke bn'er ,buiten evert, durft nog toe te geven dat hij een vriend(in) van estelle en/of badr is?!
hahah idd!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
iemand die revalideerd iedere dag 5 uur kan gewoon gaan op reis???
ik vind het raar....wat Fick zegt kan klopen ...het zal een oude blessure zijn.hahaha...
nah die zou ik wel herkennen, twas een blonde vent, staat in de deuropeningquote:
Zijn scooter stond er wel, dus wellicht was hij al binnen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nah die zou ik wel herkennen, twas een blonde vent, staat in de deuropening
edit: ooh wacht je bedoelt natuurlijk als vriend van t stel, ja dat zou kunnen, die heeft niets te verliezen
Leon de Winterquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in dat filmpje van blvd zie je ook nog een man die ik niet (her)kende
maar idd welke bn'er ,buiten evert, durft nog toe te geven dat hij een vriend(in) van estelle en/of badr is?!
was dat wel echt zijn scooter? had meer het idee dat dat hier gekscherend werd geroepenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn scooter stond er wel, dus wellicht was hij al binnen.
Ik vond die yellow ribbons ook zo misplaatst, het isnu niet bepaald zo dat er een oorlogsheld thuiskomt
Everink heeft de andelen verkocht maar hij blijft nog 3 jaar voor Eliza directeur,quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt hoor...hahahaha wat leuk allemaal. Om te gillen zo grappig.
Btw, Everink heeft zijn reisorganisatie verkocht hoor. Had je kunnen weten, heeft ook in la douce France in de krant gestaan.
dus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
Everink heeft de andelen verkocht maar hij blijft nog 3 jaar voor Eliza directeur,
dat staat in zijn contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |