abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119027962

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 19:40:49 #2
22592 crew  Ole
pi_119028000
_O_
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:41:53 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119028050
Ik kijk morgen op uitzendinggemist in het late shownieuws ook Hari !!!
pi_119028100
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen op uitzendinggemist in het late shownieuws ook Hari !!!
:?
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:43:15 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119028108

[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 09-11-2012 19:47:01 (Een grote fout) ]
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:45:24 #6
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119028221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef JaneDoe het volgende:

:?
ik had al veranderd (ik kijk in het late shownieuws )iedereen kan fouten maken }:|
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:46:17 #7
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119028256
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
Ah, hij kan dus gewoon vertrekken naar Marokko, die leveren de burgers niet uit.
Ik geloof niet dat ie naar Marokko gaat vertrekken. Een groot deel van zijn leven is immers hier? Ook Estelle en haar kinderen. Lijkt me niet dat ie al die banden door gaat snijden.
pi_119028359
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

ik had al veranderd (ik kijk in het late shownieuws )iedereen kan fouten maken }:|
juist ja
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 19:52:09 #9
22592 crew  Ole
pi_119028508
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ie naar Marokko gaat vertrekken. Een groot deel van zijn leven is immers hier? Ook Estelle en haar kinderen. Lijkt me niet dat ie al die banden door gaat snijden.
In Marokko is je euro veel meer waard dan hier hoor! En dan gaat Badr toch voor Marokko boksen
pi_119028562
Nah... eind goed al goed... Badr kan Sinterklaasfeest thuis vieren.

Hopelijk zet hij niet zijn verkeerde schoen op 5 december
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:54:35 #11
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119028621
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef Ole het volgende:

[..]

In Marokko is je euro veel meer waard dan hier hoor! En dan gaat Badr toch voor Marokko boksen
Dan kan ie nooit meer naar NL, mocht ie schuldig bevonden worden, of hij moet dan alsnog gaan zitten zodra ie ergens voet aan land zet. Is alleen maar uitstel en schiet ie helemaal niks mee op.
Ik denk dat ie braaf hier blijft :Y
pi_119028750
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef Ole het volgende:

[..]

in marokko kan hij alsnog worden vervolgd voor wat hij hier gedaan heeft
met ook nog als gevolg dat hij dan daar mogelijk zijn straf moet uitzitten
pi_119028764
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... eind goed al goed... Badr kan Sinterklaasfeest thuis vieren.

Hopelijk zet hij niet zijn verkeerde schoen op 5 december
:D
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 20:03:18 #14
22592 crew  Ole
pi_119029078
Estelle Cruijff vlucht bij gevangenis waar zij Badr wilde ophalen

Estelle Cruijff is in zwarte Opel van het duurdere soort direct weer met gierende banden bij de gevangenis in Zoetermeer vertrokken nadat zij minimaal 15 fotografen ontwaardde die op het ‘plaatje’van haar en de kickbokser die de gevangenis verlaat, staan te wachten! Badr zat tot vandaag in de gevangenis van Zoetermeer als verdachte van mishandeling van Koen Everink tijdens Sensation in de Amsterdam ArenA op 7 juli. Vanmiddag besliste de Amsterdamse rechtbank dat de kickbokser tot aan de rechtszaak op vrije voeten is.
pi_119029092
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:54 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dan kan ie nooit meer naar NL, mocht ie schuldig bevonden worden, of hij moet dan alsnog gaan zitten zodra ie ergens voet aan land zet. Is alleen maar uitstel en schiet ie helemaal niks mee op.
Ik denk dat ie braaf hier blijft :Y
Dat weet ik wel zeker. Zoals het er nu staat is hij een vrij man tot de rechtzitting. Er moeten nog véle gehoord worden. Kut pas in Januari :(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 20:04:21 #16
22592 crew  Ole
pi_119029135
Amsterdamse politie vreest ongeregeldheden bij huis Estelle Cruijff

De Amsterdamse politie houdt rekening met ongeregeldheden bij het huis van Estelle Cruijff in Amsterdam-Zuid. In de villa wordt vanavond een feestje gehouden nu Estelle’s grote liefde. kickbokser Badr Hari vanmiddag voorloig op vrije voeten is gesteld tot aan de rechtszaak in januari 2013.

RTL Boulevard liet zien hoe het huis vanavond snel versierd werd nadat bekend werd dat de kickbokser, nog altijd verdachte van de mishandeling van Koen Erink tijdens dansfeest Sensation afgelopen juli, o vrije voeten zou komen. O dat moment vertrok Estelle Gullit naar Zoetermeer om Badr in de gevangenis te gaan ophalen.
pi_119029213
Naturlijk blijft hij hier, in Nederland is zijn alles": zijn huis, de huis van zijn ouders, zijn moeder/vader, zijn broer, zijn Estelle alles, de kinderen van Estelle hebben nu ook school,
dat doet hij niet, hij was toch zelfs gekomen toen de politie hem gepakt,
maar hij mag zijn werk doen dus hij kan op reis......\En toch hij is een goede jonge, voor hij gaat naar Estelle hij is gegaan naar zijn ouders, eerst zijn ouders, hij heeft zijn ouders lang niks gezien,
iedere week heeft hij Estelle gezien..
pi_119029333
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Ole het volgende:
Amsterdamse politie vreest ongeregeldheden bij huis Estelle Cruijff

De Amsterdamse politie houdt rekening met ongeregeldheden bij het huis van Estelle Cruijff in Amsterdam-Zuid. In de villa wordt vanavond een feestje gehouden nu Estelle’s grote liefde. kickbokser Badr Hari vanmiddag voorloig op vrije voeten is gesteld tot aan de rechtszaak in januari 2013.

RTL Boulevard liet zien hoe het huis vanavond snel versierd werd nadat bekend werd dat de kickbokser, nog altijd verdachte van de mishandeling van Koen Erink tijdens dansfeest Sensation afgelopen juli, o vrije voeten zou komen. O dat moment vertrok Estelle Gullit naar Zoetermeer om Badr in de gevangenis te gaan ophalen.

Dan gaat ze toch naar een ander huis.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119029358
Ja, dat is vaak zo met dat tuig; ze zijn zo lief voor hun moeder.
pi_119029428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:08 schreef MightyMightyM het volgende:
Ja, dat is vaak zo met dat tuig; ze zijn zo lief voor hun moeder.
Die maken je zoals je bent ^)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 20:10:28 #21
163650 Greys
pi_119029443
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:06 schreef zouzou het volgende:
Naturlijk blijft hij hier, in Nederland is zijn alles": zijn huis, de huis van zijn ouders, zijn moeder/vader, zijn broer, zijn Estelle alles, de kinderen van Estelle hebben nu ook school,
dat doet hij niet, hij was toch zelfs gekomen toen de politie hem gepakt,
maar hij mag zijn werk doen dus hij kan op reis......\En toch hij is een goede jonge, voor hij gaat naar Estelle hij is gegaan naar zijn ouders, eerst zijn ouders, hij heeft zijn ouders lang niks gezien,
iedere week heeft hij Estelle gezien..
Een schatje, en dat is het!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119030189
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Een schatje, en dat is het!
Zou Estelle al een glaasje roosvice klaar hebben staan?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:23:48 #23
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119030234
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119030576
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zou Estelle al een glaasje roosvice klaar hebben staan?
Een glijbaan denk ik. De kinderen zijn niet gewenst :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:32:50 #25
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119030685
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Een glijbaan denk ik. De kinderen zijn niet gewenst :P
:D
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119031336
Volgens de telegraaf heeft Estelle Badr in auto met chauffeur opgehaald, en staat in het huis de champagne al klaar.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 20:48:45 #27
184769 crew  Deisyy
pi_119031535
quote:
Estelle viert vrijlating Badr Hari

AMSTERDAM - De villa van Estelle Cruijff is vrijdag versierd ter ere van de vrijlating van haar vriend Badr Hari.
Misselijkmakend :r
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:50:13 #28
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119031622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misselijkmakend :r
Ik vind het wel lief O+
Maar ik denk dat de meeste hier denken dat ze het allemaal uit angst doet _O-
pi_119031723
Vanavond overigens Yves Gijrath bij Pauw en Witteman.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 20:52:23 #30
184769 crew  Deisyy
pi_119031782
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik vind het wel lief O+
Ongepast is het, hij heeft 3 maanden in de bak gezeten omdat hij iemand zwaar heeft mishandeld en waar hij nu onder voorwaarden vrij is, dat lijkt mij geen reden voor ballonnen en champagne.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:53:31 #31
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119031867
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Vanavond overigens Yves Gijrath bij Pauw en Witteman.
Ben benieuwd welk scenario hij gaat volgen ;)
pi_119031888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ongepast is het, hij heeft 3 maanden in de bak gezeten omdat hij iemand zwaar heeft mishandeld en waar hij nu onder voorwaarden vrij is, dat lijkt mij geen reden voor ballonnen en champagne.
En respectloos naar de slachtoffers.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 20:54:38 #33
184769 crew  Deisyy
pi_119031949
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef roos85 het volgende:

[..]

En respectloos naar de slachtoffers.
Daarom juist.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:54:50 #34
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119031965
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ho ho, dat moet nog bewezen worden, je moet die laster campagne van Everink en co niet zomaar geloven (8>
pi_119032063
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daarom juist.
Echt walgelijk :r stelletje tokkies.
pi_119032088
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ho ho, dat moet nog bewezen worden, je moet die laster campagne van Everink en co niet zomaar geloven (8>
Daar gaan we weer
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 20:57:34 #37
184769 crew  Deisyy
pi_119032104
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Al zou hij onschuldig dan nog is het respectloos.
pi_119032249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die snap ik niet :?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:02:20 #39
184769 crew  Deisyy
pi_119032338
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Die snap ik niet :?
Als je ten onrechte beschuldigd wordt van zware mishandeling en je komt vrij dan vind ik het ongepast naar de slachtoffers om de ballonnen en champagne tevoorschijn te halen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:03:38 #40
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119032408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je moet alleen respect hebben voor mensen die dat verdienen en niet voor mensen die hem middels een complot willen laten hangen voor dingen die hij niet gedaan heeft ;)
pi_119032409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als je ten onrechte beschuldigd wordt van zware mishandeling en je komt vrij dan vind ik het ongepast naar de slachtoffers om de ballonnen en champagne tevoorschijn te halen.
Dat doet Estelle (of fok ;) )
pi_119032553
Nog steeds dat Badr Hari heeft het gedaan gedaan ..! ook als hij vrij nu is...

Maar waarom niemand die over Ferhat iets zegt,die is ook verdacht,

en de tapgespreken waar Joost die zegt tegen Everink dat hij moet blijven zegen dat Badr Hari heeft het gedaan,die moet hangen is dat niet ....CRIMINEEL????
pi_119032751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef zouzou het volgende:

en de tapgespreken waar Joost die zegt tegen Everink dat hij moet blijven zegen dat Badr Hari heeft het gedaan,die moet hangen is dat niet ....CRIMINEEL????
Rustig rustig, het is niet voor niets dat Badr (even) vrij is. Er zijn meer coke snuivertjes in het vizier.
En die Everink snoof mee
pi_119032776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef zouzou het volgende:

Hij is niet vrijgesproken, stomme baguette. :6
pi_119032834
Zouzou, hij is voorlopig vrijgelaten. Dat betekent niet dat hij "het" niet heeft gedaan, wat dat ook mag zijn.
pi_119032855
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Rustig rustig, het is niet voor niets dat Badr (even) vrij is. Er zijn meer coke snuivertjes in het vizier.
En die Everink snoof mee
ah zo...ja dat heb ik niet gedacht.
pi_119032977
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef zouzou het volgende:

[..]

Voila ^O^
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:15:11 #48
184769 crew  Deisyy
pi_119032985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef zouzou het volgende:

[..]

What else is new? O-)
pi_119032986
En we hebben het niet over Ferhat omdat we allemaal stikjaloers zijn op Badr, natuurlijk!
pi_119033071
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:15 schreef MightyMightyM het volgende:
En we hebben het niet over Ferhat omdat we allemaal stikjaloers zijn op Badr, natuurlijk!
Heeft hij geen ballonnen :{
pi_119033181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef MightyMightyM het volgende:
Zouzou, hij is voorlopig vrijgelaten. Dat betekent niet dat hij "het" niet heeft gedaan, wat dat ook mag zijn.
Ok maar waarom praat jullie niet over de andere verdacht,
waarom nog steeds over Badr hari,
waarom zo selectief??
de een is Turks en de andere is Nederlandse/Marokkanse ,is het omdat Badr een relatie heeft met Estelle : een ex van een legende,of omdat ze is de nicht van een andere legende:Crijff.

Ferhat is ook een verdacht.
pi_119033298
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef zouzou het volgende:

[..]

waarom zo selectief??
de een is Turks en de andere is Nederlandse/Marokkanse ,is het omdat Badr een relatie heeft met Estelle : een ex van een legende,of omdat ze is de nicht van een andere legende:Crijff.

Dat is niet interessant, Bardr wel. Vandaar de selectieve posts hier.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 21:25:14 #53
22592 crew  Ole
pi_119033518
Zis izz SHO jeweetzzz
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:27:28 #54
184769 crew  Deisyy
pi_119033670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Ole het volgende:
Zis izz SHO jeweetzzz
Dus wat kan ons die hele Ferhat schelen :{w
pi_119033725
Ja dat bedoel ik ook, Ferhat heeft geen interessante vriendin die zijn eigen man heeft gelaten voor hem ,en Badr is een Marokkaan met veel geld en een mooie huis.,..en Estelle.
pi_119033727
quote:
Zis izz SHO jeweetzzz
Ja en ? opzouten dus ;)
pi_119033744
quote:
Zis izz SHO jeweetzzz
Ooooh reneee oleee

lizzen ferry kerfulie!
pi_119033762
Turken, Marokkanen, voor mij 1 pot nat..maar even serieus, Badr krijgt nou eenmaal meer aandacht door zijn BN-status en Estelle. En hij zoekt de aandacht ook op door fotosessie en interviews. Alles wat hij doet, ligt onder een vergrootglas. Feit is dat hij fouten heeft gemaakt en die worden dan ook breed uitgemeten. Juist door die sterrenstatus en zijn relatie voelde hij zich kennelijk genoodzaakt om te liegen. Hij krijgt relatief enorm veel aandacht maar als hij die fouten niet had gemaakt, was er niks aan de hand en hadden we hier gekeuveld over liefdestripjes, vermeende zwangerschap en Estelles uitgroei.
pi_119033779
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dus wat kan ons die hele Ferhat schelen :{w
Nou ????
pi_119033863
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef MightyMightyM het volgende:
Turken, Marokkanen, voor mij 1 pot nat..maar even serieus, Badr krijgt nou eenmaal meer aandacht door zijn BN-status en Estelle. En hij zoekt de aandacht ook op door fotosessie en interviews. Alles wat hij doet, ligt onder een vergrootglas. Feit is dat hij fouten heeft gemaakt en die worden dan ook breed uitgemeten. Juist door die sterrenstatus en zijn relatie voelde hij zich kennelijk genoodzaakt om te liegen. Hij krijgt relatief enorm veel aandacht maar als hij die fouten niet had gemaakt, was er niks aan de hand en hadden we hier gekeuveld over liefdestripjes, vermeende zwangerschap en Estelles uitgroei.
Met andere woorden, dit is stukken leuker :D
pi_119033875
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef zouzou het volgende:

[..]

waarom zo selectief??

Zouzou?

Jij hebt toch ook Champagne voor Badr en niet voor Farid?

Ik snap trouwnes niet WAAROM je Champagne hebt want mett het besluit de mannen voorlopig vrij te laten, zegt de rechtbank eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs
lijkt te zijn voor een poging tot doodslag.

Voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er
wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf.

Geen reden voor een feestje lijkt mij?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:31:27 #62
184769 crew  Deisyy
pi_119033905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou ????
Rien :7
pi_119033943
Het enige SHO-waardige aspect van die Ferhat is een foto met Syl en Raf. Dan ben je hier al snel uitgepraat...
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:32:14 #64
184769 crew  Deisyy
pi_119033949
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zouzou?

Ik snap trouwnes niet WAAROM je Champagne hebt want mett het besluit de mannen voorlopig vrij te laten, zegt de rechtbank eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs

Voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er

wtf is Farid? :D
pi_119033950
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik vind het wel lief O+
Dat mens is gewoon wereldvreemd denk ik.
pi_119033985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

wtf is Farid? :D
nah... die Turk, weetikveel hoe die vent heet :')
pi_119034013
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Rien :7
Lol, goffer Rien ook al im het complot
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:34:07 #68
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034066
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef zouzou het volgende:
Ja dat bedoel ik ook, Ferhat heeft geen interessante vriendin die zijn eigen man heeft gelaten voor hem ,en Badr is een Marokkaan met veel geld en een mooie huis.,..en Estelle.
En een K1 reputatie, populair in Japan, dus je zou zeggen, het geld ligt voor het oprapen voor Badr, gouden toekomst!! Waarom dan toch lomp gaan vechten in het uitgaanscircuit?? Ik snap dat niet hoor.. Hij gooit (slaat :)) zijn eigen glazen in..
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:35:05 #69
184769 crew  Deisyy
pi_119034117
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zouzou?

Volgens mij wil de rechter met deze voorlopige vrijlating helemaal niet zeggen dat er nu niet voldoende bewijs voor de poging tot doodslag, maar vinden ze het niet noodzakelijk om hem langer vast te houden vooral vanwege het persoonlijk belang van Badr.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:35:59 #70
184769 crew  Deisyy
pi_119034156
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Lol, goffer Rien ook al im het complot
Die zal dus ook wel op de tapes staan :Y
pi_119034183
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Volgens mij wil de rechter met deze voorlopige vrijlating helemaal niet zeggen dat er nu niet voldoende bewijs voor de poging tot doodslag, maar vinden ze het niet noodzakelijk om hem langer vast te houden vooral vanwege het persoonlijk belang van Badr.
Alleen dat al is belachelijk natuurlijk :')
pi_119034193
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

En een K1 reputatie, populair in Japan, dus je zou zeggen, het geld ligt voor het oprapen voor Badr, gouden toekomst!! Waarom dan toch lomp gaan vechten in het uitgaanscircuit?? Ik snap dat niet hoor.. Hij gooit (slaat :)) zijn eigen glazen in..
Het was ook maar een klapje.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:37:26 #73
184769 crew  Deisyy
pi_119034232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Vertel dat maar tegen zouzou.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:37:27 #74
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034234
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja want voor 1 klap (meer is niet bewezen tot nu toe), mag je natuurlijk onbepaalde tijd in voorarrest?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_119034256
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die zal dus ook wel op de tapes staan :Y
16 plus
pi_119034337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:37 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Ja want voor 1 klap (meer is niet bewezen tot nu toe), mag je natuurlijk onbepaalde tijd in voorarrest?
Hij zit niet voor niks aan de borrel nu c_/
pi_119034362
Oke zouzou, je kent het principe van een pro forma-zitting? Het betekent letterlijk "zitting voor de vorm" (uit het Latijn, een taal die verwant is aan het Frans, ha!) En betreft geen inhoudelijke behandeling van de zaak. Er wordt slechts gekeken of er voldoende gronden zijn om verdachte langer vast te houden als de maximale periode van voorarrest is verstreken.
pi_119034377
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:37 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Nou... 1 klap?

wel te zijn.

Al denk ik dat het misschien niet eens ''met voorbedachte rade'' was, die vent is gewoon een tikkende
tijdbom :') als het wél met voorbedachte rade was is het nog vreemder dat hij is vrijgelaten.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:41:18 #79
184769 crew  Deisyy
pi_119034459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou... 1 klap?

wel te zijn.

Al denk ik dat het misschien niet eens ''met voorbedachte rade'' was, die vent is gewoon een tikkende
tijdbom :') als het wél met voorbedachte rade was is het nog vreemder dat hij is vrijgelaten.
Welnee het is een goede jongen, want hij is vanavond bij zijn ouders op bezoek geweest.
pi_119034492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Welnee het is een goede jongen, want hij is vanavond bij zijn ouders op bezoek geweest.
Ah.. dat is lief O+
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:42:07 #81
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034514
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou... 1 klap?

wel te zijn.

Precies wat je zegt.. LIJKT er te zijn. Rest blijft speculatie en voor de rechter om te beslissen.
Maar stel nu eens he.. Klinkt ongeloofwaardig, maar toch.. Stel.. Die kerel beledigde estelle, hij gaf 1 klap. Rechtvaardigt dat een nog langer voorarrest?
pi_119034602
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Precies wat je zegt.. LIJKT er te zijn. Rest blijft speculatie en voor de rechter om te beslissen.
Maar stel nu eens he.. Klinkt ongeloofwaardig, maar toch.. Stel.. Die kerel beledigde estelle, hij gaf 1 klap. Rechtvaardigt dat een nog langer voorarrest?
Heb je die foto wel goed bekeken?

pi_119034655
quote:

[..]

Nou... 1 klap?

wel te zijn.

Hoe kom je in godsnaam aan voorbedachte raden ? Dat Badr het al op hem voorzien had _O-
Het moet niet gekker worden.
pi_119034677
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar goed.. dan had hij Estelle maar niet moeten beledigen, wat denkt hij wel niet :{w
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:44:50 #85
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034696
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nogmaals, bewezen/toegegeven is 1 klap door Badr. Dat de arme kerel zwaar toegetakeld is, dat is wel duidelijk.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:44:54 #86
184769 crew  Deisyy
pi_119034699
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die is gephotoshopt, jeweetz....
pi_119034721
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe kom je in godsnaam aan voorbedachte raden ? Dat Badr het al op hem voorzien had _O-
Staat in de krant schat :) dat heb IK niet verzonnen :)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:45:31 #88
184769 crew  Deisyy
pi_119034740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Theedoek mee van huis genomen ook _O-
pi_119034749
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Nogmaals, bewezen/toegegeven is 1 klap door Badr. Dat de arme kerel zwaar toegetakeld is, dat is wel duidelijk.
Nogmaals niet bewezen
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:46:57 #90
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Nogmaals niet bewezen
Er zijn meerdere verdachten.. jeweeetz
pi_119034828
http://www.nu.nl/binnenla(...)-voorlopig-vrij.html

De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag.

Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
pi_119034848
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Staat in de krant schat :) dat heb IK niet verzonnen :)
Ik weet niet welke krant, maar die hadden een vooruit ziende blik
pi_119034879
John van den Heuvel moet je niet onderschatten met Photoshop hoor!
pi_119034881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Er zijn meerdere verdachten.. jeweeetz
Daarom juist 8-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:48:37 #95
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034935
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-voorlopig-vrij.html

De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag.

Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
Dat denkt het OM ja. Fijn dat een rechter nog een onafhankelijke kijk op de zaken heeft en dus anders mag beslissen.
Voor Badr dan :)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:48:39 #96
184769 crew  Deisyy
pi_119034941
Estelle viert vrijlating Badr :r

Bron

Is dat Jadranka?
pi_119034942
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet niet welke krant, maar die hadden een vooruit ziende blik
ow... in alle kranten zo;n beetje zelfs in de Televaag

http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
pi_119034975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]

Bron

Is dat Jadranka?
:Y :') _O-
pi_119034990
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef MightyMightyM het volgende:
John van den Heuvel moet je niet onderschatten met Photoshop hoor!
Die wist het in februari al
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 21:51:23 #100
43556 miss_dynastie
pi_119035096
quote:

[ afbeelding ]

Bron

Echt ronduit schandalig.... toont wel aan dat ze hersenen ter grootte van een doperwt heeft :')
pi_119035101
quote:
Estelle viert vrijlating Badr Hari
van onze redactie
AMSTERDAM - De villa van Estelle Cruijff is vrijdag versierd ter ere van de vrijlating van haar vriend Badr Hari.

Alles lijkt in gereedheid gebracht voor een feestelijk onthaal van de vrijgelaten vechtsporter. Voor het huis hangen ballonnen en slingers. Eerder op de avond werden al enkele dozen wijn bezorgd. Binnen wacht een handjevol vrienden van het stel.

"Het is niet zo dat er een groot feest gaat plaatsvinden", zei Evert Santegoeds, een goede vriend van het stel. Santegoeds heeft Estelle vrijdag even kort gesproken. "Ik denk dat ze gewoon even rust nemen", laat hij weten.

De rechtbank bepaalde vrijdag dat de kickbokser zijn proces buiten de gevangenismuren mag afwachten. Badr mag niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers
evert is nu haar woordvoerder ofzo
pi_119035118
Ha, daar hebben we inderdaad Jadranka. Een beetje Ruud uitlachen aan de witte keukentafel en daarna doodleuk zo'n idioot feteren. De loederigheid valt niet ver van de boom..
pi_119035121
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow... in alle kranten zo;n beetje zelfs in de Televaag

http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
Zouzou is vermakelijker
pi_119035174
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Zouzou is vermakelijker
Ja ik ben ook niet zo dol op jou eigenlijk.
pi_119035269
Een goede vriend van het stel/Stel. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
pi_119035274
quote:

[ afbeelding ]

Bron

Is dat Jadranka?
Hoe kan je in godsnaam rust nemen in die toko. Zelfs ik zou door het lint gaan
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:54:48 #107
184769 crew  Deisyy
pi_119035281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ze nemen even hun rust met een groep vrienden en een paar dozen wijn :')

Je zou denken dat het niet kon, maar Estelle maakt zichzelf steeds belachelijker.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:56:54 #108
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119035404
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze nemen even hun rust met een groep vrienden en een paar dozen wijn :')

Je zou denken dat het niet kon, maar Estelle maakt zichzelf steeds belachelijker.
Hoezo dan? Ik snap het niet. Je vriend komt na een tijd vrij. Dat vier je lijkt me? Daarmee maakt ze zich belachelijk? Heeft ze zelf die pers uitgenodigd dan?
pi_119035515
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Hoezo dan? Ik snap het niet. Je vriend komt na een tijd vrij. Dat vier je lijkt me? Daarmee maakt ze zich belachelijk? Heeft ze zelf die pers uitgenodigd dan?
Mwhaa de foto's staan al online O-)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:58:56 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_119035520
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Als ze 'even rust' zouden nemen zouden ze iig het fatsoen hebben gehad om geen ballonnen en slingers buiten op te hangen. Echt schandalig en gewoon een schijt hebben aan de slachtoffers die nu zien dat deze vent een heldenonthaal krijgt :r
pi_119035536
quote:

[..]

Als er nog een beetje verstand in dat koppie zat had ze kunnen weten dat die pers toch wel komt,
uitgenodigd of niet en als je dat ook nog eens ballonnen gaat ophangen... tja... :')
pi_119035574
quote:

[..]

Nee joh, Estelle nodigt nooit pers uit.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:00:07 #113
184769 crew  Deisyy
pi_119035586
quote:

[..]

De omstandigheden waaronder hij vrij komt vind ik geen reden voor een feestje, ik vind het eerder respectloos en ik weet niet of ze de pers heeft uitgenodigd, dat doet er ook niet toe, hoewel me het niets zou verbazen omdat Santegoeds tegenwoordig bff van Estelle is.
pi_119035688
Pers is helemaal niet nodig tegenwoordig dames. Een paar "vrienden" en je staat op internet
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:02:35 #115
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119035742
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

De omstandigheden waaronder hij vrij komt vind ik geen reden voor een feestje, ik vind het eerder respectloos en ik weet niet of ze de pers heeft uitgenodigd, dat doet er ook niet toe, hoewel me het niets zou verbazen omdat Santegoeds tegenwoordig bff van Estelle is.
"De omstandigheden waaronder"?? Welke dan?
pi_119035837
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Hij is NIET vrijgesproken van zware mishandeling én er hangt hem misschien wel 12 jaar gevangenis
boven zijn hoofd plus dat hij iemand invalide heeft geslagen/geschopt.

Hoera? w/
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:04:15 #117
184769 crew  Deisyy
pi_119035860
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Voorlopige voorwaardelijke vrijlating in afwachting van een proces waarin je beschuldigd wordt van zware mishandeling van een man die nu nog aan het revalideren is.

En dan heb ik het alleen nog maar over Everink.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:06:07 #118
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119035969
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij is NIET vrijgesproken van zware mishandeling én er hangt hem misschien wel 12 jaar gevangenis
boven zijn hoofd plus dat hij iemand invalide heeft geslagen/geschopt.

Hoera? w/
Verdacht nog steeds he.. Niets meer niets, minder.. En zit al sinds wat? Juli vast? Voor 1 klap? Nu pas vrij? Dan lijkt een feestje me geheel logisch.
pi_119036002
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Voorlopige voorwaardelijke vrijlating in afwachting van een proces waarin je beschuldigd wordt van zware mishandeling van een man die nu nog aan het revalideren is.

En dan heb ik het alleen nog maar over Everink.
Tot nu toe geen bewijs, hij loopt niet voor niets vrij rond nu. We moeten afwachten
pi_119036030
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Verdacht nog steeds he.. Niets meer niets, minder.. En zit al sinds wat? Juli vast? Voor 1 klap? Dan lijkt een feestje eindelijk vrij me geheel logisch.
Mwa... dan heb jij waarschijnlijk net zo weinig beschaving in je donder dan die gasten.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:07:58 #121
184769 crew  Deisyy
pi_119036085
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Tot nu toe geen bewijs, hij loopt niet voor niets vrij rond nu. We moeten afwachten
Volgens mij is hij vanmiddag niet vrijgelaten omdat er geen bewijs is, want de zaak is nog niet inhoudelijk behandeld. Hij is voorlopig vrijgelaten in afwachting van het proces, waar zijn schuld nog bewezen moet worden.
pi_119036141
Ik neem er nog één, op Badr en fokkers c_/
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:09:03 #123
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119036167
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mwa... dan heb jij waarschijnlijk net zo weinig beschaving in je donder dan die gasten.
Als Badr daarvoor verantwoorlijk is wel ja. Maar hou nu eens rekening met dat het niet zo is. Jij hebt em al veroordeelt zo te lezen? En op basis van wat?
pi_119036211
Ik vind het ook gewoon niet verantwoord dat Estelle in haar psychische toestand gaat feesten.
pi_119036237
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Als Badr daarvoor verantwoorlijk is wel ja. Maar hou nu eens rekening met dat het niet zo is. Jij hebt em al veroordeelt zo te lezen? En op basis van wat?
Ik lees de kranten misschien iets beter :')
pi_119036274
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vind het ook gewoon niet verantwoord dat Estelle in haar psychische toestand gaat feesten.
''poef''

weg depressie :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:10:54 #127
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119036282
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik lees de kranten misschien iets beter :')
Ja want die hebben altijd gelijk natuurlijk! Vergeet ook de story en prive niet he! :)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:11:07 #128
184769 crew  Deisyy
pi_119036296
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Gelukkig heeft ze Badr nu weer bij zich die haar wel tegen zichzelf zal beschermen.
pi_119036305
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Ja want die hebben altijd gelijk natuurlijk! Vergeet ook de story en prive niet he! :)
Die lees ik niet.
pi_119036397
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Volgens mij is hij vanmiddag niet vrijgelaten omdat er geen bewijs is, want de zaak is nog niet inhoudelijk behandeld. Hij is voorlopig vrijgelaten in afwachting van het proces, waar zijn schuld nog bewezen moet worden.
Zo waar, maar het is niet duidelijk. Het kan zomaar iemand anders geweest zijn he? De face slap is bekent
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:13:22 #131
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119036419
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die lees ik niet.
Telegraaf? Mag dat nog wel? Qua journalistieke waarheid mbt tot pulp verhalen over bn'ers als dit?
pi_119036518
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Telegraaf? Mag dat nog wel? Qua journalistieke waarheid mbt tot pulp verhalen over bn'ers als dit?
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaal :')

Misschien nemen ze het van elkaar over, wie weet? (8>
pi_119036586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaal :')

Ruud = Story
Estelle en Badr = Privé
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:16:05 #134
184769 crew  Deisyy
pi_119036587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Zo waar, maar het is niet duidelijk. Het kan zomaar iemand anders geweest zijn he? De face slap is bekent [ afbeelding ]
Het zou zomaar kunnen dat niet bewezen wordt dat het letsel van Everink niet door toedoen van Badr is ontstaan.

Dat zou wel jammer zijn, dat is de lol van deze gate er ook meteen af :{
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:16:52 #135
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_119036631
"De villa van Estelle..."

En ik maar denken dat Ruud dat huis betaald heeft. :?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_119036689
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het zou zomaar kunnen dat niet bewezen wordt dat het letsel van Everink niet door toedoen van Badr is ontstaan.

Dat zou wel jammer zijn, dat is de lol van deze gate er ook meteen af :{
Nou we hebben nog wel even. Maar klaar is het voor mij niet iig.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:18:10 #137
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119036729
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

En op basis van die artikelen, die misschien wel overgenomen worden, op basis van die alleen concludeer jij dat Badr iemand ander "dus tot pulp geschopt heeft"..?
Psja...
pi_119036771
Ik wacht nog op foto's waarop Evert,zouzou, Leon en simpelintje de polonaise doen in de villa van Estelle.
pi_119036777
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

En op basis van die artikelen, die misschien wel overgenomen worden, op basis van die alleen concludeer jij dat Badr iemand ander "dus tot pulp geschopt heeft"..?
Psja...
:') en jij weet meer? :')
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:20:17 #140
184769 crew  Deisyy
pi_119036901
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik wacht nog op foto's waarop Evert,zouzou, Leon en simpelintje de polonaise doen in de villa van Estelle.
Ik ververs regelmatig de site van de Telegraaf en verwacht ze elk moment :+
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:22:50 #141
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119037059
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee. Roddels zijn beter?
pi_119037079
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je hebt vast nog wel een linkje qua nieuws
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:23:03 #143
184769 crew  Deisyy
pi_119037080
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Nee. Roddels zijn beter?
Altijd :Y
pi_119037143
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Nee. Roddels zijn beter?
Profiel Badr Hari 1/3 Profiel Badr Hari 2/3 Profiel Badr Hari 3/3
pi_119037226
_O-
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:25:33 #146
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119037249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Profiel Badr Hari 1/3 Profiel Badr Hari 2/3 Profiel Badr Hari 3/3
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.

Maar wat voegt dat toe aan deze zaak?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:26:49 #147
184769 crew  Deisyy
pi_119037329
oeps :@
pi_119037345
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.

Je wilde toch iets anders dan roddels en krantenartikelen, nah hier spreek Badr zelf,
kan je hem even leren kennen enzo...
pi_119037351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Geen zak
pi_119037384
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Geen zak
Nee... jij voegt wat toe :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:28:36 #151
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119037444
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je wilde toch iets anders dan roddels en krantenartikelen, nah hier spreek Badr zelf,
kan je hem even leren kennen enzo...
Feiten over deze zaak ja. Dat Badr niet de meest gewenste schoonzoon is doet hier toch niet terzake?
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:30:06 #152
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_119037521
écht hè. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119037554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Feiten over deze zaak ja. Dat Badr niet de meest gewenste schoonzoon is doet hier toch niet terzake?
Ja wat wil je nu eigenlijk zeggen?

krantenartikelen zeggen je niets, dit wil je ook niet zien, wat wil je dan wel zien?

of ben je gewoon aan het zeiken om het zeiken?
pi_119037579
Wel balen, ben je helemaal klaar om je chickie na al die maanden eens goed uit elkaar te trekken, staat Evert daar met z'n feesthoedje..
pi_119037586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef static het volgende:
écht hè. :')
wat? :')
pi_119037656
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Het steekt nogal dat hij "even" vrij is en dat er nogal wat onenigheid is/was op het forum. Tja
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:32:26 #157
184769 crew  Deisyy
pi_119037697
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef MightyMightyM het volgende:
Wel balen, ben je helemaal klaar om je chickie na al die maanden eens goed uit elkaar te trekken, staat Evert daar met z'n feesthoedje..
Dan de ballonnen maar opblazen :+
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:33:47 #158
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119037783
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja wat wil je nu eigenlijk zeggen?

krantenartikelen zeggen je niets, dit wil je ook niet zien, wat wil je dan wel zien?

of ben je gewoon aan het zeiken om het zeiken?
Ik zeg dat Badr onschuldig is tot de rechter zijn oordeel uitspreekt.
Ik zeg dat er een hoop geschreven wordt
Ik zeg dat je helemaal niet kunt uitsluiten dat zijn verhaal de juiste is. Hij gaf 1 klap na een belediging?
Ik zeg dat je iemand dan dus niet tot einde der tijden maar in voorarrest kunt houden.

Is dat zo raar?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:35:19 #159
184769 crew  Deisyy
pi_119037877
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Ik zeg dat je helemaal niet kunt uitsluiten dat zijn verhaal de juiste is. Hij gaf 1 klap na een belediging?
Ik zeg dat je iemand dan dus niet tot einde der tijden maar in voorarrest kunt houden.

Is dat zo raar?
Ik zeg dat dit SHO is en dat we er hier lekker op los mogen speculeren *O*
pi_119037886
quote:

[..]

Is dat zo raar?
Ik ga mijn voorbind dildo uit de kast halen ^O^
pi_119037906
quote:

[..]

Is dat zo raar?
nee hoor dat is niet raar, het zou zomaar kunnen dat hij 1 klein tikje heeft gegeven om te corrigeren ~:)
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:38:43 #162
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119038051
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

nee hoor dat is niet raar, het zou zomaar kunnen dat hij 1 klein tikje heeft gegeven om te corrigeren ~:)
Voila, dus..
Hij zit daar nu al maanden voor in voorarrest. Mag de famillie dan misschien een feestje organiseren als hij vrij komt? Gewoon? Omdat ze hem gemist hebben en het fijn vinden dat hij er weer is? :)
pi_119038182
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Voila, dus..
Hij zit daar nu al maanden voor in voorarrest. Mag de famillie dan misschien een feestje organiseren als hij vrij komt? Gewoon? Omdat ze hem gemist hebben en het fijn vinden dat hij er weer is? :)
heb je deel 2 al gezien?

zou ik effe doen als ik jou was.

Jah... fijn dat hij weer thuis is.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:44:04 #164
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119038311
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

heb je deel 2 al gezien?

Doe geen moeite..
Maar wat bewijst dat in deze zaak?
pi_119038344
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Doe geen moeite..
:O
pi_119038397
quote:
Zo voorspelbaar :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:47:11 #167
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119038468
quote:
Ja.. Daar lijkt het wel op uit te draaien.. Jij probeert met filmpjes en weet ik wat mij maar te overtuigen dat badr een slechte kerel is..

Ik ontken nergens dat ie dat niet is? Jij vindt "dus" dat vanwege dit hij in voorarrest zou moeten blijven? Ik niet.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:47:41 #168
184769 crew  Deisyy
pi_119038507
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Doe geen moeite..
Het bewijst niets in deze zaak, maar het bewijst wel dat het een eng mannetje is.
pi_119038637
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het bewijst niets in deze zaak, maar het bewijst wel dat het een eng mannetje is.
En dan nog, omdat jij dat vindt? Het is vage shit
pi_119038797
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Ja.. Daar lijkt het wel op uit te draaien.. Jij probeert met filmpjes en weet ik wat mij maar te overtuigen dat badr een slechte kerel is..

Ik ontken nergens dat ie dat niet is? Jij vindt "dus" dat vanwege dit hij in voorarrest zou moeten blijven? Ik niet.
Als je nu wél de moeite zou nemen om dat filmpje te kijken dan zou je zien dat hij zélf
ook zegt dat hij zichzelf vaak niet in de hand heeft, ''waas voor de ogen'' etc. etc..

Ik zeg niet eens dat het een slechte kerel is :') misschien heeft hij wel een hele lieve
kant *; maar hij heeft zeker ook een kant die je niet wil tegenkomen.

Hij zegt zelf dat hij op zekere momenten niet meer na kan denken en niet meer weet
wat hij doet, het zou wel een hoop verklaren.

Of niet?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:52:42 #171
184769 crew  Deisyy
pi_119038836
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Er is niets vaags aan dat ik hem een eng mannetje vind.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:53:28 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119038885
quote:

[..]

Is dat zo raar?
SaskiaBelleman: Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt." #Badrhari
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119038906
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat is vage shit?

Heb jij het filmpje dan bekeken? Of was je al druk met je voorbinddildo?
pi_119038910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Er is niets vaags aan dat ik hem een eng mannetje vind.
Prima maakt hem nog niet schuldig, dat moeten anderen maar uitzoeken. :P
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 22:54:12 #175
22592 crew  Ole
pi_119038917
Zo bij Pownews
pi_119038962
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wat is vage shit?

Heb jij het filmpje dan bekeken? Of was je al druk met je voorbinddildo?
Ja die knelt een beetje aan de linker kant :(
pi_119039011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja die knelt een beetje aan de linker kant :(
nou lul dan niet, als je niet hebt gekeken kan je er ook niets over zeggen.
pi_119039068
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

nou lul dan niet, als je niet hebt gekeken kan je er ook niets over zeggen.
Oh de youtube politie staat op de stoep
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:57:24 #179
184769 crew  Deisyy
pi_119039116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Prima maakt hem nog niet schuldig, dat moeten anderen maar uitzoeken. :P
Dat is wat ik al zei, het bewijst niets in deze zaak, maar het is een eng mannetje.

LEZEN!
pi_119039180
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh de youtube politie staat op de stoep
Ja grappig dat internetheldje uithangen, als je niet wil kijken dan kijk je niet, maar dan kan
je er dus ook niet over oordelen, zo makkelijk is dat.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:58:23 #181
184769 crew  Deisyy
pi_119039181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Ole het volgende:
Zo bij Pownews
ff zappen dus ^O^
pi_119039201
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

ff zappen dus ^O^
pi_119039204
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is wat ik al zei, het bewijst niets in deze zaak, maar het is een eng mannetje.

LEZEN!
Jesus ik moet van alles hier. ;(
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 22:59:17 #184
184769 crew  Deisyy
pi_119039230
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Jesus ik moet van alles hier. ;(
Lezen, filmpjes kijken ....O en vergeet niet te zappen :+
pi_119039302
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja grappig dat internetheldje uithangen, als je niet wil kijken dan kijk je niet, maar dan kan
je er dus ook niet over oordelen, zo makkelijk is dat.
Internet wat _O- Het is een eer zowaar, en ik moet niks ;)
pi_119039333
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Lezen, filmpjes kijken ....O en vergeet niet te zappen :+
Fuck you :(
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 23:02:10 #187
184769 crew  Deisyy
pi_119039353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Moet je hem niet eerst een gaatje losser doen dan? :+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 23:03:50 #188
22592 crew  Ole
pi_119039436
schoonma vliegt hem om de nek
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:04:06 #189
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119039450
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als je nu wél de moeite zou nemen om dat filmpje te kijken dan zou je zien dat hij zélf
ook zegt dat hij zichzelf vaak niet in de hand heeft, ''waas voor de ogen'' etc. etc..

Ik zeg niet eens dat het een slechte kerel is :') misschien heeft hij wel een hele lieve
kant *; maar hij heeft zeker ook een kant die je niet wil tegenkomen.

Hij zegt zelf dat hij op zekere momenten niet meer na kan denken en niet meer weet
wat hij doet, het zou wel een hoop verklaren.

Of niet?
Waarom denk je dat ik het niet gezien zou hebben?
Maar hieruit concludeer jij dus maar even dat Badr die kerel wel inelkaar geschopt móet hebben?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 23:04:20 #190
184769 crew  Deisyy
pi_119039459
Waarom staan er niet meer foto's op internet, er zijn er genoeg genomen }:|
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 23:04:52 #191
184769 crew  Deisyy
pi_119039493
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef Ole het volgende:
schoonma vliegt hem om de nek
Dan moet hij wel een goede jongen zijn *;
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 23:05:50 #192
22592 crew  Ole
pi_119039543
Vast morgen "Exclusief"
pi_119039555
quote:

[..]

en zag je ze schichtig wegduiken voor al die camera's? :7 '

Ow... nee toch niet...

oeps (8>
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:06:28 #194
15080 static
pi_119039573
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

maar het is een eng mannetje.

Je kent hem?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:07:00 #195
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119039596
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ow... nee toch niet...

oeps (8>
Tja, ik ga hier niet ook nog eens hun pr verdedigen hoor ;)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 23:07:01 #196
22592 crew  Ole
pi_119039598
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ow... nee toch niet...

oeps (8>
Zwaaiend naar de camera's :W
pi_119039623
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Tja, ik ga hier niet ook nog eens hun pr verdedigen hoor ;)
ow... jammer ik zal al in de startblokken (8>
pi_119039662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Ole het volgende:

[..]

Lief heh... zag je ze ? O+
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 23:10:06 #199
184769 crew  Deisyy
pi_119039779
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef static het volgende:

[..]

Je kent hem?
Eh...nee, maar dat is mijn oordeel naar wat ik van hem hoor, zie en lees. Kan dat niet? Kan je iemand pas beoordelen als je diegene persoonlijk kent?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 23:10:46 #200
184769 crew  Deisyy
pi_119039806
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Ole het volgende:

[..]

En Jadranka zo mooi poserend bij de buitenverlichting O+
pi_119040130
Yves Gyrath bij Pauw en Witteman over Badr
pi_119040132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Soury nu is zo ..aan tafel Yves....de manager vn badr hari, ND 1
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:25:12 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119040582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Eh...nee, maar dat is mijn oordeel naar wat ik van hem hoor, zie en lees. Kan dat niet? Kan je iemand pas beoordelen als je diegene persoonlijk kent?
nou ja, dat niet, maar dat is iets wat hij zelf wil veranderen. Ik zeg niet dat het hem meteen zal lukken, maar geloof best dat hij het anders wil. Dus eng, mwoah.... Misschien wel hoor, maar ik zou t niet zo stellig zeggen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:38:25 #204
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119041248
pi_119041261
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

heb je deel 2 al gezien?

Wat een psycho als hij doorslaat.. :X
pi_119041345
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:38 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wat een psycho als hij doorslaat.. :X
_O_ eindelijk eentje die gekeken heeft !
pi_119041437
quote:
Bijna 12 jaar geleden, wat wil je hier mee zeggen?
pi_119041581
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef zouzou het volgende:

[..]

het begint
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:45:14 #209
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119041600
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Bijna 12 jaar geleden, wat wil je hier mee zeggen?
Dus dan zeg ik dan: "Kijk eerst even"..
pi_119041634
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Dus dan zeg ik dan: "Kijk eerst even"..
ik was aan het kijken maar ik stop hem even want ik kijk nu naar Ned. 1

momentje (8>
pi_119041678
een stukje uit het toebje nr, 2
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:46:56 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_119041680
Kan er niet een aparte Hari-SC komen?
Ik zie door de bomen het bos niet meer :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_119041707
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef APK het volgende:
:P tis wel gezellig hier :')
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 23:52:11 #214
22592 crew  Ole
pi_119041886
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef APK het volgende:
neuh. Twee topics is genoeg
pi_119042002
Ah... ben je er nog Zouzou?

Zelfs de manager van badr hari vindt ''die andere kant'' van Badr ernstig. (8>
pi_119042052
Nog eentje die hem een tijdbom noemt die ieder moment kan ontploffen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:57:03 #217
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119042087
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 23:58:24 #219
22592 crew  Ole
pi_119042142
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... ben je er nog Zouzou?

Zelfs de manager van badr hari vindt ''die andere kant'' van Badr ernstig. (8>
Die is ook tegen hem :(

Ohw wachr...
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:58:48 #220
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119042166
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Heb ik al gezien.
Je weet ook wie "Gwenette" is?
pi_119042222
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Je weet ook wie "Gwenette" is?
heb ik gelezen ja

ik ben dat toepje van je nu aan het kijken, maar ik snap de boodschap niet,
kan je het uitleggen?

zaterdag 10 november 2012 @ 00:02:27 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_119042316
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef Ole het volgende:

[..]

Die is ook tegen hem :(

Ohw wachr...
Ik vond het eerlijk gezegd perfecte damage control.
Op TV heb ik weinig gezien over deze zaak, maar als 'neutrale kijker' dacht ik 'Ach valt wel mee, geef hem nog een kans', ondanks alle boosaardige Badr-faces die de hele tijd op de schermen achter de conversaties getoond werden :{
pi_119042547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ja gezien. :7 Niet dat hij veel te vertellen had
Maar ik taai af want dit lijkt wel de 50 plus slow chat inmiddels, en als het gezellig word ben ik liever ergens anders ;(
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:09:48 #225
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119042585
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

heb ik gelezen ja

ik ben dat toepje van je nu aan het kijken, maar ik snap de boodschap niet,
kan je het uitleggen?

Boodschap?
pi_119042623
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:09 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Boodschap?
ah... die zat er niet in?

Dacht ik al, zonde van mijn tijd man :')
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:14:12 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_119042753
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja gezien. :7 Niet dat hij veel te vertellen had
"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."
Volgens mij werkt de 'spin'.

Die Koen zou eens flink zijn kreupele been op TV moeten gaan showen, die heeft ook een spindoc nodig als hij écht wil dat Badr een paar jaar Estelle alleen op zondag mag zien.

- Edit: Uiterst treurig overigens dat ik denk dat dat nodig is :{ -
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:14:43 #228
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119042774
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ah... die zat er niet in?

Dacht ik al, zonde van mijn tijd man :')
Net zo relevant als die "profiel" uitzending dus?
pi_119042829
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Net zo relevant als die "profiel" uitzending dus?
Nou eh... nee niet écht, maar dan zal je wel niet gekeken hebben of de boodschap niet snappen.
pi_119042930
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef APK het volgende:

[..]

"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."
Volgens mij werkt de 'spin'.

Die Koen zou eens flink zijn kreupele benen op TV moeten gaan showen, die heeft ook een spindoc nodig als hij écht wil dat Badr een paar jaar Estelle alleen op zondag mag zien.
Ik wacht op de youtubes uit het geboortejaar van Badr. Draven jullie niet een beetje door en moeten het 40 plus hok weer in :W
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:20:46 #231
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119043016
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou eh... nee niet écht, maar dan zal je wel niet gekeken hebben of de boodschap niet snappen.
Yup.. Same.. We hebben toch niet allebei een banaan in ons oor he? :)
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:20:53 #232
6941 APK
Factual, I think.
pi_119043024
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef Soury het volgende:

Ik wacht op de youtubes uit het geboortejaar van Badr. Draven jullie niet een beetje door en moeten het 40 plus hok weer in :W
Waar heb je het over :?
Ik reageer op de uitzending van P&W.
pi_119043054
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Yup.. Same.. We hebben toch niet allebei een banaan in ons oor he? :)
IK niet in elk geval.
pi_119043111
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef APK het volgende:

[..]

Waar heb je het over :?
Ik reageer op de uitzending van P&W.
Over dat het nergens meer over gaat, oh en de p&w ook niet
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:26:25 #235
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119043236
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

IK niet in elk geval.
Ik zeg maar zo. Ik zeg maar niks
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:26:55 #236
6941 APK
Factual, I think.
pi_119043256
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Soury het volgende:

Over dat het nergens meer over gaat, oh en de p&w ook niet
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.
pi_119043625
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef APK het volgende:

[..]

Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.
Nou ik vindt die Yves eigenlijk een rare man op één of andere manier. Zo goed kwam hij niet op mij over. Het ging over de sport en de agressie daarin. Dat lijkt me duidelijk, verder weet hij ook niks zo bleek
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:42:41 #238
6941 APK
Factual, I think.
pi_119043829
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou ik vindt die Yves eigenlijk een rare man op één of andere manier. Zo goed kwam hij niet op mij over. Het ging over de sport en de agressie daarin. Dat lijkt me duidelijk, verder weet hij ook niks zo bleek
Ik vond het ook een rare man, maar hij ziet waarschijnlijk nog steeds poen.
Maar denk jij niet dat het allemaal onderdeel is van het publiciteitsoffensief vanuit het badr-kamp, terwijl het eigenlijk misselijk is als de andere partij blijkbaar ook dit soort wapens in moet zetten om op gelijke voet te blijven?

No pun btw.
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:44:56 #239
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119043898
Heb ik nog wat gemist?
pi_119043916
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef schizovreemd het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
neh... :')
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:46:55 #241
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119043964
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef APK het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van!
Volgens mij zit je weer aan een doos goedkope aldi-wijn (aldus de woorden van een oud wijs man).
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:48:29 #242
6941 APK
Factual, I think.
pi_119044009
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:46 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van!
Volgens mij zit je weer aan een doos goedkope aldi-wijn (aldus de woorden van een oud wijs man).
Leuk joh, en ook zo ontopic.
pi_119044025
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vond het ook een rare man, maar hij ziet waarschijnlijk nog steeds poen.
Maar denk jij niet dat het allemaal onderdeel is van het publiciteitsoffensief vanuit het badr-kamp, terwijl het eigenlijk misselijk is als de andere partij blijkbaar ook dit soort wapens in moet zetten om op gelijke voet te blijven?

No pun btw.
Wel vanuit zijn standpunt, dat is tenslotte het product "Badr hari" die ziet zijn geld ook verdampen.
Wat dat betreft geef ik hem groot gelijk. :7 Verder weet ik niet wat je bedoeld met wapens vanuit het andere kamp.
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:49:37 #244
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119044046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:48 schreef APK het volgende:

[..]

Leuk joh, en ook zo ontopic.
Ohjee grapje valt verkeerd _O-
Is dit geen slowchat dan? :')
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:52:51 #245
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119044149
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Wel vanuit zijn standpunt, dat is tenslotte het product "Badr hari" die ziet zijn geld ook verdampen.
Wat dat betreft geef ik hem groot gelijk. :7 Verder weet ik niet wat je bedoeld met wapens vanuit het andere kamp.
Kan je even wachten met deze discussie, ik zit de herhaling te kijken ;)
pi_119044202
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Kan je even wachten met deze discussie, ik zit de herhaling te kijken ;)
Ja hoor ik wacht wel :W
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:56:35 #247
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119044254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja hoor ik wacht wel :W
Met een doos goedkope aldi wijn zeker? :+
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:58:45 #248
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119044315
Is het aan package-deal dat strotteklein er ook moet zitten, kwa damage control voor sensation :?
pi_119044343
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Met een doos goedkope aldi wijn zeker? :+
Sneu maar ja. Dat was het al paar uurtjes
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:01:58 #250
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119044386
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Sneu maar ja. Dat was het al paar uurtjes
Sorry ik ben een beetje vervelend geloof ik :@
pi_119044447
Van Heuvel in de boulevard zegt dat hij vind raar dat Badr hari vandaag net zijn excuse gedaan heeft waarom nu naar 3 maanden .... Maar Van heuvel is voor mij demente geworden of labiel is,Badr Hari kan toch niet zijn exuse aanvragen, hij was vastzitten met beperking en de rest zonder beperking in de gevangenis tt vandaag.?? hahaha...

En Yve de multimiljonair was op TV vanavond niet voor Badr maar meer van hem zelfs,
hij wil niet kregen wat Leon de Winter en Pardoes hebben mee gehad, ik denk met toesteming van Badr,Yve was op Tv omdat, ik weet zekker, dat hij gaat met Badr werken,contract etc....
Hij wil geen boos emails kregen en ook geen emails voor zijn familie.Maar hij wil met Badr in zee gaan,
hij heeft best goed gesproken over badr,hij heeft gedaan of hij niet wil mee bemoeien,maar hij is niks voor niks bij de rechtbank gekomen! Dat is ook de bewijs dat ze zijn goede vrienden.
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:05:53 #252
6941 APK
Factual, I think.
pi_119044496
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef zouzou het volgende:
Van Heuvel in de boulevard zegt dat hij vind raar dat Badr hari vandaag net zijn excuse gedaan heeft waarom nu naar 3 maanden .... Maar Van heuvel is voor mij demente geworden of labiel is,Badr Hari kan toch niet zijn exuse aanvragen, hij was vastzitten met beperking en de rest zonder beperking in de gevangenis tt vandaag.?? hahaha...

En Yve de multimiljonair was op TV vanavond niet voor Badr maar meer van hem zelfs,
hij wil niet kregen wat Leon de Winter en Pardoes hebben mee gehad, ik denk met toesteming van Badr,Yve was op Tv omdat, ik weet zekker, dat hij gaat met Badr werken,contract etc....
Hij wil geen boos emails kregen en ook geen emails voor zijn familie.Maar hij wil met Badr in zee gaan,
hij heeft best goed gesproken over badr,hij heeft gedaan of hij niet wil mee bemoeien,maar hij is niks voor niks bij de rechtbank gekomen! Dat is ook de bewijs dat ze zijn goede vrienden.
En deze troep lees ik ook niet meer, er is een grens.
pi_119044552
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef APK het volgende:
En Yve de multimiljonair was op TV vanavond niet voor Badr maar meer voor hem zelfs,
Daar heeft ze wel gelijk in :Y
pi_119044575
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef APK het volgende:

[..]

En deze troep lees ik ook niet meer, er is een grens.
niemand vragt u om het te lezen.
pi_119044613
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef zouzou het volgende:

Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.
pi_119044689
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar heeft ze wel gelijk in :Y
nu klaar ,badr is vrij, slaap lekker, ik ga naar bed.
pi_119044692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.
Als het een slap in the face was, en andere boefjes zijn er boven op gesprongen. Zie ik het probleem niet
pi_119044707
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:13 schreef zouzou het volgende:

[..]

nu klaar ,badr is vrij, slaap lekker, ik ga naar bed.
Nou klaar is het nog lang niet ;)
pi_119044769
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou de schuldgevoelens druipen er ook echt vanaf, hij gaat er ZWAAR onder gebukt :'(

http://www.telegraaf.nl/b(...)weer_herenigd__.html
pi_119044838
Die twee liggen allang te knorren :')

ga ik ook doen :z
pi_119044850
Doe normaal

[ Bericht 98% gewijzigd door Ole op 10-11-2012 01:42:50 ]
pi_119044872
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die twee liggen allang te knorren :')

ga ik ook doen :z
Zo ken ik je weer, iets dumpen en wegwezen :D
  zaterdag 10 november 2012 @ 02:07:04 #263
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119045616
Ik was geloof ik een beetje omgevallen, kut aldi-wijn :(
  zaterdag 10 november 2012 @ 02:42:34 #264
15080 static
pi_119046083
Huhuh, Geen vrijplaats hier. Even op slot, later weer open.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 10:49:58 #265
22592 crew  Ole
pi_119048335
En weer open :)
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:54:56 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119048427
quote:
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.

I've said it before, I'll say it again ... klasse is overduidelijk niet te koop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119048455
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.

I've said it before, I'll say it again ... klasse is overduidelijk niet te koop.
en hier is het feest ! *O*

http://www.uitzendinggemi(...)1/Rtl_Boulevard.html
pi_119048483
Ik snap echt wel dat die twee haske blij zijn en dus zo 'stralen', alleen dat ze het ook zo openlijk doen _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_119048498
tokkies. beetje vieren dat stiefpap tijdelijk uit de bajes is.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119048506
Ah. Ze blijft dus bij hem. Goed rolmodel is ze.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119048522
Nu wil Ruud natuurlijk ook niet met 2 van die handenbinders opgescheept zitten, maar als hij hiermee kwaad zou willen in zake de voogdij heeft hij toch best een sterke zaak?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119048548
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu wil Ruud natuurlijk ook niet met 2 van die handenbinders opgescheept zitten, maar als hij hiermee kwaad zou willen in zake de voogdij heeft hij toch best een sterke zaak?
Mwah, het is haar vriend, ze zijn toch niet al samenwonend en al getrouwd?
pi_119048597
ballonnen en een feestje om te vieren dat iemand die verdacht wordt van meerdere geweldsmisdrijven uit voorlopige hechtenis mocht? :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:10:17 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119048659
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:05 schreef DarkElf het volgende:
ballonnen en een feestje om te vieren dat iemand die verdacht wordt van meerdere geweldsmisdrijven uit voorlopige hechtenis mocht? :')
Stijlvol toch, zo'n ingetogen viering! Ballonnen, slingers en de scooter van Holleeder.
pi_119048682
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja als dit is hoe ´er doorheen zitten´ eruit ziet... :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:14:47 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119048719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:11 schreef DarkElf het volgende:

Ja als dit is hoe ´er doorheen zitten´ eruit ziet... :D
Gênant vind ik het gewoon. Nee, Estelle is mentaal volledig ingestort, kan helemaal niets. Een wrak! Niets meer van over!

*Blaak!*

Em die ongepaste slingers en ballonnen zijn imo een trap na. Prima dat Badr thuis de rest mag afwachten, maar een beetje klasse had ik wel graag gezien.
pi_119048722
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Stijlvol toch, zo'n ingetogen viering! Ballonnen, slingers en de scooter van Holleeder.
_O-
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2012 @ 11:26:00 #278
43556 miss_dynastie
pi_119048912
Ik kan niet wachten op d'r smoel als ze hoort dat d'r lieve vriendje voor zes jaar de bak in moet :')
pi_119048950
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan niet wachten op d'r smoel als ze hoort dat d'r lieve vriendje voor zes jaar de bak in moet :')
Ik verwacht zoiets:

pi_119049072
Ik werd er door zouzou middels een privebericht op gewezen dat Everink doodleuk in het buitenland zit voor zaken. De brutaliteit!
pi_119049133
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik werd er door zouzou middels een privebericht op gewezen dat Everink doodleuk in het buitenland zit voor zaken. De brutaliteit!
Wát? Schandalig!

Terecht dat badr vrij is, als everink gewoon leuke snoepreisjes kan maken!

:{w
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_119049158
quote:
Slachtoffers Badr Hari in shock

© ANP Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten."Dit kan niet waar zijn!? stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
Everink liep bij de zware mishandeling in de Amsterdam ArenA diverse fracturen in zijn gezicht op en werd zodanig mishandeld dat zijn voet los kwam te hangen van het onderbeen. "Ik ben echt ontdaan. Ik moet hier even van bijkomen. Ik begrijp er helemaal niets van", aldus Everink over de vrijlating van Hari.
Ondernemer Olivier de Vuijk, die in café Cooldown door Hari werd mishandeld, zegt ?in shock? te zijn. "Ik sta te trillen op mijn benen. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk??
Een woordvoerder zei dat het OM niet in beroep kan gaan tegen de voorlopige vrijlating. De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag. Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:39:57 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119049159
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Dus met een kapotgeschopte poot kun je gewoon reizen? Hebben ze voortaan iets als krukken of rolstoelen uitgevonden? Anders is dat toch onmogelijk!!!!

Echt, de ontwikkelingen gaan zo snel.
pi_119049265
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus met een kapotgeschopte poot kun je gewoon reizen? Hebben ze voortaan iets als krukken of rolstoelen uitgevonden? Anders is dat toch onmogelijk!!!!

Echt, de ontwikkelingen gaan zo snel.
Ongeloveloos! :o

En hij kan ook nog bellen :o
pi_119049440
als je ziet hoe "mw. santegoeds" het huis van estelle samen met de kinderen aan t versieren is, kan je er zeker van zijn dat evert ook op het fuif te vinden was

ben benieuwd wie de andere genodigden waren
pi_119049479
Ja....maar hij zal iedere dag 5uur revalidatie hebben toch...

Hij was in buitenland voor 4 dagen ...wegens zijn reisbranche Eliza....

Dus ...
pi_119049494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:54 schreef zouzou het volgende:
Ja....maar hij zal iedere dag 5uur revalidatie hebben toch...

Hij was in buitenland voor 4 dagen ...wegens zijn reisbranche Eliza....

Dus ...
dus wat?
pi_119049609
iemand die revalideerd iedere dag 5 uur kan gewoon gaan op reis???
ik vind het raar....wat Fick zegt kan klopen ...het zal een oude blessure zijn.hahaha...
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 12:02:36 #289
22592 crew  Ole
pi_119049647
Wie weet heeft hij wel zijn fysio mee op reis. Zou zomaar kunnen :Y
Of mag hij zelf wat oefeningetjes doen in de fitnessruimte van het hotel. Ik denk dat na 4 maanden de wonden wel genezen zijn. De rest zal nog wel even duren vrees ik voor Evert. Maar idd, rolstoel en krukkenwerk.
pi_119049703
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef JaneDoe het volgende:
als je ziet hoe "mw. santegoeds" het huis van estelle samen met de kinderen aan t versieren is, kan je er zeker van zijn dat evert ook op het fuif te vinden was

ben benieuwd wie de andere genodigden waren
Op die foto zie je alleen Jadranka en een opgeschoten Marokkaantje. Ik denk niet dat Estelles vriendenkring nog groot is en bij de vrienden die ze heeft (Evert en Robert) kun je je afvragen of hun intenties wel zuiver zijn. Sowieso denk ik dat Estelle, in ieder geval voorlopig, een groot deel van haar leven moet opgeven voor de liefde. In plaats van showbizzfeestjes, famous doen in de club en decadente etentjes wordt dat voorlopig veel thuisbezorgd.nl gok ik.
pi_119049922
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
ik vind het raar....wat Fick zegt kan klopen ...het zal een oude blessure zijn.hahaha...
Ja echt hoor...hahahaha wat leuk allemaal. Om te gillen zo grappig.
Btw, Everink heeft zijn reisorganisatie verkocht hoor. Had je kunnen weten, heeft ook in la douce France in de krant gestaan.
pi_119049951
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:05 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Op die foto zie je alleen Jadranka en een opgeschoten Marokkaantje. Ik denk niet dat Estelles vriendenkring nog groot is en bij de vrienden die ze heeft (Evert en Robert) kun je je afvragen of hun intenties wel zuiver zijn. Sowieso denk ik dat Estelle, in ieder geval voorlopig, een groot deel van haar leven moet opgeven voor de liefde. In plaats van showbizzfeestjes, famous doen in de club en decadente etentjes wordt dat voorlopig veel thuisbezorgd.nl gok ik.
in dat filmpje van blvd zie je ook nog een man die ik niet (her)kende
maar idd welke bn'er ,buiten evert, durft nog toe te geven dat hij een vriend(in) van estelle en/of badr is?!
pi_119049966
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar idd welke bn'er ,buiten evert, durft nog toe te geven dat hij een vriend(in) van estelle en/of badr is?!
Holleeder?
pi_119049972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
hahah idd!!! _O- _O- _O- _O-

:{w
pi_119050002
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Holleeder?
nah die zou ik wel herkennen, twas een blonde vent, staat in de deuropening

edit: ooh wacht je bedoelt natuurlijk als vriend van t stel, ja dat zou kunnen, die heeft niets te verliezen
pi_119050096
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:18 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nah die zou ik wel herkennen, twas een blonde vent, staat in de deuropening

edit: ooh wacht je bedoelt natuurlijk als vriend van t stel, ja dat zou kunnen, die heeft niets te verliezen
Zijn scooter stond er wel, dus wellicht was hij al binnen.
Ik vond die yellow ribbons ook zo misplaatst, het isnu niet bepaald zo dat er een oorlogsheld thuiskomt :')
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 12:21:34 #297
22592 crew  Ole
pi_119050099
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Leon de Winter :Y
pi_119050156
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef Ole het volgende:

[..]

Leon de Winter :Y
Met een blonde pruik als vermomming, omdat hij zich er toch wel een beetje voor schaamt :X
pi_119050190
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zijn scooter stond er wel, dus wellicht was hij al binnen.

Ik vond die yellow ribbons ook zo misplaatst, het isnu niet bepaald zo dat er een oorlogsheld thuiskomt :')
was dat wel echt zijn scooter? had meer het idee dat dat hier gekscherend werd geroepen
dochter joëlle heeft namelijk zelf ook een scooter en volgens mij is die van holleder zwart
pi_119050203
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja echt hoor...hahahaha wat leuk allemaal. Om te gillen zo grappig.
Btw, Everink heeft zijn reisorganisatie verkocht hoor. Had je kunnen weten, heeft ook in la douce France in de krant gestaan.
Everink heeft de andelen verkocht maar hij blijft nog 3 jaar voor Eliza directeur,
dat staat in zijn contract.
pi_119050320
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:24 schreef zouzou het volgende:

[..]

Everink heeft de andelen verkocht maar hij blijft nog 3 jaar voor Eliza directeur,
dat staat in zijn contract.
dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')