abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119033181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef MightyMightyM het volgende:
Zouzou, hij is voorlopig vrijgelaten. Dat betekent niet dat hij "het" niet heeft gedaan, wat dat ook mag zijn.
Ok maar waarom praat jullie niet over de andere verdacht,
waarom nog steeds over Badr hari,
waarom zo selectief??
de een is Turks en de andere is Nederlandse/Marokkanse ,is het omdat Badr een relatie heeft met Estelle : een ex van een legende,of omdat ze is de nicht van een andere legende:Crijff.

Ferhat is ook een verdacht.
pi_119033298
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef zouzou het volgende:

[..]

waarom zo selectief??
de een is Turks en de andere is Nederlandse/Marokkanse ,is het omdat Badr een relatie heeft met Estelle : een ex van een legende,of omdat ze is de nicht van een andere legende:Crijff.

Dat is niet interessant, Bardr wel. Vandaar de selectieve posts hier.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 21:25:14 #53
22592 crew  Ole
pi_119033518
Zis izz SHO jeweetzzz
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:27:28 #54
184769 crew  Deisyy
pi_119033670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Ole het volgende:
Zis izz SHO jeweetzzz
Dus wat kan ons die hele Ferhat schelen :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_119033725
Ja dat bedoel ik ook, Ferhat heeft geen interessante vriendin die zijn eigen man heeft gelaten voor hem ,en Badr is een Marokkaan met veel geld en een mooie huis.,..en Estelle.
pi_119033727
quote:
Zis izz SHO jeweetzzz
Ja en ? opzouten dus ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119033744
quote:
Zis izz SHO jeweetzzz
Ooooh reneee oleee

lizzen ferry kerfulie!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119033762
Turken, Marokkanen, voor mij 1 pot nat..maar even serieus, Badr krijgt nou eenmaal meer aandacht door zijn BN-status en Estelle. En hij zoekt de aandacht ook op door fotosessie en interviews. Alles wat hij doet, ligt onder een vergrootglas. Feit is dat hij fouten heeft gemaakt en die worden dan ook breed uitgemeten. Juist door die sterrenstatus en zijn relatie voelde hij zich kennelijk genoodzaakt om te liegen. Hij krijgt relatief enorm veel aandacht maar als hij die fouten niet had gemaakt, was er niks aan de hand en hadden we hier gekeuveld over liefdestripjes, vermeende zwangerschap en Estelles uitgroei.
pi_119033779
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dus wat kan ons die hele Ferhat schelen :{w
Nou ????
pi_119033863
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef MightyMightyM het volgende:
Turken, Marokkanen, voor mij 1 pot nat..maar even serieus, Badr krijgt nou eenmaal meer aandacht door zijn BN-status en Estelle. En hij zoekt de aandacht ook op door fotosessie en interviews. Alles wat hij doet, ligt onder een vergrootglas. Feit is dat hij fouten heeft gemaakt en die worden dan ook breed uitgemeten. Juist door die sterrenstatus en zijn relatie voelde hij zich kennelijk genoodzaakt om te liegen. Hij krijgt relatief enorm veel aandacht maar als hij die fouten niet had gemaakt, was er niks aan de hand en hadden we hier gekeuveld over liefdestripjes, vermeende zwangerschap en Estelles uitgroei.
Met andere woorden, dit is stukken leuker :D
pi_119033875
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef zouzou het volgende:

[..]

waarom zo selectief??

Zouzou?

Jij hebt toch ook Champagne voor Badr en niet voor Farid?

Ik snap trouwnes niet WAAROM je Champagne hebt want mett het besluit de mannen voorlopig vrij te laten, zegt de rechtbank eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs
lijkt te zijn voor een poging tot doodslag.

Voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er
wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf.

Geen reden voor een feestje lijkt mij?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:31:27 #62
184769 crew  Deisyy
pi_119033905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou ????
Rien :7
pi_119033943
Het enige SHO-waardige aspect van die Ferhat is een foto met Syl en Raf. Dan ben je hier al snel uitgepraat...
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:32:14 #64
184769 crew  Deisyy
pi_119033949
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zouzou?

Ik snap trouwnes niet WAAROM je Champagne hebt want mett het besluit de mannen voorlopig vrij te laten, zegt de rechtbank eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs

Voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er

wtf is Farid? :D
pi_119033950
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik vind het wel lief O+
Maar ik denk dat de meeste hier denken dat ze het allemaal uit angst doet _O-
Dat mens is gewoon wereldvreemd denk ik.
pi_119033985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

wtf is Farid? :D
nah... die Turk, weetikveel hoe die vent heet :')
pi_119034013
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Rien :7
Lol, goffer Rien ook al im het complot
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:34:07 #68
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034066
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef zouzou het volgende:
Ja dat bedoel ik ook, Ferhat heeft geen interessante vriendin die zijn eigen man heeft gelaten voor hem ,en Badr is een Marokkaan met veel geld en een mooie huis.,..en Estelle.
En een K1 reputatie, populair in Japan, dus je zou zeggen, het geld ligt voor het oprapen voor Badr, gouden toekomst!! Waarom dan toch lomp gaan vechten in het uitgaanscircuit?? Ik snap dat niet hoor.. Hij gooit (slaat :)) zijn eigen glazen in..
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:35:05 #69
184769 crew  Deisyy
pi_119034117
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zouzou?

Volgens mij wil de rechter met deze voorlopige vrijlating helemaal niet zeggen dat er nu niet voldoende bewijs voor de poging tot doodslag, maar vinden ze het niet noodzakelijk om hem langer vast te houden vooral vanwege het persoonlijk belang van Badr.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:35:59 #70
184769 crew  Deisyy
pi_119034156
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Lol, goffer Rien ook al im het complot
Die zal dus ook wel op de tapes staan :Y
pi_119034183
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Volgens mij wil de rechter met deze voorlopige vrijlating helemaal niet zeggen dat er nu niet voldoende bewijs voor de poging tot doodslag, maar vinden ze het niet noodzakelijk om hem langer vast te houden vooral vanwege het persoonlijk belang van Badr.
Alleen dat al is belachelijk natuurlijk :')
pi_119034193
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

En een K1 reputatie, populair in Japan, dus je zou zeggen, het geld ligt voor het oprapen voor Badr, gouden toekomst!! Waarom dan toch lomp gaan vechten in het uitgaanscircuit?? Ik snap dat niet hoor.. Hij gooit (slaat :)) zijn eigen glazen in..
Het was ook maar een klapje.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:37:26 #73
184769 crew  Deisyy
pi_119034232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Vertel dat maar tegen zouzou.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:37:27 #74
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034234
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja want voor 1 klap (meer is niet bewezen tot nu toe), mag je natuurlijk onbepaalde tijd in voorarrest?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_119034256
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die zal dus ook wel op de tapes staan :Y
16 plus
pi_119034337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:37 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Ja want voor 1 klap (meer is niet bewezen tot nu toe), mag je natuurlijk onbepaalde tijd in voorarrest?
Hij zit niet voor niks aan de borrel nu c_/
pi_119034362
Oke zouzou, je kent het principe van een pro forma-zitting? Het betekent letterlijk "zitting voor de vorm" (uit het Latijn, een taal die verwant is aan het Frans, ha!) En betreft geen inhoudelijke behandeling van de zaak. Er wordt slechts gekeken of er voldoende gronden zijn om verdachte langer vast te houden als de maximale periode van voorarrest is verstreken.
pi_119034377
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:37 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Nou... 1 klap?

wel te zijn.

Al denk ik dat het misschien niet eens ''met voorbedachte rade'' was, die vent is gewoon een tikkende
tijdbom :') als het wél met voorbedachte rade was is het nog vreemder dat hij is vrijgelaten.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:41:18 #79
184769 crew  Deisyy
pi_119034459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou... 1 klap?

wel te zijn.

Al denk ik dat het misschien niet eens ''met voorbedachte rade'' was, die vent is gewoon een tikkende
tijdbom :') als het wél met voorbedachte rade was is het nog vreemder dat hij is vrijgelaten.
Welnee het is een goede jongen, want hij is vanavond bij zijn ouders op bezoek geweest.
pi_119034492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Welnee het is een goede jongen, want hij is vanavond bij zijn ouders op bezoek geweest.
Ah.. dat is lief O+
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:42:07 #81
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034514
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou... 1 klap?

wel te zijn.

Precies wat je zegt.. LIJKT er te zijn. Rest blijft speculatie en voor de rechter om te beslissen.
Maar stel nu eens he.. Klinkt ongeloofwaardig, maar toch.. Stel.. Die kerel beledigde estelle, hij gaf 1 klap. Rechtvaardigt dat een nog langer voorarrest?
pi_119034602
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Precies wat je zegt.. LIJKT er te zijn. Rest blijft speculatie en voor de rechter om te beslissen.
Maar stel nu eens he.. Klinkt ongeloofwaardig, maar toch.. Stel.. Die kerel beledigde estelle, hij gaf 1 klap. Rechtvaardigt dat een nog langer voorarrest?
Heb je die foto wel goed bekeken?

pi_119034655
quote:

[..]

Nou... 1 klap?

wel te zijn.

Hoe kom je in godsnaam aan voorbedachte raden ? Dat Badr het al op hem voorzien had _O-
Het moet niet gekker worden.
pi_119034677
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar goed.. dan had hij Estelle maar niet moeten beledigen, wat denkt hij wel niet :{w
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:44:50 #85
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034696
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nogmaals, bewezen/toegegeven is 1 klap door Badr. Dat de arme kerel zwaar toegetakeld is, dat is wel duidelijk.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:44:54 #86
184769 crew  Deisyy
pi_119034699
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die is gephotoshopt, jeweetz....
pi_119034721
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe kom je in godsnaam aan voorbedachte raden ? Dat Badr het al op hem voorzien had _O-
Staat in de krant schat :) dat heb IK niet verzonnen :)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:45:31 #88
184769 crew  Deisyy
pi_119034740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Theedoek mee van huis genomen ook _O-
pi_119034749
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Nogmaals, bewezen/toegegeven is 1 klap door Badr. Dat de arme kerel zwaar toegetakeld is, dat is wel duidelijk.
Nogmaals niet bewezen
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:46:57 #90
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Nogmaals niet bewezen
Er zijn meerdere verdachten.. jeweeetz
pi_119034828
http://www.nu.nl/binnenla(...)-voorlopig-vrij.html

De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag.

Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
pi_119034848
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Staat in de krant schat :) dat heb IK niet verzonnen :)
Ik weet niet welke krant, maar die hadden een vooruit ziende blik
pi_119034879
John van den Heuvel moet je niet onderschatten met Photoshop hoor!
pi_119034881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Er zijn meerdere verdachten.. jeweeetz
Daarom juist 8-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:48:37 #95
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_119034935
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-voorlopig-vrij.html

De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag.

Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
Dat denkt het OM ja. Fijn dat een rechter nog een onafhankelijke kijk op de zaken heeft en dus anders mag beslissen.
Voor Badr dan :)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:48:39 #96
184769 crew  Deisyy
pi_119034941
Estelle viert vrijlating Badr :r

Bron

Is dat Jadranka?
pi_119034942
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet niet welke krant, maar die hadden een vooruit ziende blik
ow... in alle kranten zo;n beetje zelfs in de Televaag

http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
pi_119034975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]

Bron

Is dat Jadranka?
:Y :') _O-
pi_119034990
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef MightyMightyM het volgende:
John van den Heuvel moet je niet onderschatten met Photoshop hoor!
Die wist het in februari al
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 21:51:23 #100
43556 miss_dynastie
pi_119035096
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]

Bron

Echt ronduit schandalig.... toont wel aan dat ze hersenen ter grootte van een doperwt heeft :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')