evert is nu haar woordvoerder ofzoquote:Estelle viert vrijlating Badr Hari
van onze redactie
AMSTERDAM - De villa van Estelle Cruijff is vrijdag versierd ter ere van de vrijlating van haar vriend Badr Hari.
Alles lijkt in gereedheid gebracht voor een feestelijk onthaal van de vrijgelaten vechtsporter. Voor het huis hangen ballonnen en slingers. Eerder op de avond werden al enkele dozen wijn bezorgd. Binnen wacht een handjevol vrienden van het stel.
"Het is niet zo dat er een groot feest gaat plaatsvinden", zei Evert Santegoeds, een goede vriend van het stel. Santegoeds heeft Estelle vrijdag even kort gesproken. "Ik denk dat ze gewoon even rust nemen", laat hij weten.
De rechtbank bepaalde vrijdag dat de kickbokser zijn proces buiten de gevangenismuren mag afwachten. Badr mag niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers
Zouzou is vermakelijkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... in alle kranten zo;n beetje zelfs in de Televaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
Hoe kan je in godsnaam rust nemen in die toko. Zelfs ik zou door het lint gaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Estelle viert vrijlating Badr![]()
[ afbeelding ]
Bron
Is dat Jadranka?
Ze nemen even hun rust met een groep vrienden en een paar dozen wijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
evert is nu haar woordvoerder ofzo
Hoezo dan? Ik snap het niet. Je vriend komt na een tijd vrij. Dat vier je lijkt me? Daarmee maakt ze zich belachelijk? Heeft ze zelf die pers uitgenodigd dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze nemen even hun rust met een groep vrienden en een paar dozen wijn![]()
Je zou denken dat het niet kon, maar Estelle maakt zichzelf steeds belachelijker.
Mwhaa de foto's staan al onlinequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik snap het niet. Je vriend komt na een tijd vrij. Dat vier je lijkt me? Daarmee maakt ze zich belachelijk? Heeft ze zelf die pers uitgenodigd dan?
Als ze 'even rust' zouden nemen zouden ze iig het fatsoen hebben gehad om geen ballonnen en slingers buiten op te hangen. Echt schandalig en gewoon een schijt hebben aan de slachtoffers die nu zien dat deze vent een heldenonthaal krijgtquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
evert is nu haar woordvoerder ofzo
Als er nog een beetje verstand in dat koppie zat had ze kunnen weten dat die pers toch wel komt,quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik snap het niet. Je vriend komt na een tijd vrij. Dat vier je lijkt me? Daarmee maakt ze zich belachelijk? Heeft ze zelf die pers uitgenodigd dan?
Nee joh, Estelle nodigt nooit pers uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
De omstandigheden waaronder hij vrij komt vind ik geen reden voor een feestje, ik vind het eerder respectloos en ik weet niet of ze de pers heeft uitgenodigd, dat doet er ook niet toe, hoewel me het niets zou verbazen omdat Santegoeds tegenwoordig bff van Estelle is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"De omstandigheden waaronder"?? Welke dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De omstandigheden waaronder hij vrij komt vind ik geen reden voor een feestje, ik vind het eerder respectloos en ik weet niet of ze de pers heeft uitgenodigd, dat doet er ook niet toe, hoewel me het niets zou verbazen omdat Santegoeds tegenwoordig bff van Estelle is.
Hij is NIET vrijgesproken van zware mishandeling én er hangt hem misschien wel 12 jaar gevangenisquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"De omstandigheden waaronder"?? Welke dan?
Voorlopige voorwaardelijke vrijlating in afwachting van een proces waarin je beschuldigd wordt van zware mishandeling van een man die nu nog aan het revalideren is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"De omstandigheden waaronder"?? Welke dan?
Verdacht nog steeds he.. Niets meer niets, minder.. En zit al sinds wat? Juli vast? Voor 1 klap? Nu pas vrij? Dan lijkt een feestje me geheel logisch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij is NIET vrijgesproken van zware mishandeling én er hangt hem misschien wel 12 jaar gevangenis
boven zijn hoofd plus dat hij iemand invalide heeft geslagen/geschopt.
Hoera?
Tot nu toe geen bewijs, hij loopt niet voor niets vrij rond nu. We moeten afwachtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopige voorwaardelijke vrijlating in afwachting van een proces waarin je beschuldigd wordt van zware mishandeling van een man die nu nog aan het revalideren is.
En dan heb ik het alleen nog maar over Everink.
Mwa... dan heb jij waarschijnlijk net zo weinig beschaving in je donder dan die gasten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Verdacht nog steeds he.. Niets meer niets, minder.. En zit al sinds wat? Juli vast? Voor 1 klap? Dan lijkt een feestje eindelijk vrij me geheel logisch.
Volgens mij is hij vanmiddag niet vrijgelaten omdat er geen bewijs is, want de zaak is nog niet inhoudelijk behandeld. Hij is voorlopig vrijgelaten in afwachting van het proces, waar zijn schuld nog bewezen moet worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe geen bewijs, hij loopt niet voor niets vrij rond nu. We moeten afwachten
Als Badr daarvoor verantwoorlijk is wel ja. Maar hou nu eens rekening met dat het niet zo is. Jij hebt em al veroordeelt zo te lezen? En op basis van wat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwa... dan heb jij waarschijnlijk net zo weinig beschaving in je donder dan die gasten.
Ik lees de kranten misschien iets beterquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Als Badr daarvoor verantwoorlijk is wel ja. Maar hou nu eens rekening met dat het niet zo is. Jij hebt em al veroordeelt zo te lezen? En op basis van wat?
''poef''quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vind het ook gewoon niet verantwoord dat Estelle in haar psychische toestand gaat feesten.
Ja want die hebben altijd gelijk natuurlijk! Vergeet ook de story en prive niet he!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lees de kranten misschien iets beter
Gelukkig heeft ze Badr nu weer bij zich die haar wel tegen zichzelf zal beschermen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vind het ook gewoon niet verantwoord dat Estelle in haar psychische toestand gaat feesten.
Die lees ik niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja want die hebben altijd gelijk natuurlijk! Vergeet ook de story en prive niet he!
Zo waar, maar het is niet duidelijk. Het kan zomaar iemand anders geweest zijn he? De face slap is bekentquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vanmiddag niet vrijgelaten omdat er geen bewijs is, want de zaak is nog niet inhoudelijk behandeld. Hij is voorlopig vrijgelaten in afwachting van het proces, waar zijn schuld nog bewezen moet worden.
Telegraaf? Mag dat nog wel? Qua journalistieke waarheid mbt tot pulp verhalen over bn'ers als dit?quote:
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Telegraaf? Mag dat nog wel? Qua journalistieke waarheid mbt tot pulp verhalen over bn'ers als dit?
Ruud = Storyquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaal![]()
Misschien nemen ze het van elkaar over, wie weet?
Het zou zomaar kunnen dat niet bewezen wordt dat het letsel van Everink niet door toedoen van Badr is ontstaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo waar, maar het is niet duidelijk. Het kan zomaar iemand anders geweest zijn he? De face slap is bekent [ afbeelding ]
Nou we hebben nog wel even. Maar klaar is het voor mij niet iig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat niet bewezen wordt dat het letsel van Everink niet door toedoen van Badr is ontstaan.
Dat zou wel jammer zijn, dat is de lol van deze gate er ook meteen af
En op basis van die artikelen, die misschien wel overgenomen worden, op basis van die alleen concludeer jij dat Badr iemand ander "dus tot pulp geschopt heeft"..?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaal![]()
Misschien nemen ze het van elkaar over, wie weet?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En op basis van die artikelen, die misschien wel overgenomen worden, op basis van die alleen concludeer jij dat Badr iemand ander "dus tot pulp geschopt heeft"..?
Psja...
Ik ververs regelmatig de site van de Telegraaf en verwacht ze elk momentquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik wacht nog op foto's waarop Evert,zouzou, Leon en simpelintje de polonaise doen in de villa van Estelle.
Nee. Roddels zijn beter?quote:
Je hebt vast nog wel een linkje qua nieuwsquote:
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Profiel Badr Hari 1/3 Profiel Badr Hari 2/3 Profiel Badr Hari 3/3
Je wilde toch iets anders dan roddels en krantenartikelen, nah hier spreek Badr zelf,quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.
Maar wat voegt dat toe aan deze zaak?
Geen zakquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.
Maar wat voegt dat toe aan deze zaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |