En deze troep lees ik ook niet meer, er is een grens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef zouzou het volgende:
Van Heuvel in de boulevard zegt dat hij vind raar dat Badr hari vandaag net zijn excuse gedaan heeft waarom nu naar 3 maanden .... Maar Van heuvel is voor mij demente geworden of labiel is,Badr Hari kan toch niet zijn exuse aanvragen, hij was vastzitten met beperking en de rest zonder beperking in de gevangenis tt vandaag.?? hahaha...
En Yve de multimiljonair was op TV vanavond niet voor Badr maar meer van hem zelfs,
hij wil niet kregen wat Leon de Winter en Pardoes hebben mee gehad, ik denk met toesteming van Badr,Yve was op Tv omdat, ik weet zekker, dat hij gaat met Badr werken,contract etc....
Hij wil geen boos emails kregen en ook geen emails voor zijn familie.Maar hij wil met Badr in zee gaan,
hij heeft best goed gesproken over badr,hij heeft gedaan of hij niet wil mee bemoeien,maar hij is niks voor niks bij de rechtbank gekomen! Dat is ook de bewijs dat ze zijn goede vrienden.
Daar heeft ze wel gelijk inquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef APK het volgende:
En Yve de multimiljonair was op TV vanavond niet voor Badr maar meer voor hem zelfs,
niemand vragt u om het te lezen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
En deze troep lees ik ook niet meer, er is een grens.
Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef zouzou het volgende:
Van Heuvel in de boulevard zegt dat hij vind raar dat Badr hari vandaag net zijn excuse gedaan heeft waarom nu naar 3 maanden .... Maar Van heuvel is voor mij demente geworden of labiel is,Badr Hari kan toch niet zijn exuse aanvragen, hij was vastzitten met beperking en de rest zonder beperking in de gevangenis tt vandaag.?? hahaha...
Als het een slap in the face was, en andere boefjes zijn er boven op gesprongen. Zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.
Nou klaar is het nog lang nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
nu klaar ,badr is vrij, slaap lekker, ik ga naar bed.
Nou de schuldgevoelens druipen er ook echt vanaf, hij gaat er ZWAAR onder gebuktquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.
Zo ken ik je weer, iets dumpen en wegwezenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die twee liggen allang te knorren![]()
ga ik ook doen
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.quote:
en hier is het feest !quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.
I've said it before, I'll say it again ... klasse is overduidelijk niet te koop.
Mwah, het is haar vriend, ze zijn toch niet al samenwonend en al getrouwd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu wil Ruud natuurlijk ook niet met 2 van die handenbinders opgescheept zitten, maar als hij hiermee kwaad zou willen in zake de voogdij heeft hij toch best een sterke zaak?
Stijlvol toch, zo'n ingetogen viering! Ballonnen, slingers en de scooter van Holleeder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:05 schreef DarkElf het volgende:
ballonnen en een feestje om te vieren dat iemand die verdacht wordt van meerdere geweldsmisdrijven uit voorlopige hechtenis mocht?![]()
Ja als dit is hoe ´er doorheen zitten´ eruit ziet...quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |