nou ja, dat niet, maar dat is iets wat hij zelf wil veranderen. Ik zeg niet dat het hem meteen zal lukken, maar geloof best dat hij het anders wil. Dus eng, mwoah.... Misschien wel hoor, maar ik zou t niet zo stellig zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh...nee, maar dat is mijn oordeel naar wat ik van hem hoor, zie en lees. Kan dat niet? Kan je iemand pas beoordelen als je diegene persoonlijk kent?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lief heh... zag je ze ?
Wat een psycho als hij doorslaat..quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je deel 2 al gezien?
zou ik effe doen als ik jou was.
Jah... fijn dat hij weer thuis is.
Bijna 12 jaar geleden, wat wil je hier mee zeggen?quote:
het begintquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
Soury nu is zo ..aan tafel Yves....de manager vn badr hari, ND 1
Dus dan zeg ik dan: "Kijk eerst even"..quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bijna 12 jaar geleden, wat wil je hier mee zeggen?
ik was aan het kijken maar ik stop hem even want ik kijk nu naar Ned. 1quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus dan zeg ik dan: "Kijk eerst even"..
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef APK het volgende:
Kan er niet een aparte Hari-SC komen?
Ik zie door de bomen het bos niet meer
neuh. Twee topics is genoegquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef APK het volgende:
Kan er niet een aparte Hari-SC komen?
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Die is ook tegen hemquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... ben je er nog Zouzou?
Zelfs de manager van badr hari vindt ''die andere kant'' van Badr ernstig.
Je weet ook wie "Gwenette" is?quote:
heb ik gelezen jaquote:
Ik vond het eerlijk gezegd perfecte damage control.quote:
Ja gezien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
Soury nu is zo ..aan tafel Yves....de manager vn badr hari, ND 1
Boodschap?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb ik gelezen ja
ik ben dat toepje van je nu aan het kijken, maar ik snap de boodschap niet,
kan je het uitleggen?
"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gezien.Niet dat hij veel te vertellen had
Net zo relevant als die "profiel" uitzending dus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... die zat er niet in?
Dacht ik al, zonde van mijn tijd man
Nou eh... nee niet écht, maar dan zal je wel niet gekeken hebben of de boodschap niet snappen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Net zo relevant als die "profiel" uitzending dus?
Ik wacht op de youtubes uit het geboortejaar van Badr. Draven jullie niet een beetje door en moeten het 40 plus hok weer inquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."
Volgens mij werkt de 'spin'.
Die Koen zou eens flink zijn kreupele benen op TV moeten gaan showen, die heeft ook een spindoc nodig als hij écht wil dat Badr een paar jaar Estelle alleen op zondag mag zien.
Yup.. Same.. We hebben toch niet allebei een banaan in ons oor he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou eh... nee niet écht, maar dan zal je wel niet gekeken hebben of de boodschap niet snappen.
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef Soury het volgende:
Ik wacht op de youtubes uit het geboortejaar van Badr. Draven jullie niet een beetje door en moeten het 40 plus hok weer in
IK niet in elk geval.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Yup.. Same.. We hebben toch niet allebei een banaan in ons oor he?
Over dat het nergens meer over gaat, oh en de p&w ook nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Ik reageer op de uitzending van P&W.
Ik zeg maar zo. Ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
IK niet in elk geval.
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Soury het volgende:
Over dat het nergens meer over gaat, oh en de p&w ook niet
Nou ik vindt die Yves eigenlijk een rare man op één of andere manier. Zo goed kwam hij niet op mij over. Het ging over de sport en de agressie daarin. Dat lijkt me duidelijk, verder weet hij ook niks zo bleekquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.
Ik vond het ook een rare man, maar hij ziet waarschijnlijk nog steeds poen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vindt die Yves eigenlijk een rare man op één of andere manier. Zo goed kwam hij niet op mij over. Het ging over de sport en de agressie daarin. Dat lijkt me duidelijk, verder weet hij ook niks zo bleek
Ik geloof er niks van!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.
Leuk joh, en ook zo ontopic.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!
Volgens mij zit je weer aan een doos goedkope aldi-wijn (aldus de woorden van een oud wijs man).
Wel vanuit zijn standpunt, dat is tenslotte het product "Badr hari" die ziet zijn geld ook verdampen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het ook een rare man, maar hij ziet waarschijnlijk nog steeds poen.
Maar denk jij niet dat het allemaal onderdeel is van het publiciteitsoffensief vanuit het badr-kamp, terwijl het eigenlijk misselijk is als de andere partij blijkbaar ook dit soort wapens in moet zetten om op gelijke voet te blijven?
No pun btw.
Ohjee grapje valt verkeerdquote:
Kan je even wachten met deze discussie, ik zit de herhaling te kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel vanuit zijn standpunt, dat is tenslotte het product "Badr hari" die ziet zijn geld ook verdampen.
Wat dat betreft geef ik hem groot gelijk.Verder weet ik niet wat je bedoeld met wapens vanuit het andere kamp.
Ja hoor ik wacht welquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Kan je even wachten met deze discussie, ik zit de herhaling te kijken
Met een doos goedkope aldi wijn zeker?quote:
Sneu maar ja. Dat was het al paar uurtjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Met een doos goedkope aldi wijn zeker?
Sorry ik ben een beetje vervelend geloof ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sneu maar ja. Dat was het al paar uurtjes
En deze troep lees ik ook niet meer, er is een grens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef zouzou het volgende:
Van Heuvel in de boulevard zegt dat hij vind raar dat Badr hari vandaag net zijn excuse gedaan heeft waarom nu naar 3 maanden .... Maar Van heuvel is voor mij demente geworden of labiel is,Badr Hari kan toch niet zijn exuse aanvragen, hij was vastzitten met beperking en de rest zonder beperking in de gevangenis tt vandaag.?? hahaha...
En Yve de multimiljonair was op TV vanavond niet voor Badr maar meer van hem zelfs,
hij wil niet kregen wat Leon de Winter en Pardoes hebben mee gehad, ik denk met toesteming van Badr,Yve was op Tv omdat, ik weet zekker, dat hij gaat met Badr werken,contract etc....
Hij wil geen boos emails kregen en ook geen emails voor zijn familie.Maar hij wil met Badr in zee gaan,
hij heeft best goed gesproken over badr,hij heeft gedaan of hij niet wil mee bemoeien,maar hij is niks voor niks bij de rechtbank gekomen! Dat is ook de bewijs dat ze zijn goede vrienden.
Daar heeft ze wel gelijk inquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef APK het volgende:
En Yve de multimiljonair was op TV vanavond niet voor Badr maar meer voor hem zelfs,
niemand vragt u om het te lezen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
En deze troep lees ik ook niet meer, er is een grens.
Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef zouzou het volgende:
Van Heuvel in de boulevard zegt dat hij vind raar dat Badr hari vandaag net zijn excuse gedaan heeft waarom nu naar 3 maanden .... Maar Van heuvel is voor mij demente geworden of labiel is,Badr Hari kan toch niet zijn exuse aanvragen, hij was vastzitten met beperking en de rest zonder beperking in de gevangenis tt vandaag.?? hahaha...
Als het een slap in the face was, en andere boefjes zijn er boven op gesprongen. Zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.
Nou klaar is het nog lang nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
nu klaar ,badr is vrij, slaap lekker, ik ga naar bed.
Nou de schuldgevoelens druipen er ook echt vanaf, hij gaat er ZWAAR onder gebuktquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had prima via zijn advocaat een persbericht kunnen laten uitgaan met excuses.
Zo ken ik je weer, iets dumpen en wegwezenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die twee liggen allang te knorren![]()
ga ik ook doen
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.quote:
en hier is het feest !quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.
I've said it before, I'll say it again ... klasse is overduidelijk niet te koop.
Mwah, het is haar vriend, ze zijn toch niet al samenwonend en al getrouwd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu wil Ruud natuurlijk ook niet met 2 van die handenbinders opgescheept zitten, maar als hij hiermee kwaad zou willen in zake de voogdij heeft hij toch best een sterke zaak?
Stijlvol toch, zo'n ingetogen viering! Ballonnen, slingers en de scooter van Holleeder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:05 schreef DarkElf het volgende:
ballonnen en een feestje om te vieren dat iemand die verdacht wordt van meerdere geweldsmisdrijven uit voorlopige hechtenis mocht?![]()
Ja als dit is hoe ´er doorheen zitten´ eruit ziet...quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet dat je van zwangerschap gaat stralen, maar als je mentaal een wrak bent, krijg je dus hetzelfde effect.
Gênant vind ik het gewoon. Nee, Estelle is mentaal volledig ingestort, kan helemaal niets. Een wrak! Niets meer van over!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:11 schreef DarkElf het volgende:
Ja als dit is hoe ´er doorheen zitten´ eruit ziet...
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stijlvol toch, zo'n ingetogen viering! Ballonnen, slingers en de scooter van Holleeder.
Ik verwacht zoiets:quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan niet wachten op d'r smoel als ze hoort dat d'r lieve vriendje voor zes jaar de bak in moet
Wát? Schandalig!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik werd er door zouzou middels een privebericht op gewezen dat Everink doodleuk in het buitenland zit voor zaken. De brutaliteit!
quote:Slachtoffers Badr Hari in shock
© ANP Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten."Dit kan niet waar zijn!? stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
Everink liep bij de zware mishandeling in de Amsterdam ArenA diverse fracturen in zijn gezicht op en werd zodanig mishandeld dat zijn voet los kwam te hangen van het onderbeen. "Ik ben echt ontdaan. Ik moet hier even van bijkomen. Ik begrijp er helemaal niets van", aldus Everink over de vrijlating van Hari.
Ondernemer Olivier de Vuijk, die in café Cooldown door Hari werd mishandeld, zegt ?in shock? te zijn. "Ik sta te trillen op mijn benen. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk??
Een woordvoerder zei dat het OM niet in beroep kan gaan tegen de voorlopige vrijlating. De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag. Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
Dus met een kapotgeschopte poot kun je gewoon reizen? Hebben ze voortaan iets als krukken of rolstoelen uitgevonden? Anders is dat toch onmogelijk!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik werd er door zouzou middels een privebericht op gewezen dat Everink doodleuk in het buitenland zit voor zaken. De brutaliteit!
Ongeloveloos!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus met een kapotgeschopte poot kun je gewoon reizen? Hebben ze voortaan iets als krukken of rolstoelen uitgevonden? Anders is dat toch onmogelijk!!!!
Echt, de ontwikkelingen gaan zo snel.
dus wat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:54 schreef zouzou het volgende:
Ja....maar hij zal iedere dag 5uur revalidatie hebben toch...
Hij was in buitenland voor 4 dagen ...wegens zijn reisbranche Eliza....
Dus ...
Op die foto zie je alleen Jadranka en een opgeschoten Marokkaantje. Ik denk niet dat Estelles vriendenkring nog groot is en bij de vrienden die ze heeft (Evert en Robert) kun je je afvragen of hun intenties wel zuiver zijn. Sowieso denk ik dat Estelle, in ieder geval voorlopig, een groot deel van haar leven moet opgeven voor de liefde. In plaats van showbizzfeestjes, famous doen in de club en decadente etentjes wordt dat voorlopig veel thuisbezorgd.nl gok ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef JaneDoe het volgende:
als je ziet hoe "mw. santegoeds" het huis van estelle samen met de kinderen aan t versieren is, kan je er zeker van zijn dat evert ook op het fuif te vinden was
ben benieuwd wie de andere genodigden waren
Ja echt hoor...hahahaha wat leuk allemaal. Om te gillen zo grappig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
iemand die revalideerd iedere dag 5 uur kan gewoon gaan op reis???
ik vind het raar....wat Fick zegt kan klopen ...het zal een oude blessure zijn.hahaha...
in dat filmpje van blvd zie je ook nog een man die ik niet (her)kendequote:Op zaterdag 10 november 2012 12:05 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Op die foto zie je alleen Jadranka en een opgeschoten Marokkaantje. Ik denk niet dat Estelles vriendenkring nog groot is en bij de vrienden die ze heeft (Evert en Robert) kun je je afvragen of hun intenties wel zuiver zijn. Sowieso denk ik dat Estelle, in ieder geval voorlopig, een groot deel van haar leven moet opgeven voor de liefde. In plaats van showbizzfeestjes, famous doen in de club en decadente etentjes wordt dat voorlopig veel thuisbezorgd.nl gok ik.
Holleeder?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in dat filmpje van blvd zie je ook nog een man die ik niet (her)kende
maar idd welke bn'er ,buiten evert, durft nog toe te geven dat hij een vriend(in) van estelle en/of badr is?!
hahah idd!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
iemand die revalideerd iedere dag 5 uur kan gewoon gaan op reis???
ik vind het raar....wat Fick zegt kan klopen ...het zal een oude blessure zijn.hahaha...
nah die zou ik wel herkennen, twas een blonde vent, staat in de deuropeningquote:
Zijn scooter stond er wel, dus wellicht was hij al binnen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nah die zou ik wel herkennen, twas een blonde vent, staat in de deuropening
edit: ooh wacht je bedoelt natuurlijk als vriend van t stel, ja dat zou kunnen, die heeft niets te verliezen
Leon de Winterquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in dat filmpje van blvd zie je ook nog een man die ik niet (her)kende
maar idd welke bn'er ,buiten evert, durft nog toe te geven dat hij een vriend(in) van estelle en/of badr is?!
was dat wel echt zijn scooter? had meer het idee dat dat hier gekscherend werd geroepenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn scooter stond er wel, dus wellicht was hij al binnen.
Ik vond die yellow ribbons ook zo misplaatst, het isnu niet bepaald zo dat er een oorlogsheld thuiskomt
Everink heeft de andelen verkocht maar hij blijft nog 3 jaar voor Eliza directeur,quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt hoor...hahahaha wat leuk allemaal. Om te gillen zo grappig.
Btw, Everink heeft zijn reisorganisatie verkocht hoor. Had je kunnen weten, heeft ook in la douce France in de krant gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |