Ja die knelt een beetje aan de linker kantquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is vage shit?
Heb jij het filmpje dan bekeken? Of was je al druk met je voorbinddildo?
nou lul dan niet, als je niet hebt gekeken kan je er ook niets over zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die knelt een beetje aan de linker kant
Oh de youtube politie staat op de stoepquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou lul dan niet, als je niet hebt gekeken kan je er ook niets over zeggen.
Dat is wat ik al zei, het bewijst niets in deze zaak, maar het is een eng mannetje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima maakt hem nog niet schuldig, dat moeten anderen maar uitzoeken.
Ja grappig dat internetheldje uithangen, als je niet wil kijken dan kijk je niet, maar dan kanquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh de youtube politie staat op de stoep
Jesus ik moet van alles hier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik al zei, het bewijst niets in deze zaak, maar het is een eng mannetje.
LEZEN!
Lezen, filmpjes kijken ....O en vergeet niet te zappenquote:
Internet watquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja grappig dat internetheldje uithangen, als je niet wil kijken dan kijk je niet, maar dan kan
je er dus ook niet over oordelen, zo makkelijk is dat.
Fuck youquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lezen, filmpjes kijken ....O en vergeet niet te zappen
Moet je hem niet eerst een gaatje losser doen dan?quote:
Waarom denk je dat ik het niet gezien zou hebben?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je nu wél de moeite zou nemen om dat filmpje te kijken dan zou je zien dat hij zélf
ook zegt dat hij zichzelf vaak niet in de hand heeft, ''waas voor de ogen'' etc. etc..
Ik zeg niet eens dat het een slechte kerel ismisschien heeft hij wel een hele lieve
kantmaar hij heeft zeker ook een kant die je niet wil tegenkomen.
Hij zegt zelf dat hij op zekere momenten niet meer na kan denken en niet meer weet
wat hij doet, het zou wel een hoop verklaren.
Of niet?
en zag je ze schichtig wegduiken voor al die camera's?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik snap het niet. Je vriend komt na een tijd vrij. Dat vier je lijkt me? Daarmee maakt ze zich belachelijk? Heeft ze zelf die pers uitgenodigd dan?
Je kent hem?quote:
Tja, ik ga hier niet ook nog eens hun pr verdedigen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en zag je ze schichtig wegduiken voor al die camera's?'
Ow... nee toch niet...
oeps
Zwaaiend naar de camera'squote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en zag je ze schichtig wegduiken voor al die camera's?'
Ow... nee toch niet...
oeps
ow... jammer ik zal al in de startblokkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Tja, ik ga hier niet ook nog eens hun pr verdedigen hoor
Eh...nee, maar dat is mijn oordeel naar wat ik van hem hoor, zie en lees. Kan dat niet? Kan je iemand pas beoordelen als je diegene persoonlijk kent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |