"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gezien.Niet dat hij veel te vertellen had
Net zo relevant als die "profiel" uitzending dus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... die zat er niet in?
Dacht ik al, zonde van mijn tijd man
Nou eh... nee niet écht, maar dan zal je wel niet gekeken hebben of de boodschap niet snappen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Net zo relevant als die "profiel" uitzending dus?
Ik wacht op de youtubes uit het geboortejaar van Badr. Draven jullie niet een beetje door en moeten het 40 plus hok weer inquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."
Volgens mij werkt de 'spin'.
Die Koen zou eens flink zijn kreupele benen op TV moeten gaan showen, die heeft ook een spindoc nodig als hij écht wil dat Badr een paar jaar Estelle alleen op zondag mag zien.
Yup.. Same.. We hebben toch niet allebei een banaan in ons oor he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou eh... nee niet écht, maar dan zal je wel niet gekeken hebben of de boodschap niet snappen.
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef Soury het volgende:
Ik wacht op de youtubes uit het geboortejaar van Badr. Draven jullie niet een beetje door en moeten het 40 plus hok weer in
IK niet in elk geval.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Yup.. Same.. We hebben toch niet allebei een banaan in ons oor he?
Over dat het nergens meer over gaat, oh en de p&w ook nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Ik reageer op de uitzending van P&W.
Ik zeg maar zo. Ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
IK niet in elk geval.
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Soury het volgende:
Over dat het nergens meer over gaat, oh en de p&w ook niet
Nou ik vindt die Yves eigenlijk een rare man op één of andere manier. Zo goed kwam hij niet op mij over. Het ging over de sport en de agressie daarin. Dat lijkt me duidelijk, verder weet hij ook niks zo bleekquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.
Ik vond het ook een rare man, maar hij ziet waarschijnlijk nog steeds poen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vindt die Yves eigenlijk een rare man op één of andere manier. Zo goed kwam hij niet op mij over. Het ging over de sport en de agressie daarin. Dat lijkt me duidelijk, verder weet hij ook niks zo bleek
Ik geloof er niks van!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn reply ging wél ergens over, namelijk over wat zijn manager zei bij P&W en hoe kijkers dat kunnen interpreteren.
Leuk joh, en ook zo ontopic.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!
Volgens mij zit je weer aan een doos goedkope aldi-wijn (aldus de woorden van een oud wijs man).
Wel vanuit zijn standpunt, dat is tenslotte het product "Badr hari" die ziet zijn geld ook verdampen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het ook een rare man, maar hij ziet waarschijnlijk nog steeds poen.
Maar denk jij niet dat het allemaal onderdeel is van het publiciteitsoffensief vanuit het badr-kamp, terwijl het eigenlijk misselijk is als de andere partij blijkbaar ook dit soort wapens in moet zetten om op gelijke voet te blijven?
No pun btw.
Ohjee grapje valt verkeerdquote:
Kan je even wachten met deze discussie, ik zit de herhaling te kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel vanuit zijn standpunt, dat is tenslotte het product "Badr hari" die ziet zijn geld ook verdampen.
Wat dat betreft geef ik hem groot gelijk.Verder weet ik niet wat je bedoeld met wapens vanuit het andere kamp.
Ja hoor ik wacht welquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Kan je even wachten met deze discussie, ik zit de herhaling te kijken
Met een doos goedkope aldi wijn zeker?quote:
Sneu maar ja. Dat was het al paar uurtjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Met een doos goedkope aldi wijn zeker?
Sorry ik ben een beetje vervelend geloof ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sneu maar ja. Dat was het al paar uurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |