abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:14:47 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119048719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:11 schreef DarkElf het volgende:

Ja als dit is hoe ´er doorheen zitten´ eruit ziet... :D
Gênant vind ik het gewoon. Nee, Estelle is mentaal volledig ingestort, kan helemaal niets. Een wrak! Niets meer van over!

*Blaak!*

Em die ongepaste slingers en ballonnen zijn imo een trap na. Prima dat Badr thuis de rest mag afwachten, maar een beetje klasse had ik wel graag gezien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119048722
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Stijlvol toch, zo'n ingetogen viering! Ballonnen, slingers en de scooter van Holleeder.
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2012 @ 11:26:00 #278
43556 miss_dynastie
pi_119048912
Ik kan niet wachten op d'r smoel als ze hoort dat d'r lieve vriendje voor zes jaar de bak in moet :')
pi_119048950
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan niet wachten op d'r smoel als ze hoort dat d'r lieve vriendje voor zes jaar de bak in moet :')
Ik verwacht zoiets:

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119049072
Ik werd er door zouzou middels een privebericht op gewezen dat Everink doodleuk in het buitenland zit voor zaken. De brutaliteit!
pi_119049133
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik werd er door zouzou middels een privebericht op gewezen dat Everink doodleuk in het buitenland zit voor zaken. De brutaliteit!
Wát? Schandalig!

Terecht dat badr vrij is, als everink gewoon leuke snoepreisjes kan maken!

:{w
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_119049158
quote:
Slachtoffers Badr Hari in shock

© ANP Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten."Dit kan niet waar zijn!? stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
Everink liep bij de zware mishandeling in de Amsterdam ArenA diverse fracturen in zijn gezicht op en werd zodanig mishandeld dat zijn voet los kwam te hangen van het onderbeen. "Ik ben echt ontdaan. Ik moet hier even van bijkomen. Ik begrijp er helemaal niets van", aldus Everink over de vrijlating van Hari.
Ondernemer Olivier de Vuijk, die in café Cooldown door Hari werd mishandeld, zegt ?in shock? te zijn. "Ik sta te trillen op mijn benen. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk??
Een woordvoerder zei dat het OM niet in beroep kan gaan tegen de voorlopige vrijlating. De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag. Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:39:57 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119049159
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Dus met een kapotgeschopte poot kun je gewoon reizen? Hebben ze voortaan iets als krukken of rolstoelen uitgevonden? Anders is dat toch onmogelijk!!!!

Echt, de ontwikkelingen gaan zo snel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119049265
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus met een kapotgeschopte poot kun je gewoon reizen? Hebben ze voortaan iets als krukken of rolstoelen uitgevonden? Anders is dat toch onmogelijk!!!!

Echt, de ontwikkelingen gaan zo snel.
Ongeloveloos! :o

En hij kan ook nog bellen :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119049440
als je ziet hoe "mw. santegoeds" het huis van estelle samen met de kinderen aan t versieren is, kan je er zeker van zijn dat evert ook op het fuif te vinden was

ben benieuwd wie de andere genodigden waren
pi_119049479
Ja....maar hij zal iedere dag 5uur revalidatie hebben toch...

Hij was in buitenland voor 4 dagen ...wegens zijn reisbranche Eliza....

Dus ...
pi_119049494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:54 schreef zouzou het volgende:
Ja....maar hij zal iedere dag 5uur revalidatie hebben toch...

Hij was in buitenland voor 4 dagen ...wegens zijn reisbranche Eliza....

Dus ...
dus wat?
pi_119049609
iemand die revalideerd iedere dag 5 uur kan gewoon gaan op reis???
ik vind het raar....wat Fick zegt kan klopen ...het zal een oude blessure zijn.hahaha...
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 12:02:36 #289
22592 crew  Ole
pi_119049647
Wie weet heeft hij wel zijn fysio mee op reis. Zou zomaar kunnen :Y
Of mag hij zelf wat oefeningetjes doen in de fitnessruimte van het hotel. Ik denk dat na 4 maanden de wonden wel genezen zijn. De rest zal nog wel even duren vrees ik voor Evert. Maar idd, rolstoel en krukkenwerk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119049703
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef JaneDoe het volgende:
als je ziet hoe "mw. santegoeds" het huis van estelle samen met de kinderen aan t versieren is, kan je er zeker van zijn dat evert ook op het fuif te vinden was

ben benieuwd wie de andere genodigden waren
Op die foto zie je alleen Jadranka en een opgeschoten Marokkaantje. Ik denk niet dat Estelles vriendenkring nog groot is en bij de vrienden die ze heeft (Evert en Robert) kun je je afvragen of hun intenties wel zuiver zijn. Sowieso denk ik dat Estelle, in ieder geval voorlopig, een groot deel van haar leven moet opgeven voor de liefde. In plaats van showbizzfeestjes, famous doen in de club en decadente etentjes wordt dat voorlopig veel thuisbezorgd.nl gok ik.
pi_119049922
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
ik vind het raar....wat Fick zegt kan klopen ...het zal een oude blessure zijn.hahaha...
Ja echt hoor...hahahaha wat leuk allemaal. Om te gillen zo grappig.
Btw, Everink heeft zijn reisorganisatie verkocht hoor. Had je kunnen weten, heeft ook in la douce France in de krant gestaan.
pi_119049951
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:05 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Op die foto zie je alleen Jadranka en een opgeschoten Marokkaantje. Ik denk niet dat Estelles vriendenkring nog groot is en bij de vrienden die ze heeft (Evert en Robert) kun je je afvragen of hun intenties wel zuiver zijn. Sowieso denk ik dat Estelle, in ieder geval voorlopig, een groot deel van haar leven moet opgeven voor de liefde. In plaats van showbizzfeestjes, famous doen in de club en decadente etentjes wordt dat voorlopig veel thuisbezorgd.nl gok ik.
in dat filmpje van blvd zie je ook nog een man die ik niet (her)kende
maar idd welke bn'er ,buiten evert, durft nog toe te geven dat hij een vriend(in) van estelle en/of badr is?!
pi_119049966
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar idd welke bn'er ,buiten evert, durft nog toe te geven dat hij een vriend(in) van estelle en/of badr is?!
Holleeder?
pi_119049972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
hahah idd!!! _O- _O- _O- _O-

:{w
pi_119050002
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Holleeder?
nah die zou ik wel herkennen, twas een blonde vent, staat in de deuropening

edit: ooh wacht je bedoelt natuurlijk als vriend van t stel, ja dat zou kunnen, die heeft niets te verliezen
pi_119050096
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:18 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nah die zou ik wel herkennen, twas een blonde vent, staat in de deuropening

edit: ooh wacht je bedoelt natuurlijk als vriend van t stel, ja dat zou kunnen, die heeft niets te verliezen
Zijn scooter stond er wel, dus wellicht was hij al binnen.
Ik vond die yellow ribbons ook zo misplaatst, het isnu niet bepaald zo dat er een oorlogsheld thuiskomt :')
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 12:21:34 #297
22592 crew  Ole
pi_119050099
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Leon de Winter :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119050156
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef Ole het volgende:

[..]

Leon de Winter :Y
Met een blonde pruik als vermomming, omdat hij zich er toch wel een beetje voor schaamt :X
pi_119050190
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zijn scooter stond er wel, dus wellicht was hij al binnen.

Ik vond die yellow ribbons ook zo misplaatst, het isnu niet bepaald zo dat er een oorlogsheld thuiskomt :')
was dat wel echt zijn scooter? had meer het idee dat dat hier gekscherend werd geroepen
dochter joëlle heeft namelijk zelf ook een scooter en volgens mij is die van holleder zwart
pi_119050203
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja echt hoor...hahahaha wat leuk allemaal. Om te gillen zo grappig.
Btw, Everink heeft zijn reisorganisatie verkocht hoor. Had je kunnen weten, heeft ook in la douce France in de krant gestaan.
Everink heeft de andelen verkocht maar hij blijft nog 3 jaar voor Eliza directeur,
dat staat in zijn contract.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')