Feiten over deze zaak ja. Dat Badr niet de meest gewenste schoonzoon is doet hier toch niet terzake?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je wilde toch iets anders dan roddels en krantenartikelen, nah hier spreek Badr zelf,
kan je hem even leren kennen enzo...
Ja wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Feiten over deze zaak ja. Dat Badr niet de meest gewenste schoonzoon is doet hier toch niet terzake?
Het steekt nogal dat hij "even" vrij is en dat er nogal wat onenigheid is/was op het forum. Tjaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Feiten over deze zaak ja. Dat Badr niet de meest gewenste schoonzoon is doet hier toch niet terzake?
Dan de ballonnen maar opblazenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef MightyMightyM het volgende:
Wel balen, ben je helemaal klaar om je chickie na al die maanden eens goed uit elkaar te trekken, staat Evert daar met z'n feesthoedje..
Ik zeg dat Badr onschuldig is tot de rechter zijn oordeel uitspreekt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu eigenlijk zeggen?
krantenartikelen zeggen je niets, dit wil je ook niet zien, wat wil je dan wel zien?
of ben je gewoon aan het zeiken om het zeiken?
Ik zeg dat dit SHO is en dat we er hier lekker op los mogen speculerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik zeg dat Badr onschuldig is tot de rechter zijn oordeel uitspreekt.
Ik zeg dat er een hoop geschreven wordt
Ik zeg dat je helemaal niet kunt uitsluiten dat zijn verhaal de juiste is. Hij gaf 1 klap na een belediging?
Ik zeg dat je iemand dan dus niet tot einde der tijden maar in voorarrest kunt houden.
Is dat zo raar?
Ik ga mijn voorbind dildo uit de kast halenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik zeg dat je helemaal niet kunt uitsluiten dat zijn verhaal de juiste is. Hij gaf 1 klap na een belediging?
Ik zeg dat je iemand dan dus niet tot einde der tijden maar in voorarrest kunt houden.
Is dat zo raar?
nee hoor dat is niet raar, het zou zomaar kunnen dat hij 1 klein tikje heeft gegeven om te corrigerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Is dat zo raar?
Voila, dus..quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor dat is niet raar, het zou zomaar kunnen dat hij 1 klein tikje heeft gegeven om te corrigeren
heb je deel 2 al gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Voila, dus..
Hij zit daar nu al maanden voor in voorarrest. Mag de famillie dan misschien een feestje organiseren als hij vrij komt? Gewoon? Omdat ze hem gemist hebben en het fijn vinden dat hij er weer is?
Doe geen moeite..quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je deel 2 al gezien?
zou ik effe doen als ik jou was.
Jah... fijn dat hij weer thuis is.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Doe geen moeite..
Maar wat bewijst dat in deze zaak?
Zo voorspelbaarquote:
Ja.. Daar lijkt het wel op uit te draaien.. Jij probeert met filmpjes en weet ik wat mij maar te overtuigen dat badr een slechte kerel is..quote:
Het bewijst niets in deze zaak, maar het bewijst wel dat het een eng mannetje is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Doe geen moeite..
Maar wat bewijst dat in deze zaak?
En dan nog, omdat jij dat vindt? Het is vage shitquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bewijst niets in deze zaak, maar het bewijst wel dat het een eng mannetje is.
Als je nu wél de moeite zou nemen om dat filmpje te kijken dan zou je zien dat hij zélfquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja.. Daar lijkt het wel op uit te draaien.. Jij probeert met filmpjes en weet ik wat mij maar te overtuigen dat badr een slechte kerel is..
Ik ontken nergens dat ie dat niet is? Jij vindt "dus" dat vanwege dit hij in voorarrest zou moeten blijven? Ik niet.
Er is niets vaags aan dat ik hem een eng mannetje vind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog, omdat jij dat vindt? Het is vage shit
SaskiaBelleman: Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt." #Badrhariquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Is dat zo raar?
Wat is vage shit?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog, omdat jij dat vindt? Het is vage shit
Prima maakt hem nog niet schuldig, dat moeten anderen maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is niets vaags aan dat ik hem een eng mannetje vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |