Evert heeft zijn eigen scriptje goed gelezen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Deisyy het volgende:
"Zoveel vrienden zijn er niet meer over van Estelle en Badr".
Hij kan heel lang vrij blijven, hoger beroep, cassatie hoge raad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat ik nog even niet snap... is de kans dan zo klein dat ie alsnog gevangenisstraf krijgt?![]()
Omdat ie weer als een jekko gaat trainen? Zou dat zin hebben als je toch weer de bak in gaat dan?
Ja Greys ben bang dat zij nergens voor schaamt. Oké, je schaamt je toch als je vent zoiets doet!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
Estelle moet zich echt de ogen uit haar kop schamen.
Ja, echt, hoe krijg je het je muil uit, over dat vanaf dag 1 oprecht en eerlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef lexgauw007 het volgende:
"Volkshetze", "mensen willen hem laten bloeden" en "hij is vanaf dag 1 oprecht en eerlijk geweest".
tijdens de politieverhoren zei hij er snel achterquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef lexgauw007 het volgende:
"Volkshetze", "mensen willen hem laten bloeden" en "hij is vanaf dag 1 oprecht en eerlijk geweest".
Dat vond ik wel stoer inderdaad! Maar misschien moest hij deze rol wel even op zich nemen omdat het er anders te veel van af zou druipen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef JaneDoe het volgende:
zo koos, jij durft en dat naast spindokter evert
Dan is hij zijn kerstboom aan het optuigen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Er zijn vast wat leuke vechtsportgala's rond de feestdagen
Ik hoor het hem nu net zelf zeggen, hij bedoelde dat hij vanaf dag 1 open en eerlijk is geweest in de politie-verhorenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Greys het volgende:
En je hoorde dus een stuk van zijn eigen verklaring, niet opgeschreven maar gewoon als geluidsfragment. Waarin hij vandaag dus nog zei "Ik ben vanaf Dag 1 overal open en eerlijk over geweest". En zo iemand laat je dan vrij![]()
Als er iemand NIET eerlijk is geweest vanaf Dag 1... Eerst moesten ze van hem de laffe daders snel pakken, toen gaf ie de verkeerde schoenen, pas na weken zei hij dat het een klein tikje was dan heel misschien enz enz. Wat nou 'vanaf dag 1 overal eerlijk over'.
Die engerd gelooft al zijn eigen leugens.
Als zij zich zou schamen zou ze haar invloed aanwenden om rustig naar de luwte uit te wijken maar nee, een feest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Greys ben bang dat zij nergens voor schaamt. Oké, Je schaamt je toch als je vent zoiets doet!
Wie zegt dat ie dat bedoelde dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik hoor het hem nu net zelf zeggen, hij bedoelde dat hij vanaf dag 1 open en eerlijk is geweest in de politie-verhoren
ja wel, ik geef t ook niet graag toe..quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie dat bedoelde dan?
Want je hoort hem letterlijk zeggen dat ie inderdaad de fout in is gegaan "maar daar ben ik vanaf dag 1 open en eerlijk over geweest". Daar kwam niet achteraan "in de verhoren" volgens mij hoor?
Ok, dan was daar in een van de versies in geknipt misschienquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja wel, ik geef t ook niet graag toe..
Ik dacht dat toch echt te horen, komt vast wel ergens online te staan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie dat bedoelde dan?
Want je hoort hem letterlijk zeggen dat ie inderdaad de fout in is gegaan "maar daar ben ik vanaf dag 1 open en eerlijk over geweest". Daar kwam niet achteraan "in de verhoren" volgens mij hoor?
Daarna kwam dat gelal van hem dat de rechter hem echt nooiiiiiiit meer zou zien in de rechtbank, dat ie een allerlaatste kans wil.
maar kunnen hem in dat geval wel daar berechten voor wat hij hier heeft gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
Ah, hij kan dus gewoon vertrekken naar Marokko, die leveren de burgers niet uit.
Ja maar zie boven, zelfs als hij dat idd zei (wat ik wel geloof nu hoor, als meerderen het hebben gehoordquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik dacht dat toch echt te horen, komt vast wel ergens online te staan?
Als hij echt zo zou liegen, dan zou de rechter dat toch tegenspreken
Voor zijn doen dan he, als hij echt wil kan hij Everink in 1 klap doodslaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef Greys het volgende:
Maar trouwens, zelfs in die verhoren was ie niet vanaf Dag 1 eerlijk toch?
Hij had het toch over een zacht tikje met de buitenkant van zijn hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |