Nou dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Hij echt spijt heeft, moet hij zich niet laten feteren.
quote:De kickbokser mag van de rechters totdat de rechtszaak begint, niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers. Uitzondering daarop is zijn vriendin, Estelle Cruijff.
Een gelukkige gebeurtenis kan je zomaar in 1x uit een zware depressie trekken, helemaal als die depressie in de eerste plaats al verband hield met deze gebeurtenisquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
. Zeggen dat je een zware depressie hebt en dan een feest geven. Daar heb je met die "zware" depressie echt geen zin in. Ik houd niet van mensen die een "ziekte" misbruiken, omdat het hen zo uitkomt....
Waarom zou dat niet meer hoeven?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Hoeft Estelle nu niet meer te getuigen?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Een gelukkige gebeurtenis kan je zomaar in 1x uit een zware depressie trekken, helemaal als die depressie in de eerste plaats al verband hield met deze gebeurtenis
quote:r 09 nov 2012, 18:35| lees voor
Estelle bij gevangenis
ZOETERMEER - Estelle Cruijff heeft zich vrijdagmiddag gemeld bij de gevangenis in Zoetermeer waar ze haar geliefde Badr Hari op komt halen.
h bij de receptie gemeld. Hari zal via een afgeschermde uitgang vertrekken.
Hij werd depressief omdat hij vast zat, waarom zou hij dat op dit moment dan nog zijn?quote:
Getuigen waarvan? Die heeft zich aardig in de prut geholpen. Everdink was onder invloed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of Evert er is. Dat is inderdaad een getuige. Zou wel een soort lollig zijn. Meteen de voorwaarden schenden.
Staat er idd raar, want hij mag geen contact hebben met slachtoffers èn getuigen, behalve met Estellequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij zien Estelle dus als een slachtoffer
idd door al die valse beschuldigingen pardoes een depressie opgelopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef MightyMightyM het volgende:
Estelle is ook gewoon slachtoffer. Wat haar toch allemaal overkomt...
Waar maak je dat uit op?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Zowel advocaat als Badr zelf hadden dus totaal niet verwacht dat ie vrij zou komen.
Zegt ook wel genoeg.
Dat zei zijn advocaat net letterlijk voor de camera.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Ik had het eigenlijk ook niet verwacht, maar de rechters hebben er wel goede argumenten voor.
Wel apart dan want ze kent hem al lang en vind het een leuk en eerlijk persoonquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zei zijn advocaat net letterlijk voor de camera.
"Als ik eerlijk ben had ik het nooit verwacht".
Daar maak ik het uit op
Santéquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Ze hebben niet verwacht omdat alles was tegen hem alles, de politie,de OM,de Media,de publiek,
alles, dus hij dacht misschien dat de rechter ook kan tegen hem er zijn,
hij vertrouwd het niet, simpel!
Zoiets bedoelde ik eigenlijk te zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Ze hebben niet verwacht omdat alles was tegen hem alles, de politie,de OM,de Media,de publiek,
En wat vind je van zijn uitspraak dat ie over alles eerlijk is geweest vanaf Dag 1?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |