en dat zonder één spelfout, doe je goed met Champagne in je mik !quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Ze hebben niet verwacht omdat alles was tegen hem alles, de politie,de OM,de Media,de publiek,
alles, dus hij dacht misschien dat de rechter ook kan tegen hem er zijn,
hij vertrouwd het niet, simpel!
Dat dus!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
. Zeggen dat je een zware depressie hebt en dan een feest geven. Daar heb je met die "zware" depressie echt geen zin in. Ik houd niet van mensen die een "ziekte" misbruiken, omdat het hen zo uitkomt....
Dat zou kunnen inderdaad dat ze dat bedoeldequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Ze hebben niet verwacht omdat alles was tegen hem alles, de politie,de OM,de Media,de publiek,
Een dappere poging Greys, maar verspilde moeite. Sommige mensen zijn al niet te volgen, laat staan in een euforische feesstemming met een borrel op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat vind je van zijn uitspraak dat ie over alles eerlijk is geweest vanaf Dag 1?
Waarom zei hij dan eerst 'Ik hoop dat ze de laffe daders snel pakken' als HIJ degene was die de klap gaf? Want dat is inmiddels onomstotelijk bewezen, zelfs voor jou lijkt me, dat ie daar gelogen over heeft. En vandaag dan weer volhouden dat ie eerlijk was, uhuh
Ze is in een goede bui door de champagne.. ik dacht dat ze wellicht dan wel één keer over de brug kon komen door toe te zeggen dat ie daar idd niet over had moeten liegen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Een dappere poging Greys, maar verspilde moeite. Sommige mensen zijn al niet te volgen, laat staan in een euforische feesstemming met een borrel op.
Vertel dat maar in NWS. Daar zijn ze al helemaal van de relquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Een dappere poging Greys, maar verspilde moeite. Sommige mensen zijn al niet te volgen, laat staan in een euforische feesstemming met een borrel op.
Nou, die zelfvoldane kop, getverquote:
Ik hoor het haar net zelf zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Een van de weinige keren dat ik er naar kijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Voor de mensen die er tegen kunnen.
Was er geen belangrijk gevecht eind december?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat ik nog even niet snap... is de kans dan zo klein dat ie alsnog gevangenisstraf krijgt?![]()
Omdat ie weer als een jekko gaat trainen? Zou dat zin hebben als je toch weer de bak in gaat dan?
Er zijn vast wat leuke vechtsportgala's rond de feestdagenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat ik nog even niet snap... is de kans dan zo klein dat ie alsnog gevangenisstraf krijgt?![]()
Omdat ie weer als een jekko gaat trainen? Zou dat zin hebben als je toch weer de bak in gaat dan?
aha, vandaar de slingersquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
Volgens Evert is er helemaal geen feest vanavond.
"Ze gaan hun rust nemen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |