Dan moet je een dromenvanger ophangenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
owwww ik wil voortaan alleen nog maar goede dromen
Werkt nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je een dromenvanger ophangen.
Goeie pr0n kijken voor het slapengaan wel.quote:
vast nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie pr0n kijken voor het slapengaan wel.
De droom begon echt heel leuk.. had mn droomman gevonden en toen zei hij ineens: Hey je buik is raar.. en toen keek ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of voordat je gaat slapen aan hele fijne dingen denken en dit een paar keer repeteren.
Wat een klojo zegquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef Evie het volgende:
De droom begon echt heel leuk.. had mn droomman gevonden en toen zei hij ineens: Hey je buik is raar.. en toen keek ik
Het was muhahaha.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een klojo zeg.
Volgende keer dat je hem ziet stompen geven.
Kan hij niks aan doen.. ik vroeg me af hoe het kind er gekomen was iigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een klojo zeg.
Volgende keer dat je hem ziet stompen geven.
Ik zei mn droommanquote:
Niet zo negatief, daar knappen vrouwen op af.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou een prestatie zijn, een dame die over me droomt...
Goh? Wel iemand op het oog dus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
Ik zei mn droommanEn muhahaha is het niet
Niet zo negatief die zijn er vast en zeker welquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zo negatief, daar knappen vrouwen op af.
Borderlinesletten met een minderwaardigheidscomplex zie ik niet als droomvrouwen, jij wel als droommannen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet zo negatief die zijn er vast en zeker wel
Mmm weet niet.. is mn droomman.. en mensen zijn nooit zo duidelijk in dromen.. weet alleen een aantal kenmerken kwa uiterlijk en innerlijk.. waar hij aan voldoet. Geen idee of ik m ken of dat hij echt bestaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goh? Wel iemand op het oog dus?
Zelfspot matador, zelfspotquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zo negatief, daar knappen vrouwen op af.
Joah ik weet het hier nooit. Voor hetzelfde geld loopt hier de nieuwe Tim Ribberink rond...quote:
Ik denk het niet. Borderlinesletten hebben meestal geen pik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Borderlinesletten met een minderwaardigheidscomplex zie ik niet als droomvrouwen, jij wel als droommannen?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef Evie het volgende:
Ok russische film kijken zonder ondertiteling is te veel van het goede.. snap er de ballen van
Zou kunnen maar dat ben ik nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joah ik weet het hier nooit. Voor hetzelfde geld loopt hier de nieuwe Tim Ribberink rond...
Ik dacht dat de vergelijking duidelijk was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Borderlinesletten hebben meestal geen pik.
Pak van ons hart.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat ben ik niet.
Nee. Je moet alles duidelijk en omslachtig omschrijven voor ons mierenneukertsquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vergelijking duidelijk was.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je moet alles duidelijk en omslachtig omschrijven voor ons mierenneukerts.
Ik houd nu al nauwelijks mijn eigen leven bij, sorry.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je moet alles duidelijk en omslachtig omschrijven voor ons mierenneukerts.
Ik vind het woord borderlineslet een beetje minderwaardig.. zeker wanneer ze ook nog een minderwaardigheidscomplex hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Borderlinesletten met een minderwaardigheidscomplex zie ik niet als droomvrouwen, jij wel als droommannen?
Ik ben graag duidelijk in mijn meningen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind het woord borderlineslet een beetje minderwaardig.. zeker wanneer ze ook nog een minderwaardigheidscomplex hebben
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk in mijn meningen.
En aangezien dat alleen nog via FOK! kan (hier wordt de Nederlandse directheid NIET getolereerd), sja, dan zijn "jullie" slachtoffer.
Neequote:
Ja prima! Werken, sporten, beetje films kijken, familie hier en daar ff opzoeken/helpen.quote:
Hier ook stukken minder achter de pc gehangenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja prima! Werken, sporten, beetje films kijken, familie hier en daar ff opzoeken/helpen.
En minder achter de pc hangen, dus lang niet gezien kan goed kloppen
Wat is dat voor taart? Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:10 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou ik nu echt een moord voor doen.
Ik ben heel gelukkigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder achter de pc gehangen![]()
Maar een nuchter actief functioneel leventje dus? (als het ook maar gelukkig is he?!)
jij bent nooit nuchter?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder achter de pc gehangen![]()
Maar een nuchter actief functioneel leventje dus? (als het ook maar gelukkig is he?!)
mmm moet meer bewegen.. al ben ik steeds hyperactief.. dus val wel af oidquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig![]()
En nuchter...als in realiteitszin ja, nuchter als in drankgebruik, nopeHeerlijk af en toe een wijntje of een bokbiertje.
En minder achter de pc, betekent dat meer activiteit bij jou?
Wat? Geen 180 meer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm moet meer bewegen.. al ben ik steeds hyperactief.. dus val wel af oid![]()
Haha meer drukte rennen dingen regelen leren coschappen enzo
En dat ook met het genot van een wijntje of bokbiertje af en toe
ik bedoelde nuchter als in met beide benen op de grond.. en dat heb ik nu idd niet.. te hyper dus moet bewegenquote:
chocolate peanut butter silk piequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat voor taart? Ziet er lekker uit.
Doe ik al hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed bezigOoit ga je het helemaal leuk vinden.
Divine!!!quote:
Mag het ook dat je er niet zoveel behoefte aan hebt en het vanzelf wel op je pad komt, en je gewoon geniet van het leven?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef xFriendx het volgende:
Nog ontwikkelingen hier trouwens? Iedereen aan de man/vrouw of opgegeven en liever drank scoren?
nee want een relatie en neuken is het hoogste doel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag het ook dat je er niet zoveel behoefte aan hebt en het vanzelf wel op je pad komt, en je gewoon geniet van het leven?
^ Datquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
nee want een relatie en neuken is het hoogste doel.
Weinig, volgens mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef xFriendx het volgende:
Nog ontwikkelingen hier trouwens? Iedereen aan de man/vrouw of opgegeven en liever drank scoren?
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag het ook dat je er niet zoveel behoefte aan hebt en het vanzelf wel op je pad komt, en je gewoon geniet van het leven?
nehh onzinquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
nee want een relatie en neuken is het hoogste doel.
Kan zo op een datingprofiel. Het enige dat nog mist is dat je af en toe met vriendinnen 'lekker gek' doet maar dat je op de bank een filmpje kijken met een wijntje ook heel leuk vindt. Dan is het helemaal compleet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:34 schreef Evie het volgende:
Fixed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan zo op een datingprofiel. Het enige dat nog mist is dat je af en toe met vriendinnen 'lekker gek' doet maar dat je op de bank een filmpje kijken met een wijntje rosé'tje ook heel leuk vindt. Dan is het helemaal compleet.
Ah, een ervaringsdeskundige.quote:
nouja zeg.. ga ik zo wel doen.. gek doen met een vriendin en op dr bank een filmpje kijken met een wijntjequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan zo op een datingprofiel. Het enige dat nog mist is dat je af en toe met vriendinnen 'lekker gek' doet maar dat je op de bank een filmpje kijken met een wijntje ook heel leuk vindt. Dan is het helemaal compleet.
moet ze ook nog even naar de kapper voor en knip- en verfbeurt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan zo op een datingprofiel. Het enige dat nog mist is dat je af en toe met vriendinnen 'lekker gek' doet maar dat je op de bank een filmpje kijken met een wijntje ook heel leuk vindt. Dan is het helemaal compleet.
Nehhh knip mn haar zelf wel als ik er zin in heb.. en kleuren is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
moet ze ook nog even naar de kapper voor en knip- en verfbeurt.
Zeker. Ik drink regelmatig met m'n vriendin een, in ons geval witte wijn op de bankquote:
Maar haar is zo leuk om vast te grijpenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
Wel net naar de kapper geweest, kort en pittig, doch niet rood.
Maar zeg eerlijk, you wouldn't shag a Wookie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar haar is zo leuk om vast te grijpen
kloptquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk, you wouldn't shag a Wookie.
Kwam dat nieuwe deel nou maar eens uit, of anders zo snel mogelijk S3 op tv om de tijd tot het uitkomen van het boek te dodenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Ik drink regelmatig met m'n vriendin een, in ons geval witte wijn op de bank. Game of Thrones op de tv, hapjes erbij. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kwam dat nieuwe deel nou maar eens uit, of anders zo snel mogelijk S3 op tv om de tijd tot het uitkomen van het boek te doden
April dacht ik?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]mee eenschg.. wanneer start het nieuwe seizoen?
Waarschijnlijk heb je over een half jaar een relatie en woon je binnen het jaar samen. Want zo gaat het met jouw soort vrouwen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
nouja zeg.. ga ik zo wel doen.. gek doen met een vriendin en op dr bank een filmpje kijken met een wijntjeo jee!
Denk je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je over een half jaar een relatie en woon je binnen het jaar samen. Want zo gaat het met jouw soort vrouwen.
Dat duurt nog lang.. mja moet gaanquote:
Ik heb nog wel wat namen voor je die circa 1,5 jaar geleden vergelijkbare dingen posten. Diezelfde dames posten nu in 'zwangerschap en geboorte' in OUD.quote:
Ik weet er ook zo 1 die trots riep dit jaar vrijgezel te blijven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat namen voor je die circa 1,5 jaar geleden vergelijkbare dingen posten. Diezelfde dames posten nu in 'zwangerschap en geboorte' in OUD.
Het is een patroon, ik zeg het je.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet er ook zo 1 die trots riep dit jaar vrijgezel te blijven.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat namen voor je die circa 1,5 jaar geleden vergelijkbare dingen posten. Diezelfde dames posten nu in 'zwangerschap en geboorte' in OUD.
Ja he?quote:
Die krengen liegen ook over alles. Enkel om aan hun natuurlijke verplichting te voldoen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Opbokken met die "natuurlijke verplichting" zeg ik zequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die krengen liegen ook over alles. Enkel om aan hun natuurlijke verplichting te voldoen.
Helaas dude, evolutie en voortplantingsdrang zet je niet zomaar ff overboord.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
Opbokken met die "natuurlijke verplichting" zeg ik ze
April, dacht ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kwam dat nieuwe deel nou maar eens uit, of anders zo snel mogelijk S3 op tv om de tijd tot het uitkomen van het boek te doden
Oh, gaan we weer jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
eens, ik doe dr niet aan meequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opbokken met die "natuurlijke verplichting" zeg ik ze
Gelukkig zit ik voorlopig in ieder geval niet in de gevarenzone.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas dude, evolutie en voortplantingsdrang zet je niet zomaar ff overboord.
Kijk, daar is er al één die praat in termen van 'we'.quote:
Lucky you, ik heb ze allemaal gelezen en moet wachtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
April, dacht ik. Ik heb nog aardig wat boeken te gaan gelukkig.
Je hebt pikstraf?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig zit ik voorlopig in ieder geval niet in de gevarenzone.
Niet? Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik voorlopig in ieder geval niet in de gevarenzone.
Ik ben die eeuwige 'discussie' zo ontzettend beu he. Zeg gewoon: prima, wanneer iemand zegt zich niet te willen voortplanten. Is dat zo fucking moeilijk?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, daar is er al één die praat in termen van 'we'.
Lees ze in een andere taalquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lucky you, ik heb ze allemaal gelezen en moet wachten
Nee.quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees ze in een andere taal. In het Nederlands, of het Duits of het Frans of het Maltees
.
En de personages in de boeken geloven nog wel in 'een God'quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik heb ze hier nog nooit in het Maltees vertaald gezien trouwens. Fantasy is "des heidens" he?
In meerdere zelfs, hoe durven ze?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de personages in de boeken geloven nog wel in 'een God'.
He, Stannis en Melissandre geloven maar in 1 Godquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In meerdere zelfs, hoe durven ze?
May the seven take themquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, Stannis en Melissandre geloven maar in 1 God.
Gaarne. Ik vind dat echt de twee meest fantasieloze personages ooitquote:
Waar ben je nu in de boeken als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaarne. Ik vind dat echt de twee meest fantasieloze personages ooit. Ik vind het nog steeds jammer dat Renling zo vroeg dood moest
.
Boek twee bijna uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar ben je nu in de boeken als ik vragen mag?
Oooo, dan staat je nog wat te wachtenquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oooo, dan staat je nog wat te wachten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Haat aan mijn drang om kaften te lezen
.
Ook al zijn die teksten zo spoilervrij mogelijk gehouden, toch geven ze altijd wat informatie vrij. Jammer wel.quote:
Tja, an sich kunnen ze ook weinig andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook al zijn die teksten zo spoilervrij mogelijk gehouden, toch geven ze altijd wat informatie vrij. Jammer wel.
Lees, en ge zult genietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, an sich kunnen ze ook weinig anders. Niet dat ik ontzettend veel weet, hoor. En dat houd ik graag zo, want ik wil alles zelf ontdekken
.
Dat doe ik al. Met recht de beste boekenreeks die ik dit jaar heb gelezenquote:
Voor mij ook, met uitzondering van Blood Meridian van Cormack McCarthy (maar das geen serie). En ik hou niet eens van fantasy eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Met recht de beste boekenreeks die ik dit jaar heb gelezen.
Ik vind Song of Ice and Fire eigenlijk niet echt ECHT fantasy. Als in, het zou ook maar zo in de middeleeuwen gebeurd kunnen zijn. Op de draken na, dan hequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor mij ook, met uitzondering van Blood Meridian van Cormack McCarthy (maar das geen serie). En ik hou niet eens van fantasy eigenlijk
Ja, die draken onder anderequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Song of Ice and Fire eigenlijk niet echt ECHT fantasy. Als in, het zou ook maar zo in de middeleeuwen gebeurd kunnen zijn. Op de draken na, dan he.
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, die draken onder andereMaar het is zo verslavend vanwege al die intriges
Cersei Lannister vs. Margaery Tyrellquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou dus ook gewoon non-fictie kunnen zijn, zeg maar
.
Enkel de draken en die schaduw van Melissandre o.a. zijn echt fantasy.
Geen spoilersquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cersei Lannister vs. Margaery TyrellPrachtig.
Is het een spoiler om te zeggen dat vrijwel iedereen de ijzeren troon wilt? Echt?quote:
Nee. Maar hoe moet ik nu weten dat die twee tegen elkaar de strijd aangaan? Ik ben op het punt in het verhaal waar Joffrey net verloofd is met Margaeryquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het een spoiler om te zeggen dat vrijwel iedereen de ijzeren troon wilt? Echt?![]()
Sorryquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar hoe moet ik nu weten dat die twee tegen elkaar de strijd aangaan? Ik ben op het punt in het verhaal waar Joffrey net verloofd is met Margaery.
Maar bedankt, weer iets op mijn lijst met dingen die ik (nog) niet wilde weten.
Awquote:
Zal morgen scharrel even vragen, idd. Als het dan nog niet over is, tenminste.quote:
Een appeltaart?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:07 schreef twi het volgende:
Godverdomme Joysa nu wil ik een taart maken.
Die dames ben ik niet he?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Vertelquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:06 schreef kree het volgende:
Goede middag
Ik heb net even dik mazzel gehad
Daar kom je dan goed mee wegquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:11 schreef kree het volgende:
Nou ik lag nog lekker te pitten enzo, toen ging me telefoon, geblokkeerd nr, dus dacht rot op met je telemarketing.
Niet verder meer aangedacht toen kreeg ik ff later een berichtje van m'n ma, zo van de politie belde (is natuurlijk nog op oude huis telefoon daar wat ze hebben) en dat er wat was met mn auto.
Toen wist ik natuurlijk wel waar dat geblokkeerde nr vandaan kwam.
Dus ok ik dacht van hmmss, dus maar gebeld naar 0900-TUIG of tewel 0900-8844
Politie hollands midden ik uitleggen, wisten natuurlijk van niks. maargoed aardig vouwtje en die heeft even naar katwijk gebeld erover.
DUs ik wachten aan de lijn, tja je auto staat voor een uitrit.
(mij nooit opgevallen, maar dacht laat ik maar snel gaan kijken)
Stond er net 1 van de gemeentelijke dienst te schrijven GVD denk dat wordt een bon.
Maar beetje aardig praten en zeggen dat ik gebeld had met de politie en toen liet ie het bij een waarschuwing.
(klein detail trouwens, het viel hem gelukkig niet op dat ik hier al 2 maanden sta geparkeerd met een parkervergunning voor een ander deel van het dorp)
Dus al met al thx aan die man hahaha
that reminds me.... ik wilde vanavond appel-kaneel muffins gaan maken!quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
that reminds me.... ik wilde vanavond appel-kaneel muffins gaan maken!
Bah.. Kippenleversquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
straks kippenlevertjes met een berg uien.
maar ik denk dat ik eerst even ga stomen.
kreeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bah.. Kippenlevers
Hans gaat niet akkoord met friettent, hij wil kreeft. De idioot.
Ja, friettent dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
kreeft.
sowieso alles wat onder water leeft.
bestel kebab. of pizza.
jpg las ik. heb ik ook een geur van, le male geloof ik?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, friettent dus.
Hij moet gewoon niet zeuren anders gaat ie zelf maar koken.
Ik heb net voor mezelf veel geld uitgegeven aan parfum, ik heb genoeg gedaan voor vandaag
Ja kan wel. Ik hou van jpg..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
jpg las ik. heb ik ook een geur van, le male geloof ik?
Ik heb nog kant en klaar magnetron dingenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Te. Lui. Om. Te. Koken.
Of om sowieso boodschappen te doen.
Ja, dat kan ik dus nit eten want ik word daar altijd misselijk van, en de meesten smaken ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nog kant en klaar magnetron dingen
Heb in iedergeval ff opgeruimd hier, niet dat het onwijze bende was, maar ok ff stofzuigen en dweiltje enzo
Hihi het valt mij nog wel mee, maar ok laten we maar niet over smaak en koken beginnen en over mij denkquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus nit eten want ik word daar altijd misselijk van, en de meesten smaken ook niet echt lekker
Mensen in mijn omgeving vinden dat ik teveel sambal gebruik tijdens het koken, dus ik wil een samballoos gerecht maken.. Maar dat is best lastig als je alles met sambal lekkerder vindquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Hihi het valt mij nog wel mee, maar ok laten we maar niet over smaak en koken beginnen en over mij denk
Waar doe je het dan allemaal bij?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mensen in mijn omgeving vinden dat ik teveel sambal gebruik tijdens het koken, dus ik wil een samballoos gerecht maken.. Maar dat is best lastig als je alles met sambal lekkerder vind
Ik eet zelden hollandse potquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Waar doe je het dan allemaal bij?
Lijkt me niet je standaard hollandse pot met aardappels groente en een vleesje lijkt me?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik eet zelden hollandse pot![]()
Ik eet veel rijst, daar hoort sambal bij
Lekker, geef ff je adres doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Of ik maak penne met pesto, pijnboompitten, zongedroogde tomaten, kip, peterselie en sugarsnaps vandaag.. Daar hoeft geen sambal in
Schandvlekquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hmms rijst en pasta dingen zijn makkelijk ook.
Ik zou eigenlijk nu wel trek hebben om gewoon wat lekkers te maken, maar ben er gewoon te lui voor
Als er iemand mee zou eten ok, maar denk waarom eigenlijk weer 3 pannen vuil borden de hele zooi keuken.
Of een plastic bakje in de magnetron en 1 vork afwassen
Erg mss, dingen die ik nog moet leren denk.
Kook zelf maar lui ding dat je er rondlooptquote:
hmms als jij voor mij kookt dan kook ik voor jou??quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kook zelf maar lui ding dat je er rondloopt
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmms als jij voor mij kookt dan kook ik voor jou??
Dat helpt nog niet veelquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Via vandale.nl:
Tettert [v]: individu van het vrouwelijk geslacht met tetten
Nou dat is dus niet waar en een misverstand ook wel bij iedereen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schandvlek
Kan je meerdere dagen van eten hoor, magnetronmaaltijden zijn duur en smaken negen van de tien keer ook niet..
Dus hup, op naar de winkel en ingredienten halen
Je voelt je niet aangesproken om een hulpbehoevende man te ondersteunen met koken?quote:
Niet per se, maar dat ligt voornamelijk aan wie de hulpbehoevende man in kwestie is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je voelt je niet aangesproken om een hulpbehoevende man te ondersteunen met koken?
kree in dit geval.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Niet per se, maar dat ligt voornamelijk aan wie de hulpbehoevende man in kwestie is.
Daar hoefde je niet heel lang over na te denken.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoefde je niet heel lang over na te denken.
Je hebt voorkennis of ben je gewoon besluitvaardig?quote:
Voorkennis.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt voorkennis of ben je gewoon besluitvaardig?
quote:
owh hoiquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet per se, maar dat ligt voornamelijk aan wie de hulpbehoevende man in kwestie is.
Owh oh mfn gaan we weer, voorkennis, ja maar op wat?quote:
Nooit van me leven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
Owh oh mfn gaan we weer, voorkennis, ja maar op wat?
Wat ik hier zei denk, maar dat zijn de extremen of echt dingen waar ik voor me zelf over denk.
Maargoed kom maar eten hoor hier, eten alla kree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nooit van me leven.haha ok jij weet net zo goed als ik dat we op alles met elkaar botsen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet eens erg eigenlijk.
Maar ok hoe zou een man moeten zijn die jij wel zou willen helpen?Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Nooit van me leven.Of om je postuum te nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
raar idee dit, toch eigenlijk iets waar ik nog niet eens over gedacht hebt,quote:
Ik heb voldoende verstand van psychologie om in te schatten waar mensen potentieel toe in staat zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:27 schreef kree het volgende:
raar idee dit, toch eigenlijk iets waar ik nog niet eens over gedacht hebt,
Maar ok ieder zijn ding.
Je denkt dan nu wel heel ver om dat te zeggen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voldoende verstand van psychologie om in te schatten waar mensen potentieel toe in staat zijn.
Leuk. Dat is toch wel een van de minimale eisen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok jij weet net zo goed als ik dat we op alles met elkaar botsen,
Nog niet eens erg eigenlijk.
Maar ok hoe zou een man moeten zijn die jij wel zou willen helpen?
Is niet duideluik??quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leuk. Dat is toch wel een van de minimale eisen.
Wat is daar nou weer raar aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:33 schreef kree het volgende:
hoe raar eigenlijk
[..]
Is niet duideluik??
Had ik het niet over, vertel maar wat je denktquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer raar aan.
ok en??quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vraag, leuk is leuk. Het tegenovergestelde van stom enzo, jeweet.
Wat moet jij met die informatie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
ok en??
Dit is weer zo niks zeggend, vertel dan eens wat leuk is voor jou?
En wat stom is voor jou?
euhm nou omdat dit hele topic hierover gaat..?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet jij met die informatie?
Het is een slowchat, dat gaat nergens over.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nou omdat dit hele topic hierover gaat..?
Waarom kom jij hier nog?
ok maar je geeft je mening niet echt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is een slowchat, dat gaat nergens over.
Jij wil geen genoegen nemen met één antwoord en blijft doorzeuren, dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
ok maar je geeft je mening niet echt?
Bedoel stelde paar concrete vragen en heb ik al eerder gedaan, maar jij kunt er maar moeilijk op ingaan volgens mij,.
Howho Jij begon nu weer hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij wil geen genoegen nemen met één antwoord en blijft doorzeuren, dat is heel wat anders.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef kree het volgende:
ja das makkelijk om te zeggen, maar je weet wel dat ik gewoon gelijk heb
Wat is deze.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:46 schreef kree het volgende:
tis toch niet dat iemand ooit het bloed onder me nagels vandaan zou halen, maar jij bent er echt goed in.
Weet niet echt wat ik ervan moet denken, denk eigenlijk dat je in het echt niet zo bent.
Maar ok neem je niks kwalijk hoor, gewoon zeggen wat je denkt is meestal het beste.
precies zoals ik het zeg dusquote:
Je bent wazig, ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
precies zoals ik het zeg dus
Weet toch jou en mij, heel ander idee van alles, maar denk ook niet dat jou idee zo super goed is ofzo.
Nee jij denkt dat jou idee het perfecte is, en zo gaat het niet gewoon.quote:
Kerel, waar héb je het over.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nee jij denkt dat jou idee het perfecte is, en zo gaat het niet gewoon.
Mss het je wel mazzel ermee ofzo?
Zucht mss praat ik dan raar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kerel, waar héb je het over.
Je praat raar je, ik snap nog steeds niet wat je nou wil/vraagt/zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Zucht mss praat ik dan raar.
Maar oke je vond een vriendje blabla en leuk en aardig.
En ik denk net ff anders als jou en vraag me jouw gedachten dan af??
euhm jij begon met vragen hoor?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je praat raar je, ik snap nog steeds niet wat je nou wil/vraagt/zegt.
Sowieso, waar legde ik de link met een vriendje blabla en aardig?
volgens mij wil kree heel concreet weten aan welke eisen hij moet voldoen om een vriendin te scoren die voor m kookt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je praat raar je, ik snap nog steeds niet wat je nou wil/vraagt/zegt.
Sowieso, waar legde ik de link met een vriendje blabla en aardig?
Esay toch? Paar miljoen op de bankrekening zodat hij een Filipijnse kan aanschaffen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
volgens mij wil kree heel concreet weten aan welke eisen hij moet voldoen om een vriendin te scoren die voor m kookt?
Echt niet, jij quote mij als eerste met een vraagteken erbij, dus praat geen onzin. Lees maar terug.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
euhm jij begon met vragen hoor?
Ik heb helemaal niks gezegd tegen jou.
Jij noemt mij wel weer ineens.
Nou vraag maar dan, wat wil jij dan weten?
Ik kan me wel redden snarf, of dat ook voor ieders iedee goed genoeg is is vraag tweequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij wil kree heel concreet weten aan welke eisen hij moet voldoen om een vriendin te scoren die voor m kookt?
Als hij dat aan de hand van mijn eisen wil doen gaat hij van een koude kermis thuis komen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe zo niet waar, jij ging in op iemand en haalde mij aan daardoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Echt niet, jij quote mij als eerste met een vraagteken erbij, dus praat geen onzin. Lees maar terug.
Ik noemde je trouwens niet eens, dat deed iemand anders schele.
Ik wil niets van je weten, dat was mijn hele punt juist.
Helemaal niet, ik noemde nergens jouw username dat deed AirwiN waarop ik weer antwoordde. Oftewel, ik begon niet over jou te praten. Daarbij quote jij mij met een vraagteken in je quote, ontken het maar niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
hoe zo niet waar, jij ging in op iemand en haalde mij aan daardoor
Iemand die mijn nick met een hoofdletter op het eind schrijft, zoals het hoort.quote:
weet je, het maakt me geen ene reet uit eigenlijk, ik weet wel beetje hoe jij denkt en ik en komt niet overeen en dat kan gewoon.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik noemde nergens jouw username dat deed AirwiN waarop ik weer antwoordde. Oftewel, ik begon niet over jou te praten. Daarbij quote jij mij met een vraagteken in je quote, ontken het maar niet.
Lees anders eerst even écht terug voordat je jezelf nog verder vast lult.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die mijn nick met een hoofdletter op het eind schrijft, zoals het hoort.
Je bent gestegen in mijn achting nu.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
weet je, het maakt me geen ene reet uit eigenlijk, ik weet wel beetje hoe jij denkt en ik en komt niet overeen en dat kan gewoon.
Het zou ook niet goed zijn als iedereen het altijd met elkaar eens is. toch?
Kwam ik van diep?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gestegen in mijn achting nu.
Neuh, vanaf een neutraal nulpunt. Ik ken je niet, dus heb geen mening. Je staat nu dus iets in de plus.quote:
Klinkt prima.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, vanaf een neutraal nulpunt. Ik ken je niet, dus heb geen mening. Je staat nu dus iets in de plus.
Maakt toch ook niet uit ik zou noooooooooooooooooooooit wat met jou willen want dan wordt het ruzie, maar ok mening van je kan ik nog wel waarderen ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon terug te lezen hoe het ging, dat is geen kwestie van oneens zijn dat is een kwestie van een plaat voor uwe harses.
En nee, je weet niet hoe ik denk, Alsjeblieft zeg.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
Maakt toch ook niet uit ik zou noooooooooooooooooooooit wat met jou willen want dan wordt het ruzie, maar ok mening van je kan ik nog wel waarderen ofzo.
Je vindt het belangrijk om een goede indruk achter te laten bij vreemden?quote:
Het is vaak mooi meegenomen, maar lang niet altijd een (bewust) doel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vindt het belangrijk om een goede indruk achter te laten bij vreemden?
Ik had je na regel drie al afgeschreven joh al potentieel iets.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hoe weet je het toch ook weer op zoiets te brengen zeg. Net alsof er een kans zou bestaan dat jij die keuze zou kunnen maken.![]()
Aandoenlijk wel, afgezien van de rare gedachtesprong.
Onbewust wel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Het is vaak mooi meegenomen, maar lang niet altijd een (bewust) doel.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had je na regel drie al afgeschreven joh al potentieel iets.
Met ons gaat het zo nooit klikken denk
Maar ok dat is wat ik zeg, wil nog niet zeggen dat je nog wat zinnige dingen te zeggen hebt ofzo
Op het moment zelf niet waarschijnlijk. Achteraf wellicht wel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie weet, zou ik het weten als het zo is?
Misschien wel ja, maar dan zou ik er wel bewust achteraf over na moeten denken. En dat heb ik tot nu toe nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het moment zelf niet waarschijnlijk. Achteraf wellicht wel?
Omdat ik moest lachen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
? ben best duidelijk denk.
waarom zo reageren?
Denk je? Ik heb dat nou niet direct bij wildvreemden. Zeker privé niet. In werksituaties is het wat anders. Al zijn het voor mij dan geen wildvreemden meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien wel ja, maar dan zou ik er wel bewust achteraf over na moeten denken. En dat heb ik tot nu toe nog nooit gedaan.![]()
Dus ik weet niet of ik onbewust in de smaak wil vallen, maar ik denk het wel. In het echt tenminste. Lijkt me vrij menselijk.
Dan had ik wel een opmerking geplaatst, maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
tis meer omdat je de rest op je hand wil hebben denk.
Doe ik niet tis het ook niet dat je opzich niet aardig bent, maar wij klikken sowieso niet en dat weet jij en ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan had ik wel een opmerking geplaatst, maak je maar geen zorgen.
Oh ik wel hoor, mits ze een positieve eerste indruk achterlaten. Anders boeit het me al veel minder. Maar ik laat sowieso wel liever een goede indruk achter dan een slechte denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb dat nou niet direct bij wildvreemden. Zeker privé niet. In werksituaties is het wat anders. Al zijn het voor mij dan geen wildvreemden meer.
Ik maak me geen illusies nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik niet tis het ook niet dat je opzich niet aardig bent, maar wij klikken sowieso niet en dat weet jij en ik
Is het zo stil hier dat dit al een rel is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef twi het volgende:
Mis ik weer een hele kree-mfn rel. Jammer dat Lokasenna er niet bij is, die geniet er altijd zo van.
Meelezen met haar hand in haar broek?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef twi het volgende:
Mis ik weer een hele kree-mfn rel. Jammer dat Lokasenna er niet bij is, die geniet er altijd zo van.
Nou daarom, bedoel mensen aardig vinden en er meer mee willen hebben is wel een verschil.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik maak me geen illusies nee.
Ja, iedereen zit in de SEX SC, ondanks dat er daar verschrikkelijk saaie oude theemutsen zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is het zo stil hier dat dit al een rel is.
Doet dat er toe? Je zou toch geen kans maken als ik je op straat tegen zou komen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daarom, bedoel mensen aardig vinden en er meer mee willen hebben is wel een verschil.
En tja MFN nee, ik waardeer het onwijs dat je zegt wat je denkt, maar ik denk echt dat wij onwijze ruzie zouden krijgen
Ik moest inderdaad een beetje rillen bij 'SEX SC'.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit in de SEX SC, ondanks dat er daar verschrikkelijk saaie oude theemutsen zitten.
waarom niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doet dat er toe? Je zou toch geen kans maken als ik je op straat tegen zou komen.
Ja lekkere bs dit weer, jij zegt net zelf dat ik geen kans bij je zou maken, ik vraag waarom..quote:
Okay.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lekkere bs dit weer, jij zegt net zelf dat ik geen kans bij je zou maken, ik vraag waarom..
Ok ben jij nu de gene die moet antwoorden hoor..
Omdat dat zou betekenen dat ze in Katwijk zou zijn, en in Katwijk is er natuurlijk maar één man die een kans maakt bij haar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lekkere bs dit weer, jij zegt net zelf dat ik geen kans bij je zou maken, ik vraag waarom..
Ok ben jij nu de gene die moet antwoorden hoor..
En dat baseer je op wat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay.
Omdat je mijn type niet bent.
En dit uiteraard.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat dat zou betekenen dat ze in Katwijk zou zijn, en in Katwijk is er natuurlijk maar één man die een kans maakt bij haar.
Nee blijf jij maar hier. Halloquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef -Engel- het volgende:
Dus als saaie oude breitheemuts moet ik eigenlijk naar SEX SC ....
Hello
Lokje ligt hard te batsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef twi het volgende:
Ik wel toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay.
Omdat je mijn type niet bent.
Ik was al bang dat ik specifieker moest worden, goedzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:22 schreef kree het volgende:
haha het is potje dekseltje altijd
ik snap het, nouja laten we het maar over belangrijkere dingen hebben als dit denk
Jij wel hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje ligt hard te batsen natuurlijk.
[..]
Ik wel toch?
Hoi daar!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee blijf jij maar hier. Hallo
En dan neemt ze ook haar telefoon niet op?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje ligt hard te batsen natuurlijk.
[..]
Ik wel toch?
WWWWWWWWWWWWWWTTTTquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
-ENGELLLLLL- Hoe gaat ie daarzo?
Dat hoopte ik al te horen.quote:
Je bent haar aan het bellen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan neemt ze ook haar telefoon niet op?
Okiedokie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoopte ik al te horen.
Ik vond het erg fijn gister. Moeten we vaker doen.
Ik hoopte dat jij dat deed, ik heb haar nummertje niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent haar aan het bellen?
Nou ok nu moet ik toch nog even wat zeggen,quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik specifieker moest worden, goedzo.
Je haar zat echt enorm leukquote:
Ik wil Lokje best bellen hoor. Maar ze liet weten maandag pas weer op FOK! te zijn omdat Newb nu bij haar is. Ik ga hun enige momenten samen dan ook niet lopen verpesten. Zou ik ook niet waarderen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij dat deed, ik heb haar nummertje niet.
Nee dat denk ik absoluut niet. Zie je nou wel dat je niet weet wat ik denk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok nu moet ik toch nog even wat zeggen,
Je de denkt dat ik jou wil ofzo dan??
Dacht het niet, met je praten graag trouwens.
Maar voor meer never nooit dus, gaat echt niet werken haha ik denk dat we elkaar in elkaar gaan slaan denk ik.
Maar beetje tips zijn altijd goed hoor
Altijd, altijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je haar zat echt enorm leuk. Duidelijk dat je er veel aandacht aan had besteed.
Oh, ik zou dat wel waarderen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil Lokje best bellen hoor. Maar ze liet weten maandag pas weer op FOK! te zijn omdat Newb nu bij haar is. Ik ga hun enige momenten samen dan ook niet lopen verpesten. Zou ik ook niet waarderen.
Nou film kijken, prutsen en Fok!-en natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat doet zo'n engeltje als jij nog hier op zo'n laat tijdstip?
Ik weet dat het aan het weer ligt, maar ik word altijd wel wild van een iets korter shirtje. Dan kun je net af en toe een stukje van je buik zien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Altijd, altijd.![]()
De rest was ook okay toch.![]()
Ik heb jouw nummer niet, dus kan jou ook niet bellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik zou dat wel waarderen.
Ow ja welke film?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou film kijken, prutsen en Fok!-en natuurlijk
The social network... interessant welquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja welke film?Ik ga over een half uur the expendables kijken
Ik denk dat je me een onwijze lul vindt en dat je, je opzich wel kan praten maar je irrieteerd aan mequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat denk ik absoluut niet. Zie je nou wel dat je niet weet wat ik denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |