Ik dacht dat de vergelijking duidelijk was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Borderlinesletten hebben meestal geen pik.
Pak van ons hart.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat ben ik niet.
Nee. Je moet alles duidelijk en omslachtig omschrijven voor ons mierenneukertsquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vergelijking duidelijk was.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je moet alles duidelijk en omslachtig omschrijven voor ons mierenneukerts.
Ik houd nu al nauwelijks mijn eigen leven bij, sorry.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je moet alles duidelijk en omslachtig omschrijven voor ons mierenneukerts.
Ik vind het woord borderlineslet een beetje minderwaardig.. zeker wanneer ze ook nog een minderwaardigheidscomplex hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Borderlinesletten met een minderwaardigheidscomplex zie ik niet als droomvrouwen, jij wel als droommannen?
Ik ben graag duidelijk in mijn meningen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind het woord borderlineslet een beetje minderwaardig.. zeker wanneer ze ook nog een minderwaardigheidscomplex hebben
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk in mijn meningen.
En aangezien dat alleen nog via FOK! kan (hier wordt de Nederlandse directheid NIET getolereerd), sja, dan zijn "jullie" slachtoffer.
Neequote:
Ja prima! Werken, sporten, beetje films kijken, familie hier en daar ff opzoeken/helpen.quote:
Hier ook stukken minder achter de pc gehangenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja prima! Werken, sporten, beetje films kijken, familie hier en daar ff opzoeken/helpen.
En minder achter de pc hangen, dus lang niet gezien kan goed kloppen
Wat is dat voor taart? Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:10 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou ik nu echt een moord voor doen.
Ik ben heel gelukkigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder achter de pc gehangen![]()
Maar een nuchter actief functioneel leventje dus? (als het ook maar gelukkig is he?!)
jij bent nooit nuchter?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder achter de pc gehangen![]()
Maar een nuchter actief functioneel leventje dus? (als het ook maar gelukkig is he?!)
mmm moet meer bewegen.. al ben ik steeds hyperactief.. dus val wel af oidquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig![]()
En nuchter...als in realiteitszin ja, nuchter als in drankgebruik, nopeHeerlijk af en toe een wijntje of een bokbiertje.
En minder achter de pc, betekent dat meer activiteit bij jou?
Wat? Geen 180 meer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm moet meer bewegen.. al ben ik steeds hyperactief.. dus val wel af oid![]()
Haha meer drukte rennen dingen regelen leren coschappen enzo
En dat ook met het genot van een wijntje of bokbiertje af en toe
ik bedoelde nuchter als in met beide benen op de grond.. en dat heb ik nu idd niet.. te hyper dus moet bewegenquote:
chocolate peanut butter silk piequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat voor taart? Ziet er lekker uit.
Doe ik al hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed bezigOoit ga je het helemaal leuk vinden.
Divine!!!quote:
Mag het ook dat je er niet zoveel behoefte aan hebt en het vanzelf wel op je pad komt, en je gewoon geniet van het leven?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef xFriendx het volgende:
Nog ontwikkelingen hier trouwens? Iedereen aan de man/vrouw of opgegeven en liever drank scoren?
nee want een relatie en neuken is het hoogste doel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag het ook dat je er niet zoveel behoefte aan hebt en het vanzelf wel op je pad komt, en je gewoon geniet van het leven?
^ Datquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
nee want een relatie en neuken is het hoogste doel.
Weinig, volgens mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef xFriendx het volgende:
Nog ontwikkelingen hier trouwens? Iedereen aan de man/vrouw of opgegeven en liever drank scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |