Dan moet je een dromenvanger ophangenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
owwww ik wil voortaan alleen nog maar goede dromen
Werkt nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je een dromenvanger ophangen.
Goeie pr0n kijken voor het slapengaan wel.quote:
vast nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie pr0n kijken voor het slapengaan wel.
De droom begon echt heel leuk.. had mn droomman gevonden en toen zei hij ineens: Hey je buik is raar.. en toen keek ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of voordat je gaat slapen aan hele fijne dingen denken en dit een paar keer repeteren.
Wat een klojo zegquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef Evie het volgende:
De droom begon echt heel leuk.. had mn droomman gevonden en toen zei hij ineens: Hey je buik is raar.. en toen keek ik
Het was muhahaha.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een klojo zeg.
Volgende keer dat je hem ziet stompen geven.
Kan hij niks aan doen.. ik vroeg me af hoe het kind er gekomen was iigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een klojo zeg.
Volgende keer dat je hem ziet stompen geven.
Ik zei mn droommanquote:
Niet zo negatief, daar knappen vrouwen op af.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou een prestatie zijn, een dame die over me droomt...
Goh? Wel iemand op het oog dus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
Ik zei mn droommanEn muhahaha is het niet
Niet zo negatief die zijn er vast en zeker welquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zo negatief, daar knappen vrouwen op af.
Borderlinesletten met een minderwaardigheidscomplex zie ik niet als droomvrouwen, jij wel als droommannen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet zo negatief die zijn er vast en zeker wel
Mmm weet niet.. is mn droomman.. en mensen zijn nooit zo duidelijk in dromen.. weet alleen een aantal kenmerken kwa uiterlijk en innerlijk.. waar hij aan voldoet. Geen idee of ik m ken of dat hij echt bestaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goh? Wel iemand op het oog dus?
Zelfspot matador, zelfspotquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zo negatief, daar knappen vrouwen op af.
Joah ik weet het hier nooit. Voor hetzelfde geld loopt hier de nieuwe Tim Ribberink rond...quote:
Ik denk het niet. Borderlinesletten hebben meestal geen pik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Borderlinesletten met een minderwaardigheidscomplex zie ik niet als droomvrouwen, jij wel als droommannen?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef Evie het volgende:
Ok russische film kijken zonder ondertiteling is te veel van het goede.. snap er de ballen van
Zou kunnen maar dat ben ik nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joah ik weet het hier nooit. Voor hetzelfde geld loopt hier de nieuwe Tim Ribberink rond...
Ik dacht dat de vergelijking duidelijk was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Borderlinesletten hebben meestal geen pik.
Pak van ons hart.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat ben ik niet.
Nee. Je moet alles duidelijk en omslachtig omschrijven voor ons mierenneukertsquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vergelijking duidelijk was.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je moet alles duidelijk en omslachtig omschrijven voor ons mierenneukerts.
Ik houd nu al nauwelijks mijn eigen leven bij, sorry.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je moet alles duidelijk en omslachtig omschrijven voor ons mierenneukerts.
Ik vind het woord borderlineslet een beetje minderwaardig.. zeker wanneer ze ook nog een minderwaardigheidscomplex hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Borderlinesletten met een minderwaardigheidscomplex zie ik niet als droomvrouwen, jij wel als droommannen?
Ik ben graag duidelijk in mijn meningen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind het woord borderlineslet een beetje minderwaardig.. zeker wanneer ze ook nog een minderwaardigheidscomplex hebben
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk in mijn meningen.
En aangezien dat alleen nog via FOK! kan (hier wordt de Nederlandse directheid NIET getolereerd), sja, dan zijn "jullie" slachtoffer.
Neequote:
Ja prima! Werken, sporten, beetje films kijken, familie hier en daar ff opzoeken/helpen.quote:
Hier ook stukken minder achter de pc gehangenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja prima! Werken, sporten, beetje films kijken, familie hier en daar ff opzoeken/helpen.
En minder achter de pc hangen, dus lang niet gezien kan goed kloppen
Wat is dat voor taart? Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:10 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou ik nu echt een moord voor doen.
Ik ben heel gelukkigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder achter de pc gehangen![]()
Maar een nuchter actief functioneel leventje dus? (als het ook maar gelukkig is he?!)
jij bent nooit nuchter?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder achter de pc gehangen![]()
Maar een nuchter actief functioneel leventje dus? (als het ook maar gelukkig is he?!)
mmm moet meer bewegen.. al ben ik steeds hyperactief.. dus val wel af oidquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig![]()
En nuchter...als in realiteitszin ja, nuchter als in drankgebruik, nopeHeerlijk af en toe een wijntje of een bokbiertje.
En minder achter de pc, betekent dat meer activiteit bij jou?
Wat? Geen 180 meer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm moet meer bewegen.. al ben ik steeds hyperactief.. dus val wel af oid![]()
Haha meer drukte rennen dingen regelen leren coschappen enzo
En dat ook met het genot van een wijntje of bokbiertje af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |