Bah.. Kippenleversquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
straks kippenlevertjes met een berg uien.
maar ik denk dat ik eerst even ga stomen.
kreeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bah.. Kippenlevers
Hans gaat niet akkoord met friettent, hij wil kreeft. De idioot.
Ja, friettent dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
kreeft.
sowieso alles wat onder water leeft.
bestel kebab. of pizza.
jpg las ik. heb ik ook een geur van, le male geloof ik?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, friettent dus.
Hij moet gewoon niet zeuren anders gaat ie zelf maar koken.
Ik heb net voor mezelf veel geld uitgegeven aan parfum, ik heb genoeg gedaan voor vandaag
Ja kan wel. Ik hou van jpg..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
jpg las ik. heb ik ook een geur van, le male geloof ik?
Ik heb nog kant en klaar magnetron dingenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Te. Lui. Om. Te. Koken.
Of om sowieso boodschappen te doen.
Ja, dat kan ik dus nit eten want ik word daar altijd misselijk van, en de meesten smaken ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nog kant en klaar magnetron dingen
Heb in iedergeval ff opgeruimd hier, niet dat het onwijze bende was, maar ok ff stofzuigen en dweiltje enzo
Hihi het valt mij nog wel mee, maar ok laten we maar niet over smaak en koken beginnen en over mij denkquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus nit eten want ik word daar altijd misselijk van, en de meesten smaken ook niet echt lekker
Mensen in mijn omgeving vinden dat ik teveel sambal gebruik tijdens het koken, dus ik wil een samballoos gerecht maken.. Maar dat is best lastig als je alles met sambal lekkerder vindquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Hihi het valt mij nog wel mee, maar ok laten we maar niet over smaak en koken beginnen en over mij denk
Waar doe je het dan allemaal bij?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mensen in mijn omgeving vinden dat ik teveel sambal gebruik tijdens het koken, dus ik wil een samballoos gerecht maken.. Maar dat is best lastig als je alles met sambal lekkerder vind
Ik eet zelden hollandse potquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Waar doe je het dan allemaal bij?
Lijkt me niet je standaard hollandse pot met aardappels groente en een vleesje lijkt me?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik eet zelden hollandse pot![]()
Ik eet veel rijst, daar hoort sambal bij
Lekker, geef ff je adres doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Of ik maak penne met pesto, pijnboompitten, zongedroogde tomaten, kip, peterselie en sugarsnaps vandaag.. Daar hoeft geen sambal in
Schandvlekquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hmms rijst en pasta dingen zijn makkelijk ook.
Ik zou eigenlijk nu wel trek hebben om gewoon wat lekkers te maken, maar ben er gewoon te lui voor
Als er iemand mee zou eten ok, maar denk waarom eigenlijk weer 3 pannen vuil borden de hele zooi keuken.
Of een plastic bakje in de magnetron en 1 vork afwassen
Erg mss, dingen die ik nog moet leren denk.
Kook zelf maar lui ding dat je er rondlooptquote:
hmms als jij voor mij kookt dan kook ik voor jou??quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kook zelf maar lui ding dat je er rondloopt
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmms als jij voor mij kookt dan kook ik voor jou??
Dat helpt nog niet veelquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Via vandale.nl:
Tettert [v]: individu van het vrouwelijk geslacht met tetten
Nou dat is dus niet waar en een misverstand ook wel bij iedereen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schandvlek
Kan je meerdere dagen van eten hoor, magnetronmaaltijden zijn duur en smaken negen van de tien keer ook niet..
Dus hup, op naar de winkel en ingredienten halen
Je voelt je niet aangesproken om een hulpbehoevende man te ondersteunen met koken?quote:
Niet per se, maar dat ligt voornamelijk aan wie de hulpbehoevende man in kwestie is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je voelt je niet aangesproken om een hulpbehoevende man te ondersteunen met koken?
kree in dit geval.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Niet per se, maar dat ligt voornamelijk aan wie de hulpbehoevende man in kwestie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |