Lees ze in een andere taalquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lucky you, ik heb ze allemaal gelezen en moet wachten
Nee.quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees ze in een andere taal. In het Nederlands, of het Duits of het Frans of het Maltees
.
En de personages in de boeken geloven nog wel in 'een God'quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik heb ze hier nog nooit in het Maltees vertaald gezien trouwens. Fantasy is "des heidens" he?
In meerdere zelfs, hoe durven ze?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de personages in de boeken geloven nog wel in 'een God'.
He, Stannis en Melissandre geloven maar in 1 Godquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In meerdere zelfs, hoe durven ze?
May the seven take themquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, Stannis en Melissandre geloven maar in 1 God.
Gaarne. Ik vind dat echt de twee meest fantasieloze personages ooitquote:
Waar ben je nu in de boeken als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaarne. Ik vind dat echt de twee meest fantasieloze personages ooit. Ik vind het nog steeds jammer dat Renling zo vroeg dood moest
.
Boek twee bijna uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar ben je nu in de boeken als ik vragen mag?
Oooo, dan staat je nog wat te wachtenquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oooo, dan staat je nog wat te wachten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Haat aan mijn drang om kaften te lezen
.
Ook al zijn die teksten zo spoilervrij mogelijk gehouden, toch geven ze altijd wat informatie vrij. Jammer wel.quote:
Tja, an sich kunnen ze ook weinig andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook al zijn die teksten zo spoilervrij mogelijk gehouden, toch geven ze altijd wat informatie vrij. Jammer wel.
Lees, en ge zult genietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, an sich kunnen ze ook weinig anders. Niet dat ik ontzettend veel weet, hoor. En dat houd ik graag zo, want ik wil alles zelf ontdekken
.
Dat doe ik al. Met recht de beste boekenreeks die ik dit jaar heb gelezenquote:
Voor mij ook, met uitzondering van Blood Meridian van Cormack McCarthy (maar das geen serie). En ik hou niet eens van fantasy eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Met recht de beste boekenreeks die ik dit jaar heb gelezen.
Ik vind Song of Ice and Fire eigenlijk niet echt ECHT fantasy. Als in, het zou ook maar zo in de middeleeuwen gebeurd kunnen zijn. Op de draken na, dan hequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor mij ook, met uitzondering van Blood Meridian van Cormack McCarthy (maar das geen serie). En ik hou niet eens van fantasy eigenlijk
Ja, die draken onder anderequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Song of Ice and Fire eigenlijk niet echt ECHT fantasy. Als in, het zou ook maar zo in de middeleeuwen gebeurd kunnen zijn. Op de draken na, dan he.
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, die draken onder andereMaar het is zo verslavend vanwege al die intriges
Cersei Lannister vs. Margaery Tyrellquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou dus ook gewoon non-fictie kunnen zijn, zeg maar
.
Enkel de draken en die schaduw van Melissandre o.a. zijn echt fantasy.
Geen spoilersquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cersei Lannister vs. Margaery TyrellPrachtig.
Is het een spoiler om te zeggen dat vrijwel iedereen de ijzeren troon wilt? Echt?quote:
Nee. Maar hoe moet ik nu weten dat die twee tegen elkaar de strijd aangaan? Ik ben op het punt in het verhaal waar Joffrey net verloofd is met Margaeryquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het een spoiler om te zeggen dat vrijwel iedereen de ijzeren troon wilt? Echt?![]()
Sorryquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar hoe moet ik nu weten dat die twee tegen elkaar de strijd aangaan? Ik ben op het punt in het verhaal waar Joffrey net verloofd is met Margaery.
Maar bedankt, weer iets op mijn lijst met dingen die ik (nog) niet wilde weten.
Awquote:
Zal morgen scharrel even vragen, idd. Als het dan nog niet over is, tenminste.quote:
Een appeltaart?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:07 schreef twi het volgende:
Godverdomme Joysa nu wil ik een taart maken.
Die dames ben ik niet he?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat namen voor je die circa 1,5 jaar geleden vergelijkbare dingen posten. Diezelfde dames posten nu in 'zwangerschap en geboorte' in OUD.
quote:
Vertelquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:06 schreef kree het volgende:
Goede middag
Ik heb net even dik mazzel gehad
Daar kom je dan goed mee wegquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:11 schreef kree het volgende:
Nou ik lag nog lekker te pitten enzo, toen ging me telefoon, geblokkeerd nr, dus dacht rot op met je telemarketing.
Niet verder meer aangedacht toen kreeg ik ff later een berichtje van m'n ma, zo van de politie belde (is natuurlijk nog op oude huis telefoon daar wat ze hebben) en dat er wat was met mn auto.
Toen wist ik natuurlijk wel waar dat geblokkeerde nr vandaan kwam.
Dus ok ik dacht van hmmss, dus maar gebeld naar 0900-TUIG of tewel 0900-8844
Politie hollands midden ik uitleggen, wisten natuurlijk van niks. maargoed aardig vouwtje en die heeft even naar katwijk gebeld erover.
DUs ik wachten aan de lijn, tja je auto staat voor een uitrit.
(mij nooit opgevallen, maar dacht laat ik maar snel gaan kijken)
Stond er net 1 van de gemeentelijke dienst te schrijven GVD denk dat wordt een bon.
Maar beetje aardig praten en zeggen dat ik gebeld had met de politie en toen liet ie het bij een waarschuwing.
(klein detail trouwens, het viel hem gelukkig niet op dat ik hier al 2 maanden sta geparkeerd met een parkervergunning voor een ander deel van het dorp)
Dus al met al thx aan die man hahaha
that reminds me.... ik wilde vanavond appel-kaneel muffins gaan maken!quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
that reminds me.... ik wilde vanavond appel-kaneel muffins gaan maken!
Bah.. Kippenleversquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
straks kippenlevertjes met een berg uien.
maar ik denk dat ik eerst even ga stomen.
kreeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bah.. Kippenlevers
Hans gaat niet akkoord met friettent, hij wil kreeft. De idioot.
Ja, friettent dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
kreeft.
sowieso alles wat onder water leeft.
bestel kebab. of pizza.
jpg las ik. heb ik ook een geur van, le male geloof ik?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, friettent dus.
Hij moet gewoon niet zeuren anders gaat ie zelf maar koken.
Ik heb net voor mezelf veel geld uitgegeven aan parfum, ik heb genoeg gedaan voor vandaag
Ja kan wel. Ik hou van jpg..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
jpg las ik. heb ik ook een geur van, le male geloof ik?
Ik heb nog kant en klaar magnetron dingenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Te. Lui. Om. Te. Koken.
Of om sowieso boodschappen te doen.
Ja, dat kan ik dus nit eten want ik word daar altijd misselijk van, en de meesten smaken ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nog kant en klaar magnetron dingen
Heb in iedergeval ff opgeruimd hier, niet dat het onwijze bende was, maar ok ff stofzuigen en dweiltje enzo
Hihi het valt mij nog wel mee, maar ok laten we maar niet over smaak en koken beginnen en over mij denkquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus nit eten want ik word daar altijd misselijk van, en de meesten smaken ook niet echt lekker
Mensen in mijn omgeving vinden dat ik teveel sambal gebruik tijdens het koken, dus ik wil een samballoos gerecht maken.. Maar dat is best lastig als je alles met sambal lekkerder vindquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Hihi het valt mij nog wel mee, maar ok laten we maar niet over smaak en koken beginnen en over mij denk
Waar doe je het dan allemaal bij?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mensen in mijn omgeving vinden dat ik teveel sambal gebruik tijdens het koken, dus ik wil een samballoos gerecht maken.. Maar dat is best lastig als je alles met sambal lekkerder vind
Ik eet zelden hollandse potquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Waar doe je het dan allemaal bij?
Lijkt me niet je standaard hollandse pot met aardappels groente en een vleesje lijkt me?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik eet zelden hollandse pot![]()
Ik eet veel rijst, daar hoort sambal bij
Lekker, geef ff je adres doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Of ik maak penne met pesto, pijnboompitten, zongedroogde tomaten, kip, peterselie en sugarsnaps vandaag.. Daar hoeft geen sambal in
Schandvlekquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hmms rijst en pasta dingen zijn makkelijk ook.
Ik zou eigenlijk nu wel trek hebben om gewoon wat lekkers te maken, maar ben er gewoon te lui voor
Als er iemand mee zou eten ok, maar denk waarom eigenlijk weer 3 pannen vuil borden de hele zooi keuken.
Of een plastic bakje in de magnetron en 1 vork afwassen
Erg mss, dingen die ik nog moet leren denk.
Kook zelf maar lui ding dat je er rondlooptquote:
hmms als jij voor mij kookt dan kook ik voor jou??quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kook zelf maar lui ding dat je er rondloopt
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmms als jij voor mij kookt dan kook ik voor jou??
Dat helpt nog niet veelquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Via vandale.nl:
Tettert [v]: individu van het vrouwelijk geslacht met tetten
Nou dat is dus niet waar en een misverstand ook wel bij iedereen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schandvlek
Kan je meerdere dagen van eten hoor, magnetronmaaltijden zijn duur en smaken negen van de tien keer ook niet..
Dus hup, op naar de winkel en ingredienten halen
Je voelt je niet aangesproken om een hulpbehoevende man te ondersteunen met koken?quote:
Niet per se, maar dat ligt voornamelijk aan wie de hulpbehoevende man in kwestie is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je voelt je niet aangesproken om een hulpbehoevende man te ondersteunen met koken?
kree in dit geval.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Niet per se, maar dat ligt voornamelijk aan wie de hulpbehoevende man in kwestie is.
Daar hoefde je niet heel lang over na te denken.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoefde je niet heel lang over na te denken.
Je hebt voorkennis of ben je gewoon besluitvaardig?quote:
Voorkennis.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt voorkennis of ben je gewoon besluitvaardig?
quote:
owh hoiquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet per se, maar dat ligt voornamelijk aan wie de hulpbehoevende man in kwestie is.
Owh oh mfn gaan we weer, voorkennis, ja maar op wat?quote:
Nooit van me leven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
Owh oh mfn gaan we weer, voorkennis, ja maar op wat?
Wat ik hier zei denk, maar dat zijn de extremen of echt dingen waar ik voor me zelf over denk.
Maargoed kom maar eten hoor hier, eten alla kree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nooit van me leven.haha ok jij weet net zo goed als ik dat we op alles met elkaar botsen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet eens erg eigenlijk.
Maar ok hoe zou een man moeten zijn die jij wel zou willen helpen?Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Nooit van me leven.Of om je postuum te nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
raar idee dit, toch eigenlijk iets waar ik nog niet eens over gedacht hebt,quote:
Ik heb voldoende verstand van psychologie om in te schatten waar mensen potentieel toe in staat zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:27 schreef kree het volgende:
raar idee dit, toch eigenlijk iets waar ik nog niet eens over gedacht hebt,
Maar ok ieder zijn ding.
Je denkt dan nu wel heel ver om dat te zeggen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voldoende verstand van psychologie om in te schatten waar mensen potentieel toe in staat zijn.
Leuk. Dat is toch wel een van de minimale eisen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok jij weet net zo goed als ik dat we op alles met elkaar botsen,
Nog niet eens erg eigenlijk.
Maar ok hoe zou een man moeten zijn die jij wel zou willen helpen?
Is niet duideluik??quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leuk. Dat is toch wel een van de minimale eisen.
Wat is daar nou weer raar aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:33 schreef kree het volgende:
hoe raar eigenlijk
[..]
Is niet duideluik??
Had ik het niet over, vertel maar wat je denktquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer raar aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |