Daar hoefde je niet heel lang over na te denken.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoefde je niet heel lang over na te denken.
Je hebt voorkennis of ben je gewoon besluitvaardig?quote:
Voorkennis.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt voorkennis of ben je gewoon besluitvaardig?
quote:
owh hoiquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet per se, maar dat ligt voornamelijk aan wie de hulpbehoevende man in kwestie is.
Owh oh mfn gaan we weer, voorkennis, ja maar op wat?quote:
Nooit van me leven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
Owh oh mfn gaan we weer, voorkennis, ja maar op wat?
Wat ik hier zei denk, maar dat zijn de extremen of echt dingen waar ik voor me zelf over denk.
Maargoed kom maar eten hoor hier, eten alla kree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nooit van me leven.haha ok jij weet net zo goed als ik dat we op alles met elkaar botsen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet eens erg eigenlijk.
Maar ok hoe zou een man moeten zijn die jij wel zou willen helpen?Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Nooit van me leven.Of om je postuum te nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
raar idee dit, toch eigenlijk iets waar ik nog niet eens over gedacht hebt,quote:
Ik heb voldoende verstand van psychologie om in te schatten waar mensen potentieel toe in staat zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:27 schreef kree het volgende:
raar idee dit, toch eigenlijk iets waar ik nog niet eens over gedacht hebt,
Maar ok ieder zijn ding.
Je denkt dan nu wel heel ver om dat te zeggen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voldoende verstand van psychologie om in te schatten waar mensen potentieel toe in staat zijn.
Leuk. Dat is toch wel een van de minimale eisen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok jij weet net zo goed als ik dat we op alles met elkaar botsen,
Nog niet eens erg eigenlijk.
Maar ok hoe zou een man moeten zijn die jij wel zou willen helpen?
Is niet duideluik??quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leuk. Dat is toch wel een van de minimale eisen.
Wat is daar nou weer raar aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:33 schreef kree het volgende:
hoe raar eigenlijk
[..]
Is niet duideluik??
Had ik het niet over, vertel maar wat je denktquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer raar aan.
ok en??quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vraag, leuk is leuk. Het tegenovergestelde van stom enzo, jeweet.
Wat moet jij met die informatie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
ok en??
Dit is weer zo niks zeggend, vertel dan eens wat leuk is voor jou?
En wat stom is voor jou?
euhm nou omdat dit hele topic hierover gaat..?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet jij met die informatie?
Het is een slowchat, dat gaat nergens over.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nou omdat dit hele topic hierover gaat..?
Waarom kom jij hier nog?
ok maar je geeft je mening niet echt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is een slowchat, dat gaat nergens over.
Jij wil geen genoegen nemen met één antwoord en blijft doorzeuren, dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
ok maar je geeft je mening niet echt?
Bedoel stelde paar concrete vragen en heb ik al eerder gedaan, maar jij kunt er maar moeilijk op ingaan volgens mij,.
Howho Jij begon nu weer hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij wil geen genoegen nemen met één antwoord en blijft doorzeuren, dat is heel wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |