April, dacht ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kwam dat nieuwe deel nou maar eens uit, of anders zo snel mogelijk S3 op tv om de tijd tot het uitkomen van het boek te doden
Oh, gaan we weer jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat namen voor je die circa 1,5 jaar geleden vergelijkbare dingen posten. Diezelfde dames posten nu in 'zwangerschap en geboorte' in OUD.
eens, ik doe dr niet aan meequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opbokken met die "natuurlijke verplichting" zeg ik ze
Gelukkig zit ik voorlopig in ieder geval niet in de gevarenzone.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas dude, evolutie en voortplantingsdrang zet je niet zomaar ff overboord.
Kijk, daar is er al één die praat in termen van 'we'.quote:
Lucky you, ik heb ze allemaal gelezen en moet wachtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
April, dacht ik. Ik heb nog aardig wat boeken te gaan gelukkig.
Je hebt pikstraf?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig zit ik voorlopig in ieder geval niet in de gevarenzone.
Niet? Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik voorlopig in ieder geval niet in de gevarenzone.
Ik ben die eeuwige 'discussie' zo ontzettend beu he. Zeg gewoon: prima, wanneer iemand zegt zich niet te willen voortplanten. Is dat zo fucking moeilijk?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, daar is er al één die praat in termen van 'we'.
Lees ze in een andere taalquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lucky you, ik heb ze allemaal gelezen en moet wachten
Nee.quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees ze in een andere taal. In het Nederlands, of het Duits of het Frans of het Maltees
.
En de personages in de boeken geloven nog wel in 'een God'quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik heb ze hier nog nooit in het Maltees vertaald gezien trouwens. Fantasy is "des heidens" he?
In meerdere zelfs, hoe durven ze?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de personages in de boeken geloven nog wel in 'een God'.
He, Stannis en Melissandre geloven maar in 1 Godquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In meerdere zelfs, hoe durven ze?
May the seven take themquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, Stannis en Melissandre geloven maar in 1 God.
Gaarne. Ik vind dat echt de twee meest fantasieloze personages ooitquote:
Waar ben je nu in de boeken als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaarne. Ik vind dat echt de twee meest fantasieloze personages ooit. Ik vind het nog steeds jammer dat Renling zo vroeg dood moest
.
Boek twee bijna uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar ben je nu in de boeken als ik vragen mag?
Oooo, dan staat je nog wat te wachtenquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oooo, dan staat je nog wat te wachten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Haat aan mijn drang om kaften te lezen
.
Ook al zijn die teksten zo spoilervrij mogelijk gehouden, toch geven ze altijd wat informatie vrij. Jammer wel.quote:
Tja, an sich kunnen ze ook weinig andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook al zijn die teksten zo spoilervrij mogelijk gehouden, toch geven ze altijd wat informatie vrij. Jammer wel.
Lees, en ge zult genietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, an sich kunnen ze ook weinig anders. Niet dat ik ontzettend veel weet, hoor. En dat houd ik graag zo, want ik wil alles zelf ontdekken
.
Dat doe ik al. Met recht de beste boekenreeks die ik dit jaar heb gelezenquote:
Voor mij ook, met uitzondering van Blood Meridian van Cormack McCarthy (maar das geen serie). En ik hou niet eens van fantasy eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Met recht de beste boekenreeks die ik dit jaar heb gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |