Lees ze in een andere taalquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lucky you, ik heb ze allemaal gelezen en moet wachten
Nee.quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees ze in een andere taal. In het Nederlands, of het Duits of het Frans of het Maltees
.
En de personages in de boeken geloven nog wel in 'een God'quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik heb ze hier nog nooit in het Maltees vertaald gezien trouwens. Fantasy is "des heidens" he?
In meerdere zelfs, hoe durven ze?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de personages in de boeken geloven nog wel in 'een God'.
He, Stannis en Melissandre geloven maar in 1 Godquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In meerdere zelfs, hoe durven ze?
May the seven take themquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, Stannis en Melissandre geloven maar in 1 God.
Gaarne. Ik vind dat echt de twee meest fantasieloze personages ooitquote:
Waar ben je nu in de boeken als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaarne. Ik vind dat echt de twee meest fantasieloze personages ooit. Ik vind het nog steeds jammer dat Renling zo vroeg dood moest
.
Boek twee bijna uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar ben je nu in de boeken als ik vragen mag?
Oooo, dan staat je nog wat te wachtenquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oooo, dan staat je nog wat te wachten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Haat aan mijn drang om kaften te lezen
.
Ook al zijn die teksten zo spoilervrij mogelijk gehouden, toch geven ze altijd wat informatie vrij. Jammer wel.quote:
Tja, an sich kunnen ze ook weinig andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook al zijn die teksten zo spoilervrij mogelijk gehouden, toch geven ze altijd wat informatie vrij. Jammer wel.
Lees, en ge zult genietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, an sich kunnen ze ook weinig anders. Niet dat ik ontzettend veel weet, hoor. En dat houd ik graag zo, want ik wil alles zelf ontdekken
.
Dat doe ik al. Met recht de beste boekenreeks die ik dit jaar heb gelezenquote:
Voor mij ook, met uitzondering van Blood Meridian van Cormack McCarthy (maar das geen serie). En ik hou niet eens van fantasy eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Met recht de beste boekenreeks die ik dit jaar heb gelezen.
Ik vind Song of Ice and Fire eigenlijk niet echt ECHT fantasy. Als in, het zou ook maar zo in de middeleeuwen gebeurd kunnen zijn. Op de draken na, dan hequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor mij ook, met uitzondering van Blood Meridian van Cormack McCarthy (maar das geen serie). En ik hou niet eens van fantasy eigenlijk
Ja, die draken onder anderequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Song of Ice and Fire eigenlijk niet echt ECHT fantasy. Als in, het zou ook maar zo in de middeleeuwen gebeurd kunnen zijn. Op de draken na, dan he.
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, die draken onder andereMaar het is zo verslavend vanwege al die intriges
Cersei Lannister vs. Margaery Tyrellquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou dus ook gewoon non-fictie kunnen zijn, zeg maar
.
Enkel de draken en die schaduw van Melissandre o.a. zijn echt fantasy.
Geen spoilersquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cersei Lannister vs. Margaery TyrellPrachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |