Je vindt het belangrijk om een goede indruk achter te laten bij vreemden?quote:
Het is vaak mooi meegenomen, maar lang niet altijd een (bewust) doel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vindt het belangrijk om een goede indruk achter te laten bij vreemden?
Ik had je na regel drie al afgeschreven joh al potentieel iets.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hoe weet je het toch ook weer op zoiets te brengen zeg. Net alsof er een kans zou bestaan dat jij die keuze zou kunnen maken.![]()
Aandoenlijk wel, afgezien van de rare gedachtesprong.
Onbewust wel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Het is vaak mooi meegenomen, maar lang niet altijd een (bewust) doel.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had je na regel drie al afgeschreven joh al potentieel iets.
Met ons gaat het zo nooit klikken denk
Maar ok dat is wat ik zeg, wil nog niet zeggen dat je nog wat zinnige dingen te zeggen hebt ofzo
Op het moment zelf niet waarschijnlijk. Achteraf wellicht wel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie weet, zou ik het weten als het zo is?
Misschien wel ja, maar dan zou ik er wel bewust achteraf over na moeten denken. En dat heb ik tot nu toe nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het moment zelf niet waarschijnlijk. Achteraf wellicht wel?
Omdat ik moest lachen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
? ben best duidelijk denk.
waarom zo reageren?
Denk je? Ik heb dat nou niet direct bij wildvreemden. Zeker privé niet. In werksituaties is het wat anders. Al zijn het voor mij dan geen wildvreemden meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien wel ja, maar dan zou ik er wel bewust achteraf over na moeten denken. En dat heb ik tot nu toe nog nooit gedaan.![]()
Dus ik weet niet of ik onbewust in de smaak wil vallen, maar ik denk het wel. In het echt tenminste. Lijkt me vrij menselijk.
Dan had ik wel een opmerking geplaatst, maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
tis meer omdat je de rest op je hand wil hebben denk.
Doe ik niet tis het ook niet dat je opzich niet aardig bent, maar wij klikken sowieso niet en dat weet jij en ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan had ik wel een opmerking geplaatst, maak je maar geen zorgen.
Oh ik wel hoor, mits ze een positieve eerste indruk achterlaten. Anders boeit het me al veel minder. Maar ik laat sowieso wel liever een goede indruk achter dan een slechte denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb dat nou niet direct bij wildvreemden. Zeker privé niet. In werksituaties is het wat anders. Al zijn het voor mij dan geen wildvreemden meer.
Ik maak me geen illusies nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik niet tis het ook niet dat je opzich niet aardig bent, maar wij klikken sowieso niet en dat weet jij en ik
Is het zo stil hier dat dit al een rel is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef twi het volgende:
Mis ik weer een hele kree-mfn rel. Jammer dat Lokasenna er niet bij is, die geniet er altijd zo van.
Meelezen met haar hand in haar broek?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef twi het volgende:
Mis ik weer een hele kree-mfn rel. Jammer dat Lokasenna er niet bij is, die geniet er altijd zo van.
Nou daarom, bedoel mensen aardig vinden en er meer mee willen hebben is wel een verschil.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik maak me geen illusies nee.
Ja, iedereen zit in de SEX SC, ondanks dat er daar verschrikkelijk saaie oude theemutsen zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is het zo stil hier dat dit al een rel is.
Doet dat er toe? Je zou toch geen kans maken als ik je op straat tegen zou komen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daarom, bedoel mensen aardig vinden en er meer mee willen hebben is wel een verschil.
En tja MFN nee, ik waardeer het onwijs dat je zegt wat je denkt, maar ik denk echt dat wij onwijze ruzie zouden krijgen
Ik moest inderdaad een beetje rillen bij 'SEX SC'.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit in de SEX SC, ondanks dat er daar verschrikkelijk saaie oude theemutsen zitten.
waarom niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doet dat er toe? Je zou toch geen kans maken als ik je op straat tegen zou komen.
Ja lekkere bs dit weer, jij zegt net zelf dat ik geen kans bij je zou maken, ik vraag waarom..quote:
Okay.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lekkere bs dit weer, jij zegt net zelf dat ik geen kans bij je zou maken, ik vraag waarom..
Ok ben jij nu de gene die moet antwoorden hoor..
Omdat dat zou betekenen dat ze in Katwijk zou zijn, en in Katwijk is er natuurlijk maar één man die een kans maakt bij haar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lekkere bs dit weer, jij zegt net zelf dat ik geen kans bij je zou maken, ik vraag waarom..
Ok ben jij nu de gene die moet antwoorden hoor..
En dat baseer je op wat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay.
Omdat je mijn type niet bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |