En dit uiteraard.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat dat zou betekenen dat ze in Katwijk zou zijn, en in Katwijk is er natuurlijk maar één man die een kans maakt bij haar.
Nee blijf jij maar hier. Halloquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef -Engel- het volgende:
Dus als saaie oude breitheemuts moet ik eigenlijk naar SEX SC ....
Hello
Lokje ligt hard te batsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef twi het volgende:
Mis ik weer een hele kree-mfn rel. Jammer dat Lokasenna er niet bij is, die geniet er altijd zo van.
Ik wel toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay.
Omdat je mijn type niet bent.
Ik was al bang dat ik specifieker moest worden, goedzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:22 schreef kree het volgende:
haha het is potje dekseltje altijd
ik snap het, nouja laten we het maar over belangrijkere dingen hebben als dit denk
Jij wel hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje ligt hard te batsen natuurlijk.
[..]
Ik wel toch?
Hoi daar!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee blijf jij maar hier. Hallo
En dan neemt ze ook haar telefoon niet op?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje ligt hard te batsen natuurlijk.
[..]
Ik wel toch?
WWWWWWWWWWWWWWTTTTquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
-ENGELLLLLL- Hoe gaat ie daarzo?
Dat hoopte ik al te horen.quote:
Je bent haar aan het bellen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan neemt ze ook haar telefoon niet op?
Okiedokie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoopte ik al te horen.
Ik vond het erg fijn gister. Moeten we vaker doen.
Ik hoopte dat jij dat deed, ik heb haar nummertje niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent haar aan het bellen?
Nou ok nu moet ik toch nog even wat zeggen,quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik specifieker moest worden, goedzo.
Je haar zat echt enorm leukquote:
Ik wil Lokje best bellen hoor. Maar ze liet weten maandag pas weer op FOK! te zijn omdat Newb nu bij haar is. Ik ga hun enige momenten samen dan ook niet lopen verpesten. Zou ik ook niet waarderen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij dat deed, ik heb haar nummertje niet.
Nee dat denk ik absoluut niet. Zie je nou wel dat je niet weet wat ik denk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok nu moet ik toch nog even wat zeggen,
Je de denkt dat ik jou wil ofzo dan??
Dacht het niet, met je praten graag trouwens.
Maar voor meer never nooit dus, gaat echt niet werken haha ik denk dat we elkaar in elkaar gaan slaan denk ik.
Maar beetje tips zijn altijd goed hoor
Altijd, altijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je haar zat echt enorm leuk. Duidelijk dat je er veel aandacht aan had besteed.
Oh, ik zou dat wel waarderen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil Lokje best bellen hoor. Maar ze liet weten maandag pas weer op FOK! te zijn omdat Newb nu bij haar is. Ik ga hun enige momenten samen dan ook niet lopen verpesten. Zou ik ook niet waarderen.
Nou film kijken, prutsen en Fok!-en natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat doet zo'n engeltje als jij nog hier op zo'n laat tijdstip?
Ik weet dat het aan het weer ligt, maar ik word altijd wel wild van een iets korter shirtje. Dan kun je net af en toe een stukje van je buik zien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Altijd, altijd.![]()
De rest was ook okay toch.![]()
Ik heb jouw nummer niet, dus kan jou ook niet bellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik zou dat wel waarderen.
Ow ja welke film?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou film kijken, prutsen en Fok!-en natuurlijk
The social network... interessant welquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja welke film?Ik ga over een half uur the expendables kijken
Ik denk dat je me een onwijze lul vindt en dat je, je opzich wel kan praten maar je irrieteerd aan mequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat denk ik absoluut niet. Zie je nou wel dat je niet weet wat ik denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |