Ik vraag me af of Estelle bang is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Ole het volgende:
Saskia Belleman @SaskiaBelleman
OM wijst erop dat getuigen bang zijn voor #Badrhari. Daarom ook niet verstandig om hem al vrij te laten.
Openen
3m Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Ook wil OM zaken van #Badrhari en Ferhat Y. niet van elkaar loskoppelen. Ze zijn teveel met elkaar verweven.
Openen
4m Saskia Belleman @SaskiaBelleman
OM wil ook hechtenis Y. niet schorsen. Er moeten nog getuigen worden gehoord, waardoor "collusiegevaar" optreedt. #Badrhari
Openen
Dat ben ik ook benieuwd jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vraag me af of Estelle bang is.
Ik denk dat de vriendjes van Badr sterker zijn dan die van Koen. Maar je weet nooit!quote:
Als ze bang zou zijn, zou ze dat denk ik ook eerder van Badr en consorten zijn. Badr heeft toch al eerder een afvallige geliefde wat minder prettig bejegend?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:02 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat de vriendjes van Badr sterker zijn dan die van Koen. Maar je weet nooit!
Wel meerdere ook vrees ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze bang zou zijn, zou ze dat denk ik ook eerder van Badr en consorten zijn. Badr heeft toch al eerder een afvallige geliefde wat minder prettig bejegend?
Ja. Ik vermoed dan ook dat het pure angst is voor eventuele wraak als ze gaat getuigen en de waarheid gaat vertellen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze bang zou zijn, zou ze dat denk ik ook eerder van Badr en consorten zijn. Badr heeft toch al eerder een afvallige geliefde wat minder prettig bejegend?
Dat lijkt me heel goed, voor zowel het kind als de ex. Het lijkt me ook wel aannemelijk dat zij haar mond houdt in ruil voor een riante toelage.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Wel meerdere ook vrees ik.
Die ex-met-baby hoor je ook nooit meer wat van.
Het is de taak van de advocaat de straf zo laag mogelijk te laten zijn. Dus die proberen zo veel mogelijk verzachtende omstandigheden aan te voeren,.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:12 schreef MightyMightyM het volgende:
Nou ben ik een leek op het gebied van strafrecht, maar is het gebruikelijk dat de (advocaat van) verdachte de nadruk zo legt op negatieve consequenties die verdachte ondervindt van de zaak?
Dat kan toch elke verdachte aanvoeren als argument voor vrijspraak of strafvermindering? Immers, detentie is nagenoeg altijd nadelig voor een carriere.
Vind het altijd maar matig van zulke advocaten dat ze huilie doen om nadelige gevolgen die clienten ondervinden van hun eigen gedrag.
of een paar bedreigingen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel goed, voor zowel het kind als de ex. Het lijkt me ook wel aannemelijk dat zij haar mond houdt in ruil voor een riante toelage.
Grappig genoeg is de oorspronkelijke functie van een advocaat het toezien op het correcte verloop van de strafzaak, maar zo is het in de realiteit allang niet meer..quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is de taak van de advocaat de straf zo laag mogelijk te laten zijn. Dus die proberen zo veel mogelijk verzachtende omstandigheden aan te voeren,.
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Voor degenen die het zich afvragen: we zitten nog steeds te wachten. Rechtbank beraadt zich nog. #Badrhari
Ja en dan gaat er sowieso pas écht wat gebeuren in januariquote:
Dan komt eindelijk de geshopte schoen op tafel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef Ole het volgende:
Ja en dan gaat er sowieso pas écht wat gebeuren in januari
http://www.camilleri.nl/2(...)deling-koen-everink/quote:OM: ‘Badr Hari kent geen spijt van mishandeling Koen Everink’
In een overvolle rechtszaal in Amsterdam kreeg het openbaar ministerie (OM) vandaag de gelegenheid te reageren op de stellingen van de advocaten van Badr Hari en Ferhat Yondem van 5 november. Het OM was stellig dat Badr Hari niet in zijn recht op een eerlijk proces is geschaad: Badr Hari had immers zelf contact opgezocht met de media. Tegenover John van den Heuvel loog Badr Hari dat hij betrokken was bij de mishandeling van Koen Everink. De getuigenverklaring waar de Telegraaf-journalist hem mee confronteerde deed Badr Hari als onwaar af. De advocate van Badr Hari, Benedicte Ficq, zou volgens het OM door een interview te geven in deze zaak, de media-aandacht nodeloos hebben opgestookt.
Het OM ontkende dat politie of justitie zou hebben gelekt naar de media. Daar heeft men onderzoek naar gedaan en daar zijn geen aanwijzingen voor gevonden. Koen Everink was volgens de behandelende eerste hulp arts: “ondanks intoxicatie goed georiënteerd,” dus niet stomdronken zoals de verdediging suggereerde. Omdat er geen sprake is van een inhoudelijke behandeling maar een pro forma zitting, heeft het OM geen strafeis tegen Badr Hari en Ferhat Yondem in deze fase te stellen.
Daar waar de verdediging van Badr Hari sprak over een “corrigerende tik” was het OM van stellige mening dat er een sprake is van een “ferme klap”. Dit zou het OM hebben opgemaakt uit een zeer intensief onderzoek naar de mishandeling, door middel van onder meer telefoontaps en getuigenverklaringen. Het OM vond dat hechtenis van Badr Hari en Ferhat Yondem niet kan worden geschorst of worden opgeheven, omdat er voldoende belastend bewijs zijn, alsmede collusiegevaar omdat het onderzoek nog niet is afgerond. Als voorbeeld de theedoek met bloed en andere sporen: het OM acht het bewezen dat deze sporen er niet zijn gekomen door het schoonvegen van de bar. Dat de kleding van Koen Everink niet is onderzocht zou komen doordat het ziekenhuispersoneel deze had verknipt en weggegooid. Ziekenhuiscontainers worden dagelijks geleegd.
Het OM stelde dat Badr Hari bewust verkeerde schoenen heeft ingeleverd bij de politie. De zogenaamde heldenrol die Ferhat Yondem zich in zijn verklaringen heeft aangemeten, acht het OM bij elkaar gefantaseerd. Uit de bewakingsbeelden van de skybox van dancefeest Sensation, zou blijken dat Ferhat Yondem geen enkele bekommering had voor de zwaargewonde Koen Everink. Ferhat Yondem zou absoluut geen hulp hebben gegeven toen Koen Everink bijna 5 meter naar beneden viel.
Getuigen hebben kennelijk laten weten bang te zijn voor Badr Hari en Ferhat Yondem. Het OM was van mening dat de financiële belangen van Badr Hari (red: door het mislopen van een kickboks wedstrijd in Japan deze maand heeft Badr Hari ¤ 300.000 reeds misgelopen) niet opwegen ten overstaande van het maatschappelijk belang: bovendien zou Badr Hari een persoonlijke traditie erop nahouden van “zinloos en grof geweld, zonder enige aanleiding.” Volgens OM was het afschilderen van Koen Everink als benevelde man die ongepaste opmerking maakte, het volkomen opgepast verdraaien van de feiten. Hieruit zou geen enkele erkenning van enige spijt door Badr Hari uit blijken.
zouzou't?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan komt eindelijk de geshopte schoen op tafel.
Dat was al bekend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet alleen de voet van Everink hing erbij, hij hing zelf ook bijna over het balkon.
Ik had dat voor vandaag nog niet gehoord.
Weten ze dat al bij de buren ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:09 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat was al bekend.
De held Ferhat heeft met gevaar voor eigen leven Everink uit de klauwen van Badr gered en hem iets te goed ontzet, waardoor hij bijna 5 meter naar beneden viel.
Als dat geen poging tot doodslag is weet ik het ook niet meer![]()
Maar daar hoor je bijna niemand over.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet alleen de voet van Everink hing erbij, hij hing zelf ook bijna over het balkon.
Ik had dat voor vandaag nog niet gehoord.
Je wil me hier toch niet weghebben he?quote:
Heb je een link naar eerdere berichtgeving over die balkonscène?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef schizovreemd het volgende:
Je wil me hier toch niet weghebben he?
Maar ik zal het daar ook wel even melden.
Nee het is meer dat ik bepaalde users liever niet hier hebquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Je wil me hier toch niet weghebben he?
Maar ik zal het daar ook wel even melden.
die andere '' nummer weetikveelquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Wel meerdere ook vrees ik.
Die ex-met-baby hoor je ook nooit meer wat van.
http://www.elsevier.nl/we(...)ndeling-zakenman.htmquote:De politie heeft afgelopen weken ook gesprekken gevoerd met twee andere vermeende slachtoffers
van Hari. Het gaat om de ex-vriendin van de kickbokser en haar broer. Zij hebben nog geen aangifte
gedaan, maar volgens de politie is de kans groot dat dat alsnog gebeurt.
Exact. Niet geschoptten is altijd mis.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is de taak van de advocaat de straf zo laag mogelijk te laten zijn. Dus die proberen zo veel mogelijk verzachtende omstandigheden aan te voeren,.
de enkele mensen die nog niet overtuigd waren van trollacties hebben na vandaag toch wel het licht gezien hoop ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef zouzou het volgende:
Ik goed Nederlands de OM zegt:
"Everink viel bijna over railling in diepte,5 mtr lager".
En dat vanaf de begin heb ik toe een reactie gegeven dat ...mischien Evering is gewoon gevallen van de trap.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef zouzou het volgende:
Ik goed Nederlands de OM zegt:
"Everink viel bijna over railling in diepte,5 mtr lager".
En dat vanaf de begin heb ik toe een reactie gegeven dat ...mischien Evering is gewoon gevallen van de trap.
Van een reling 5m naar beneden lazeren had hem waarschijnlijk nóg meer letsel opgeleverd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
daar kan je je behoorlijk bezeren
vooral als je expres van die trap springt om iemand anders valselijk te kunnen beschuldigen achter afquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
daar kan je je behoorlijk bezeren
bijna over een reling geplempt waardoor hij 5 meter in de diepte zou vallenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Cynix ® het volgende:
Is hij bijna van een 5 meter hoge trap gevallen of is hij van een bijna 5 meter hoge trap gevallen?
Het wordt er ook alsmaar meer verwarrend op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Cynix ® het volgende:
Is hij bijna van een 5 meter hoge trap gevallen of is hij van een bijna 5 meter hoge trap gevallen?
Dat lichtje flakkerde al een poosje maar na dit brandt het volopquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de enkele mensen die nog niet overtuigd waren van trollacties hebben na vandaag toch wel het licht gezien hoop ik
We moeten misschien even het team van Bones inschakelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Ole het volgende:
Ik wil nu wel een situatieschets van de situatie:
-eerst blijft Koen met zijn voet achter de wc deur hangen, het volgende moment hangt hij aan de reling en valt bijna 5meter naar beneden
Helaas kan ik het niet zo snel terugvinden, maar ik heb dat zeker ergens in de media gehoord of gelezen en dat het ongeveer 5 meter hoog was, dus dat het veel slechter met hem af had kunnen lopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een link naar eerdere berichtgeving over die balkonscène?
Nog een half uur wachten, horen we net, dan geeft de rechtbank uitsluitsel. #Badrhari
gelukkig kon hij zich nog vastklampen aan de lange haren van Estelle , die haren hadden het maar druk die avondquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Ole het volgende:
Ik wil nu wel een situatieschets van de situatie:
-eerst blijft Koen met zijn voet achter de wc deur hangen, het volgende moment hangt hij aan de reling en valt bijna 5meter naar beneden
laat zouzou het niet lezen, die ziet hier meteen weer bewijs van een nieuwe hetze in vanuit de rechters en badr is dan natuurlijk ook meteen een slachtoffer van zijn eigen advocaat die de verkeerde strategie gekozen heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:46 schreef eskil het volgende:
http://www.wicherwedzinga(...)strategie-advocaten/
vandaar die haargrensquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
gelukkig kon hij zich nog vastklampen aan de lange haren van Estelle , die haren hadden het maar druk die avond
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
gelukkig kon hij zich nog vastklampen aan de lange haren van Estelle , die haren hadden het maar druk die avond
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef WRH het volgende:
[..]
laat zouzou het niet lezen, die ziet hier meteen weer bewijs van een nieuwe hetze in vanuit de rechters en badr is dan natuurlijk ook meteen een slachtoffer van zijn eigen advocaat die de verkeerde strategie gekozen heeft.
Ik hoorde net wel een geluidsfragment van Hari op het nieuws, maar dus ook gefilmd?quote:
Alleen de rechtersquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:03 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel een geluidsfragment van Hari op het nieuws, maar dus ook gefilmd?
quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
Verwachting is dat het voorarrest nog wel verlengd zal worden. #Badrhari Ondertussen ein-de-lijk kennisgemaakt met mr.Miljonair Yves Gijrath
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Lang halfuurtje![]()
Als dit tekenend is voor de verdere rechtzaak ga ik alvast heel veel popcorn inslaan.
Ik geloof dat sommige rechters denken dat anderen niets beters te doen hebben dan op de gang hangen. Waarom geen tijdstip noemen? #Badrhari
Ik hoor het hem zeggen.quote:Willibrord Frequin @WFrequin
@SaskiaBelleman Opgeschreven of niet, opsluiten die boef!
Heeft ie iet beters te doen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef JaneDoe het volgende:
[quote]Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Ik geloof dat sommige rechters denken dat anderen niets beters te doen hebben dan op de gang hangen. Waarom geen tijdstip noemen? #Badrhari
nee, maar saskia vast welquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heeft ie iet beters te doen dan?
Wel krijgt hij voorwaarden mee. Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers. #Badrhari
Nou, geniet ervan.quote:
Die zit volgende week in Marokko.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou, geniet ervan.
Ik trek de champagne open als Everink is hersteld en de dader(s) berecht. Proost!
ga je ook zo juichen als everink weer een beetje normaal kan lopen of dat dan weer niet?quote:
Dat boeit haar niet, ze houdt zich alleen maar bezig met Badr.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef WRH het volgende:
[..]
ga je ook zo juichen als everink weer een beetje normaal kan lopen of dat dan weer niet?
Zijn aanhang op de tribune ramt de ramen er bijna uit om zijn aandacht te trekken. #Badrhari
Echt, he..........quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Zijn aanhang op de tribune ramt de ramen er bijna uit om zijn aandacht te trekken. #Badrhari
Dat is immers het enige, echte slachtoffer. Beetje zeiken over een voet die er een beetje ongelukkig bij bungelt terwijl ergens anders iemands spieren wegsmelten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat boeit haar niet, ze houdt zich alleen maar bezig met Badr.
Je broek zakt er van af. Wat een raar land wordt dit toch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef eskil het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze zulk tuig vrijlaten.
Troost, ietwat schraal..quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Copycat het volgende:
Het voorarrest is niet verlengd, net wat anders dan vrij man.
Van blijdschap?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Oh Jadranka gaat helemaal losssss.
Estelle zal wel bij Leco zitten nu om zich op te laten doffen voor vanavond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef Copycat het volgende:
Ik verheug me op de volgende scène uit De Onvoorwaardelijke Liefde.
OM vindt de schorsing van de hechtenis "onbegrijpelijk", maar er is geen mogelijkheid om in beroep te gaan. #Badrhari
met een simpel gps-enkelband wel, maar is dus niet opgelegdquote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
OM vraagt zich nu af wie gaat controleren of #Badrhari zich aan de voorwaarden houdt. "Is bijna niet te doen."
Ja nou en of ik hoor Willibrord al zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef MightyMightyM het volgende:
Willibrord heeft ook een mening:
Ik hoor het hem zeggen.
kindjes naar de oppas ruudquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Estelle zal wel bij Leco zitten nu om zich op te laten doffen voor vanavond.
quote:Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt." #Badrhari
Vervelend voor dat paard, die staat nutteloos in de stal nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kindjes naar de oppas ruud
die wordt helemaal uitgewoond vanavond
Zware mishandeling is ook niet zo errug, Koen moet niet zo huilie doenquote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt." #Badrhari
Ja, gebeurt vaker, en dan vind ik het ook belachelijk. Gewoon in de bak blijven tot de zaak voorkomt. Geen risico's nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef alors het volgende:
Dit gebeurt toch zo vaak? Omdat het Badr is is iedereen opeens verontwaardigd?
Ik denk dat hij zich nu wel koest houdt overigens, die vorige zaken hebben nooit zoveel publiciteit gekregen ook.
En terwijl Stellie zich laat opmaken door Leco, kan het zalvende glijmiddel van de Prive zich opmaken voor scenario 3!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Estelle zal wel bij Leco zitten nu om zich op te laten doffen voor vanavond.
arme snuitje wordt nu afgedankt en de depressie is terstonds verleden tijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Vervelend voor dat paard, die staat nutteloos in de stal nu
Oh gat ja, die Evert is natuurlijk helemaal over the moonquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En terwijl Stellie zich laat opmaken door Leco, kan het zalvende glijmiddel van de Prive zich opmaken voor scenario 3!!
Die zit met een stijve voor de buis te kwijlen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gat ja, die Evert is natuurlijk helemaal over the moon
Oh ja, daar kun je donder op zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef JaneDoe het volgende:
arme snuitje wordt nu afgedankt en de depressie is terstonds verleden tijd
Badr en Estelle dus. Het paard kan het dak op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eerst maar eens samen op een welverdiende vakantie!
Haha, was net over de vakantie aan het typen. De paparazzo kunnen weer uitrukken en gezellige vakantiekiekjes maken van het stralende paar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh ja, daar kun je donder op zeggen.
Nederland.
Komt dat even goed uit, het is bijna Sinterklaas !quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Badr en Estelle dus. Het paard kan het dak op.
kunnen ze fijn samen in alle rust de getuigeverklaring doornemen die estelle gaat gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh ja, daar kun je donder op zeggen.
Nederland.
quote:
das heul sinterklaas nie!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, het is bijna Sinterklaas !
Gelukkig hebben we onafhankelijke rechters in Nederlandquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gebeurt vaker, en dan vind ik het ook belachelijk. Gewoon in de bak blijven tot de zaak voorkomt. Geen risico's nemen.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Jij mag vast ook wel een slokje, aangezien je je zo barmhartig inzet voor de zwakkeren.
Trollen feestquote:
Nee, nee, gerechtigheid noem je datquote:
Ho ho, het gaat alleen maar om de voorlopige hechtenis he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nee, nee, gerechtigheid noem je dat
Ja en Ferhat zit er nog steeds in begrijp ik, geeft je toch te denkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ho ho, het gaat alleen maar om de voorlopige hechtenis he?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
voor de recht,voor Badr Hari
en zekker voor team Badr!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nee, nee, gerechtigheid noem je dat
Ik doelde op dezequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de enkele mensen die nog niet overtuigd waren van trollacties hebben na vandaag toch wel het licht gezien hoop ik
Hoeveel Champagne heb je al op Mop?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
voor de recht,voor Badr Hari
en zekker voor team Badr!!!!!!
Die is toch ook op vrije voeten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja en Ferhat zit er nog steeds in begrijp ik, geeft je toch te denken
Yepquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Die is toch ook op vrije voeten?
Ach ja dat zjin van de zure zeikerds die geen respect hebben voor de rechtsordequote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Alle bewijzen waren belachelijk,ook in januari zullen er het zelfs bewijzen zijn,
dus hij komt vrij, en hij blijf vrij.
De rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag en dat is meer dan genoeg.
A votre sante Fok users! allemaal ook voor CC en Leandra naturlijk...hahaha
veel,Mop.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel Champagne heb je al op Mop?
Noem me ouderwets, maar zware mishandeling vind ik ook geen kattenpis hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Alle bewijzen waren belachelijk,ook in januari zullen er het zelfs bewijzen zijn,
De rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag en dat is meer dan genoeg.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Is het ook niet, zeker niet. Maar bewijzen zijn er ook niet tegen Badr blijkbaar. Er waren meerdere opgefokte gasten daar. Net zoals hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar zware mishandeling vind ik ook geen kattenpis hoor.
(Benieuwd hoe Google translate 'kattenpis' vertaalt)
Ze wist wel wat Mop was !quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik zou bijna een debiel plaatje postenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze wist wel wat Mop was !![]()
http://translate.google.nl/#en/fr/mop
chat pisser !quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, ik zal Weltschmerz er wel even op aansprekenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Die is toch ook op vrije voeten?
Waarom is je onderschrift weg. Of strookt het niet met je sub forumquote:
zit mobiel. Je bedoelt die onder.mijn UI?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is je onderschrift weg. Of strookt het niet met je sub forum
Dat iedereen onschuldig is mits ze schuldig bevonden zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:46 schreef Ole het volgende:
[..]
zit mobiel. Je bedoelt die onder.mijn UI?
Oh maar die lees ik altijd van achter naar vorenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Ole het volgende:
Even.checken. Die hoort er te staan! En het is trouwens andersomJanedoe weet er alles van.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Ole het volgende:
Even.checken. Die hoort er te staan! En het is trouwens andersomJanedoe weet er alles van.
Ik ookquote:
quote:
Wat een merkwaardige conclusies trekken mensen tochquote:
Paarden biefstukquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:13 schreef Ole het volgende:
Pfeww gelukkig mag Badr geen horeca bezoeken. Dat wordt een romantisch etentje thuis
en ik heb niet eens frans bloed!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige conclusies trekken mensen toch
zie mijn sigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige conclusies trekken mensen toch
minstens 2 van de zaken waarvan hij nog verdacht is speelden binnen 100 meter van mijn huis afquote:
Ik heb de tijdquote:
Als je hem ziet kan je dan een 'handtekening' voor me vragen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:25 schreef Ole het volgende:
[..]
minstens 2 van de zaken waarvan hij nog verdacht is speelden binnen 100 meter van mijn huis af
Kun je toch zelf vragen? Het schijnt dat hij die met de rug van de hand of met een open schoen geeft.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als je hem ziet kan je dan een 'handtekening' voor me vragen?
moet je wel eerst een zeer beledigende opmerking over zn gezelschap maken, anders verdien je t nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je toch zelf vragen? Het schijnt dat hij die met de rug van de hand of met een open schoen geeft.
Dat is niet eens zo een gekke conclusiequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
moet je wel eerst een zeer beledigende opmerking over zn gezelschap maken, anders verdien je t niet
Hij mag er niet komen van de rechterquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als je hem ziet kan je dan een 'handtekening' voor me vragen?
wie durft zich daar te vertonen?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Ole het volgende:
Nu BLVD: er wordt een groot feest georganiseerd
Sensation white 2.0quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Ole het volgende:
Zijn algeheel straatverbod is zojuist voor onbepaalde tijd opgehevenquote:
Wel thuis hoop ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Ole het volgende:
Huis van Estelle is groot zat toch..quote:
Welke vrijspraak?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef Ole het volgende:
JvdH had het niet verwacht deze vrijspraak
Welk normaal mens wel zou je denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef Ole het volgende:
JvdH had het niet verwacht deze vrijspraak
Als ik Ruud was zou ik me toch even achter de oortjes krabben.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welk normaal mens wel zou je denken.
Nou ja, opheffen voorlopige hechtenis.quote:
minstensquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar stond 45 jaar bak te juichen
morgen huldiging op t museumpleinquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef Ole het volgende:
Hij wordt als een held ontvangen![]()
echt schaamteloos dit!
Schaamteloos en tevens provocerendquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef Ole het volgende:
echt schaamteloos dit!
Waar kijken jullie naar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef JaneDoe het volgende:
die slingers!!
estelle heeft er werk van gemaakt zeg, ging dat wel met die zware depressie of heeft ze de kinderen aan t werk gezet?
Walgelijk hequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef Ole het volgende:
echt schaamteloos dit!
wacht eens, estelle is toch ook getuige?!...quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of Evert er is. Dat is inderdaad een getuige. Zou wel een soort lollig zijn. Meteen de voorwaarden schenden.
Werd net gezegd dat Evert niet hoeft te getuigen volgens mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of Evert er is. Dat is inderdaad een getuige. Zou wel een soort lollig zijn. Meteen de voorwaarden schenden.
. Zeggen dat je een zware depressie hebt en dan een feest geven. Daar heb je met die "zware" depressie echt geen zin in. Ik houd niet van mensen die een "ziekte" misbruiken, omdat het hen zo uitkomt....quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef JaneDoe het volgende:
die slingers!!
estelle heeft er werk van gemaakt zeg, ging dat wel met die zware depressie of heeft ze de kinderen aan t werk gezet?
Nou dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Hij echt spijt heeft, moet hij zich niet laten feteren.
quote:De kickbokser mag van de rechters totdat de rechtszaak begint, niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers. Uitzondering daarop is zijn vriendin, Estelle Cruijff.
Een gelukkige gebeurtenis kan je zomaar in 1x uit een zware depressie trekken, helemaal als die depressie in de eerste plaats al verband hield met deze gebeurtenisquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
. Zeggen dat je een zware depressie hebt en dan een feest geven. Daar heb je met die "zware" depressie echt geen zin in. Ik houd niet van mensen die een "ziekte" misbruiken, omdat het hen zo uitkomt....
Waarom zou dat niet meer hoeven?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Hoeft Estelle nu niet meer te getuigen?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Een gelukkige gebeurtenis kan je zomaar in 1x uit een zware depressie trekken, helemaal als die depressie in de eerste plaats al verband hield met deze gebeurtenis
quote:r 09 nov 2012, 18:35| lees voor
Estelle bij gevangenis
ZOETERMEER - Estelle Cruijff heeft zich vrijdagmiddag gemeld bij de gevangenis in Zoetermeer waar ze haar geliefde Badr Hari op komt halen.
h bij de receptie gemeld. Hari zal via een afgeschermde uitgang vertrekken.
Hij werd depressief omdat hij vast zat, waarom zou hij dat op dit moment dan nog zijn?quote:
Getuigen waarvan? Die heeft zich aardig in de prut geholpen. Everdink was onder invloed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef mootie het volgende:
Staat er idd raar, want hij mag geen contact hebben met slachtoffers èn getuigen, behalve met Estellequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij zien Estelle dus als een slachtoffer
idd door al die valse beschuldigingen pardoes een depressie opgelopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef MightyMightyM het volgende:
Estelle is ook gewoon slachtoffer. Wat haar toch allemaal overkomt...
Waar maak je dat uit op?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Zowel advocaat als Badr zelf hadden dus totaal niet verwacht dat ie vrij zou komen.
Zegt ook wel genoeg.
Dat zei zijn advocaat net letterlijk voor de camera.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Ik had het eigenlijk ook niet verwacht, maar de rechters hebben er wel goede argumenten voor.
Wel apart dan want ze kent hem al lang en vind het een leuk en eerlijk persoonquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zei zijn advocaat net letterlijk voor de camera.
"Als ik eerlijk ben had ik het nooit verwacht".
Daar maak ik het uit op
Santéquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Ze hebben niet verwacht omdat alles was tegen hem alles, de politie,de OM,de Media,de publiek,
alles, dus hij dacht misschien dat de rechter ook kan tegen hem er zijn,
hij vertrouwd het niet, simpel!
Zoiets bedoelde ik eigenlijk te zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Ze hebben niet verwacht omdat alles was tegen hem alles, de politie,de OM,de Media,de publiek,
En wat vind je van zijn uitspraak dat ie over alles eerlijk is geweest vanaf Dag 1?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
en dat zonder één spelfout, doe je goed met Champagne in je mik !quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Dat dus!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
. Zeggen dat je een zware depressie hebt en dan een feest geven. Daar heb je met die "zware" depressie echt geen zin in. Ik houd niet van mensen die een "ziekte" misbruiken, omdat het hen zo uitkomt....
Dat zou kunnen inderdaad dat ze dat bedoeldequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Een dappere poging Greys, maar verspilde moeite. Sommige mensen zijn al niet te volgen, laat staan in een euforische feesstemming met een borrel op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat vind je van zijn uitspraak dat ie over alles eerlijk is geweest vanaf Dag 1?
Waarom zei hij dan eerst 'Ik hoop dat ze de laffe daders snel pakken' als HIJ degene was die de klap gaf? Want dat is inmiddels onomstotelijk bewezen, zelfs voor jou lijkt me, dat ie daar gelogen over heeft. En vandaag dan weer volhouden dat ie eerlijk was, uhuh
Ze is in een goede bui door de champagne.. ik dacht dat ze wellicht dan wel één keer over de brug kon komen door toe te zeggen dat ie daar idd niet over had moeten liegen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Een dappere poging Greys, maar verspilde moeite. Sommige mensen zijn al niet te volgen, laat staan in een euforische feesstemming met een borrel op.
Vertel dat maar in NWS. Daar zijn ze al helemaal van de relquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Een dappere poging Greys, maar verspilde moeite. Sommige mensen zijn al niet te volgen, laat staan in een euforische feesstemming met een borrel op.
Nou, die zelfvoldane kop, getverquote:
Ik hoor het haar net zelf zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Een van de weinige keren dat ik er naar kijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Voor de mensen die er tegen kunnen.
Was er geen belangrijk gevecht eind december?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat ik nog even niet snap... is de kans dan zo klein dat ie alsnog gevangenisstraf krijgt?![]()
Omdat ie weer als een jekko gaat trainen? Zou dat zin hebben als je toch weer de bak in gaat dan?
Er zijn vast wat leuke vechtsportgala's rond de feestdagenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat ik nog even niet snap... is de kans dan zo klein dat ie alsnog gevangenisstraf krijgt?![]()
Omdat ie weer als een jekko gaat trainen? Zou dat zin hebben als je toch weer de bak in gaat dan?
aha, vandaar de slingersquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
Volgens Evert is er helemaal geen feest vanavond.
"Ze gaan hun rust nemen".
Evert heeft zijn eigen scriptje goed gelezen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Deisyy het volgende:
"Zoveel vrienden zijn er niet meer over van Estelle en Badr".
Hij kan heel lang vrij blijven, hoger beroep, cassatie hoge raad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
Ja Greys ben bang dat zij nergens voor schaamt. Oké, je schaamt je toch als je vent zoiets doet!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
Estelle moet zich echt de ogen uit haar kop schamen.
Ja, echt, hoe krijg je het je muil uit, over dat vanaf dag 1 oprecht en eerlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef lexgauw007 het volgende:
"Volkshetze", "mensen willen hem laten bloeden" en "hij is vanaf dag 1 oprecht en eerlijk geweest".
tijdens de politieverhoren zei hij er snel achterquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef lexgauw007 het volgende:
"Volkshetze", "mensen willen hem laten bloeden" en "hij is vanaf dag 1 oprecht en eerlijk geweest".
Dat vond ik wel stoer inderdaad! Maar misschien moest hij deze rol wel even op zich nemen omdat het er anders te veel van af zou druipen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef JaneDoe het volgende:
zo koos, jij durft en dat naast spindokter evert
Dan is hij zijn kerstboom aan het optuigen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Er zijn vast wat leuke vechtsportgala's rond de feestdagen
Ik hoor het hem nu net zelf zeggen, hij bedoelde dat hij vanaf dag 1 open en eerlijk is geweest in de politie-verhorenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Greys het volgende:
En je hoorde dus een stuk van zijn eigen verklaring, niet opgeschreven maar gewoon als geluidsfragment. Waarin hij vandaag dus nog zei "Ik ben vanaf Dag 1 overal open en eerlijk over geweest". En zo iemand laat je dan vrij![]()
Als er iemand NIET eerlijk is geweest vanaf Dag 1... Eerst moesten ze van hem de laffe daders snel pakken, toen gaf ie de verkeerde schoenen, pas na weken zei hij dat het een klein tikje was dan heel misschien enz enz. Wat nou 'vanaf dag 1 overal eerlijk over'.
Die engerd gelooft al zijn eigen leugens.
Als zij zich zou schamen zou ze haar invloed aanwenden om rustig naar de luwte uit te wijken maar nee, een feest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Greys ben bang dat zij nergens voor schaamt. Oké, Je schaamt je toch als je vent zoiets doet!
Wie zegt dat ie dat bedoelde dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik hoor het hem nu net zelf zeggen, hij bedoelde dat hij vanaf dag 1 open en eerlijk is geweest in de politie-verhoren
ja wel, ik geef t ook niet graag toe..quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie dat bedoelde dan?
Want je hoort hem letterlijk zeggen dat ie inderdaad de fout in is gegaan "maar daar ben ik vanaf dag 1 open en eerlijk over geweest". Daar kwam niet achteraan "in de verhoren" volgens mij hoor?
Ok, dan was daar in een van de versies in geknipt misschienquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja wel, ik geef t ook niet graag toe..
Ik dacht dat toch echt te horen, komt vast wel ergens online te staan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie dat bedoelde dan?
Want je hoort hem letterlijk zeggen dat ie inderdaad de fout in is gegaan "maar daar ben ik vanaf dag 1 open en eerlijk over geweest". Daar kwam niet achteraan "in de verhoren" volgens mij hoor?
Daarna kwam dat gelal van hem dat de rechter hem echt nooiiiiiiit meer zou zien in de rechtbank, dat ie een allerlaatste kans wil.
maar kunnen hem in dat geval wel daar berechten voor wat hij hier heeft gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
Ah, hij kan dus gewoon vertrekken naar Marokko, die leveren de burgers niet uit.
Ja maar zie boven, zelfs als hij dat idd zei (wat ik wel geloof nu hoor, als meerderen het hebben gehoordquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik dacht dat toch echt te horen, komt vast wel ergens online te staan?
Als hij echt zo zou liegen, dan zou de rechter dat toch tegenspreken
Voor zijn doen dan he, als hij echt wil kan hij Everink in 1 klap doodslaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef Greys het volgende:
Maar trouwens, zelfs in die verhoren was ie niet vanaf Dag 1 eerlijk toch?
Hij had het toch over een zacht tikje met de buitenkant van zijn hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |