abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 13:52:11 #1
22592 crew  Ole
pi_119015301

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 13:52:24 #2
22592 crew  Ole
pi_119015311
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
OM wijst erop dat getuigen bang zijn voor #Badrhari. Daarom ook niet verstandig om hem al vrij te laten.
Openen
3m Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Ook wil OM zaken van #Badrhari en Ferhat Y. niet van elkaar loskoppelen. Ze zijn teveel met elkaar verweven.
Openen
4m Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
OM wil ook hechtenis Y. niet schorsen. Er moeten nog getuigen worden gehoord, waardoor "collusiegevaar" optreedt. #Badrhari
Openen
pi_119015361
ik hoopte op "voet stuk" als tt
pi_119015365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef Ole het volgende:
OM wijst erop dat getuigen bang zijn voor #Badrhari. Daarom ook niet verstandig om hem al vrij te laten.

Openen
3m Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Ook wil OM zaken van #Badrhari en Ferhat Y. niet van elkaar loskoppelen. Ze zijn teveel met elkaar verweven.
Openen
4m Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
OM wil ook hechtenis Y. niet schorsen. Er moeten nog getuigen worden gehoord, waardoor "collusiegevaar" optreedt. #Badrhari
Openen
Ik vraag me af of Estelle bang is.
pi_119015462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
ik hoopte op "voet stuk" als tt
:P
pi_119015493
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:P
_O_
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 13:59:45 #7
22592 crew  Ole
pi_119015536
20 nieuwe tweets
1u Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Openen
Openen
Openen
Sterker nog,Everink viel bijna over railing in diepte, 5 mtr lager. OvJ zegt dat bovendien Y. eerst 1 week zweeg over zijn rol. #Badrhari
Openen
Y. beweerde dat hij Koen Everink juist uit de skybox sleepte, "maar van enige nazorg blijkt niets uit beelden", zegt OvJ.
Openen
OvJ Bienfait maakt gehakt van verklaring medeverdachte Ferhat Y., die zichzelf een heldenrol toedichtte in skybox. #Badrhari
Openen
OvJ Hoekstra wijst er bovendien op dat verhaal #Badrhari over inleveren verkeerde schoenen, niet strookt met dat van advocaat.
Openen Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
Daarmee was de kans dat forensisch bruikbaar materiaal zou worden gevonden bijna uitgesloten, aldus OvJ. #Badrhari
Openen
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:00:26 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119015562
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik vraag me af of Estelle bang is.
Dat ben ik ook benieuwd ja :7
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 14:02:25 #9
22592 crew  Ole
pi_119015633
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat ben ik ook benieuwd ja :7
Ik denk dat de vriendjes van Badr sterker zijn dan die van Koen. Maar je weet nooit!
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:03:55 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119015678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:02 schreef Ole het volgende:

Ik denk dat de vriendjes van Badr sterker zijn dan die van Koen. Maar je weet nooit!
Als ze bang zou zijn, zou ze dat denk ik ook eerder van Badr en consorten zijn. Badr heeft toch al eerder een afvallige geliefde wat minder prettig bejegend?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 14:05:35 #11
22592 crew  Ole
pi_119015739
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ze bang zou zijn, zou ze dat denk ik ook eerder van Badr en consorten zijn. Badr heeft toch al eerder een afvallige geliefde wat minder prettig bejegend?
Wel meerdere ook vrees ik.
Die ex-met-baby hoor je ook nooit meer wat van.
pi_119015792
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Ik vermoed dan ook dat het pure angst is voor eventuele wraak als ze gaat getuigen en de waarheid gaat vertellen.
Ze heeft zichzelf in een onmogelijke situatie gemanoeuvreerd door niet meteen te getuigen.
pi_119015938
Nou ben ik een leek op het gebied van strafrecht, maar is het gebruikelijk dat de (advocaat van) verdachte de nadruk zo legt op negatieve consequenties die verdachte ondervindt van de zaak?

Dat kan toch elke verdachte aanvoeren als argument voor vrijspraak of strafvermindering? Immers, detentie is nagenoeg altijd nadelig voor een carriere.

Vind het altijd maar matig van zulke advocaten dat ze huilie doen om nadelige gevolgen die clienten ondervinden van hun eigen gedrag.
pi_119015968
Wat ik mij ook zat af te vragen (heeft niets met rechtzaak te maken), Ik las een tijdje geleden in zo'n roddelblaadje dat Ruud blij was dat hij eindelijk al zijn kinderen bij elkaar had, dit was de eerste keer dat dat zo was en de kids van Estelle kende hun halfbroertjes en zusjes niet.
De journalist liet doorschemeren dat Estelle hiervoor ging liggen.
Lijkt mij wel bizar als Estelle daar moeite mee had, die kids zijn toch onderdeel van familie gullit
pi_119015981
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel goed, voor zowel het kind als de ex. Het lijkt me ook wel aannemelijk dat zij haar mond houdt in ruil voor een riante toelage.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 14:14:34 #16
22592 crew  Ole
pi_119016023
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:12 schreef MightyMightyM het volgende:
Nou ben ik een leek op het gebied van strafrecht, maar is het gebruikelijk dat de (advocaat van) verdachte de nadruk zo legt op negatieve consequenties die verdachte ondervindt van de zaak?

Dat kan toch elke verdachte aanvoeren als argument voor vrijspraak of strafvermindering? Immers, detentie is nagenoeg altijd nadelig voor een carriere.

Vind het altijd maar matig van zulke advocaten dat ze huilie doen om nadelige gevolgen die clienten ondervinden van hun eigen gedrag.
Het is de taak van de advocaat de straf zo laag mogelijk te laten zijn. Dus die proberen zo veel mogelijk verzachtende omstandigheden aan te voeren,.
pi_119016042
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel goed, voor zowel het kind als de ex. Het lijkt me ook wel aannemelijk dat zij haar mond houdt in ruil voor een riante toelage.
of een paar bedreigingen?
pi_119016099
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Ole het volgende:

[..]

Het is de taak van de advocaat de straf zo laag mogelijk te laten zijn. Dus die proberen zo veel mogelijk verzachtende omstandigheden aan te voeren,.
Grappig genoeg is de oorspronkelijke functie van een advocaat het toezien op het correcte verloop van de strafzaak, maar zo is het in de realiteit allang niet meer..
pi_119016214
Estelle kan na deze vertoning in de rechtbank al helemaal niet meer de waarheid en niets anders dan de waarheid vertellen, er van uitgaande dat Badr wel volledig de fout in is gegaan in de Arena.
Is dat zo?
pi_119016494
http://images2-telegraaf.(...)77/Badr_1077628d.jpg

Die rechter mag wel uitkijken, hij balt zijn vuist al..
pi_119017246
quote:
Voor degenen die het zich afvragen: we zitten nog steeds te wachten. Rechtbank beraadt zich nog. #Badrhari
:O
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 14:50:15 #22
22592 crew  Ole
pi_119017365
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:47 schreef Smallish het volgende:

[..]

:O
Ja en dan gaat er sowieso pas écht wat gebeuren in januari
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:52:22 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119017449
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef Ole het volgende:

Ja en dan gaat er sowieso pas écht wat gebeuren in januari
Dan komt eindelijk de geshopte schoen op tafel.
pi_119017502
quote:
OM: ‘Badr Hari kent geen spijt van mishandeling Koen Everink’

In een overvolle rechtszaal in Amsterdam kreeg het openbaar ministerie (OM) vandaag de gelegenheid te reageren op de stellingen van de advocaten van Badr Hari en Ferhat Yondem van 5 november. Het OM was stellig dat Badr Hari niet in zijn recht op een eerlijk proces is geschaad: Badr Hari had immers zelf contact opgezocht met de media. Tegenover John van den Heuvel loog Badr Hari dat hij betrokken was bij de mishandeling van Koen Everink. De getuigenverklaring waar de Telegraaf-journalist hem mee confronteerde deed Badr Hari als onwaar af. De advocate van Badr Hari, Benedicte Ficq, zou volgens het OM door een interview te geven in deze zaak, de media-aandacht nodeloos hebben opgestookt.

Het OM ontkende dat politie of justitie zou hebben gelekt naar de media. Daar heeft men onderzoek naar gedaan en daar zijn geen aanwijzingen voor gevonden. Koen Everink was volgens de behandelende eerste hulp arts: “ondanks intoxicatie goed georiënteerd,” dus niet stomdronken zoals de verdediging suggereerde. Omdat er geen sprake is van een inhoudelijke behandeling maar een pro forma zitting, heeft het OM geen strafeis tegen Badr Hari en Ferhat Yondem in deze fase te stellen.

Daar waar de verdediging van Badr Hari sprak over een “corrigerende tik” was het OM van stellige mening dat er een sprake is van een “ferme klap”. Dit zou het OM hebben opgemaakt uit een zeer intensief onderzoek naar de mishandeling, door middel van onder meer telefoontaps en getuigenverklaringen. Het OM vond dat hechtenis van Badr Hari en Ferhat Yondem niet kan worden geschorst of worden opgeheven, omdat er voldoende belastend bewijs zijn, alsmede collusiegevaar omdat het onderzoek nog niet is afgerond. Als voorbeeld de theedoek met bloed en andere sporen: het OM acht het bewezen dat deze sporen er niet zijn gekomen door het schoonvegen van de bar. Dat de kleding van Koen Everink niet is onderzocht zou komen doordat het ziekenhuispersoneel deze had verknipt en weggegooid. Ziekenhuiscontainers worden dagelijks geleegd.

Het OM stelde dat Badr Hari bewust verkeerde schoenen heeft ingeleverd bij de politie. De zogenaamde heldenrol die Ferhat Yondem zich in zijn verklaringen heeft aangemeten, acht het OM bij elkaar gefantaseerd. Uit de bewakingsbeelden van de skybox van dancefeest Sensation, zou blijken dat Ferhat Yondem geen enkele bekommering had voor de zwaargewonde Koen Everink. Ferhat Yondem zou absoluut geen hulp hebben gegeven toen Koen Everink bijna 5 meter naar beneden viel.

Getuigen hebben kennelijk laten weten bang te zijn voor Badr Hari en Ferhat Yondem. Het OM was van mening dat de financiële belangen van Badr Hari (red: door het mislopen van een kickboks wedstrijd in Japan deze maand heeft Badr Hari ¤ 300.000 reeds misgelopen) niet opwegen ten overstaande van het maatschappelijk belang: bovendien zou Badr Hari een persoonlijke traditie erop nahouden van “zinloos en grof geweld, zonder enige aanleiding.” Volgens OM was het afschilderen van Koen Everink als benevelde man die ongepaste opmerking maakte, het volkomen opgepast verdraaien van de feiten. Hieruit zou geen enkele erkenning van enige spijt door Badr Hari uit blijken.
http://www.camilleri.nl/2(...)deling-koen-everink/
pi_119017654
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan komt eindelijk de geshopte schoen op tafel.
zouzou't?
Is dat zo?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:05:49 #26
184769 crew  Deisyy
pi_119017960
Dus niet alleen de voet van Everink hing erbij, hij hing zelf ook bijna over het balkon.

Ik had dat voor vandaag nog niet gehoord.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:09:54 #27
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119018085
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet alleen de voet van Everink hing erbij, hij hing zelf ook bijna over het balkon.

Dat was al bekend.
De held Ferhat heeft met gevaar voor eigen leven Everink uit de klauwen van Badr gered en hem iets te goed ontzet, waardoor hij bijna 5 meter naar beneden viel.

Als dat geen poging tot doodslag is weet ik het ook niet meer (8>

Maar daar hoor je bijna niemand over.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 15:14:04 #28
22592 crew  Ole
pi_119018230
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:09 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat was al bekend.
De held Ferhat heeft met gevaar voor eigen leven Everink uit de klauwen van Badr gered en hem iets te goed ontzet, waardoor hij bijna 5 meter naar beneden viel.

Als dat geen poging tot doodslag is weet ik het ook niet meer (8>

Maar daar hoor je bijna niemand over.
Weten ze dat al bij de buren ?
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:14:34 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119018251
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef Deisyy het volgende:

Ik ook niet.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:17:21 #30
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119018351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef Ole het volgende:

[..]

Weten ze dat al bij de buren ?
Je wil me hier toch niet weghebben he? ;)
Maar ik zal het daar ook wel even melden.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:19:17 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119018442
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef schizovreemd het volgende:

Heb je een link naar eerdere berichtgeving over die balkonscène?
pi_119018452
Ik goed Nederlands de OM zegt:
"Everink viel bijna over railling in diepte,5 mtr lager".

En dat vanaf de begin heb ik toe een reactie gegeven dat ...mischien Evering is gewoon gevallen van de trap.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:20:29 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119018492
Uiteraard!

:')
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 15:24:15 #34
22592 crew  Ole
pi_119018614
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nee het is meer dat ik bepaalde users liever niet hier heb ;)
pi_119018632
Te laat.
Is dat zo?
pi_119018722
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Ole het volgende:

[..]

die andere '' nummer weetikveel :') '' zou nog aangifte gaan doen toch?

quote:
De politie heeft afgelopen weken ook gesprekken gevoerd met twee andere vermeende slachtoffers
van Hari. Het gaat om de ex-vriendin van de kickbokser en haar broer. Zij hebben nog geen aangifte
gedaan, maar volgens de politie is de kans groot dat dat alsnog gebeurt.
http://www.elsevier.nl/we(...)ndeling-zakenman.htm
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 15:27:22 #37
22592 crew  Ole
pi_119018728
trap:

reling:
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 15:28:08 #38
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119018752
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Ole het volgende:

[..]

Exact. Niet geschoptten is altijd mis.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_119018759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:27 schreef Ole het volgende:
trap:
[ afbeelding ]

reling:
[ afbeelding ]
daar kan je je behoorlijk bezeren oO<
pi_119018812
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef zouzou het volgende:

En dat vanaf de begin heb ik toe een reactie gegeven dat ...mischien Evering is gewoon gevallen van de trap.
de enkele mensen die nog niet overtuigd waren van trollacties hebben na vandaag toch wel het licht gezien hoop ik
pi_119018828
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef zouzou het volgende:

:') eerst viel hij tegen de vuist van Badr Hari en toen van de trap :P
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 15:29:57 #42
22592 crew  Ole
pi_119018829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Van een reling 5m naar beneden lazeren had hem waarschijnlijk nóg meer letsel opgeleverd.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:30:51 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119018853
Hij is gewoon van de trap gevallen en daarom erkent Badr iig al een 'corrigerende tik' te hebben uitgedeeld.
De logica is weer geweldig.
pi_119018870
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

vooral als je expres van die trap springt om iemand anders valselijk te kunnen beschuldigen achter af
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 15:31:25 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119018875
Is hij bijna van een 5 meter hoge trap gevallen of is hij van een bijna 5 meter hoge trap gevallen? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_119018910
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Cynix ® het volgende:
Is hij bijna van een 5 meter hoge trap gevallen of is hij van een bijna 5 meter hoge trap gevallen? :?
bijna over een reling geplempt waardoor hij 5 meter in de diepte zou vallen
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:32:48 #47
184769 crew  Deisyy
pi_119018928
Of Everink viel van de trap zo in de zone van Badr.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:32:49 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119018930
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt er ook alsmaar meer verwarrend op.
Hij zou bijna vijf meter naar beneden zijn gevallen, over de reiling. Maar blijkbaar wisten we dat al?
pi_119018933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

de enkele mensen die nog niet overtuigd waren van trollacties hebben na vandaag toch wel het licht gezien hoop ik
Dat lichtje flakkerde al een poosje maar na dit brandt het volop :Y
pi_119019012
Nou we zijn eruit, team Badr kan de champagne alvast koud zetten.
pi_119019013
Het is blijkbaar nog niet zo simpel, ze doen er nogal lang over :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 15:36:35 #52
22592 crew  Ole
pi_119019075
Ik wil nu wel een situatieschets van de situatie:
-eerst blijft Koen met zijn voet achter de wc deur hangen, het volgende moment hangt hij aan de reling en valt bijna 5meter naar beneden :o
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:37:15 #53
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119019106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Ole het volgende:
-eerst blijft Koen met zijn voet achter de wc deur hangen, het volgende moment hangt hij aan de reling en valt bijna 5meter naar beneden :o
We moeten misschien even het team van Bones inschakelen :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:37:21 #54
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119019109
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je een link naar eerdere berichtgeving over die balkonscène?
Helaas kan ik het niet zo snel terugvinden, maar ik heb dat zeker ergens in de media gehoord of gelezen en dat het ongeveer 5 meter hoog was, dus dat het veel slechter met hem af had kunnen lopen.

Ik dacht dat het bij vd Heuvel vandaan kwam (op beeld?)
Uiteraard werd er niet bij gemeld dat Ferhat dat gedaan heeft, maar die verklaart dat hij hem zo liefdevol heeft ontzet, dus 1+1 = 2
pi_119019155
quote:

Nog een half uur wachten, horen we net, dan geeft de rechtbank uitsluitsel. #Badrhari
pi_119019516
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Ole het volgende:
gelukkig kon hij zich nog vastklampen aan de lange haren van Estelle , die haren hadden het maar druk die avond :+
pi_119019560
quote:
laat zouzou het niet lezen, die ziet hier meteen weer bewijs van een nieuwe hetze in vanuit de rechters en badr is dan natuurlijk ook meteen een slachtoffer van zijn eigen advocaat die de verkeerde strategie gekozen heeft.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119019586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

gelukkig kon hij zich nog vastklampen aan de lange haren van Estelle , die haren hadden het maar druk die avond :+
vandaar die haargrens
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 15:52:46 #60
22592 crew  Ole
pi_119019632
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

pi_119019698
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

vandaar die haargrens
_O_
pi_119019849
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef WRH het volgende:

[..]

laat zouzou het niet lezen, die ziet hier meteen weer bewijs van een nieuwe hetze in vanuit de rechters en badr is dan natuurlijk ook meteen een slachtoffer van zijn eigen advocaat die de verkeerde strategie gekozen heeft.
*) _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 16:02:49 #63
22592 crew  Ole
pi_119019986
Hey er is gefilmd!
pi_119019994
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

vandaar die haargrens
:D
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 16:03:55 #65
22592 crew  Ole
pi_119020010
Hihi de nieuwslezer van RTL versprak zich:
Hari wordt aangeklaagd voor nog 8 andere excuus gewelddadigheden _O-
pi_119020013
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:02 schreef Ole het volgende:
Hey er is gefilmd!
Ik hoorde net wel een geluidsfragment van Hari op het nieuws, maar dus ook gefilmd?
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 16:04:35 #67
22592 crew  Ole
pi_119020028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:03 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ik hoorde net wel een geluidsfragment van Hari op het nieuws, maar dus ook gefilmd?
Alleen de rechters :{
pi_119020030
quote:
Nikki Sterkenburg ‏@QuoteNikki

Verwachting is dat het voorarrest nog wel verlengd zal worden. #Badrhari Ondertussen ein-de-lijk kennisgemaakt met mr.Miljonair Yves Gijrath
pi_119020056
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:04 schreef Ole het volgende:

[..]

O. ;(
Is dat zo?
pi_119020094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:04 schreef Ole het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je bedoelde dat de mishandeling toch gefilmd is. Bummer.
pi_119021049
Lang halfuurtje :O

Als dit tekenend is voor de verdere rechtzaak ga ik alvast heel veel popcorn inslaan.
pi_119021073
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Lang halfuurtje :O

Als dit tekenend is voor de verdere rechtzaak ga ik alvast heel veel popcorn inslaan.
quote:

Ik geloof dat sommige rechters denken dat anderen niets beters te doen hebben dan op de gang hangen. Waarom geen tijdstip noemen? #Badrhari
pi_119021240
Willibrord heeft ook een mening:

quote:
Willibrord Frequin ‏@WFrequin
@SaskiaBelleman Opgeschreven of niet, opsluiten die boef!
Ik hoor het hem zeggen.
pi_119021263
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef JaneDoe het volgende:

[quote]Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman

Ik geloof dat sommige rechters denken dat anderen niets beters te doen hebben dan op de gang hangen. Waarom geen tijdstip noemen? #Badrhari
Heeft ie iet beters te doen dan? :')
pi_119021343
We gaan weer beginnen....
pi_119021365
quote:

We gaan weer beginnen. #Badrhari
pi_119021389
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Heeft ie iet beters te doen dan? :')
nee, maar saskia vast wel
pi_119021532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nee, maar saskia vast wel
dat zou kunnen :P
pi_119021757
Vrij............
Is dat zo?
pi_119021770
O jee, zouzou kan de champagne opentrekken
pi_119021796
CHAMPAGNE HIJ IS VRIJ,VRIJ,VRIJ!!!!!!
pi_119021801
quote:
Wel krijgt hij voorwaarden mee. Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers. #Badrhari
Is dat zo?
pi_119021834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef zouzou het volgende:
pi_119021843
noooooo ongelofeloos!!
pi_119021866
quote:
_O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 november 2012 @ 16:53:50 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119021879
Zozo. Nieuw hoofdstuk kan geschreven worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119021901
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef JaneDoe het volgende:
noooooo ongelofeloos!!
Echt he, dit is toch niet te geloven.
pi_119021904
quote:
Nou, geniet ervan.

Ik trek de champagne open als Everink is hersteld en de dader(s) berecht. Proost!
pi_119021910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef JaneDoe het volgende:
noooooo ongelofeloos!!
only in the netherlands w/
pi_119021938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nou, geniet ervan.

Ik trek de champagne open als Everink is hersteld en de dader(s) berecht. Proost!
Die zit volgende week in Marokko.
pi_119021967
estelle schuift haar paard opzij, ze hoeft er niet meer op te rijen nu badr vanavond weer thuis is
pi_119021998
quote:
ga je ook zo juichen als everink weer een beetje normaal kan lopen of dat dan weer niet?
pi_119022026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef WRH het volgende:

[..]

ga je ook zo juichen als everink weer een beetje normaal kan lopen of dat dan weer niet?
Dat boeit haar niet, ze houdt zich alleen maar bezig met Badr.
pi_119022107
Lol _O-
En terecht, er is geen bewijs blijkbaar
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119022112
Onbegrijpelijk dat ze zulk tuig vrijlaten.
pi_119022123
quote:

Zijn aanhang op de tribune ramt de ramen er bijna uit om zijn aandacht te trekken. #Badrhari
:|W
pi_119022151
quote:
Zijn aanhang op de tribune ramt de ramen er bijna uit om zijn aandacht te trekken. #Badrhari
Echt, he..........
Is dat zo?
pi_119022175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat boeit haar niet, ze houdt zich alleen maar bezig met Badr.
Dat is immers het enige, echte slachtoffer. Beetje zeiken over een voet die er een beetje ongelukkig bij bungelt terwijl ergens anders iemands spieren wegsmelten. :{w
pi_119022181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef eskil het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze zulk tuig vrijlaten.
Je broek zakt er van af. Wat een raar land wordt dit toch.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:01:05 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119022261
Het voorarrest is niet verlengd, net wat anders dan vrij man.
pi_119022283
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:|W
Oh Jadranka gaat helemaal losssss.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:01:57 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_119022298
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Copycat het volgende:
Het voorarrest is niet verlengd, net wat anders dan vrij man.
Troost, ietwat schraal..
pi_119022301
ik snap het echt niet. nu is er toch al meerdere malen gesproken over hoe hij te werk ging bij vorige 'incidenten', nl geld bieden, overeenkomst sluiten om dan maar niet meer in een bepaalde nachtclub te komen, bedreigen, noem maar op. een keer eerder al vertrokken naar Marokko en dan nu gewoon vrij laten.
al denk ik wel dat de media er wel voor zorgen dat hij inderdaad dit keer niet het land uitgaat.
(niet de media actief, maar hij zal echt wel gestalkt worden door diverse journalisten en wel uitkijken om zijn glazen nog verder in te gooien)
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:03:04 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119022350
Ik verheug me op de volgende scène uit De Onvoorwaardelijke Liefde.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:03:11 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_119022359
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Oh Jadranka gaat helemaal losssss.
Van blijdschap?
pi_119022375
Ach een enkelbandje kan ook ;)
pi_119022399
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef Soury het volgende:
Ach een enkelbandje kan ook ;)
is niet opgelegd in de voorwaarden, nee dus
gemiste kans
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:05:06 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_119022433
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef Copycat het volgende:
Ik verheug me op de volgende scène uit De Onvoorwaardelijke Liefde.
Estelle zal wel bij Leco zitten nu om zich op te laten doffen voor vanavond.
pi_119022447
quote:

OM vindt de schorsing van de hechtenis "onbegrijpelijk", maar er is geen mogelijkheid om in beroep te gaan. #Badrhari
quote:

OM vraagt zich nu af wie gaat controleren of #Badrhari zich aan de voorwaarden houdt. "Is bijna niet te doen."
met een simpel gps-enkelband wel, maar is dus niet opgelegd :{
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:05:57 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119022477
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef MightyMightyM het volgende:
Willibrord heeft ook een mening:

Ik hoor het hem zeggen.
Ja nou en of ik hoor Willibrord al zeggen _O- Hari is voorlopig vrijgelaten |:(
pi_119022484
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

kindjes naar de oppas ruud
die wordt helemaal uitgewoond vanavond
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:07:09 #112
123170 alors
zlata1234
pi_119022528
Dit gebeurt toch zo vaak? Omdat het Badr is is iedereen opeens verontwaardigd?

Ik denk dat hij zich nu wel koest houdt overigens, die vorige zaken hebben nooit zoveel publiciteit gekregen ook.
know'm sayin?
word? word.
pi_119022542
quote:
Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt." #Badrhari
pi_119022555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:06 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

kindjes naar de oppas ruud
die wordt helemaal uitgewoond vanavond
Vervelend voor dat paard, die staat nutteloos in de stal nu :')
pi_119022558
quote:
Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt." #Badrhari
Zware mishandeling is ook niet zo errug, Koen moet niet zo huilie doen :')
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:08:06 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_119022571
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef alors het volgende:
Dit gebeurt toch zo vaak? Omdat het Badr is is iedereen opeens verontwaardigd?

Ik denk dat hij zich nu wel koest houdt overigens, die vorige zaken hebben nooit zoveel publiciteit gekregen ook.
Ja, gebeurt vaker, en dan vind ik het ook belachelijk. Gewoon in de bak blijven tot de zaak voorkomt. Geen risico's nemen.
pi_119022573
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En terwijl Stellie zich laat opmaken door Leco, kan het zalvende glijmiddel van de Prive zich opmaken voor scenario 3!!
pi_119022603
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Vervelend voor dat paard, die staat nutteloos in de stal nu :')
arme snuitje wordt nu afgedankt en de depressie is terstonds verleden tijd
let op mijn woorden
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:08:58 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_119022612
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

En terwijl Stellie zich laat opmaken door Leco, kan het zalvende glijmiddel van de Prive zich opmaken voor scenario 3!!
Oh gat ja, die Evert is natuurlijk helemaal over the moon :r
pi_119022614
Mensen reageren alsof hij is vrijgesproken.
pi_119022631
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh gat ja, die Evert is natuurlijk helemaal over the moon :r
Die zit met een stijve voor de buis te kwijlen.
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 17:11:41 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119022741
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef JaneDoe het volgende:
arme snuitje wordt nu afgedankt en de depressie is terstonds verleden tijd
Oh ja, daar kun je donder op zeggen.
Eerst maar eens samen op een welverdiende vakantie! :Y

Nederland. ):O
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 17:12:34 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119022790
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
Badr en Estelle dus. Het paard kan het dak op. :')
pi_119022812
quote:

[..]

Haha, was net over de vakantie aan het typen. De paparazzo kunnen weer uitrukken en gezellige vakantiekiekjes maken van het stralende paar.
pi_119022814
Zouzou kom er maar in :+
pi_119022872
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef Soury het volgende:
Zouzou kom er maar in :+
Zouzou is ondertussen lam.
pi_119022895
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Badr en Estelle dus. Het paard kan het dak op. :')
Komt dat even goed uit, het is bijna Sinterklaas ! ~:)
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:14:59 #128
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119022904
*O* *O* *O* *O* *O* *O* Zouzou, feestje *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Team Badr w/
pi_119022924
quote:

[..]

kunnen ze fijn samen in alle rust de getuigeverklaring doornemen die estelle gaat geven
pi_119022934
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

lamlam
pi_119022952
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

~O> Ik lach me kapot hier
pi_119022960
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef schizovreemd het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* Zouzou, feestje *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Team Badr w/
Jij mag vast ook wel een slokje, aangezien je je zo barmhartig inzet voor de zwakkeren.
pi_119022964
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Komt dat even goed uit, het is bijna Sinterklaas ! ~:)
das heul sinterklaas nie!
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:16:20 #134
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119022976
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, gebeurt vaker, en dan vind ik het ook belachelijk. Gewoon in de bak blijven tot de zaak voorkomt. Geen risico's nemen.
Gelukkig hebben we onafhankelijke rechters in Nederland (8>
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:16:50 #135
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119023003
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Jij mag vast ook wel een slokje, aangezien je je zo barmhartig inzet voor de zwakkeren.
Ik hoop het :9
pi_119023111
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:16 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik hoop het :9
Trollen feest O-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:20:31 #137
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119023141
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Trollen feest O-)
Nee, nee, gerechtigheid noem je dat 8-)
pi_119023254
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ho ho, het gaat alleen maar om de voorlopige hechtenis he?
pi_119023261
voor de recht,voor Badr Hari
en zekker voor team Badr!!!!!!
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:26:31 #140
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119023317
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ho ho, het gaat alleen maar om de voorlopige hechtenis he?
Ja en Ferhat zit er nog steeds in begrijp ik, geeft je toch te denken (8>
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:26:47 #141
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119023326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
*O*
pi_119023328
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ik doelde op deze :7
pi_119023339
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
Hoeveel Champagne heb je al op Mop? ~:)
pi_119023370
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ja en Ferhat zit er nog steeds in begrijp ik, geeft je toch te denken (8>
Die is toch ook op vrije voeten?
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:28:47 #145
148689 Muis006
pi_119023381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Yep
pi_119023409
Alle bewijzen waren belachelijk,ook in januari zullen er het zelfs bewijzen zijn,
dus hij komt vrij, en hij blijf vrij.
De rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag en dat is meer dan genoeg.

A votre sante Fok users! allemaal ook voor CC en Leandra naturlijk...hahaha
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:30:19 #147
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119023420
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef Soury het volgende:

[..]

[..]

Ik doelde op deze :7
Ach ja dat zjin van de zure zeikerds die geen respect hebben voor de rechtsorde :+
pi_119023428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Alle bewijzen waren belachelijk,ook in januari zullen er het zelfs bewijzen zijn,
De rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag en dat is meer dan genoeg.

c_/
pi_119023451
Moet hij ook uit de buurt blijven van Ferhat?
pi_119023453
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hoeveel Champagne heb je al op Mop? ~:)
veel,Mop.
pi_119023497
quote:

Noem me ouderwets, maar zware mishandeling vind ik ook geen kattenpis hoor.

(Benieuwd hoe Google translate 'kattenpis' vertaalt)
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:33:55 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119023519
quote:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119023561
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Noem me ouderwets, maar zware mishandeling vind ik ook geen kattenpis hoor.

Is het ook niet, zeker niet. Maar bewijzen zijn er ook niet tegen Badr blijkbaar. Er waren meerdere opgefokte gasten daar. Net zoals hier :P
pi_119023564
quote:

[..]

Ze wist wel wat Mop was ! :o

http://translate.google.nl/#en/fr/mop
pi_119023604
quote:
Ik zou bijna een debiel plaatje posten :D
pi_119023633
quote:

[..]

chat pisser ! :D

http://translate.google.nl/#nl/fr/kattepis
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:37:38 #157
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119023638
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, ik zal Weltschmerz er wel even op aanspreken ;)

Maar als ze alletwee vrij zijn dan is er waarschijnlijk helemaal niet zoveel aan de hand geweest :P

Everink is ongeveer 10 minuten in de box geweest maar was zo zwaar bezopen dat hij Badr niet heeft zien binnenkomen en hem niet achter de bar zien staan, hij heeft hem niet het barmeisje zien wegleiden....

Waarschijnlijk is hij omdat hij door de '"nare sfeer" snel weg wilde al na een paar minuten naar de wc gegaan maar omdat hij door de drank zo waggelde heeft hij met zijn dikke reet het lichtknopje uitgeschakeld en is toen een minuut of 8 straalbezopen en wanhopig in het donker op zoek geweest naar een uitgang, terwijl hij zich in paniek afvroeg of hij misschien niet acuut blind geworden was .

Na een fikse en langdurige ruzie met de deur kreeg de volgevreten kluns deze uiteindelijk moeizaam open, toen hij eindelijk licht zag, ging het ook gelijk weer uit want hij verklaarde dat hij, nadat hij de deur eindelijk open kreeg, gelijk even weg geweest te zijn nadat hij een hand van Badr op zich af zag komen.

Het kan goed zijn dat hij zo bezopen was dat hij al door deze bitchslap zijn evenwicht verloor en zijn been brak doordat hij met zijn been achter de deur blijf hangen en met zijn gezicht op de grond klapte, .

Wie weet kunnen ze dan beter een ander complot smeden en de fabrikant van die deur aanklagen of zo :+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 17:42:42 #158
22592 crew  Ole
pi_119023761
Ik hoop wel op veel foto's van het stel.
pi_119023833
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:42 schreef Ole het volgende:
Ik hoop wel op veel foto's van het stel.
Waarom is je onderschrift weg. Of strookt het niet met je sub forum ;)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 17:46:22 #160
22592 crew  Ole
pi_119023860
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom is je onderschrift weg. Of strookt het niet met je sub forum ;)
zit mobiel. Je bedoelt die onder.mijn UI?
pi_119023919
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:46 schreef Ole het volgende:

[..]

zit mobiel. Je bedoelt die onder.mijn UI?
Dat iedereen onschuldig is mits ze schuldig bevonden zijn. ;) De SHO must go on
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 17:54:09 #162
22592 crew  Ole
pi_119024092
Even.checken. Die hoort er te staan! En het is trouwens andersom ;) Janedoe weet er alles van.
pi_119024345
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Ole het volgende:
Even.checken. Die hoort er te staan! En het is trouwens andersom ;) Janedoe weet er alles van.
Oh maar die lees ik altijd van achter naar voren
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:04:44 #164
148689 Muis006
pi_119024378
Ik zie gewoon een JaneDoe signature :Y
pi_119024415
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Ole het volgende:
B-)
pi_119024418
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie gewoon een JaneDoe signature :Y
Ik ook :?
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:06:39 #167
148689 Muis006
pi_119024428
Ik dacht ik meld het even.
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:07:09 #168
148689 Muis006
pi_119024438
Ga je me nu een tik geven?
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:07:34 #169
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119024451
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

B-)
}:|
pi_119024499
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

}:|
dus badr is (nog) schuldig!!! :s)
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:11:10 #171
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119024548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dus badr is (nog) schuldig!!! :s)
Wat een merkwaardige conclusies trekken mensen toch 8)7
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:13:59 #172
22592 crew  Ole
pi_119024616
Pfeww gelukkig mag Badr geen horeca bezoeken. Dat wordt een romantisch etentje thuis
pi_119024637
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:13 schreef Ole het volgende:
Pfeww gelukkig mag Badr geen horeca bezoeken. Dat wordt een romantisch etentje thuis
Paarden biefstuk :Y)
pi_119024706
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

en ik heb niet eens frans bloed!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:24:24 #175
22592 crew  Ole
pi_119024877
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

zie mijn sig :P
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:25:16 #176
22592 crew  Ole
pi_119024904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Paarden biefstuk :Y)
minstens 2 van de zaken waarvan hij nog verdacht is speelden binnen 100 meter van mijn huis af
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:28:09 #177
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119025011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef Ole het volgende:

[..]

zie mijn sig :P
Ik heb de tijd ;)
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:28:59 #178
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119025040
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:25 schreef Ole het volgende:

[..]

minstens 2 van de zaken waarvan hij nog verdacht is speelden binnen 100 meter van mijn huis af
Als je hem ziet kan je dan een 'handtekening' voor me vragen? :P
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:31:53 #179
249559 crew  Lavenderr
pi_119025125
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:28 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Kun je toch zelf vragen? Het schijnt dat hij die met de rug van de hand of met een open schoen geeft.
pi_119025158
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kun je toch zelf vragen? Het schijnt dat hij die met de rug van de hand of met een open schoen geeft.
moet je wel eerst een zeer beledigende opmerking over zn gezelschap maken, anders verdien je t niet
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:33:53 #181
22592 crew  Ole
pi_119025198
Waar blijven de foto's ?
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:34:12 #182
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119025211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

moet je wel eerst een zeer beledigende opmerking over zn gezelschap maken, anders verdien je t niet
Dat is niet eens zo een gekke conclusie ;)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:34:27 #183
22592 crew  Ole
pi_119025219
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:28 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hij mag er niet komen van de rechter :P
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:35:00 #184
22592 crew  Ole
pi_119025238
Nu BLVD: er wordt een groot feest georganiseerd *O*
pi_119025257
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Ole het volgende:
wie durft zich daar te vertonen?!
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:35:54 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_119025278
quote:
Sensation white 2.0
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:35:57 #187
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119025282
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:34 schreef Ole het volgende:

[..]

Hij mag er niet komen van de rechter :P
Zijn algeheel straatverbod is zojuist voor onbepaalde tijd opgeheven ;)
pi_119025292
quote:
Wel thuis hoop ik. :+
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:36:16 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_119025294
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wie durft zich daar te vertonen?!
Goeie vraag.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:36:51 #190
22592 crew  Ole
pi_119025317
JvdH had het niet verwacht deze vrijspraak
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:37:37 #191
22592 crew  Ole
pi_119025348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Wel thuis hoop ik. :+
Huis van Estelle is groot zat toch..
pi_119025360
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef Ole het volgende:
Welke vrijspraak? :@
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:37:50 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_119025361
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef Ole het volgende:
Welk normaal mens wel zou je denken.
pi_119025390
hoor ze tekeer gaan joh!
pi_119025394
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef Ole het volgende:

[..]

Huis van Estelle is groot zat toch..
Als ik Ruud was zou ik me toch even achter de oortjes krabben.

Dat is toch niet het soort mensen wat je in je huis wil. :{
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:38:33 #196
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119025396
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welk normaal mens wel zou je denken.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:38:52 #197
22592 crew  Ole
pi_119025407
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Welke vrijspraak? :@
Nou ja, opheffen voorlopige hechtenis.
Kan nu heel lang gaan duren voordat hij ooit weer vastzit
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:39:36 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_119025431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef JaneDoe het volgende:
hoor ze tekeer gaan joh!
Daar stond 45 jaar bak te juichen :X
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:40:18 #199
22592 crew  Ole
pi_119025461
Dus wel bij Estelle thuis :D
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:40:37 #200
22592 crew  Ole
pi_119025471
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar stond 45 jaar bak te juichen :X
minstens
pi_119025488
Gezellig! Zijn de kinderen er ook bij?
pi_119025492
die slingers!!
estelle heeft er werk van gemaakt zeg, ging dat wel met die zware depressie of heeft ze de kinderen aan t werk gezet?
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:41:19 #203
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119025502
Geen vluchtgevaar :)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:41:34 #204
22592 crew  Ole
pi_119025509
Zouzou al op weg naar het feestje
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:41:37 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_119025512
De straat is versierd.
Het is toch gewoon niet te geloven dit.
Wat een blamage en een dikke middelvinger naar de slachtoffers.
pi_119025545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef Ole het volgende:
Zouzou al op weg naar het feestje
op zeker!
als ik schizovreemd zou heten zouzou ik me zeer gepasserd voelen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:42:44 #207
22592 crew  Ole
pi_119025554
Hij wordt als een held ontvangen :o
echt schaamteloos dit!
pi_119025576
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef Ole het volgende:
echt schaamteloos dit!
morgen huldiging op t museumplein :Y
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:43:19 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_119025578
quote:
echt schaamteloos dit!
Schaamteloos en tevens provocerend :Y)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:43:52 #210
22592 crew  Ole
pi_119025604
Ga er toch maar niet naartoe met mijn cameraatje...
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:44:19 #211
184769 crew  Deisyy
pi_119025625
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef JaneDoe het volgende:
die slingers!!
estelle heeft er werk van gemaakt zeg, ging dat wel met die zware depressie of heeft ze de kinderen aan t werk gezet?
Waar kijken jullie naar? :D
pi_119025637
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Waar kijken jullie naar? :D
blvd
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:45:21 #213
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119025663
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef JaneDoe het volgende:

morgen huldiging op t museumplein :Y
Neeeeeee :)
pi_119025666
Wanneer komt het telegrammetje van Bea?
pi_119025686
quote:
echt schaamteloos dit!
Walgelijk he :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:46:17 #216
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:46:54 #217
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119025709
vd Heuvel zit tegen een zware depressie aan _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:47:18 #218
22592 crew  Ole
pi_119025730
straks bij Shownieuws vast nog meer feest, want daar werkt Evert
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:47:28 #219
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119025733
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:46 schreef roos85 het volgende:

Walgelijk he :r
Ja vind het ook schandalig :r :r
pi_119025734
Ben benieuwd of Evert er is. Dat is inderdaad een getuige. Zou wel een soort lollig zijn. Meteen de voorwaarden schenden.
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:48:36 #221
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119025796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of Evert er is. Dat is inderdaad een getuige. Zou wel een soort lollig zijn. Meteen de voorwaarden schenden.
wacht eens, estelle is toch ook getuige?!...
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:49:25 #223
22592 crew  Ole
pi_119025806
quote:
Werd net gezegd dat Evert niet hoeft te getuigen volgens mij
pi_119025824
Als hij echt spijt heeft, moet hij zich niet laten feteren.
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:52:02 #225
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_119025895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef JaneDoe het volgende:
die slingers!!
. Zeggen dat je een zware depressie hebt en dan een feest geven. Daar heb je met die "zware" depressie echt geen zin in. Ik houd niet van mensen die een "ziekte" misbruiken, omdat het hen zo uitkomt.... :(
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:52:31 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_119025911
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Hij echt spijt heeft, moet hij zich niet laten feteren.
Nou dat.
Hij heeft gewoon schijt.
Niet dat me dat verbaast hoor.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:55:20 #227
22592 crew  Ole
pi_119025997
dit staat op nu.nl
quote:
De kickbokser mag van de rechters totdat de rechtszaak begint, niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers. Uitzondering daarop is zijn vriendin, Estelle Cruijff.
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:55:23 #228
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119026000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

. Zeggen dat je een zware depressie hebt en dan een feest geven. Daar heb je met die "zware" depressie echt geen zin in. Ik houd niet van mensen die een "ziekte" misbruiken, omdat het hen zo uitkomt.... :(
Een gelukkige gebeurtenis kan je zomaar in 1x uit een zware depressie trekken, helemaal als die depressie in de eerste plaats al verband hield met deze gebeurtenis (8>
pi_119026020
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Hoeft Estelle nu niet meer te getuigen?
Waarom zou dat niet meer hoeven?
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:56:31 #230
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_119026036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Een gelukkige gebeurtenis kan je zomaar in 1x uit een zware depressie trekken, helemaal als die depressie in de eerste plaats al verband hield met deze gebeurtenis (8>
:N
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:56:35 #231
184769 crew  Deisyy
pi_119026040
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef Ole het volgende:
dit staat op nu.nl

[..]

Zij zien Estelle dus als een slachtoffer :o
pi_119026067
YOU GOTTA FIGHT.. FOR YOUR RIGHT...
TO PAAAAAAAAAAAAARRRRTYYYYY!!!!

zal wel op de playlist staan vanavond :{
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 18:57:21 #233
22592 crew  Ole
pi_119026070
quote:
r 09 nov 2012, 18:35| lees voor
Estelle bij gevangenis

ZOETERMEER - Estelle Cruijff heeft zich vrijdagmiddag gemeld bij de gevangenis in Zoetermeer waar ze haar geliefde Badr Hari op komt halen.

h bij de receptie gemeld. Hari zal via een afgeschermde uitgang vertrekken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:57:37 #234
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119026083
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

:N
Hij werd depressief omdat hij vast zat, waarom zou hij dat op dit moment dan nog zijn? 8)7
pi_119026091
quote:
Getuigen waarvan? Die heeft zich aardig in de prut geholpen. Everdink was onder invloed.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 18:57:53 #236
163650 Greys
pi_119026097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zij zien Estelle dus als een slachtoffer :o
Staat er idd raar, want hij mag geen contact hebben met slachtoffers èn getuigen, behalve met Estelle ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 19:01:04 #237
22592 crew  Ole
pi_119026215
AD zegt het duidelijker:

De kickbokser mag van de rechters totdat de rechtszaak begin 2013 begint, niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers en getuigen. Uitzondering daarop is zijn vriendin, Estelle Cruijff
pi_119026228
Estelle is ook gewoon slachtoffer. Wat haar toch allemaal overkomt...
pi_119026284
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef MightyMightyM het volgende:
Estelle is ook gewoon slachtoffer. Wat haar toch allemaal overkomt...
idd door al die valse beschuldigingen pardoes een depressie opgelopen
en daarvoor natuurlijk weggegeven door ruud
gaat je niet in de kouwe kleren zitten hoor
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 19:03:36 #240
22592 crew  Ole
pi_119026324
*zucht*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:04:02 #241
163650 Greys
pi_119026343
OMG, dat geluidsfragment :')

"Ik ben echt de fout in gegaan met die klap, maar daar ben ik wel vanaf dag 1 eerlijk en open over geweest".

Euh, wacht ff. Ik hoor hem nog zeggen "Ik hoop dat ze de laffe daders snel pakken".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:04:45 #242
163650 Greys
pi_119026377
Zowel advocaat als Badr zelf hadden dus totaal niet verwacht dat ie vrij zou komen.
Zegt ook wel genoeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:07:44 #243
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119026511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Zowel advocaat als Badr zelf hadden dus totaal niet verwacht dat ie vrij zou komen.
Zegt ook wel genoeg.
Waar maak je dat uit op?
Ik had het eigenlijk ook niet verwacht, vooral wegens vluchtgevaar, maar de rechters hebben er wel goede argumenten voor.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:08:59 #244
163650 Greys
pi_119026564
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op?
Ik had het eigenlijk ook niet verwacht, maar de rechters hebben er wel goede argumenten voor.
Dat zei zijn advocaat net letterlijk voor de camera.
"Als ik eerlijk ben had ik het nooit verwacht".
Daar maak ik het uit op :P

En er werd verteld dat Badr ook bijzonder verrast was en het niet had verwacht. Maar zij zei het letterlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:11:56 #245
163650 Greys
pi_119026699
En je hoorde dus een stuk van zijn eigen verklaring, niet opgeschreven maar gewoon als geluidsfragment. Waarin hij vandaag dus nog zei "Ik ben vanaf Dag 1 overal open en eerlijk over geweest". En zo iemand laat je dan vrij :')
Als er iemand NIET eerlijk is geweest vanaf Dag 1... Eerst moesten ze van hem de laffe daders snel pakken, toen gaf ie de verkeerde schoenen, pas na weken zei hij dat het een klein tikje was dan heel misschien enz enz. Wat nou 'vanaf dag 1 overal eerlijk over'.

Die engerd gelooft al zijn eigen leugens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119026744
Ze hebben niet verwacht omdat alles was tegen hem alles, de politie,de OM,de Media,de publiek,
alles, dus hij dacht misschien dat de rechter ook kan tegen hem er zijn,
hij vertrouwd het niet, simpel!
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:13:12 #247
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119026758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zei zijn advocaat net letterlijk voor de camera.
"Als ik eerlijk ben had ik het nooit verwacht".
Daar maak ik het uit op :P

Wel apart dan want ze kent hem al lang en vind het een leuk en eerlijk persoon :?
Kennelijk kent ze haar eigen krachten niet ;)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 19:14:27 #248
184769 crew  Deisyy
pi_119026810
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef zouzou het volgende:
Ze hebben niet verwacht omdat alles was tegen hem alles, de politie,de OM,de Media,de publiek,
Santé :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:14:31 #249
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119026813
quote:
Zoiets bedoelde ik eigenlijk te zeggen ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:14:42 #250
163650 Greys
pi_119026820
quote:
En wat vind je van zijn uitspraak dat ie over alles eerlijk is geweest vanaf Dag 1? :)

Waarom zei hij dan eerst 'Ik hoop dat ze de laffe daders snel pakken' als HIJ degene was die de klap gaf? Want dat is inmiddels onomstotelijk bewezen, zelfs voor jou lijkt me, dat ie daar gelogen over heeft. En vandaag dan weer volhouden dat ie eerlijk was, uhuh _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119026842
quote:
en dat zonder één spelfout, doe je goed met Champagne in je mik !

Moet je vaker doen ! :D

hoewel... een paar kleine foutjes, maar een kniesoor die daar op let oO<
pi_119026882
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Dat dus!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:16:47 #253
163650 Greys
pi_119026919
Estelle moet zich echt de ogen uit haar kop schamen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:17:06 #254
163650 Greys
pi_119026934
quote:
Dat zou kunnen inderdaad dat ze dat bedoelde :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119027015
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef Greys het volgende:

[..]

En wat vind je van zijn uitspraak dat ie over alles eerlijk is geweest vanaf Dag 1? :)

Waarom zei hij dan eerst 'Ik hoop dat ze de laffe daders snel pakken' als HIJ degene was die de klap gaf? Want dat is inmiddels onomstotelijk bewezen, zelfs voor jou lijkt me, dat ie daar gelogen over heeft. En vandaag dan weer volhouden dat ie eerlijk was, uhuh _O-
Een dappere poging Greys, maar verspilde moeite. Sommige mensen zijn al niet te volgen, laat staan in een euforische feesstemming met een borrel op.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:22:15 #256
163650 Greys
pi_119027158
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:18 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Een dappere poging Greys, maar verspilde moeite. Sommige mensen zijn al niet te volgen, laat staan in een euforische feesstemming met een borrel op.
Ze is in een goede bui door de champagne.. ik dacht dat ze wellicht dan wel één keer over de brug kon komen door toe te zeggen dat ie daar idd niet over had moeten liegen.

Maar je hebt gelijk met je verspilde moeite ben ik bang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119027186
SBS Shownieuws nu.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:23:08 #258
163650 Greys
pi_119027207
Dat die Santegoeds nog met zijn muil op tv durft te verschijnen met zijn commentaar in deze :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119027211
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:18 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Vertel dat maar in NWS. Daar zijn ze al helemaal van de rel :D
pi_119027272
Evert helemaal in zijn nopjes.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:24:52 #261
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119027297
25 kilo afgevallen :o
Dat word eten.

Evert heeft hem al een hand gegeven :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:25:25 #262
163650 Greys
pi_119027326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef Mylene het volgende:
Nou, die zelfvoldane kop, getver :')

En hij heeft Estelle ook al gesproken toen ze onderweg was naar Zoetermeer.
Vast weer een tactiekje bespreken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:25:54 #263
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119027352
quote:
Ik hoor het haar net zelf zeggen :)
pi_119027377
die trainer is in uniform naar de rechtbank gekomen :')
pi_119027380
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef Mylene het volgende:
SBS Shownieuws nu.
Voor de mensen die er tegen kunnen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:27:03 #266
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119027411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Voor de mensen die er tegen kunnen.
Een van de weinige keren dat ik er naar kijk :P
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 19:27:09 #267
22592 crew  Ole
pi_119027416
Oeh schoonmama
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:27:13 #268
163650 Greys
pi_119027420
Wat ik nog even niet snap... is de kans dan zo klein dat ie alsnog gevangenisstraf krijgt? :?
Omdat ie weer als een jekko gaat trainen? Zou dat zin hebben als je toch weer de bak in gaat dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 19:27:37 #269
22592 crew  Ole
pi_119027442
Evert vindt Estelle een slachtoffer :s)
pi_119027443
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Ole het volgende:
Oeh schoonmama
jadranka... ik blijf lachen om die naam
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:27:50 #271
163650 Greys
pi_119027451
Volgens Evert is er helemaal geen feest vanavond.
"Ze gaan hun rust nemen".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 19:27:51 #272
184769 crew  Deisyy
pi_119027452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat ik nog even niet snap... is de kans dan zo klein dat ie alsnog gevangenisstraf krijgt? :?
Omdat ie weer als een jekko gaat trainen? Zou dat zin hebben als je toch weer de bak in gaat dan?
Was er geen belangrijk gevecht eind december?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 19:28:07 #273
184769 crew  Deisyy
pi_119027466
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Ole het volgende:
Evert vindt Estelle een slachtoffer :s)
Dus ook :o
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 19:28:17 #274
22592 crew  Ole
pi_119027474
quote:
Er zijn vast wat leuke vechtsportgala's rond de feestdagen
pi_119027477
quote:
Volgens Evert is er helemaal geen feest vanavond.
"Ze gaan hun rust nemen".
aha, vandaar de slingers
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:28:36 #276
163650 Greys
pi_119027487
Bwehehe oh er wordt gezapt hier.
"Ik kan er niet naar kijken, die lul krijgt zoveel aandacht en die blonde snol ook".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 19:28:54 #277
184769 crew  Deisyy
pi_119027498
"Zoveel vrienden zijn er niet meer over van Estelle en Badr".
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:29:22 #278
163650 Greys
pi_119027509
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Deisyy het volgende:
"Zoveel vrienden zijn er niet meer over van Estelle en Badr".
Evert heeft zijn eigen scriptje goed gelezen...
Hij deed weer alsof ze beiden reuze zielig zijn inderdaad.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:29:31 #279
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119027516
quote:
Hij kan heel lang vrij blijven, hoger beroep, cassatie hoge raad.
Dus ondertussen weer flink trainen en geld verdienen :)
pi_119027539
Wij moeten afwachten voor de rechtbank in januari 2013,dan komen wij achter, nu hij is vrij,
Hij was niet direct eerlijk om Estelle zegt hij, maar hij heeft nu zijn excuses gevraagt,
ik weet dat hij heeft in de rechtbank gehuilt,mensen hebben gezegt dat zijn stem was zo trieste...
de raamen waren bijna kapot, veel mensen willen hem zien, maar het mag niet vn de bewaking, hij is gegaan in de politiebus naar de gevangenis om zijn spulen te halen,ik weet ook dat hij is ook naar zijn ouders, maar de journalisten weten het niet, maar ik weet het.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 19:30:15 #281
184769 crew  Deisyy
pi_119027548
Ik zap even weg nu hij gaat praten :r
pi_119027554
"Volkshetze", "mensen willen hem laten bloeden" en "hij is vanaf dag 1 oprecht en eerlijk geweest".
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:30:42 #283
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119027564
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
Estelle moet zich echt de ogen uit haar kop schamen.
Ja Greys ben bang dat zij nergens voor schaamt. Oké, je schaamt je toch als je vent zoiets doet!
pi_119027575
zo koos, jij durft en dat naast spindokter evert
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:31:33 #285
163650 Greys
pi_119027603
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef lexgauw007 het volgende:
"Volkshetze", "mensen willen hem laten bloeden" en "hij is vanaf dag 1 oprecht en eerlijk geweest".
Ja, echt, hoe krijg je het je muil uit, over dat vanaf dag 1 oprecht en eerlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119027632
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef lexgauw007 het volgende:
tijdens de politieverhoren zei hij er snel achter
en dat klopt wel
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 19:32:29 #287
22592 crew  Ole
pi_119027648
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef JaneDoe het volgende:
zo koos, jij durft en dat naast spindokter evert
Dat vond ik wel stoer inderdaad! Maar misschien moest hij deze rol wel even op zich nemen omdat het er anders te veel van af zou druipen.
pi_119027659
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Ole het volgende:

[..]

Er zijn vast wat leuke vechtsportgala's rond de feestdagen
Dan is hij zijn kerstboom aan het optuigen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:33:18 #289
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119027684
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Greys het volgende:
En je hoorde dus een stuk van zijn eigen verklaring, niet opgeschreven maar gewoon als geluidsfragment. Waarin hij vandaag dus nog zei "Ik ben vanaf Dag 1 overal open en eerlijk over geweest". En zo iemand laat je dan vrij :')
Als er iemand NIET eerlijk is geweest vanaf Dag 1... Eerst moesten ze van hem de laffe daders snel pakken, toen gaf ie de verkeerde schoenen, pas na weken zei hij dat het een klein tikje was dan heel misschien enz enz. Wat nou 'vanaf dag 1 overal eerlijk over'.

Die engerd gelooft al zijn eigen leugens.
Ik hoor het hem nu net zelf zeggen, hij bedoelde dat hij vanaf dag 1 open en eerlijk is geweest in de politie-verhoren :)
pi_119027752
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja Greys ben bang dat zij nergens voor schaamt. Oké, Je schaamt je toch als je vent zoiets doet!
Als zij zich zou schamen zou ze haar invloed aanwenden om rustig naar de luwte uit te wijken maar nee, een feest.

Leon de Winter, joehoe kom je ook?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:34:53 #291
163650 Greys
pi_119027758
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:33 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik hoor het hem nu net zelf zeggen, hij bedoelde dat hij vanaf dag 1 open en eerlijk is geweest in de politie-verhoren :)
Wie zegt dat ie dat bedoelde dan?
Want je hoort hem letterlijk zeggen dat ie inderdaad de fout in is gegaan "maar daar ben ik vanaf dag 1 open en eerlijk over geweest". Daar kwam niet achteraan "in de verhoren" volgens mij hoor?
Daarna kwam dat gelal van hem dat de rechter hem echt nooiiiiiiit meer zou zien in de rechtbank, dat ie een allerlaatste kans wil.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:35:34 #292
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119027788
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef Mylene het volgende:
Dan is dat gauw bij shownieuws geweest! Ik heb 't gemist :D
pi_119027790
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Want je hoort hem letterlijk zeggen dat ie inderdaad de fout in is gegaan "maar daar ben ik vanaf dag 1 open en eerlijk over geweest". Daar kwam niet achteraan "in de verhoren" volgens mij hoor?

ja wel, ik geef t ook niet graag toe..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:36:12 #294
163650 Greys
pi_119027813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:35 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja wel, ik geef t ook niet graag toe..
Ok, dan was daar in een van de versies in geknipt misschien :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:36:32 #295
163650 Greys
pi_119027824
Ah, hij kan dus gewoon vertrekken naar Marokko, die leveren de burgers niet uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:37:48 #296
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119027869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Daarna kwam dat gelal van hem dat de rechter hem echt nooiiiiiiit meer zou zien in de rechtbank, dat ie een allerlaatste kans wil.
Ik dacht dat toch echt te horen, komt vast wel ergens online te staan?

Als hij echt zo zou liegen, dan zou de rechter dat toch tegenspreken :?
pi_119027874
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
Ah, hij kan dus gewoon vertrekken naar Marokko, die leveren de burgers niet uit.
maar kunnen hem in dat geval wel daar berechten voor wat hij hier heeft gedaan *)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:37:57 #298
163650 Greys
pi_119027881
Maar trouwens, zelfs in die verhoren was ie niet vanaf Dag 1 eerlijk toch?
Hij had het toch over een zacht tikje met de buitenkant van zijn hand?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2012 @ 19:38:55 #299
163650 Greys
pi_119027920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik dacht dat toch echt te horen, komt vast wel ergens online te staan?

Als hij echt zo zou liegen, dan zou de rechter dat toch tegenspreken :?
Ja maar zie boven, zelfs als hij dat idd zei (wat ik wel geloof nu hoor, als meerderen het hebben gehoord ;) dan zat ik fout) dan loog hij toch alsnog? Want hij zei dat het een zacht tikje met buitenkant hand was en later heeft ie dat hersteld naar een forse tik. Dus wat nou eerlijk vanaf dag 1 :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:39:01 #300
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119027927
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef Greys het volgende:
Maar trouwens, zelfs in die verhoren was ie niet vanaf Dag 1 eerlijk toch?
Hij had het toch over een zacht tikje met de buitenkant van zijn hand?
Voor zijn doen dan he, als hij echt wil kan hij Everink in 1 klap doodslaan 8-)
pi_119027933
Ja, waar is zijn moeder in dit verhaal? Is er ook een wandelende tent met snor gespot?
Zouzou, ik moest wel even een traantje wegpinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')