We moeten misschien even het team van Bones inschakelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Ole het volgende:
Ik wil nu wel een situatieschets van de situatie:
-eerst blijft Koen met zijn voet achter de wc deur hangen, het volgende moment hangt hij aan de reling en valt bijna 5meter naar beneden
Helaas kan ik het niet zo snel terugvinden, maar ik heb dat zeker ergens in de media gehoord of gelezen en dat het ongeveer 5 meter hoog was, dus dat het veel slechter met hem af had kunnen lopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een link naar eerdere berichtgeving over die balkonscène?
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Nog een half uur wachten, horen we net, dan geeft de rechtbank uitsluitsel. #Badrhari
gelukkig kon hij zich nog vastklampen aan de lange haren van Estelle , die haren hadden het maar druk die avondquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Ole het volgende:
Ik wil nu wel een situatieschets van de situatie:
-eerst blijft Koen met zijn voet achter de wc deur hangen, het volgende moment hangt hij aan de reling en valt bijna 5meter naar beneden
laat zouzou het niet lezen, die ziet hier meteen weer bewijs van een nieuwe hetze in vanuit de rechters en badr is dan natuurlijk ook meteen een slachtoffer van zijn eigen advocaat die de verkeerde strategie gekozen heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:46 schreef eskil het volgende:
http://www.wicherwedzinga(...)strategie-advocaten/
vandaar die haargrensquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
gelukkig kon hij zich nog vastklampen aan de lange haren van Estelle , die haren hadden het maar druk die avond
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
gelukkig kon hij zich nog vastklampen aan de lange haren van Estelle , die haren hadden het maar druk die avond
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef WRH het volgende:
[..]
laat zouzou het niet lezen, die ziet hier meteen weer bewijs van een nieuwe hetze in vanuit de rechters en badr is dan natuurlijk ook meteen een slachtoffer van zijn eigen advocaat die de verkeerde strategie gekozen heeft.
Ik hoorde net wel een geluidsfragment van Hari op het nieuws, maar dus ook gefilmd?quote:
Alleen de rechtersquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:03 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel een geluidsfragment van Hari op het nieuws, maar dus ook gefilmd?
quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
Verwachting is dat het voorarrest nog wel verlengd zal worden. #Badrhari Ondertussen ein-de-lijk kennisgemaakt met mr.Miljonair Yves Gijrath
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Lang halfuurtje![]()
Als dit tekenend is voor de verdere rechtzaak ga ik alvast heel veel popcorn inslaan.
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Ik geloof dat sommige rechters denken dat anderen niets beters te doen hebben dan op de gang hangen. Waarom geen tijdstip noemen? #Badrhari
Ik hoor het hem zeggen.quote:Willibrord Frequin @WFrequin
@SaskiaBelleman Opgeschreven of niet, opsluiten die boef!
Heeft ie iet beters te doen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef JaneDoe het volgende:
[quote]Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Ik geloof dat sommige rechters denken dat anderen niets beters te doen hebben dan op de gang hangen. Waarom geen tijdstip noemen? #Badrhari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |