Troost, ietwat schraal..quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Copycat het volgende:
Het voorarrest is niet verlengd, net wat anders dan vrij man.
Van blijdschap?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Oh Jadranka gaat helemaal losssss.
Estelle zal wel bij Leco zitten nu om zich op te laten doffen voor vanavond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef Copycat het volgende:
Ik verheug me op de volgende scène uit De Onvoorwaardelijke Liefde.
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
OM vindt de schorsing van de hechtenis "onbegrijpelijk", maar er is geen mogelijkheid om in beroep te gaan. #Badrhari
met een simpel gps-enkelband wel, maar is dus niet opgelegdquote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
OM vraagt zich nu af wie gaat controleren of #Badrhari zich aan de voorwaarden houdt. "Is bijna niet te doen."
Ja nou en of ik hoor Willibrord al zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef MightyMightyM het volgende:
Willibrord heeft ook een mening:
Ik hoor het hem zeggen.
kindjes naar de oppas ruudquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Estelle zal wel bij Leco zitten nu om zich op te laten doffen voor vanavond.
quote:Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt." #Badrhari
Vervelend voor dat paard, die staat nutteloos in de stal nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kindjes naar de oppas ruud
die wordt helemaal uitgewoond vanavond
Zware mishandeling is ook niet zo errug, Koen moet niet zo huilie doenquote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt." #Badrhari
Ja, gebeurt vaker, en dan vind ik het ook belachelijk. Gewoon in de bak blijven tot de zaak voorkomt. Geen risico's nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef alors het volgende:
Dit gebeurt toch zo vaak? Omdat het Badr is is iedereen opeens verontwaardigd?
Ik denk dat hij zich nu wel koest houdt overigens, die vorige zaken hebben nooit zoveel publiciteit gekregen ook.
En terwijl Stellie zich laat opmaken door Leco, kan het zalvende glijmiddel van de Prive zich opmaken voor scenario 3!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Estelle zal wel bij Leco zitten nu om zich op te laten doffen voor vanavond.
arme snuitje wordt nu afgedankt en de depressie is terstonds verleden tijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Vervelend voor dat paard, die staat nutteloos in de stal nu
Oh gat ja, die Evert is natuurlijk helemaal over the moonquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En terwijl Stellie zich laat opmaken door Leco, kan het zalvende glijmiddel van de Prive zich opmaken voor scenario 3!!
Die zit met een stijve voor de buis te kwijlen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gat ja, die Evert is natuurlijk helemaal over the moon
Oh ja, daar kun je donder op zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef JaneDoe het volgende:
arme snuitje wordt nu afgedankt en de depressie is terstonds verleden tijd
Badr en Estelle dus. Het paard kan het dak op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eerst maar eens samen op een welverdiende vakantie!
Haha, was net over de vakantie aan het typen. De paparazzo kunnen weer uitrukken en gezellige vakantiekiekjes maken van het stralende paar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh ja, daar kun je donder op zeggen.
Eerst maar eens samen op een welverdiende vakantie!
Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |