minstens 2 van de zaken waarvan hij nog verdacht is speelden binnen 100 meter van mijn huis afquote:
Ik heb de tijdquote:
Als je hem ziet kan je dan een 'handtekening' voor me vragen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:25 schreef Ole het volgende:
[..]
minstens 2 van de zaken waarvan hij nog verdacht is speelden binnen 100 meter van mijn huis af
Kun je toch zelf vragen? Het schijnt dat hij die met de rug van de hand of met een open schoen geeft.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als je hem ziet kan je dan een 'handtekening' voor me vragen?
moet je wel eerst een zeer beledigende opmerking over zn gezelschap maken, anders verdien je t nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je toch zelf vragen? Het schijnt dat hij die met de rug van de hand of met een open schoen geeft.
Dat is niet eens zo een gekke conclusiequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
moet je wel eerst een zeer beledigende opmerking over zn gezelschap maken, anders verdien je t niet
Hij mag er niet komen van de rechterquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als je hem ziet kan je dan een 'handtekening' voor me vragen?
wie durft zich daar te vertonen?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Ole het volgende:
Nu BLVD: er wordt een groot feest georganiseerd
Sensation white 2.0quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Ole het volgende:
Zijn algeheel straatverbod is zojuist voor onbepaalde tijd opgehevenquote:
Wel thuis hoop ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Ole het volgende:
Huis van Estelle is groot zat toch..quote:
Welke vrijspraak?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef Ole het volgende:
JvdH had het niet verwacht deze vrijspraak
Welk normaal mens wel zou je denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef Ole het volgende:
JvdH had het niet verwacht deze vrijspraak
Als ik Ruud was zou ik me toch even achter de oortjes krabben.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welk normaal mens wel zou je denken.
Nou ja, opheffen voorlopige hechtenis.quote:
minstensquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar stond 45 jaar bak te juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |