Noem me ouderwets, maar zware mishandeling vind ik ook geen kattenpis hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Alle bewijzen waren belachelijk,ook in januari zullen er het zelfs bewijzen zijn,
dus hij komt vrij, en hij blijf vrij.
De rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag en dat is meer dan genoeg.
A votre sante Fok users! allemaal ook voor CC en Leandra naturlijk...hahaha
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Alle bewijzen waren belachelijk,ook in januari zullen er het zelfs bewijzen zijn,
dus hij komt vrij, en hij blijf vrij.
De rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag en dat is meer dan genoeg.
A votre sante Fok users! allemaal ook voor CC en Leandra naturlijk...hahaha
Is het ook niet, zeker niet. Maar bewijzen zijn er ook niet tegen Badr blijkbaar. Er waren meerdere opgefokte gasten daar. Net zoals hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar zware mishandeling vind ik ook geen kattenpis hoor.
(Benieuwd hoe Google translate 'kattenpis' vertaalt)
Ze wist wel wat Mop was !quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik zou bijna een debiel plaatje postenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze wist wel wat Mop was !![]()
http://translate.google.nl/#en/fr/mop
chat pisser !quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, ik zal Weltschmerz er wel even op aansprekenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Die is toch ook op vrije voeten?
Waarom is je onderschrift weg. Of strookt het niet met je sub forumquote:
zit mobiel. Je bedoelt die onder.mijn UI?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is je onderschrift weg. Of strookt het niet met je sub forum
Dat iedereen onschuldig is mits ze schuldig bevonden zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:46 schreef Ole het volgende:
[..]
zit mobiel. Je bedoelt die onder.mijn UI?
Oh maar die lees ik altijd van achter naar vorenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Ole het volgende:
Even.checken. Die hoort er te staan! En het is trouwens andersomJanedoe weet er alles van.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Ole het volgende:
Even.checken. Die hoort er te staan! En het is trouwens andersomJanedoe weet er alles van.
Ik ookquote:
quote:
Wat een merkwaardige conclusies trekken mensen tochquote:
Paarden biefstukquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:13 schreef Ole het volgende:
Pfeww gelukkig mag Badr geen horeca bezoeken. Dat wordt een romantisch etentje thuis
en ik heb niet eens frans bloed!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige conclusies trekken mensen toch
zie mijn sigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige conclusies trekken mensen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |