Komt dat even goed uit, het is bijna Sinterklaas !quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Badr en Estelle dus. Het paard kan het dak op.
kunnen ze fijn samen in alle rust de getuigeverklaring doornemen die estelle gaat gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh ja, daar kun je donder op zeggen.
Eerst maar eens samen op een welverdiende vakantie!
Nederland.
quote:
das heul sinterklaas nie!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, het is bijna Sinterklaas !
Gelukkig hebben we onafhankelijke rechters in Nederlandquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gebeurt vaker, en dan vind ik het ook belachelijk. Gewoon in de bak blijven tot de zaak voorkomt. Geen risico's nemen.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Jij mag vast ook wel een slokje, aangezien je je zo barmhartig inzet voor de zwakkeren.
Trollen feestquote:
Nee, nee, gerechtigheid noem je datquote:
Ho ho, het gaat alleen maar om de voorlopige hechtenis he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nee, nee, gerechtigheid noem je dat
Ja en Ferhat zit er nog steeds in begrijp ik, geeft je toch te denkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ho ho, het gaat alleen maar om de voorlopige hechtenis he?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
voor de recht,voor Badr Hari
en zekker voor team Badr!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nee, nee, gerechtigheid noem je dat
Ik doelde op dezequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de enkele mensen die nog niet overtuigd waren van trollacties hebben na vandaag toch wel het licht gezien hoop ik
Hoeveel Champagne heb je al op Mop?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
voor de recht,voor Badr Hari
en zekker voor team Badr!!!!!!
Die is toch ook op vrije voeten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja en Ferhat zit er nog steeds in begrijp ik, geeft je toch te denken
Yepquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Die is toch ook op vrije voeten?
Ach ja dat zjin van de zure zeikerds die geen respect hebben voor de rechtsordequote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Alle bewijzen waren belachelijk,ook in januari zullen er het zelfs bewijzen zijn,
dus hij komt vrij, en hij blijf vrij.
De rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag en dat is meer dan genoeg.
A votre sante Fok users! allemaal ook voor CC en Leandra naturlijk...hahaha
veel,Mop.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel Champagne heb je al op Mop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |