Leuker is als ze verliezen en dan vanuit AIKquote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond als Psv wint ook zo'n topic openen
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuker is als ze verliezen en dan vanuit AIK
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond als Psv wint ook zo'n topic openen
Die wint toch nietquote:Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!
Waarom eigenlijk niet Twente?
wat ben je toch ook een knuffelbeerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij zat vannacht te huilen dat ie nooit kans zou maken om deze te openen, dan maar zo
bal kaatsen dit datquote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Europees ben je gewoon voor de nederlandse club.
De beste spelers moeten rust hebben voor de competitie, ze stellen het 2e maar weer eens op.quote:
Dat is niet te lezen aan een hoop reacties anders in dat topicquote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nopequote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doen ze dat echt ja?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De beste spelers moeten rust hebben voor de competitie, ze stellen het 2e maar weer eens op.
Ik kan het me niet voorstellen, maar bij Steve kun je alles verwachten.quote:
Europees ben ik voor Ajax. De rest boeit me niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil in de toekomst vooral met meisjes en m'n piemel spelen. De rest is secundairquote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil je in de toekomst geen CL meer spelen?
Dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Europees ben ik voor Ajax. De rest boeit me niet.
okequote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst vooral met meisjes en m'n piemel spelen. De rest is secundair
Och nee, toen Feyenoord won in 2002 vond ik het best tof enzo, maar echt veel deed het me niet nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Maar ik word er niet warm of koud van wanneer een andere club wint hoor
En heb al helemaal niet de behoefte om er een janktopic over te maken
Nee, europa liekequote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil je in de toekomst geen CL meer spelen?
Iddquote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst vooral met meisjes en m'n piemel spelen. De rest is secundair
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Club Brugge volgens mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef DonRaja het volgende:
Speelt Newcastle vandaag in België? Zag allemaal kereltjes lopen in toonsquad shirts.
Ik verwacht dat Rene dit plaatje niet grappig vindt.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha GGMM grappig he.
Rabobank sowieso niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Krijg net telefoonoverzicht van werkgever. Maand juli blijkt nogal hoog uit te vallen omdat pinpas niet werkte in JapanZou je zoiets terug kunnen vragen van de rabobank of is dit weer een zinloze missie a la Post NL?
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha GGMM grappig he.
soort imgur maar dan wel zienbaar voor onze don.quote:
Ja, altijd weer die Belgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Oh, we moeten ons allemaal aanpassen aan een buitenlander?
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Zo gaat dat in Nederland.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Loser.quote:LOS(S)ER - Thomas Berge (22) wordt vader. Het management van de zanger heeft tegenover Shownieuws bevestigd dat Thomas' vriendin Myrthe Mylius (27) zwanger is.
Foto: ANP
''Bedankt voor alle lieve felicitaties. We zijn super blij...En alles gaat goed'', twitterde Myrthe donderdagmiddag.
De toekomstige ouders leerden elkaar dit jaar kennen. Myrthe heeft lange tijd in Amerika gewoond en was een van de hoofdpersonen uit de realityserie Nederlandse Hollywood Vrouwen van Net5.
Prinses Inge, die in dezelfde serie te zien was, bracht Thomas in contact met haar vriendin.
De zwangerschap van Myrthe is opmerkelijk. Eind augustus sprong ze nog van de duikplank in het SBS6-programma Sterren springen op zaterdag.
Thomas schrijft op Twitter dat ze al ruim 12 weken zwanger is: ''12 weken zijn voorbij, eindelijk! Nu kunnen we jullie vertellen dat we in blijde verwachting zijn van een kindje!''
Haha kkgrappig toch. Kijk die hoofd dan en dan zo no erbij hahaha iksdeequote:
Zullen wel relletjes worden, op de één of andere manier is het in België steeds raak met Engelse clubs...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
5000 Engelsen daar begreep ik. Zal wel gezellig zijn.
Ja, idd ik ben helemaal om. Voortaan zeg ik geen 'nee', maar plaats ik dat plaatje. Dat gezicht is echt heel grappig namelijk. En er staat ook 'no' onder, dat betekent natuurlijk ook 'nee'.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha kkgrappig toch. Kijk die hoofd dan en dan zo no erbij hahaha iksdee
Ja tactisch toch? Ik had hem al een tijdje onder mijn ctrl-v staan al wachtende tot het juiste moment daar was om hem te gebruiken.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd ik ben helemaal om. Voortaan zeg ik geen 'nee', maar plaats ik dat plaatje. Dat gezicht is echt heel grappig namelijk. En er staat ook 'no' onder, dat betekent natuurlijk ook 'nee'.
Dat moet zeer spannend geweest zijn. Hij kijkt natuurlijk een beetje afkeurend, dus bij een 'neequote:Op donderdag 8 november 2012 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja tactisch toch? Ik had hem al een tijdje onder mijn ctrl-v staan al wachtende tot het juiste moment daar was om hem te gebruiken.
apart, puush kan niet maar tumblr en kittentube welquote:
Je liegt.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normaal kan tumblr inderdaad niet, nu ineens wel
imgur en puush nog steeds niet. Maar who cares, met een maandje ben ik hier toch wegquote:Op donderdag 8 november 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Dan kan de topicpointer ook wel weg
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
imgur en puush nog steeds niet. Maar who cares, met een maandje ben ik hier toch weg
inderdaad, leuk wordt het.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef The_Groove het volgende:
YES met z'n alle naar de Efteling in de winterstop!
oh okequote:
bus? gewoon met de fiets heen gaan hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het verstoppen in de bus als we terug komen
Wij gingen altijd met de bus, was een tyfusend fietsen hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bus? gewoon met de fiets heen gaan hoor
Pas ook weer gedaan, ik ben het duidelijk ontgroeidquote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef E.H. het volgende:
Weer eens aan het luisteren naar Limp Bizkit, heerlijke muziek.
Ik heb Serge Gainsbourg op repeat staanquote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef E.H. het volgende:
Weer eens aan het luisteren naar Limp Bizkit, heerlijke muziek.
Nooit naar geluisterd. Wel naar muziek van zijn dochter.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Serge Gainsbourg op repeat staan
Ja, in zo'n bui ben ik
Have fun, ik heb mijn uurtje zaalvoetbal al achter de rugquote:Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nooit naar geluisterd. Wel naar muziek van zijn dochter.
Maar ben er weer vandoor. Uurtje actief nu.
Het is meteen duidelijk waarom er niemand naast die gast wil zitten...quote:
Charlottequote:Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nooit naar geluisterd. Wel naar muziek van zijn dochter.
Maar ben er weer vandoor. Uurtje actief nu.
Die kerel erachter besteedt er totaal geen aandacht aan, maar die maakt dat natuurlijk ook elke wedstrijd mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is meteen duidelijk waarom er niemand naast die gast wil zitten...
Maar die zit er ook verdacht alleen en dan toch precies achter die mafkees gaan zitten...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kerel erachter besteedt er totaal geen aandacht aan, maar die maakt dat natuurlijk ook elke wedstrijd mee.
Het nummer Lemon Incest, dat Gainsbourg met haar vader opnam toen ze 13 jaar was, deed destijds veel stof opwaaien vanwege de sensuele toon.quote:
In Rusland hebben ze nog steeds een soort van stasi toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar die zit er ook verdacht alleen en dan toch precies achter die mafkees gaan zitten...
Ze hebben een KGB-er als president, dus waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
In Rusland hebben ze nog steeds een soort van stasi toch?
Dunno.quote:
mensen plaatsen fotos en die kan je bekijken en desnoods rebloggen zodat ze op jouw "site" komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dunno.
Hoe werkt dat Tumblr eigenlijk, kan je nou gewoon rondneuzen in andermans foto's?
Yep. Het helpt om op 'tags' te zoeken. Dan krijg je een lijst met alles wat getaged is. Bv http://www.tumblr.com/tagged/john-guidettiquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dunno.
Hoe werkt dat Tumblr eigenlijk, kan je nou gewoon rondneuzen in andermans foto's?
Aha.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Het helpt om op 'tags' te zoeken. Dan krijg je een lijst met alles wat getaged is. Bv http://www.tumblr.com/tagged/john-guidetti
Die daaronder is nog mooierquote:
Volgens mij kwam die vette kop door de medicijnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die daaronder is nog mooier
[ afbeelding ]
'Mijn god wat krijgt Guidetti te eten in Manchester?
Cool, thanksquote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Het helpt om op 'tags' te zoeken. Dan krijg je een lijst met alles wat getaged is. Bv http://www.tumblr.com/tagged/john-guidetti
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je een stoere rapclip opnemen en dan doe je er een kakker in het blauw bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Dijks.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
zoveel hommos met handschoenen.
?quote:
Blijft een mooi beestquote:
Ik heb geen handschoenen, ik heb stuurverwarmingquote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
zoveel hommos met handschoenen.
dat is mij toch een partij nice. stoelverwarming is ookquote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen handschoenen, ik heb stuurverwarming
Ik ben gewoon geen flikker.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen handschoenen, ik heb stuurverwarming
Die gozer van Ajax die toen inviel bij de klassieker. Blijft hilarisch.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer van Ajax die toen inviel bij de klassieker. Blijft hilarisch.
quote:
Wat moet je m'n leuter zien ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je roept het wel, maar je overtuigt niet echt...
zet maar op imgdumper.nlquote:
Zie je dat bedoel ik dus: Om te overtuigen dat je geen homo bent, wil je aan een kerel je pik laten zien...quote:
dus daarom vraagt ie het aan jou.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je dat bedoel ik dus: Om te overtuigen dat je geen homo bent, wil je aan een kerel je pik laten zien...
Ik hoopte dat je of ja of nee zou zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je dat bedoel ik dus: Om te overtuigen dat je geen homo bent, wil je aan een kerel je pik laten zien...
Daar kan ik de plaatjes wel van zien, puush en imgur niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef The_Groove het volgende:
Wat is de deal met imgdumpert Raja?
Oh sorry: Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je of ja of nee zou zeggen.
Ik had voor beide mogelijkheden al een antwoord
Alleen kun je met imgdumpert geen stukje beeldscherm kopiëren, dat is net zo handig aan puush.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar kan ik de plaatjes wel van zien, puush en imgur niet.
quote:
Heeft je computer aids?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar kan ik de plaatjes wel van zien, puush en imgur niet.

Gefeliciteerd manquote:
niks mis met blackberry.quote:
Zie je en daarom ben jij zo'n held:quote:
quote:
quote:
http://soccernet.espn.go.(...)ited/id/1547?cc=5739quote:Celtic's 2-1 upset win over Barcelona on Wednesday prompted some to describe it as the "second greatest night in the history of the club" after -- presumably -- that night in 1967 when 11 men born within a few miles of Parkhead went out and became champions of Europe.
That generated some interesting discussion, as you would expect from a club that celebrated its 125th anniversary on Tuesday. Does beating Barcelona in a group stage match make it a "greater night" than, say, winning 9 league titles in a row? Or that epic night in 1970 when Celtic overcame mighty Leeds United in front of a reported 136,505 people?
I threw it out there on Twitter and got a range of responses, the vast majority of them thoughtful.
Some argued that this was a one-off and isn't so remarkable because upsets happen with a certain regularity (heck, Belarus' BATE Borisov beat mighty Bayern Munich a few weeks ago and we all know how far Cyprus' APOEL Nicosia got last season). Since Pep Guardiola arrived in 2008, Barcelona lost -- among others -- to the likes of Hercules, Getafe, Real Sociedad, Osasuna (twice), Numancia, Rubin Kazan (at home!) and Mallorca.
In short, the Blaugrana has suffered its fair share of upsets but more to the point: surely Celtic doesn't belong in a conversation with those clubs? Plus, past Celtic teams' achievements were much greater because they were much better sides who proved it over time. But, of course, the game doesn’t have the sense of history it once did.
Others made the point that, for this Celtic side -- with a limited budget in what is now a limited league -- to defeat a team like Barcelona (off to their statistically greatest-ever start in La Liga, according to the stats) was, emotionally, a greater achievement, perhaps precisely because it was so unexpected.
I came to the conclusion that it comes down to what is more memorable to you, which is a matter of personal taste. Is it during times when your club is strong and obtains victories against major opposition? Or is it when your team is weak, overachieves and pulls off an improbable upset?
Mike Hewitt/Getty Images
Ajax beating Man City was regarded as a shock, though it's more an indictment of the gulf between top Euro clubs and those excellent teams in second-tier markets earning a fraction of the money.
What struck me though -- and left me with a degree of melancholy -- is that Celtic's win was a reminder of how times have changed. A bit like Ajax's home win over Manchester City or Benfica's draw at Old Trafford last year.
These are big teams with huge fanbases. Clubs that have won the European Cup: seven times between them, in fact, more than the Premier League's four representatives combined. Clubs that average more than 40.000 a game.
And yet, because geography has relegated them to small television markets in small countries, they simply can't compete the way they once did. They don't get as much TV revenue from their national leagues and because nearly half the Champions League money is distributed based on the size of the domestic broadcaster’s deal with UEFA (the rest is prize money), they get far less than a Premier League or Serie A side would get.
That goes a long way to explaining why we were all left open-mouthed when Jose Mourinho’s Porto won the Champions League in 2004. Also, why it's highly unlikely that anyone outside the big five European leagues will win it anytime soon.
The disadvantage to historically big clubs in second-tier leagues is staggering. And, sadly, it's increasing. That's why I'm an advocate for a rethink, something like the old Atlantic League idea whereby the top sides from Belgium, Holland, Portugal and Scotland would form their own competition. That's a column for another time, but it's interesting to note that UEFA set an important precedent recently by allowing Holland and Belgium to run a combined top division in the women's league.
In the meantime, fans of these clubs are -- evidently -- modulating their expectations. Over time, the glorious past becomes a bit faded and you become more realistic. You take joy in smaller things. You don't love your club any less. It's what being a fan is all about.
And yet, as a neutral and as someone who grew up watching the old European Cup contested with a far more level playing field, there's more than a twinge of sadness. And I hope that someday these clubs -- not just the ones I mentioned, but also ones like Anderlecht, PSV Eindhoven, Rangers, Porto, Sporting, Feyenoord, etc. -- will no longer have to play David to someone else's Goliath.
Thnx. Bedrijfseconomische aspectenquote:
quote:
Dank.quote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx. Bedrijfseconomische aspecten
[..]
[..]
Dank.
[..]
Thnx.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef Tarado het volgende:
Celtic's big win a reminder of the Euro gap
[..]
http://soccernet.espn.go.(...)ited/id/1547?cc=5739
Bedankt.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
Hey Caland, moet je me zien gaan.
Slikken voelt vervelend na trekken verstandkies
Haha supergrappig. Daar heb je hem wel hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
Hey Caland, moet je me zien gaan.
Slikken voelt vervelend na trekken verstandkies
Die zien we voorlopig niet meer terug.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha supergrappig. Daar heb je hem wel hoor.
http://loldutchpeople.tumblr.com/quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef The_Groove het volgende:
http://whitepeoplemourningromney.tumblr.com/
Amerikanen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef The_Groove het volgende:
http://whitepeoplemourningromney.tumblr.com/
Amerikanen![]()
![]()
je faalt nu al 2x met je plaatjes.quote:
Classy hoor, ijsthee uit een wijnglasquote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
een of andere manier denk ik altijd dat Caland later zo wordt.
quote:
Naja ze hebben wel wijn. Eerder die krat in het waterquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Classy hoor, ijsthee uit een wijnglas
De langer je naar de foto kijkt de leuker het wordtquote:Op donderdag 8 november 2012 19:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja ze hebben wel wijn. Eerder die krat in het water
Dat smerige water ookquote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De langer je naar de foto kijkt de leuker het wordt
Waarom zo negatief allemaal, ze hebben toevallig wel een wasknijperbakje in de vorm van een hart.quote:
Is dat een wasknijperbakje aan de muur daar? Geen kaarsenhouder ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zo negatief allemaal, ze hebben toevallig wel een wasknijperbakje in de vorm van een hart.
lolquequote:
Ja maar toen werd ik 17quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef 3M1N3M het volgende:
Doet een van jullie wel eens waterpijp roken?
Oke leuk geweest nuquote:Op donderdag 8 november 2012 20:08 schreef 3M1N3M het volgende:
skkltje wolla je hebt niet vrienden om te doen jij ezel
15x,linksachter bij de bar.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoevaak hebben jullie gescoord dit seizoen en welke posities staan jullie?
Godver.quote:
Als ze straks gaat onderhandelen, dan hoop ik maar dat ze haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit en extra verleidelijk gekleed gaat. Al haar jungle pakjes heb ik nu wel gezien.quote:
Nee joh, nieuwe spelers. Voetbalpiet enzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:27 schreef E.H. het volgende:
[..]
Godver.
Ze willen nieuw publiek aan trekken volgens mij...
BMI is er alquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee joh, nieuwe spelers. Voetbalpiet enzo.
Ik stuur wel wat door als ik thuis kom.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze straks gaat onderhandelen, dan hoop ik maar dat ze haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit en extra verleidelijk gekleed gaat. Al haar jungle pakjes heb ik nu wel gezien.
Nou en...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef Typisch het volgende:
Dit seizoen is echt dramatisch voor de punten voor Nederland zeg.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef Typisch het volgende:
Dit seizoen is echt dramatisch voor de punten voor Nederland zeg.
Knappe zusjes heb je. Welke ben jij?quote:
De rechterquote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knappe zusjes heb je. Welke ben jij?