Die kerel erachter besteedt er totaal geen aandacht aan, maar die maakt dat natuurlijk ook elke wedstrijd mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is meteen duidelijk waarom er niemand naast die gast wil zitten...
Maar die zit er ook verdacht alleen en dan toch precies achter die mafkees gaan zitten...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kerel erachter besteedt er totaal geen aandacht aan, maar die maakt dat natuurlijk ook elke wedstrijd mee.
Het nummer Lemon Incest, dat Gainsbourg met haar vader opnam toen ze 13 jaar was, deed destijds veel stof opwaaien vanwege de sensuele toon.quote:
In Rusland hebben ze nog steeds een soort van stasi toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar die zit er ook verdacht alleen en dan toch precies achter die mafkees gaan zitten...
Ze hebben een KGB-er als president, dus waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
In Rusland hebben ze nog steeds een soort van stasi toch?
Dunno.quote:
mensen plaatsen fotos en die kan je bekijken en desnoods rebloggen zodat ze op jouw "site" komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dunno.
Hoe werkt dat Tumblr eigenlijk, kan je nou gewoon rondneuzen in andermans foto's?
Yep. Het helpt om op 'tags' te zoeken. Dan krijg je een lijst met alles wat getaged is. Bv http://www.tumblr.com/tagged/john-guidettiquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dunno.
Hoe werkt dat Tumblr eigenlijk, kan je nou gewoon rondneuzen in andermans foto's?
Aha.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Het helpt om op 'tags' te zoeken. Dan krijg je een lijst met alles wat getaged is. Bv http://www.tumblr.com/tagged/john-guidetti
Die daaronder is nog mooierquote:
Volgens mij kwam die vette kop door de medicijnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die daaronder is nog mooier
[ afbeelding ]
'Mijn god wat krijgt Guidetti te eten in Manchester?
Cool, thanksquote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Het helpt om op 'tags' te zoeken. Dan krijg je een lijst met alles wat getaged is. Bv http://www.tumblr.com/tagged/john-guidetti
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je een stoere rapclip opnemen en dan doe je er een kakker in het blauw bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Dijks.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
zoveel hommos met handschoenen.
?quote:
Blijft een mooi beestquote:
Ik heb geen handschoenen, ik heb stuurverwarmingquote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
zoveel hommos met handschoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |