quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef SaxoPower het volgende:
Omdat ik moeite heb met dingen die ver mn mond in gaan zonder dat ik er zelf controle over heb.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Tomatosalaat het volgende:
Ben ik de enige die dit dubbelzinnig leest?
neequote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Tomatosalaat het volgende:
Ja maar dat is tussen ts en mijquote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Moet je vanavond nog iets slikken dan?
Het gaat dus over de vingers vn de tandarts...quote:
Hoe lang is d'r clitquote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Het gaat dus over de vingers vn de tandarts...
Mocht het wel een lul betreffen dan kan ik die uit mn mond halen mocht dit nodig zijn
Tevens heb ik een vriendin
Met of zonder piemel?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Het gaat dus over de vingers vn de tandarts...
Mocht het wel een lul betreffen dan kan ik die uit mn mond halen mocht dit nodig zijn
Tevens heb ik een vriendin
Negativiteitsgoeroequote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef haan33 het volgende:
Wacht maar tot straks als je verdoving 100% weg is, je gaat kapot van de pijn en zult uiteindelijk jezelf van het leven beroven.
Rasoptimistquote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef haan33 het volgende:
Wacht maar tot straks als je verdoving 100% weg is, je gaat kapot van de pijn en zult uiteindelijk jezelf van het leven beroven.
Dit jaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef haan33 het volgende:
GMTA.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Tomatosalaat het volgende:
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Tomatosalaat het volgende:
"Het werk" van je vriendin is geen levend wezen met bewustzijn, daar kun je dus niet mee uit gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef SaxoPower het volgende:
Ik hoop dat dit morgen over is.
Dan gaan we uit eten met het werk van mn vriendin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |