dat is mij toch een partij nice. stoelverwarming is ookquote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen handschoenen, ik heb stuurverwarming
Ik ben gewoon geen flikker.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen handschoenen, ik heb stuurverwarming
Die gozer van Ajax die toen inviel bij de klassieker. Blijft hilarisch.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer van Ajax die toen inviel bij de klassieker. Blijft hilarisch.
quote:
Wat moet je m'n leuter zien ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je roept het wel, maar je overtuigt niet echt...
zet maar op imgdumper.nlquote:
Zie je dat bedoel ik dus: Om te overtuigen dat je geen homo bent, wil je aan een kerel je pik laten zien...quote:
dus daarom vraagt ie het aan jou.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je dat bedoel ik dus: Om te overtuigen dat je geen homo bent, wil je aan een kerel je pik laten zien...
Ik hoopte dat je of ja of nee zou zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je dat bedoel ik dus: Om te overtuigen dat je geen homo bent, wil je aan een kerel je pik laten zien...
Daar kan ik de plaatjes wel van zien, puush en imgur niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef The_Groove het volgende:
Wat is de deal met imgdumpert Raja?
Oh sorry: Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je of ja of nee zou zeggen.
Ik had voor beide mogelijkheden al een antwoord
Alleen kun je met imgdumpert geen stukje beeldscherm kopiëren, dat is net zo handig aan puush.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar kan ik de plaatjes wel van zien, puush en imgur niet.
quote:
Heeft je computer aids?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar kan ik de plaatjes wel van zien, puush en imgur niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |