http://loldutchpeople.tumblr.com/quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef The_Groove het volgende:
http://whitepeoplemourningromney.tumblr.com/
Amerikanen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef The_Groove het volgende:
http://whitepeoplemourningromney.tumblr.com/
Amerikanen![]()
![]()
je faalt nu al 2x met je plaatjes.quote:
Classy hoor, ijsthee uit een wijnglasquote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
een of andere manier denk ik altijd dat Caland later zo wordt.
quote:
Naja ze hebben wel wijn. Eerder die krat in het waterquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Classy hoor, ijsthee uit een wijnglas
De langer je naar de foto kijkt de leuker het wordtquote:Op donderdag 8 november 2012 19:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja ze hebben wel wijn. Eerder die krat in het water
Dat smerige water ookquote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De langer je naar de foto kijkt de leuker het wordt
Waarom zo negatief allemaal, ze hebben toevallig wel een wasknijperbakje in de vorm van een hart.quote:
Is dat een wasknijperbakje aan de muur daar? Geen kaarsenhouder ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zo negatief allemaal, ze hebben toevallig wel een wasknijperbakje in de vorm van een hart.
lolquequote:
Ja maar toen werd ik 17quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef 3M1N3M het volgende:
Doet een van jullie wel eens waterpijp roken?
Oke leuk geweest nuquote:Op donderdag 8 november 2012 20:08 schreef 3M1N3M het volgende:
skkltje wolla je hebt niet vrienden om te doen jij ezel
15x,linksachter bij de bar.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoevaak hebben jullie gescoord dit seizoen en welke posities staan jullie?
Godver.quote:
Als ze straks gaat onderhandelen, dan hoop ik maar dat ze haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit en extra verleidelijk gekleed gaat. Al haar jungle pakjes heb ik nu wel gezien.quote:
Nee joh, nieuwe spelers. Voetbalpiet enzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:27 schreef E.H. het volgende:
[..]
Godver.
Ze willen nieuw publiek aan trekken volgens mij...
BMI is er alquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee joh, nieuwe spelers. Voetbalpiet enzo.
Ik stuur wel wat door als ik thuis kom.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze straks gaat onderhandelen, dan hoop ik maar dat ze haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit en extra verleidelijk gekleed gaat. Al haar jungle pakjes heb ik nu wel gezien.
Nou en...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef Typisch het volgende:
Dit seizoen is echt dramatisch voor de punten voor Nederland zeg.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef Typisch het volgende:
Dit seizoen is echt dramatisch voor de punten voor Nederland zeg.
Knappe zusjes heb je. Welke ben jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |