quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Europees ben je gewoon voor de nederlandse club.
Club Brugge volgens mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef DonRaja het volgende:
Speelt Newcastle vandaag in België? Zag allemaal kereltjes lopen in toonsquad shirts.
Ik verwacht dat Rene dit plaatje niet grappig vindt.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha GGMM grappig he.
Rabobank sowieso niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Krijg net telefoonoverzicht van werkgever. Maand juli blijkt nogal hoog uit te vallen omdat pinpas niet werkte in JapanZou je zoiets terug kunnen vragen van de rabobank of is dit weer een zinloze missie a la Post NL?
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha GGMM grappig he.
soort imgur maar dan wel zienbaar voor onze don.quote:
Ja, altijd weer die Belgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Oh, we moeten ons allemaal aanpassen aan een buitenlander?
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Zo gaat dat in Nederland.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Loser.quote:LOS(S)ER - Thomas Berge (22) wordt vader. Het management van de zanger heeft tegenover Shownieuws bevestigd dat Thomas' vriendin Myrthe Mylius (27) zwanger is.
Foto: ANP
''Bedankt voor alle lieve felicitaties. We zijn super blij...En alles gaat goed'', twitterde Myrthe donderdagmiddag.
De toekomstige ouders leerden elkaar dit jaar kennen. Myrthe heeft lange tijd in Amerika gewoond en was een van de hoofdpersonen uit de realityserie Nederlandse Hollywood Vrouwen van Net5.
Prinses Inge, die in dezelfde serie te zien was, bracht Thomas in contact met haar vriendin.
De zwangerschap van Myrthe is opmerkelijk. Eind augustus sprong ze nog van de duikplank in het SBS6-programma Sterren springen op zaterdag.
Thomas schrijft op Twitter dat ze al ruim 12 weken zwanger is: ''12 weken zijn voorbij, eindelijk! Nu kunnen we jullie vertellen dat we in blijde verwachting zijn van een kindje!''
Haha kkgrappig toch. Kijk die hoofd dan en dan zo no erbij hahaha iksdeequote:
Zullen wel relletjes worden, op de één of andere manier is het in België steeds raak met Engelse clubs...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
5000 Engelsen daar begreep ik. Zal wel gezellig zijn.
Ja, idd ik ben helemaal om. Voortaan zeg ik geen 'nee', maar plaats ik dat plaatje. Dat gezicht is echt heel grappig namelijk. En er staat ook 'no' onder, dat betekent natuurlijk ook 'nee'.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha kkgrappig toch. Kijk die hoofd dan en dan zo no erbij hahaha iksdee
Ja tactisch toch? Ik had hem al een tijdje onder mijn ctrl-v staan al wachtende tot het juiste moment daar was om hem te gebruiken.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd ik ben helemaal om. Voortaan zeg ik geen 'nee', maar plaats ik dat plaatje. Dat gezicht is echt heel grappig namelijk. En er staat ook 'no' onder, dat betekent natuurlijk ook 'nee'.
Dat moet zeer spannend geweest zijn. Hij kijkt natuurlijk een beetje afkeurend, dus bij een 'neequote:Op donderdag 8 november 2012 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja tactisch toch? Ik had hem al een tijdje onder mijn ctrl-v staan al wachtende tot het juiste moment daar was om hem te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |