Leuker is als ze verliezen en dan vanuit AIKquote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond als Psv wint ook zo'n topic openen
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuker is als ze verliezen en dan vanuit AIK
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond als Psv wint ook zo'n topic openen
Die wint toch nietquote:Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!
Waarom eigenlijk niet Twente?
wat ben je toch ook een knuffelbeerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij zat vannacht te huilen dat ie nooit kans zou maken om deze te openen, dan maar zo
bal kaatsen dit datquote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Europees ben je gewoon voor de nederlandse club.
De beste spelers moeten rust hebben voor de competitie, ze stellen het 2e maar weer eens op.quote:
Dat is niet te lezen aan een hoop reacties anders in dat topicquote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nopequote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doen ze dat echt ja?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De beste spelers moeten rust hebben voor de competitie, ze stellen het 2e maar weer eens op.
Ik kan het me niet voorstellen, maar bij Steve kun je alles verwachten.quote:
Europees ben ik voor Ajax. De rest boeit me niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil in de toekomst vooral met meisjes en m'n piemel spelen. De rest is secundairquote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil je in de toekomst geen CL meer spelen?
Dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Europees ben ik voor Ajax. De rest boeit me niet.
okequote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst vooral met meisjes en m'n piemel spelen. De rest is secundair
Och nee, toen Feyenoord won in 2002 vond ik het best tof enzo, maar echt veel deed het me niet nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Maar ik word er niet warm of koud van wanneer een andere club wint hoor
En heb al helemaal niet de behoefte om er een janktopic over te maken
Nee, europa liekequote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil je in de toekomst geen CL meer spelen?
Iddquote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst vooral met meisjes en m'n piemel spelen. De rest is secundair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |