De rechterquote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knappe zusjes heb je. Welke ben jij?
je mag geen dm's openbaar maken.quote:
quote:
Full Tilt of wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga maar even pokeren, Twente is ook niet om aan te zien.
Ja, die zijn weer begonnen, ik kan nog een bonus van 200 verdienen, maar dan moet ik wel erg veel spelen.quote:
Even aan het laagladen. Ben wel klaar met PP.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die zijn weer begonnen, ik kan nog een bonus van 200 verdienen, maar dan moet ik wel erg veel spelen.
Daar speel ik heel soms nog, maar sinds full tilt stopte heb ik niet veel meer gespeeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even aan het laagladen. Ben wel klaar met PP.
Hmm. Blijkbaar had ik daar nog een account.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar speel ik heel soms nog, maar sinds full tilt stopte heb ik niet veel meer gespeeld.
Gewoon all in gaan, een huis heb je toch al gekocht.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Blijkbaar had ik daar nog een account.
Weet je hem nog?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Blijkbaar had ik daar nog een account.
Ben al bezig.quote:
Kan inderdaad niets meer mis gaan. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon all in gaan, een huis heb je toch al gekocht.
Kaulo nicequote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef Saind het volgende:
er is trouwens net kankerveel informatie over gta5 uitgekomen
http://imgur.com/a/8vOrJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |