abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118979404

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_118979445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Wat is er aan gedaan dan? Ben je naar een psycholoog geweest? Want die heb je echt nodig als ik dit hierboven lees (spreek uit ervaring, ben zelf ook enorm gepest vroeger).
Ja, maar dat heeft niet echt resultaat opgeleverd, veel tijd gekost en veel geld.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:52:00 #3
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft niet echt resultaat opgeleverd, veel tijd gekost en veel geld.
Het moment dat je opgeeft is het moment dat je verloren hebt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118979540
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Andere psycholoog proberen?
Misschien dat die psycholoog het verkeerd aanpakte.
En bovendien moet je ook willen veranderen. Ik heb de indruk dat jij helemaal niet wilt veranderen (je wilt namelijk dat de wereld voor jou verandert) en waar geen wil is, is geen weg.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:52:48 #5
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118979572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Andere psycholoog proberen?
Misschien dat die psycholoog het verkeerd aanpakte.
En bovendien moet je ook willen veranderen. Ik heb de indruk dat jij helemaal niet wilt veranderen (je wilt namelijk dat de wereld voor jou verandert) en waar geen wil is, is geen weg.
Dit ja!
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118979599
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ook als je het niet opgeeft en jarenlang door blijft vechten zonder verder te komen, heb je naar mijn mening ook verloren. Alleen ligt het dan niet aan je motivatie of je inspanning.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:55:31 #7
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ook als je het niet opgeeft en jarenlang door blijft vechten zonder verder te komen, heb je naar mijn mening ook verloren. Alleen ligt het dan niet aan je motivatie of je inspanning.
Ben ik met je eens, maar tips genoeg heeft hij hier gehad om verder te komen.

Ik snap ook niet dat hij het allemaal maar aan de kant schuift, want daar doelde ik met name op. If you are deceived you have to trust others to get out it.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 8 november 2012 @ 14:57:05 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118979727
quote:

[..]

Mooi gesproken!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118979734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar tips genoeg heeft hij hier gehad om verder te komen.

Ik snap ook niet dat hij het allemaal maar aan de kant schuift, want daar doelde ik met name op. If you are deceived you have to trust other to get out it.
Ik denk omdat hij liever in zijn fantasiewereldje wilt blijven leven omdat dat veiliger is (noem het maar de Benzin comfortzone oid).
Edit:Zou best wel eens met zijn pestverleden te maken kunnen hebben, dat fantasiewerledje, maar dan nog, hoogste tijd voor hem om dat los te laten! ^O^
  donderdag 8 november 2012 @ 14:57:54 #10
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979750
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mooi gesproken!
Ik wacht nog op het moment dat ze mij bij TED uitnodigen :)
pi_118979764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik wacht nog op het moment dat ze mij bij TED uitnodigen :)
TED?
  donderdag 8 november 2012 @ 14:58:47 #12
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979770
pi_118979788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is waar, als ze geen interesse zou hebben gehad in witte wijntjes was 't nooit wat geworden.
dat is de truck dus??
Do what you love, love what you do!
pi_118979796
quote:
O gutto, die pagina. Is wel grappig :P
pi_118979815
quote:

[..]

:Y precies!
pi_118979819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef kree het volgende:

[..]

dat is de truck dus??
Dat is de vrachtwagen?
Je bedoelt dat Twi voor een vrachtwagen vol witte wijn heeft gezorgd! ^O^
  donderdag 8 november 2012 @ 15:01:03 #17
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979841
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is de vrachtwagen?
Je bedoelt dat Twi voor een vrachtwagen vol witte wijn heeft gezorgd! ^O^
Een echte gentleman, die Twi ;)
pi_118979854
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk omdat hij liever in zijn fantasiewereldje wilt blijven leven omdat dat veiliger is (noem het maar de Benzin comfortzone oid).
Edit:Zou best wel eens met zijn pestverleden te maken kunnen hebben, dat fantasiewerledje, maar dan nog, hoogste tijd voor hem om dat los te laten! ^O^
Ik wil gewoon niet meer elke dag mezelf zo ongelukkig voelen. Het allerliefste wil ik een beetje gelukkig zijn. Ik vind deze wereld niet fijn.
pi_118979896
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Een echte gentleman, die Twi ;)
En 1tje met geld ook nog!
Ik heb via via via gehoord dat zijn woonhuis zo groot is, dat zijn huis 5 adressen heeft :P
pi_118979911
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet meer elke dag mezelf zo ongelukkig voelen. Het allerliefste wil ik een beetje gelukkig zijn. Ik vind deze wereld niet fijn.
De langspeelplaat loopt weer vast, hoor.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118979927
quote:

[..]

Je reageert echt op 0 van mijn posts maar ik doe nog 1 poging:

Geluk zit van binnen, geluk maak je zelf en hoort niet (of niet voor het grootste deel) afhankelijk te zijn van de wereld om je heen.

Er zijn depressieve miljonairs die alles hebben en er zijn gelukkige zwervers.
Denk daar maar eens over na.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118979960
quote:

[..]

En dus verstop je je maar in je fantasiewereldje?
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je daarmee niet verder komt. Een fantasiewereld is een wereld gebouwd op leugens. Wil je dat Benzin? Leven in een web van leugens?

Ik begrijp best dat de waarheid pijn doet. Meer dan je denk te kunnen verdragen.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:04:00 #23
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979961
quote:

[..]

Wat ga je concreet doen Benzin om het te veranderen?

Ik blijf hem vragen...
pi_118979983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat doet hij wel vaker ;)
Selectief posts negeren :P
pi_118979984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O gutto, die pagina. Is wel grappig :P
Interessant vooral.
pi_118980044
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Interessant vooral.
Heb jij nog tips voor Benzin?
pi_118980084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb jij nog tips voor Benzin?
Ga uit huis en sluit je bij een random clubje aan.
pi_118980142
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ga uit huis en sluit je bij een random clubje aan.
Ik weet niet hoe zijn ouders zijn, maar met een beetje geluk heeft hij wel ouders die om hem geven (ze hebben wsl ook de psychologiekosten betaald).
Als dat zo is, lijkt het me beter dat Benzin thuis blijft wonen zodat zijn ouders een beetje over hem kunnen waken.

Wel moet hij zijn fantasiewereldje gaan opgeven. Anders loopt het spoor bij hem dood.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:10:17 #29
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980192
ik was ook een psychologisch onzeker wrak, Benzin. Heb gewoon hulp gezocht en er wat aan gedaan. Ik veroordeel nu niemand en niets meer, heb het naar mijn zin, heb een eeuwige bron van positiviteit om uit te putten en ik vind mezelf nu gewoon echt leuk.

Ja het kostte ook geld, maar geld mag geen belemmering zijn als je echt wil veranderen ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:10:51 #30
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118980215
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Michielos het volgende:
ik was ook een psychologisch onzeker wrak, Benzin. Heb gewoon hulp gezocht en er wat aan gedaan. Ik veroordeel nu niemand en niets meer, heb het naar mijn zin, heb een eeuwige bron van positiviteit om uit te putten en ik vind mezelf nu gewoon echt leuk.

Ja het kostte ook geld, maar geld mag geen belemmering zijn als je echt wil veranderen ;)
Ik denk dat elke euro het dubbel en dwars waard was.
pi_118980219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Michielos het volgende:

Precies. Wat is belangrijker? Je geld? Of je leven! ^O^
pi_118980240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Geluk zit van binnen, geluk maak je zelf en hoort niet (of niet voor het grootste deel) afhankelijk te zijn van de wereld om je heen.

Er zijn depressieve miljonairs die alles hebben en er zijn gelukkige zwervers.
Denk daar maar eens over na.
Tja dit is wel waar, helaas voor jou benzin.

Want ik snap je namelijk precies, maar net zoals iedereen zegt, het komt niet vanzelf natuurlijk.

En ok net zo goed voor mij niet ook, maar dat is het verschil denk ik tussen jou en mij.

Ik zie dat in gewoon, tis helemaal niet potje dekseltje etc en komt wel.
Mooi not dus.

Goed ik probeer wat dingen en leer er wel van ook onderhand wat wel en niet werkt en dat kan persoonlijk zijn of via internet :)

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)
pi_118980252
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
uk heeft hij wel ouders die om hem geven (ze hebben wsl ook de psychologiekosten betaald).
Als dat zo is, lijkt het me beter dat Benzin thuis blijft wonen zodat zijn ouders een beetje over hem kunnen waken.

Wel moet hij zijn fantasiewereldje gaan opgeven. Anders loo
Ik zou toch echt niet kiezen om op safe te spelen. Als het fout gaat kan hij altijd terug. Benzin moet gewoon even inzien dat het misschien tricky is, maar hij kan zich wapenen. Zorg voor wat regelmaat en ga desnoods bij de schermvereniging :P
  donderdag 8 november 2012 @ 15:13:39 #34
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980320
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies. Wat is belangrijker? Je geld? Of je leven! ^O^
Mijn leven. :) Duh :D

Het was elke euro ook dubbel en dwars waard. Soms moet je gewoon door een zure appel heen willen bijten, iets anders willen doen, een hele make over willen, vanaf scratch beginnen en met nieuwe technieken gesterkt een nieuw begin durven aangaan. Heb niet meer achterom gekeken i.i.g. de laatste tijden
  donderdag 8 november 2012 @ 15:13:39 #35
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118980321
Ik snap Benzin in practisch alles, alleen niet in het gedeelte dat hij star blijft als hem wordt aangegeven om zichzelf te veranderen.
pi_118980331
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zou toch echt niet kiezen om op safe te spelen. Als het fout gaat kan hij altijd terug. Benzin moet gewoon even inzien dat het misschien tricky is, maar hij kan zich wapenen. Zorg voor wat regelmaat en ga desnoods bij de schermvereniging :P
Hoe moet hij dat kunnen verwezenlijken als hij in een fantasiewereldje leeft? Ik denk dat de sociale isolatie vooral gevaarlijk voor hem zou kunnen zijn, een clubje joinen gaat daarbij niet helpen.
Ik denk niet dat hij zich kan wapenen. Hij zal alleen maar verder de comfortzone binnen vluchten.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:15:43 #37
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118980389
Maar misschien is het tijd om wat minder tijd aan Benzin te besteden (voor de zoveelste keer ;) ) en mensen te helpen die wel geholpen willen worden.
pi_118980413
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het was elke euro ook dubbel en dwars waard. Soms moet je gewoon door een zure appel heen willen bijten, iets anders willen doen, een hele make over willen, vanaf scratch beginnen en met nieuwe technieken gesterkt een nieuw begin durven aangaan. Heb niet meer achterom gekeken i.i.g. de laatste tijden
Precies, dingen doen en je leven niet laten regeren door angst. Achteraf zul je denken: och, ik heb het in m'n hoofd veel erger gemaakt dan het in werkelijkheid is. Het is altijd nog beter een keer goed op je bek te gaan en daarvan te leren dan niets hebben ondernomen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:16:26 #39
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980417
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Maar misschien is het tijd om wat minder tijd aan Benzin te besteden (voor de zoveelste keer ;) ) en mensen te helpen die wel geholpen willen worden.
lijkt mij een uitstekend plan :7
pi_118980423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe moet hij dat kunnen verwezenlijken als hij in een fantasiewereldje leeft? Ik denk dat de sociale isolatie vooral gevaarlijk voor hem zou kunnen zijn, een clubje joinen gaat daarbij niet helpen.
Ik denk niet dat hij zich kan wapenen. Hij zal alleen maar verder de comfortzone binnen vluchten.
Hij kan toch gewoon inschrijven bij wat verenigingen en daar heen gaan. Ook al ben je de grootste kneus je bent van de straat en je hebt wat aanspraak. Slechter kan het niet worden.
Het is nu niet dat zn relatie met zn ouders zo gezond is als ik het hoor :P
Het is ook gewoon echt zo dat sommige mensen pas los komen als ze op kamers gaan. Daar moet je ook rekening mee houden.
pi_118980441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Daar is wel lef voor nodig en daarvan heeft Benzin niet genoeg denk ik.
Zijn angst is groter en daarom blijft hij liever in zijn fantasiewereldje. Das veiliger voor hem, ook al is het ook frustrerender en kwaadmakender voor hem maar das altijd nog beter dan die angst.
De reden dat hij vasthoudt aan het idee dat de wereld om hem heen maar moet veranderen is omdat hij niet anders kan dan dat vinden. Anders stort zijn fantasiewereldje in.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:17:41 #42
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies, dingen doen en je leven niet laten regeren door angst. Achteraf zul je denken: och, ik heb het in m'n hoofd veel erger gemaakt dan het in werkelijkheid is. Het is altijd nog beter een keer goed op je bek te gaan en daarvan te leren dan niets hebben ondernomen.
Daarom. Nu heb ik superveel sociaal contact, veel vriendenkringen, dates zoveel als ik nooit gehad heb enz. :')
Gewoon durven doen. Het is makkelijker om in foutieve gedachten te blijven hangen. Dat is je comfortzone. Dat voelt veilig... daarbuiten is het eng.. Het komt toch nooit goed... ze gaan me uitlachen...

WAT THA FOK :D :') :D
pi_118980471
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Benzin wilt wel geholpen worden, maar alleen maar "on his terms" ;)
En die terms zijn zo onrealistisch dat hij nu muurvast zit!
pi_118980505
Niet heel lullig bedoeld maar veel mensen die moeite hebben met versieren hebben er onrealistische ideeën bij.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  donderdag 8 november 2012 @ 15:19:24 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118980519
quote:

[..]

dat is de truck dus??
Nee hoor, gingen ook wat SMSjes aan vooraf, maar achteraf kunnen we allebei niet uitleggen wat het nu precies was. 't Gebeurt gewoon, en dat weet benzin uitstekend aangezien hij al een vriendinnetje heeft gehad dit jaar.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:19:31 #46
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980525
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet heel lullig bedoeld maar veel mensen die moeite hebben met versieren hebben er onrealistische ideeën bij.
ook dat :)
pi_118980543
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef Fascination het volgende:
ies, dingen doen en je leven niet laten regeren door angst. Achteraf zul je denken: och, ik heb het in m'n hoofd veel erger gemaakt dan het in werkelijkheid is. Het is altijd nog beter een keer goed op je bek te gaan en daarvan te leren dan niets hebben ondernomen.
QFT. Les die ik ook weer geleerd heb :)
pi_118980579
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb ik er ook onrealistische ideeën bij?
Versieren gaat voor mij ook niet makkelijk, maar ik denk dat dat meer ligt aan sociale onhandigheid en een soort anonieme angst die dan komt opzetten waardoor ik niet meer zo goed kan nadenken en rustig kan blijven
Wat heb ik getypt! :')
pi_118980596
quote:

[..]

dat is de truck dus??
que?
pi_118980645
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Versieren gaat voor mij ook niet makkelijk, maar ik denk dat dat meer ligt aan sociale onhandigheid en een soort anonieme angst die dan komt opzetten waardoor ik niet meer zo goed kan nadenken en rustig kan blijven
Ik denk niet dat jij er onrealistische ideeën bij hebt. Natuurlijk zou je op elke vrouwen kunnen afstappen waar je potentie in ziet maar ik verwacht dat je momenteel niet genoeg aantrekkingskracht op weet te bouwen. Je zult vaak op je bek gaan als je het probeert maar ook beter worden en uiteindelijk zal je net zo goed zijn als Firefly :D :D :D
pi_118980652
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

[ afbeelding ]que?
Een topic geleden postte ik die link ook al Bob :')
pi_118980687
Eerst van jezelf houden voordat je van iemand anders wil houden.
pi_118980712
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij er onrealistische ideeën bij hebt. Natuurlijk zou je op elke vrouwen kunnen afstappen waar je potentie in ziet maar ik verwacht dat je momenteel niet genoeg aantrekkingskracht op weet te bouwen. Je zult vaak op je bek gaan als je het probeert maar ook beter worden en uiteindelijk zal je net zo goed zijn als Firefly :D :D :D
Ik hoop maar dat ik er beter van word. Zoveel gelegenheid om te oefenen heb ik momenteel helaas niet v.w. omstandigheden.
pi_118980767
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat ik er beter van word. Zoveel gelegenheid om te oefenen heb ik momenteel helaas niet v.w. omstandigheden.
Er is altijd gelegenheid. Zelf heb ik vrij weinig vrouwen versiert zonder alcohol in het spel omdat ik daar miljoenen gelegenheden had maar wanneer ik dat niet had had ik het wel elders geprobeerd, wellicht iets lastiger maar je moet wat ;)
pi_118980789
pi_118980820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Euhms opzich denk ik dat jij net zo goed kans maakt als ik.
Maar het is lastig om te omschrijven.

Wat het vooral denk ik is en dat is voor jou en voor mij en mss benzin maar ok.

Het is gewoon dat je weinig leuke meiden meer tegen komt, gewoon omdat je ouder wordt,
Dus ok ik zoek het dan ook maar elders en dat is via internet, maar dan kom je weer de "restjes" tegen om het zo maar te zeggen.

En dat bedoel ik trouwens niet lullig, maar ok ik heb er best met een hoop gepraat en is wel mijn ervaring nu.

Nog geen probleem ik blijf het gewoon proberen en wie weet kom ik daar wel iemand tegen die leuk is.
Niet geschoten is altijd mis, onderhand kijk ik wel wel verder irl zeg maar :)
  donderdag 8 november 2012 @ 15:28:17 #57
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118980884
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik snap Benzin in practisch alles, alleen niet in het gedeelte dat hij star blijft als hem wordt aangegeven om zichzelf te veranderen.
Ik snap het dus wel, been there, done that, got the t-shirt...

Vrees dat hij eerst nog dieper in het dal moet komen voordat hij echt stappen durft te nemen. Zo jammer, want ondertussen tikt de klok door. *tik* *tak* *tik* *tak* en weer een hoop tijd weg waarin je gelukkig had kunnen zijn...
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118980927
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Vrees dat hij eerst nog dieper in het dal moet komen voordat hij echt stappen durft te nemen. Zo jammer, want ondertussen tikt de klok door. *tik* *tak* *tik* *tak* en weer een hoop tijd weg waarin je gelukkig had kunnen zijn...
Wat heb jij dan mee gemaakt?
  donderdag 8 november 2012 @ 15:31:13 #59
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118980996
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat heb jij dan mee gemaakt?
Ook enorm gepest. Geen steun van leraren. En geen steun van ouders, die waren teveel met hun eigen ruzies bezig. En dat is dus heel erg ongezond voor een kind om in zo'n situatie op te groeien. Ben me gaan terugtrekken in mijn eigen wereldje, en het heeft jaren geduurd voordat ik durfde toe te geven dat ik zo ongelukkig was dat er wat moest veranderen. Ben toen naar een psycholoog gestapt en aan mezelf gaan werken om daar uit te komen. En dat moet Benzin dus ook gaan doen.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:31:44 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118981019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ook enorm gepest. Geen steun van leraren. En geen steun van ouders, die waren teveel met hun eigen ruzies bezig. En dat is dus heel erg ongezond voor een kind om in zo'n situatie op te groeien. Ben me gaan terugtrekken in mijn eigen wereldje, en het heeft jaren geduurd voordat ik durfde toe te geven dat ik zo ongelukkig was dat er wat moest veranderen. Ben toen naar een psycholoog gestapt en aan mezelf gaan werken om daar uit te komen. En dat moet Benzin dus ook gaan doen.
en hoe voel je je nu?
  donderdag 8 november 2012 @ 15:32:20 #61
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118981042
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

en hoe voel je je nu?
En aan welke kleur moet je nu denken?
pi_118981064
quote:

[..]

en hoe voel je je nu?
  donderdag 8 november 2012 @ 15:32:55 #63
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118981070
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Wat heeft jou er overheen getrokken om wel stappen te zetten?
  donderdag 8 november 2012 @ 15:33:19 #64
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118981087
quote:

[..]

en hoe voel je je nu?
Als ik mezelf nu afvraag of ik gelukkig ben is het antwoord soms 'ja' :-) Ben er nog lang niet, maar je hoeft echt niet in een slechte situatie te blijven hangen, veranderen is wel degelijk mogelijk. Maar dat moet je wel willen en je moet er wel moeite voor doen. En het is eng, maar het is het oh zo waard.
pi_118981098
Ik wil kleine stappen maken maar ik heb te grote voeten
  donderdag 8 november 2012 @ 15:33:31 #66
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118981100
quote:
meer als statement naar Benzin toe. Ik probeer niet de psycholoog van de koude grond uit te hangen ;)
pi_118981134
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef kree het volgende:
Het is gewoon dat je weinig leuke meiden meer tegen komt, gewoon omdat je ouder wordt,
Dat is inderdaad een probleem en dat is eigenlijk maar op 1 manier op te lossen, een manier die mij persoonlijk helaas niet erg goed ligt. Asociale hork dat ik ben :)

De oplossing is namelijk om zoveel mogelijk mensen te ontmoeten elke week, door er steeds op uit te gaan. Kroegen, feestjes, enzovoorts. Elke week weer. En dan ontmoet je vanzelf leuke mensen en dan ook leuke vrouwen.

De paar keer dat ik dit deed, had dit ook een positieve uitwerking voor mij. Ik ben er alleen te lui voor, want ik zit veel liever een beetje relaxt binnen en ik hou niet zo van drukke bedoeningen.

Dat was mijn grootste probleem toen ik vrijgezel was. Ik weet dan wel wat mij te doen staat, doe het een paar keer, vindt het dan achteraf op zich nog wel leuk ook, maar heb er eigenlijk geen zin in om dat steeds te moeten doen.

Ik ben echt zo'n figuur die alleen uitgaat voor 2 dingen.

Vrouwen en muziek.

Zodra ik een vriendin heb, ga ik eigenlijk alleen nog maar naar concerten.. voor de rest niks :)

Maar ja, feit blijft: je lost niks op door thuis te blijven zitten.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_118981135
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef kree het volgende:

[..]

Euhms opzich denk ik dat jij net zo goed kans maakt als ik.
Maar het is lastig om te omschrijven.

Wat het vooral denk ik is en dat is voor jou en voor mij en mss benzin maar ok.

Dus ok ik zoek het dan ook maar elders en dat is via internet, maar dan kom je weer de "restjes" tegen om het zo maar te zeggen.

En dat bedoel ik trouwens niet lullig, maar ok ik heb er best met een hoop gepraat en is wel mijn ervaring nu.

Nog geen probleem ik blijf het gewoon proberen en wie weet kom ik daar wel iemand tegen die leuk is.
Niet geschoten is altijd mis, onderhand kijk ik wel wel verder irl zeg maar :)
Ow ik zou wel tevreden zijn met een restje hoor ;)
Ik heb in mijn leven gewoon niet zoveel nodig. Ik hoef niet per se een wereldreis te maken. Ik hoef geen jackpot te winnen.
Ik vind mijn geluk wel in de kleine dingen des levens ;)

En sowieso, jackpots hebben ook weer niks met mij :P
pi_118981145
Oja tentamen over 2,5 uur :')

Ik was er om 11 uur af om te gaan leren. Volgens mij nog geen 10 minuten gestudeerd :')
pi_118981174
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wil kleine stappen maken maar ik heb te grote voeten
Ach, je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_118981191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Ach, je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
Die moeten hun schoenen online kopen
pi_118981206
Benzin is met de noorderzon vertrokken zie ik? :D
  donderdag 8 november 2012 @ 15:36:51 #73
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118981221
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Benzin is met de noorderzon vertrokken zie ik? :D
Vast aan het daten :)
  donderdag 8 november 2012 @ 15:37:15 #74
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118981233
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het zou tijd worden.
pi_118981252
quote:

[..]

Of z'n paiq-date kwam online :')
pi_118981258
quote:

[..]

Nah, hij lurkt wsl nog gewoon mee :P
Hij vond het te heet worden onder z'n voeten, anders had hij wel gedag gezegd :P
pi_118981462
Laten we het even over iets anders hebben dan benzin. Het gaat altijd over hem maar er verandert nooit iets. Zelfs als hij er niet is gaat dit topic over hem. Het is zijn persoonlijke reeks niet.
pi_118981469
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nah, hij lurkt wsl nog gewoon mee :P
Hij vond het te heet worden onder z'n voeten, anders had hij wel gedag gezegd :P
Betrapt. :@ :+

Verschillende mensen zeiden dat ze me liever hier niet hadden.
pi_118981484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef benzin het volgende:

[..]

blijf dan gvd gewoon weg of verander.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:44:31 #80
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118981510
quote:

[..]

wat ben jij een loser zeg :') no offense wtf man :D
  donderdag 8 november 2012 @ 15:45:19 #81
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118981533
quote:

[..]

Als je niks doet met de informatie en alleen maar blijft klagen dan is dat nogal logisch lijkt mij.

Als je er wat mee gaat doen mag je best blijven, maar je moet je houding veranderen.
pi_118981550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een probleem en dat is eigenlijk maar op 1 manier op te lossen, een manier die mij persoonlijk helaas niet erg goed ligt. Asociale hork dat ik ben :)

De oplossing is namelijk om zoveel mogelijk mensen te ontmoeten elke week, door er steeds op uit te gaan. Kroegen, feestjes, enzovoorts. Elke week weer. En dan ontmoet je vanzelf leuke mensen en dan ook leuke vrouwen.

De paar keer dat ik dit deed, had dit ook een positieve uitwerking voor mij. Ik ben er alleen te lui voor, want ik zit veel liever een beetje relaxt binnen en ik hou niet zo van drukke bedoeningen.

Dat was mijn grootste probleem toen ik vrijgezel was. Ik weet dan wel wat mij te doen staat, doe het een paar keer, vindt het dan achteraf op zich nog wel leuk ook, maar heb er eigenlijk geen zin in om dat steeds te moeten doen.

Ik ben echt zo'n figuur die alleen uitgaat voor 2 dingen.

Vrouwen en muziek.

Zodra ik een vriendin heb, ga ik eigenlijk alleen nog maar naar concerten.. voor de rest niks :)

Maar ja, feit blijft: je lost niks op door thuis te blijven zitten.
Tja helaas maar dit is waar denk ik, hoewel me dat dus ook niet echt ligt :)
  donderdag 8 november 2012 @ 15:45:54 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118981553
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
Laten we het even over iets anders hebben dan benzin. Het gaat altijd over hem maar er verandert nooit iets. Zelfs als hij er niet is gaat dit topic over hem. Het is zijn persoonlijke reeks niet.
Dit dus!

Keer op keer een megatiefe schreeuw om aandacht. Elke keer reacties uitlokken. En als hij minder tot geen aandacht meer krijgt komt die eerst met een zielige reactie als "mensen willen me weg hebben"

Krijgt hij weer aandacht en als dat weer minder gaat worden komt er weet een hele lange post over dat hij weg gaat en weg blijft wegens niet serieus genomen worden enz

Keer op keer op keer.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118981610
Oke, laten we Mystiks hossels bespreken. Tijd voor een positieve vibe O+
pi_118981632
megatiefe _O_
pi_118981658
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
Mijn hossels zijn niet on-topic ;)
  donderdag 8 november 2012 @ 15:48:47 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981662
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:45 schreef ook_gek het volgende:

Keer op keer op keer.
Het is nationale hapdag vandaag.. dus het moest ;(
  donderdag 8 november 2012 @ 15:49:01 #88
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118981675
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
Ontwijkingsgedrag, we gaan het gewoon over jou hebben!
pi_118981682
Het is nationale knuffel-een-exchange-student-dag
pi_118981690
Ik hoor dat Mystik laatst een mossel had.
pi_118981701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

:@ Ik zit wel oké in mijn vel. Geen dikke issues of iets eigenlijk :7
  donderdag 8 november 2012 @ 15:49:49 #92
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118981706
Geen exchange student in de buurt hier...
  donderdag 8 november 2012 @ 15:49:52 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118981713
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef Drommeldaris het volgende:
megatiefe _O_
:D spellingen controle maakte dat er van zie ik nu.

Maar wtf is megatiefe dan?
  donderdag 8 november 2012 @ 15:50:04 #94
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118981721
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

^O^
  donderdag 8 november 2012 @ 15:50:34 #95
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118981737
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:@ Ik zit wel oké in mijn vel. Geen dikke issues of iets eigenlijk :7
Niet of je vel goed zit, maar of het versieren je niet al te makkelijk af gaat. O-)
pi_118981742
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D spellingen controle maakte dat er van zie ik nu.

Maar wtf is megatiefe dan?
Bij mij zegt die gewoon dat dat geen woord is hoor :')

pi_118981769
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Niet of je vel goed zit, maar of het versieren je niet al te makkelijk af gaat. O-)
Gaat niet zo makkelijk en snel :P Maar maakt niet uit ;)
pi_118981786
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gaat niet zo makkelijk en snel :P Maar maakt niet uit ;)
Maar het gaat wel dus? :o
pi_118981829
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Maar het gaat wel dus? :o
Op zich wel ja. Ik heb er wel zin in, maar ik ga niet al te hard pushen :)
pi_118981915
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Op zich wel ja. Ik heb er wel zin in, maar ik ga niet al te hard pushen :)
Geef het een andere benaming. Mijn ervaring is dat ik zo snel mogelijk stappen moet maken, in ieder geval tot het zoenen. Daarna maakt het in mijn ervaring niet zo heel veel meer uit.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:55:19 #101
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118981935
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Geef het een andere benaming. Mijn ervaring is dat ik zo snel mogelijk stappen moet maken, in ieder geval tot het zoenen. Daarna maakt het in mijn ervaring niet zo heel veel meer uit.
Voor het zoenen moet je inderdaad ruim je tijd nemen.
pi_118982013
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Voor het zoenen moet je inderdaad ruim je tijd nemen.
Ik zeg juist van niet :')

Ik kan me niet 1 keer herinneren waarbij ik ging voor de kus en het niet lukte. Wellicht door de drank maar de succesrate zal sowieso boven de 90% liggen en dat ging meestal in een vrij rap tempo.
pi_118982019
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Is wel fijn als je snel weet of je serieus gaat daten of niet ja :P

Maar ik lig momenteel aardig stil :P
  donderdag 8 november 2012 @ 15:57:40 #104
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118982037
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik zeg juist van niet :')

Ik kan me niet 1 keer herinneren waarbij ik ging voor de kus en het niet lukte. Wellicht door de drank maar de succesrate zal sowieso boven de 90% liggen en dat ging meestal in een vrij rap tempo.
Je snapt hem niet helaas. :*
pi_118982058
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zo moeilijk was ie niet :')
pi_118982099
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is wel fijn als je snel weet of je serieus gaat daten of niet ja :P

Maar ik lig momenteel aardig stil :P
Serieus daten :') , denk dat 90% gewoon voor de fun was :')
pi_118982107
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Generatiekloof :{w
pi_118982120
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Serieus daten :') , denk dat 90% gewoon voor de fun was :')
Andere insteek dan :)
pi_118982246
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Andere insteek dan :)
Insteek :@
  donderdag 8 november 2012 @ 18:07:27 #110
388702 almond
kloontje komt om zijn loontje
pi_118986491
Hoi allen!

Ik zit met een lastig/vreemd verhaal. Ik wil namelijk leren flirten :) Niet eens om er een vriendin of een neukertje uit te halen (ik heb namelijk al een heel lieve vriendin, die ik in eerste instantie heb leren kennen via internet ;)) maar om zelfverzekerder te worden. Ik heb een lastige jeugd gehad en ben daardoor altijd erg onzeker geweest... maar nu wil ik eens afrekenen met al die 'demonen' uit het verleden. Ik denk dat de kunst van het flirten mij daarbij kan helpen (klinkt gek, ik weet het).

Flirten gaat me tot nog toe moeizaam af, ik volg de regels (probeer oogcontact te maken, zelfverzekerde houding aan te nemen etc.) maar het wil toch telkens niet lukken. Ik kijk een meisje wel aan, maar zodra ze terugkijkt klap ik als het ware dicht... er komt geen lachje uit me en dus komt het een beetje over alsof ik chagerijnig haar kant op zit te kijken. Dat helpt natuurlijk niet echt en dus blijft het meestal ook bij 1 vluchtige blik van haar kant :') en is de kans verkeken. Ook durf ik ze vaak niet zo langdurig aan te kijken, na 2 seconden is wat mij betreft de rek er wel uit en als zij dan niet uit zichzelf lacht (zo goed als altijd dus) dan kijk ik de andere kant op :{ en dat komt natuurlijk al helemaal onzeker over...

Toch wil ik het kunnen. Maar hoe zet ik me toch over die 'angst' heen? En more importantly; hoe weet ik nou eigelijk wanneer ik kan gaan lachen naar iemand? Als zij 1 keer mijn richting opkijkt en daarna niet meer, moet ik de eer dan aan mezelf houden en niet blijven kijken als een of andere wanhopige loser? :P Of moet ik het gewoon blijven proberen? Als ik dat lachje er eindelijk uitkrijg en het wordt genegeerd dan voel ik me natuurlijk ook niet sterker, dus ik hoop dat er een soort van 'bevestiging' is voordat ik het doe.

Voor de rest reis ik dagelijks met de trein naar mijn werk, dus kansen zijn er genoeg... ik kan ze alleen nog niet benutten.

Tips zijn van harte welkom :)
  donderdag 8 november 2012 @ 18:40:34 #111
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118987428
Wat vind je vriendin ervan? :P Maar je bent geen wanhopige loser in ieder geval als je een meid wat langer aankijkt. Dan ben je gewoon geinteresseert in haar dus. Dat gezegd hebbende denk ik dat je misschien wat met je vriendin moet oefenen anders. Of zorgen dat als je wegkijkt even je daarna wel weer terugkijkt ofzo. Maar ja flirten zie ik meer iets als dat je het doet om met een meid in gesprek te komen en haar aandacht te trekken. Denk dat het bij jou sowieso wat lastiger wordt aangezien ik niet weet in hoeverre je die vervolgstap bijvoorbeeld wil nemen e.d. Je hele uitgangssituatie van het flirten is eigenlijk zo dat je dus niet echt flirt maar doet alsof. Verder denk ik niet dat je standaard gezicht zoveel uitmaakt zolang die maar niet echt chagrijnig eruit ziet.
we dan
  donderdag 8 november 2012 @ 18:52:14 #112
388702 almond
pi_118987812
Ik heb tegen mijn vriendin wel eens gezegd dat ik eigelijk nooit flirts heb, omdat de meiden niet naar me keken. Zij was ervan overtuigd dat ze dat wel doen en dat ik het gewoon niet zie, maar ze is natuurlijk lichtelijk bevooroordeeld :P
Dat ik het flirten nu echt aan het oefenen ben heb ik niet met haar besproken, wil immers ook geen verkeerde indruk geven ;)

Bij mijn vriendin gaat het verder allemaal soepel en makkelijk. Dat ging het ook al bij de eerste date. De reden hiervan is dat ik haar voor een groot deel al via internet had leren kennen en dus op voorhand al wist dat ze in ieder geval interesse in me had. Dat somt ook meteen het probleem met het flirten op, want door mijn onzekerheid durf ik niet door te zetten. Ik ben bang dat ze me drie keer niks vinden, wegkijken en dan krijg ik vrij snel weer het idee van 'zie je nou wel, ik wist dat het zinloos was!', en dat werkt mijn zekerheid natuurlijk alleen maar meer tegen :P

Dat later weer terugkijken na het wegkijken doe ik meestal wel, alleen is de vogel dan vaak al gevlogen. Tenminste die indruk krijg ik, want ze kijken dan meestal geen 2e keer mijn richting op. Dat zou natuurlijk puur aan mijn uiterlijk kunnen liggen, maar ik vermoed dat het komt doordat ik de eerste keer geen actie ondernam... alleen de twijfels blijven maar komen...

[ Bericht 2% gewijzigd door almond op 08-11-2012 19:02:50 ]
  donderdag 8 november 2012 @ 18:55:18 #113
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118987942
Oke nou ja ik weet niet in hoeverre het mogelijk is. Maar presenteren voor een groep mensen vaker proberen ofzo? Althans daarmee leer je wel hoe je moet blijven kijken, houding e.d. en leer je de angst te overwinnen voor zover je die hebt. Weet verder niet zo goed hoe je in het dagelijks leven zou moeten leren flirten maar presenteren lijkt me wel wat gerelateerd en haalbaar..
we dan
  donderdag 8 november 2012 @ 19:00:41 #114
388702 almond
pi_118988185
Presenteren heb ik inderdaad een bloedhekel aan, dus dat sluit wel mooi op elkaar aan :P

Is het eigelijk de bedoeling dat je iemand constant aan zit te kijken/bekijken? Want ik probeer het wel een beetje af te wisselen zodat ik niet zit te staren (irritant!)... maar misschien mis ik dan juist wel die ene kans :P
  donderdag 8 november 2012 @ 19:16:49 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118989022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef almond het volgende:
Presenteren heb ik inderdaad een bloedhekel aan, dus dat sluit wel mooi op elkaar aan :P

Is het eigelijk de bedoeling dat je iemand constant aan zit te kijken/bekijken? Want ik probeer het wel een beetje af te wisselen zodat ik niet zit te staren (irritant!)... maar misschien mis ik dan juist wel die ene kans :P
Nee niet continu, het wordt heel erg creepy als je continu blijft kijken. _O-

Gewoon afwisselen, even kijken en glimlachen en dan weer verder waar je mee bezig was en dan even later weer haar richting in kijken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_118990066
Hoe ben je verder in de omgang met mensen?
Maar ik zou het bespreken met je vriendin, over dat flirten
  donderdag 8 november 2012 @ 19:52:05 #117
388702 almond
pi_118990916
Hoe ik ben in de omgang met mensen... tja hoe kan je dat het beste omschrijven. Ik ben geen heel sociaal persoon maar kan doorgaans wel gewoon met een ieder overweg :)

Welk voordeel valt er te halen als ik dat bespreek met mijn vriendin? ;)
pi_118991029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef almond het volgende:

Welk voordeel valt er te halen als ik dat bespreek met mijn vriendin? ;)
Dat lijkt me evident :D
  donderdag 8 november 2012 @ 20:06:35 #119
388702 almond
pi_118991652
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat lijkt me evident :D
Mij niet, maar ik was hoe dan ook al niet van plan om het te doen. Als ik zou weten dat mijn vriendin openlijk zat te flirten met andere mannen dan zou ik dat erg kwetsend vinden. Om die reden en omdat ik gewoon geen verkeerde indruk af wil geven ga ik dat haar besparen :)
Het flirten heeft immers niet vreemdgaan als doel dus dan moet je ook geen slapende honden wakker maken :P

De echte vraag staat trouwens nog steeds, hoe kom ik over die angst heen... hoe krijg ik mezelf zover dat ik niet weer dichtklap...

[ Bericht 6% gewijzigd door almond op 08-11-2012 20:29:20 ]
pi_118994172
Juist omdat het zo'n onschuldig doel heeft zou ik het bespreken. Stel dát ze er ooit achter komt of weet ik het wat.. Dan nog zou ik eerder een assertiviteitstraining volgen.
Als mijn vriend dat achter mijn rug om zou doen kan ie zn eerste ruzie krijgen :+
pi_118994399
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Juist omdat het zo'n onschuldig doel heeft zou ik het bespreken. Stel dát ze er ooit achter komt of weet ik het wat.. Dan nog zou ik eerder een assertiviteitstraining volgen.
Als mijn vriend dat achter mijn rug om zou doen kan ie zn eerste ruzie krijgen :+
Dus ik mag me helemaal de vinketering sjansen zolang ik het maar ff meld? :+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_118994539
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dus ik mag me helemaal de vinketering sjansen zolang ik het maar ff meld? :+
Ga je gang schatje, kijken hoeveel vrouwen er reageren *O*
SPOILER
SPOILER
pi_118994627
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ga je gang schatje, kijken hoeveel vrouwen er reageren *O*
SPOILER
SPOILER
:7
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 8 november 2012 @ 22:11:52 #124
388702 almond
pi_118998418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Been there, done that. Ik heb in mijn leven al tig cursussen en trainingen gehad. Het helpt allemaal niet zoveel. Wat ik van al die trainingen wél heb geleerd is dat als ik iets wil bereiken ik het op eigen kracht moet doen. Daar voel ik me ook prettiger bij :) maar hier en daar een paar tips blijven natuurlijk van harte welkom.

En ik zie het als volgt; als ik haar vertel dat ik lekker aan het oefenen ben met flirten elke dag in de trein dan maakt zij zich elke dag zorgen. Want 'wat nou als......', lijkt me niet erg tof voor haar.
pi_118998752
Nou ik hoop voor je dat 'flirten' wel helpt. En nog belangrijker, dat het wegblijven van directe response niet direct voor een terugval zorgt.
  donderdag 8 november 2012 @ 22:21:17 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118998917
Ik vind het niet zo meldenswaardig eerlijk gezegd, hij wimpelt ze toch allemaal af als ze toehappen.
C'est la vie
  donderdag 8 november 2012 @ 22:22:17 #127
388702 almond
pi_118998979
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Ik vind het niet zo meldenswaardig eerlijk gezegd, hij wimpelt ze toch allemaal af als ze toehappen.
zeg nooit nooit })
  donderdag 8 november 2012 @ 22:23:11 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118999039
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef almond het volgende:

[..]

zeg nooit nooit })
Dat verandert de zaak weer _O-
C'est la vie
pi_118999243
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Het is ook mijn eigen gevoel. Alhoewel.. Als Bart dat om dezelfde reden zou willen proberen (Al zie ik het hem niet doen) zou ik het wel begrijpen en niet erg vinden.. Ik vertrouw hem. Maar wel graag vooraf weten.
SPOILER
pi_118999315
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef almond het volgende:
Hoi allen!

Ik zit met een lastig/vreemd verhaal. Ik wil namelijk leren flirten :) Niet eens om er een vriendin of een neukertje uit te halen (ik heb namelijk al een heel lieve vriendin, die ik in eerste instantie heb leren kennen via internet ;)) maar om zelfverzekerder te worden. Ik heb een lastige jeugd gehad en ben daardoor altijd erg onzeker geweest... maar nu wil ik eens afrekenen met al die 'demonen' uit het verleden. Ik denk dat de kunst van het flirten mij daarbij kan helpen (klinkt gek, ik weet het).

Flirten gaat me tot nog toe moeizaam af, ik volg de regels (probeer oogcontact te maken, zelfverzekerde houding aan te nemen etc.) maar het wil toch telkens niet lukken. Ik kijk een meisje wel aan, maar zodra ze terugkijkt klap ik als het ware dicht... er komt geen lachje uit me en dus komt het een beetje over alsof ik chagerijnig haar kant op zit te kijken. Dat helpt natuurlijk niet echt en dus blijft het meestal ook bij 1 vluchtige blik van haar kant :') en is de kans verkeken. Ook durf ik ze vaak niet zo langdurig aan te kijken, na 2 seconden is wat mij betreft de rek er wel uit en als zij dan niet uit zichzelf lacht (zo goed als altijd dus) dan kijk ik de andere kant op :{ en dat komt natuurlijk al helemaal onzeker over...

Toch wil ik het kunnen. Maar hoe zet ik me toch over die 'angst' heen? En more importantly; hoe weet ik nou eigelijk wanneer ik kan gaan lachen naar iemand? Als zij 1 keer mijn richting opkijkt en daarna niet meer, moet ik de eer dan aan mezelf houden en niet blijven kijken als een of andere wanhopige loser? :P Of moet ik het gewoon blijven proberen? Als ik dat lachje er eindelijk uitkrijg en het wordt genegeerd dan voel ik me natuurlijk ook niet sterker, dus ik hoop dat er een soort van 'bevestiging' is voordat ik het doe.

Voor de rest reis ik dagelijks met de trein naar mijn werk, dus kansen zijn er genoeg... ik kan ze alleen nog niet benutten.

Meisjes doen dat volgens mij sowieso niet echt, flirten via oogcontact. Tenminste, ik heb het maar één keer gemerkt, en toen vond ik het zelf een beetje freaky omdat ze me nonstop bleef aanstaren :P
pi_118999377
ik ben trouwens helemaal niet benaderbaar in het ov :P Kijk tv via mn mobiel, oordoppen in, en dat was t :')

Flirten in het ov is verpest door ghanezen die dachten dat ik gezelschap kon gebruiken :')
pi_119003604
paiq meisje is leuk.
Hmms heb nu halve dag zitten chatten.

De eerste eigenlijk waarvan ik denk, die zou ik wel eens willen ontmoeten O+

Nouja ik kijk nog ff de kat uit de boom wel.
Haha ze is niet een supermodel, maargoed maakt mij niet uit, qua ideeen en innerlijk lijkt ze op me.
Dus ik zou dat een kans geven :)
pi_119003836
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Meisjes doen dat volgens mij sowieso niet echt, flirten via oogcontact. Tenminste, ik heb het maar één keer gemerkt, en toen vond ik het zelf een beetje freaky omdat ze me nonstop bleef aanstaren :P
Heus wel dat vrouwen dat doen!
pi_119003895
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:35 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Heus wel dat vrouwen dat doen!
Denk ik ook wel, tis een beetje een blik ofzo die je krijgt, maar interpreteer dat maar juist als een simpele gast.

hmms ik merk wel dat ze naar me kijken, maar tis lastig onderscheiden toch van wat dat betekent wel.

Het is lastig, want het lijkt onwijs op elkaar namelijk, het is of, wat een rare gast, of heej die is wel leuk.

Vertel mij ff het verschil in die blik dan :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 01:13:45 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119004426
Tuurlijk flirten vrouwen, en hoe!
Die hebben het tot een kunst verheven!
  vrijdag 9 november 2012 @ 05:35:40 #136
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_119005103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef almond het volgende:
Hoi allen!

Zeg vanaf nu tegen de eerste leuke vrouw die je elke dag ziet: 'hoi ik ben almond'. Wat betreft het oogcontact, dat moet je altijd proberen vast te houden. En wanneer je moet lachen? Wanneer lachte je toen je een kleuter was. ALS JE BLIJ WAS!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 9 november 2012 @ 05:36:24 #137
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_119005105
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef kree het volgende:
paiq meisje is leuk.
Hmms heb nu halve dag zitten chatten.

De eerste eigenlijk waarvan ik denk, die zou ik wel eens willen ontmoeten O+

Nouja ik kijk nog ff de kat uit de boom wel.
Haha ze is niet een supermodel, maargoed maakt mij niet uit, qua ideeen en innerlijk lijkt ze op me.
Dus ik zou dat een kans geven :)
Een innerlijk kan je niet neuken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 9 november 2012 @ 05:50:02 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119005116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 05:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

En met een Barbie zonder inhoud kan je niet praten. Je punt?
C'est la vie
pi_119005872
quote:

[..]

Wel grappig dat je dit zegt, heb het er namelijk met haar over gehad ook.
En wat daar vooral uitkwam is dat ze strontziek werd van gasten die alleen daarvoor op paiq kwamen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 08:30:25 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119005908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef ook_gek het volgende:
Goed he O+
pi_119006089
quote:
Nou, kheb nog nooit een flirtende vrouw gezien. Kijken allemaal maar een beetje sago :P of is dat het nieuwe flirten? boos kijken! :-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 08:51:45 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119006164
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 08:45 schreef Kevin24 het volgende:
Nou, kheb nog nooit een flirtende vrouw gezien. Kijken allemaal maar een beetje sago :P of is dat het nieuwe flirten? boos kijken! :-)
Dan kijk je niet goed of het valt je niet op. .of ze flirten gewoon echt niet met je. Dat kan natuurlijk ook :)
Maar als je in de kroeg zit en je kijkt om je heen, dan zijn er genoeg flirtende vrouwen te zien hoor.
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:07:15 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119006358
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan kijk je niet goed of het valt je niet op. .of ze flirten gewoon echt niet met je. Dat kan natuurlijk ook :)
Maar als je in de kroeg zit en je kijkt om je heen, dan zijn er genoeg flirtende vrouwen te zien hoor.
Dit dus!

Even naar je lachen, weg kijken als je ze aan kijkt met een glimlach. Opeens naast je staan om te bestellen en klagen dat het lang duurt.

Langs je lopen en je bij je middel vast pakken en haar hand over de breedte van je rug laten glijden als ze langs lopen.

Om maar wat voorbeelden te noemen.
pi_119006368
quote:
Die hebben subtiliteit tot een kunst verheven. :P
pi_119006376
quote:

[..]

:D
Je moet er ook nog naast wakker worden he..
pi_119006391
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit dus!

Even naar je lachen, weg kijken als je ze aan kijkt met een glimlach. Opeens naast je staan om te bestellen en klagen dat het lang duurt.

Langs je lopen en je bij je middel vast pakken en haar hand over de breedte van je rug laten glijden als ze langs lopen.

Vragen hoe je je koffie wil bij het ontbijt.

Toch te subtiel. :P
pi_119006416
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb toch altijd m'n ogen goed los hoor :-) zal dan wel inflirtable/unflirtable.. of hoe noem je zoiets zijn :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit dus!

Dat is me nog nooit overkomen nee :P wel een keer dat er een vrouw tegen me aan liep en zei "Kijk uit eikel!" ..... Dus hey, ze praten iig wel met me! Kleine stapjes.
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:12:04 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119006429
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Die hebben subtiliteit tot een kunst verheven. :P
Dat is 1 ding wat zeker is!

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Moet je er lichtjes op in gaan, dan worden ze wat minder subtiel :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

:D
Je moet er ook nog naast wakker worden he..
Gewoon voor je nuchter bent er uit schoppen :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:12:54 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119006440
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef Kevin24 het volgende:

Dat is me nog nooit overkomen nee :P wel een keer dat er een vrouw tegen me aan liep en zei "Kijk uit eikel!" ..... Dus hey, ze praten iig wel met me! Kleine stapjes.
Dat noemt men onhandig :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:20:32 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119006575
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:09 schreef Murdera het volgende:
Subtiel :')
Ja aanspreken en zeggen "ik vind je een lekker ding" is minder subtiel. Maar als je blind bent voor dergelijke aanwijzingen moet je daar maar wat aan doen :) (niet persoonlijk)
pi_119006594
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Subtiel :')
Ja aanspreken en zeggen "ik vind je een lekker ding" is minder subtiel. Maar als je blind bent voor dergelijke aanwijzingen moet je daar maar wat aan doen :) (niet persoonlijk)
Niet nog een keer de post van ook_gek lezen die ik gequote heb. :')
;)
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:25:18 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119006670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet nog een keer de post van ook_gek lezen die ik gequote heb. :')
;)
Lol.. miste een zinnetje :+
pi_119006799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef almond het volgende:

[..]

Mij niet, maar ik was hoe dan ook al niet van plan om het te doen. Als ik zou weten dat mijn vriendin openlijk zat te flirten met andere mannen dan zou ik dat erg kwetsend vinden. Om die reden en omdat ik gewoon geen verkeerde indruk af wil geven ga ik dat haar besparen :)
Het flirten heeft immers niet vreemdgaan als doel dus dan moet je ook geen slapende honden wakker maken :P

De echte vraag staat trouwens nog steeds, hoe kom ik over die angst heen... hoe krijg ik mezelf zover dat ik niet weer dichtklap...
Ik probeer altijd te flirten maar ik faal een beetje :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:33:46 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119006844
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef almond het volgende:

Door het te doen. Vallen en opstaan. Tis helemaal niet erg als je de eerste keren dichtklapt. Ja het is jammer, maar je leert ervan. Daarbij heb je niet als doel om het meisje daadwerkelijk te versieren, dus als het niet werkt.. jammer maar helaas op naar de volgende.
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:43:57 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119007057
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik probeer altijd te flirten maar ik faal een beetje :')
Hoe probeer je dat dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119007109
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lol.. miste een zinnetje :+
:P

Overigens heb je wel gelijk met:
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Als je blind bent voor dergelijke aanwijzingen moet je daar maar wat aan doen :)
Als ik bijv met mijn ouders ergens heen ga hoor ik achteraf van mijn moeder: dat meisje flirtte met je, en die en die keken ook wel heel lang naar je, en dat soort dingen. Heb ik zelf dan totaal niet in de gaten. :P
pi_119007134
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe probeer je dat dan?
Oogcontact enzo, alles :@
Maar volgens mij verzanden mijn gesprekken te snel in ongemakkelijke onderwerpen ofzo.
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:50:36 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119007215
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar volgens mij verzanden mijn gesprekken te snel in ongemakkelijke onderwerpen ofzo.
Maar faalt je flirtgedrag dan, of faal je in gespreksvaardigheden?

Ik heb overigens nog geen ongemakkelijk onderwerp van jou gehoord geloof ik.
pi_119007265
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar faalt je flirtgedrag dan, of faal je in gespreksvaardigheden?

Ik heb overigens nog geen ongemakkelijk onderwerp van jou gehoord geloof ik.
Ze zien me niet echt meer als meisje volgens mij doordat ik altijd meedoe aan lompe gesprekken :@
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:58:59 #160
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119007422
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze zien me niet echt meer als meisje volgens mij doordat ik altijd meedoe aan lompe gesprekken :@
Maar je bent toch ook niet een meisjes-meisje? Het hoeft niet iets slechts te zijn.
pi_119007456
Ik ben altijd 1 van de jongens geweest. Maar dat heb ik niet ervaren als een probleem.
pi_119007495
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb toch best vaak als ik met meiden praat (ja degene die nog vrijgezel zijn dan :S ) Dat ik het idee heb wat te zien in elkaars ogen ofzo, van dat ze denken zou meer kunnen zijn als alleen praten.

Maar het is vaak beiden te bang denk om een eerste stap te zetten.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:03:23 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119007532
Flirten dat doen vrouwen wel. Ik denk niet dat ze het bij mij doen. Of ze moeten het heel subtiel doen want zo blind ben ik ook weer niet.
C'est la vie
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:04:01 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119007549
-weg-
C'est la vie
pi_119007557
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef heloef het volgende:
Flirten dat doen vrouwen ik denk niet dat ze bij mij doen. Of ze moeten het heel subtiel doen want zo blind ben ik ook weer niet.
Nou denk ik ook niet nee.
Ze zullen toch echt nooit zeggen heeej jij bent leuk ik zou wel wat met je willen ofzo :)
Maar het is heel subtiel, maar dat is al gezegd ook :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:05:11 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119007577
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef heloef het volgende:
Flirten dat doen vrouwen ik denk niet dat ze bij mij doen. Of ze moeten het heel subtiel doen want zo blind ben ik ook weer niet.
Soms denk ik dat ze flirten, terwijl ze dat niet doen. Soms zie ik niet dat ze flirten.
Soms denken ze dat ik met hen flirt terwijl ik dat niet doe. Soms flirt ik me ze terwijl ze dat niet zien.

Communicatie is niet mijn sterkste kant, zo blijkt maar weer.
pi_119007659
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Soms denk ik dat ze flirten, terwijl ze dat niet doen. Soms zie ik niet dat ze flirten.
Soms denken ze dat ik met hen flirt terwijl ik dat niet doe. Soms flirt ik me ze terwijl ze dat niet zien.

Nou ik denk :') dat ik het een beetje weet te herkennen, tis wel een soort van blik als je oogcontact hebt waaruit je kunt zien, denk ik, of het interesse is of gewoon van wat loopt daar nou weer voor een rare gast.

Maar het is wel lastig en misschien wel mijn eigen perceptie ervan.

Geen idee er zou een handleiding voor moeten zijn eigenlijk
pi_119007660
quote:

[..]

Soms dans ik stiekem met ze, en hoop ik dat ze het leuk vonden.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:07:43 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119007663
quote:

Denk dat iedereen dat wel eens heeft :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:08:02 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119007676
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef kree het volgende:

Geen idee er zou een handleiding voor moeten zijn eigenlijk
Niet jij ook al ;(
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:08:50 #171
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119007710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Alleen met Rokje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat iedereen dat wel eens heeft :)
Ik heb dat niet "eens". Ik heb dat voltijd.
pi_119007719
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet jij ook al ;(
Het valt mee hoor, in ieder geval weet ik me altijd aardig te redden met meiden en ook met praten enzo.
Maar het stapje van gewoon leuk praten naar meer, dat is meer mijn probleem.

edit: En trouwens daarmee bedoelde ik meer die blikken van meiden, niet dat er een handleiding is over versieren algemeen, want uiteraard die is er niet ;)
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:09:18 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119007722
quote:

[..]

Het zit je ook niet mee he. ;(
C'est la vie
pi_119007735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

:D _O-
pi_119007887
quote:

[..]

Dit is wel herkenbaar ja. Of het moet er dik bovenop liggen en zelfs dan weet ik het nog niet zeker :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:17:16 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119008006
Flirten kan ik niet want het makkelijkste onderdeel van flirten kan ik niet. Letterlijk overigens.
C'est la vie
pi_119008060
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:17 schreef heloef het volgende:
Flirten kan ik niet want het makkelijkste onderdeel van flirten kan ik niet. Letterlijk overigens.
Het gaat mij via internet wel makkelijker af trouwens, hmms minder spanning ofzo.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:20:01 #178
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119008080
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Het zit je ook niet mee he. ;(
Het leven is hard, ook al ben je zwart. ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is wel herkenbaar ja. Of het moet er dik bovenop liggen en zelfs dan weet ik het nog niet zeker :')
Ik twijfel inderdaad enorm veel. Zou ze dat wel zo bedoelen? Zie ik niet wat ik wil zien?

quote:
Ga je weer lopen miepen daarover? Dacht dat je daar vrede mee had.
pi_119008113
quote:
wat is het makkelijkste onderdeel dan? Het aankijken van een meisje??? Ik ben ook altijd onder de indruk dat ze dan denken "eeewww wat kijkt die enge rapist "
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:22:05 #180
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119008147
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het leven is hard, ook al ben je zwart. ;(

[..]

Ik twijfel inderdaad enorm veel. Zou ze dat wel zo bedoelen? Zie ik niet wat ik wil zien?

[..]

Ga je weer lopen miepen daarover? Dacht dat je daar vrede mee had.
Nee ik klaag niet. Maar probeer maar eens oogcontact te maken als je zo scheel als de tering bent.
C'est la vie
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:23:03 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119008169
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

wat is het makkelijkste onderdeel dan? Het aankijken van een meisje??? Ik ben ook altijd onder de indruk dat ze dan denken "eeewww wat kijkt die enge rapist "
Als je dat kwijlend doet zal ze dat wel denken ja.
C'est la vie
pi_119008351
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je dat kwijlend doet zal ze dat wel denken ja.
Ow, ik dacht dat het kwijlen en je hand in je broek erbij hoorde.. hmmm.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:48:59 #183
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119009066
quote:
Hoe bedoel je?
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:55:08 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119009285
Wat is het makkelijkste deel van flirten dan?
pi_119009371
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef ook_gek het volgende:
Wat is het makkelijkste deel van flirten dan?
Iemand aankijken
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:57:39 #186
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119009384
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef kree het volgende:

[..]

Het valt mee hoor, in ieder geval weet ik me altijd aardig te redden met meiden en ook met praten enzo.
Maar het stapje van gewoon leuk praten naar meer, dat is meer mijn probleem.

edit: En trouwens daarmee bedoelde ik meer die blikken van meiden, niet dat er een handleiding is over versieren algemeen, want uiteraard die is er niet ;)
Van leuk praten naar meer heeft iedereen zijn eigen stijl. Als dat aanraak/aankijkgedoe niet helemaal jou ding is doe je het toch met woorden. Wees gewoon concreet, maar houd het luchtig. Alles met een knipoog. En noem iets bijvoorbeeld gewoon een date als je het als een date ziet.

Denk dat het voornaamste is dat je bang bent een misstap te maken, en daar is geen reden toe.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:59:53 #187
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119009453
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iemand aankijken
Als Heloef dat letterlijk niet kan heeft hij geen ogen?!

quote:
pi_119009509
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Van leuk praten naar meer heeft iedereen zijn eigen stijl. Als dat aanraak/aankijkgedoe niet helemaal jou ding is doe je het toch met woorden. Wees gewoon concreet, maar houd het luchtig. Alles met een knipoog. En noem iets bijvoorbeeld gewoon een date als je het als een date ziet.

Denk dat het voornaamste is dat je bang bent een misstap te maken, en daar is geen reden toe.
Denk het maar dat stapje is dus lastig zowel met woorden als aanraken enzo.

Bedoel heel leuk praatje met een meid, tja over vanalles of blabla wat je hebt uitgevonden over haar en over kunt vragen.
Tot zo ver gaat het goed.

Maar dan, hmms dat is echt een obstakel gewoon, ik weet dus echt niet hoe ik dat moet aanpakken, behalve gewoon gelijk vragen joh zin om wat te drinken blabla.
Maar dat is dan meestal de afknapper ofzo denk.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:04:30 #189
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119009590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:01 schreef kree het volgende:

[..]

Bedoel heel leuk praatje met een meid, tja over vanalles of blabla wat je hebt uitgevonden over haar en over kunt vragen.

Maar dan, hmms dat is echt een obstakel gewoon, ik weet dus echt niet hoe ik dat moet aanpakken, behalve gewoon gelijk vragen joh zin om wat te drinken blabla.
Waarom is dat een afknapper? Als een dame met wie jij een leuk gesprek heb gehad hetzelfde vraagt is dat toch ook niet raar?

Je hebt geen übergeheime missie waar niemand iets van mag weten, en met name de dame niet. En er staat ook niets vast, het is nog steeds luchtig. Je gaat gewoon wat drinken en de dame in kwestie weet dat je het gezellig vond. Dus?
pi_119009648
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij kan hij dat best ;)
Maar kan ook zijn dat voor hem iets anders dan aankijken makkelijker is natuurlijk! :P
pi_119009745
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:04 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Waarom is dat een afknapper? Als een dame met wie jij een leuk gesprek heb gehad hetzelfde vraagt is dat toch ook niet raar?

Je hebt geen übergeheime missie waar niemand iets van mag weten, en met name de dame niet. En er staat ook niets vast, het is nog steeds luchtig. Je gaat gewoon wat drinken en de dame in kwestie weet dat je het gezellig vond. Dus?
Euhm nou het is het niet in het algemeen, maar meer omdat er gewoon een stuk minder meiden zijn op mijn leeftijd.
En degene die er zijn zijn waarschijnlijk net zo voorzichtig als ik (mss wel door dingen uit het verleden, noem het maar op)

Alleen al een meid zo ver krijgen om wat te gaan drinken is al lastig :)
pi_119009851
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef kree het volgende:

[..]
Misschien omdat ze je eigenlijk niet wilt :)
Of misschien omdat ze tegelijkertijd al een betere date heeft :)
Of misschien omdat ze je eigenlijk afschuwelijk vindt, maar dat niet tegen je durft te zeggen :)
Of omdat ze het stiekem doet en eigenlijk niet mag daten van haar moeder :)

:) :) :) :) :)
pi_119009878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien omdat ze je eigenlijk niet wilt :)
Of misschien omdat ze tegelijkertijd al een betere date heeft :)
Of misschien omdat ze je eigenlijk afschuwelijk vindt, maar dat niet tegen je durft te zeggen :)
Of omdat ze het stiekem doet en eigenlijk niet mag daten van haar moeder :)

:) :) :) :) :)
Tja kan allemaal inderdaad ;)
pi_119009898
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef kree het volgende:

[..]

Tja kan allemaal inderdaad ;)
Dacht dat het er dik bovenop lag, maar je snapt hem niet ;(
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:13:41 #195
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119009936
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm nou het is het niet in het algemeen, maar meer omdat er gewoon een stuk minder meiden zijn op mijn leeftijd.
En degene die er zijn zijn waarschijnlijk net zo voorzichtig als ik (mss wel door dingen uit het verleden, noem het maar op)

Als het niet lukt met de éne dame, move on. Wat Magnetron al aangeeft weet je de motivatie niet waarom iemand nee zegt. Het kan van alles zijn, feit is dat als ze nee zegt dat ze dat niet ziet zitten.

En dat is dus niet iets wat je je persoonlijk moet aantrekken...
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:14:06 #196
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119009952
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dacht dat het er dik bovenop lag, maar je snapt hem niet ;(
Het is nog vroeg en ik snap het ook niet. Zie alleen een fout erin. Bij die 4e date ze dus wel en kan je dus wel met haar drinken want dan doet ze het stiekem waar ze bij de andere 3 niet gaat daten/drinken. Maar goed dat zal wel weer niet zijn wat je bedoelt ;(
we dan
pi_119009978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Het is nog vroeg en ik snap het ook niet. Zie alleen een fout erin. Bij die 4e date ze dus wel en kan je dus wel met haar drinken want dan doet ze het stiekem waar ze bij de andere 3 niet gaat daten/drinken. Maar goed dat zal wel weer niet zijn wat je bedoelt ;(
nope ;(
pi_119009993
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

nope ;(
tis te lastig magenetron :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:16:19 #199
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119010030
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

nope ;(
Is het dat jouw post 9 plus zijn post 1 = 10 smilies heeft en dat dat een magisch getal is en je eigenlijk aangeeft dat hij dus 10 keer zo blij mag zijn zonder die date? Ik wil het nu weten ook ;(
we dan
pi_119010038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ok, ik ga het nog een keer proberen, misschien dat iemand het ziet.
(overigens, wat Murv zegt, klopt trouwens wel)

Ik heb m'n been gebroken en kan nooit meer lopen :)
Mijn vader kwam gisteren onder de tram en mijn moeder heeft kanker :)
Morgen is het einde van de wereld, dan volgt er een komeetinslag op Nederland die niemand ter wereld gaat overleven :)
pi_119010040
Trouwens wacht ff, ik heb het nog geneens over een "Date setting" nu natuurlijk.
Het is meer de aanleiding naar een date zeg maar.

Bedoel als je eenmaal echt een date hebt dan is het een ander verhaal en denk voor mij makkelijker dan ook.
Tis meer hoe zorg je dat je een date krijgt :)
pi_119010066
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Morgen is het einde van de wereld, dan volgt er een komeetinslag op Nederland die niemand ter wereld gaat overleven :)
Je bedoelt "alles zit alleen maar tegen?"
pi_119010092
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef kree het volgende:

[..]

_O- _O- :D

SPOILER
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:18:55 #204
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119010123
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oke je bedoelt dus te zeggen dat jouw problemen erger zijn dan de zijne.
we dan
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:19:21 #205
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010137
quote:

[..]

Gast... _O-

Nee, wat ik zei. Je weet niet de motivatie dat ze nee zei. Het kan van alles zijn.

Vb: mijn ouders lagen in een scheiding, ik had totaal geen zin om met mensen af te spreken, ook amper met vrienden. Laat staan een date...
pi_119010145
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

_O- _O- :D

SPOILER
:')

haha zeg maar gewoon waar het op staat dan, ik ben niet zo van die cryptische omschrijvingen :P
pi_119010148
quote:

[..]

Ok, nog een poging:

Mijn vader kwam onder de tram en mijn moeder blijkt terminale kanker te hebben. Nu moet ik de hele dag huilen :)
Ik ben door de taliban ontvoerd en om me te martelen hakken ze elk uur 1 vinger af. Ik leef in doodsangst elke seconde :) :) :)

Snapt iemand hem nu???
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:20:22 #208
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119010176
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ok, nog een poging:

Mijn vader kwam onder de tram en mijn moeder blijkt terminale kanker te hebben. Nu moet ik de hele dag huilen :)
Ik ben door de taliban ontvoerd en om me te martelen hakken ze elk uur 1 vinger af. Ik leef in doodsangst elke seconde :) :) :)

Snapt iemand hem nu???
Je bent een huilie?
we dan
pi_119010193
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je bent een huilie?
Ach, ik laat hem gewoon staan. De 1e die het goed heeft, krijgt een koekje :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:21:30 #210
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119010202
* krijgt koekje: je bedoelt dat mensen te pessimistisch zijn en te veel erover klagen
we dan
pi_119010218
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
* krijgt koekje: je bedoelt dat mensen te pessimistisch zijn en te veel erover klagen
Nee.

Je moet niet te ver doordenken, het is nogal obvious ;)
pi_119010241
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Haha vraag me af of zo iets werkt met meiden.
Ik weet niet hoor tis wel grappig, maar ik kan hem niet echt raden.

Tja noem het simpel, misschien wel ja, mijn karakter is wel rechtsreeks eigenlijk. En goed daar zullen sommige meiden op afknappen, maar anderen misschien juist niet :)
pi_119010246
Ik vind het een mooie persiflage hoor magnetron. :)

:) :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:23:31 #214
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119010272
quote:

[..]

Nee.

Je moet niet te ver doordenken, het is nogal obvious ;)
Je haat Kree? En houdt ervan om mensen te laten puzzelen
we dan
pi_119010274
quote:

[..]

Benzinmode.
pi_119010294
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

magnetron haat me niet, zover ken ik hem wel een beetje onderhand :P
pi_119010295
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
Ik vind het een mooie persiflage hoor magnetron. :)

:) :)
Ja, hij is wel goed gelukt he :)

SPOILER
pi_119010319
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Benzinmode.
Je bent warm ;)

Paar krummeltjes heb je al :*
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:24:53 #219
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119010327
Ik geef het op. Ga nu de hele dag mopperen als je het niet vertelt
we dan
pi_119010331
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee, ook niet.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:25:38 #221
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119010357
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Benzinmode.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bent warm ;)

Ik zeg hetzelfde maar bij mij was het helemaal fout..
we dan
pi_119010364
quote:

[..]

Je bent warm ;)

Die smiley van je achter trieste dingen, is er verder nog iets te raden dan?
pi_119010365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik geef het op. Ga nu de hele dag mopperen als je het niet vertelt
Hint: Wat klopte er niet aan die zinnen die ik tikte?
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:26:23 #224
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010389
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef kree het volgende:
Trouwens wacht ff, ik heb het nog geneens over een "Date setting" nu natuurlijk.
Het is meer de aanleiding naar een date zeg maar.

Bedoel als je eenmaal echt een date hebt dan is het een ander verhaal en denk voor mij makkelijker dan ook.
Tis meer hoe zorg je dat je een date krijgt :)
De aanleiding voor de date is dat je gezellig met elkaar praatte (en dat kan na een korte eerste ontmoeting) en dat je misschien wel wat meer in haar ziet.

En dan mag je best bij naam noemen, dan is er ook geen onduidelijkheid over. ("hoi, vond het erg gezellig praten met je, zullen we een keer ergens wat gaan drinken")

Als ze nee zegt en je hebt toch nog een paar leuke gesprekken kan je het na een paar weken gewoon nog een keer vragen, misschien had ze er nog nooit over na gedacht, en is door je vraag wat interesse uiteindelijk gewekt.

En anders move on. Er zwemmen meer vissen in de zee, en je weet niet waarom ze nee heeft gezegt. Kan inderdaad haar overleden oma zijn...
pi_119010393
quote:

[..]

Nee, ook niet.
Ik snap je wel denk, het is het eerst bij jezelf zoeken, natuurlijk.
Maar zelfs al doe je dat dan maakt het nog niet makkelijker
pi_119010405
quote:

[..]

Ja, hij is wel goed gelukt he :)

SPOILER
_O-
Waar is mijn koekje.
pi_119010409
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die smiley van je achter trieste dingen, is er verder nog iets te raden dan?
Ik reken deze goed!

De vraag is, wat doet die fucking :) smiley daar Kree!!! @#$%
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:27:06 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119010417
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

[..]

Nou even naar boven scrollen.
C'est la vie
pi_119010434
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Waar is mijn koekje.
Gelukkig had ik 2 koekjes :)

SPOILER
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:27:56 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119010448
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:01 schreef kree het volgende:

[..]

Probeer het volgende eens qua aanraken.

Als er tijdens een gesprek een aaah zielig moment komt kan je tijdens aaah arme jij of aaah wat zielig tegelijk over haar schouder wrijven of vast pakken eventjes.

Of stuur het gesprek op een afspraak af over iets. Kan heel simpel iets zijn maar schud dan wel de hand of iets van deal.

Je kan haar arm lichtjes vast pakken om te vragen of ze nog wat wilt drinken.

Zijn simpele momenten om aanraken te "oefenen"

Vind het zelf lastig uit te leggen omdat ik er zelf nooit over na gedacht heb. Ik doe het van zelf al namelijk.

Ben er een keer op gaan letten en ik doe hoe dus snel en vaak. Zelfde als flirten, ik denk er niet over na.
pi_119010452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik reken deze goed!

De vraag is, wat doet die fucking :) smiley daar Kree!!! @#$%
Omdat ik er nog wel gewoon over kan lachen?
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:28:18 #232
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010468
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou even naar boven scrollen.
Dan knijp je een oogje dicht. :P
pi_119010503
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Probeer het volgende eens qua aanraken.

Als er tijdens een gesprek een aaah zielig moment komt kan je tijdens aaah arme jij of aaah wat zielig tegelijk over haar schouder wrijven of vast pakken eventjes.

Of stuur het gesprek op een afspraak af over iets. Kan heel simpel iets zijn maar schud dan wel de hand of iets van deal.

Je kan haar arm lichtjes vast pakken om te vragen of ze nog wat wilt drinken.

Zijn simpele momenten om aanraken te "oefenen"

Vind het zelf lastig uit te leggen omdat ik er zelf nooit over na gedacht heb. Ik doe het van zelf al namelijk.

Ben er een keer op gaan letten en ik doe hoe dus snel en vaak. Zelfde als flirten, ik denk er niet over na.
Gisteren deed ik zielig op het station over hoe lang het nog duurde voor ik thuis was en toen kreeg ik een knuffel. Maar ik denk niet dat het werkt als hosselmethode.
pi_119010520
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat ik er nog wel gewoon over kan lachen?
Grappig :)
Het komt zo raar over op mij :P
Maar ik ben vast de enige die dat vindt :')
pi_119010574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Grappig :)
Het komt zo raar over op mij :P
Maar ik ben vast de enige die dat vindt :')
Nou wat het is, ik voel me niet hopeloos toch.
Dat is precies het verschil met noem benzin bv.

Ik denk namelijk dat het nog steeds kan, alleen het vinden en de manier moet ik beetje aan werken.
pi_119010576
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gisteren deed ik zielig op het station over hoe lang het nog duurde voor ik thuis was en toen kreeg ik een knuffel. Maar ik denk niet dat het werkt als hosselmethode.
Iemand zomaar een knuffel geven kan ook zijn dat ie je probeert te rollen. Is mij een keertje overkomen toen ik in het centrum van Amsterdam liep (ik zag er een beetje uit als een toerist). Overigens had ik alle spullen nog hehe
pi_119010619
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wat het is, ik voel me niet hopeloos toch.
Dat is precies het verschil met noem benzin bv.

Ik denk namelijk dat het nog steeds kan, alleen het vinden en de manier moet ik beetje aan werken.
Ach, laat ik het zo zeggen, je doet tenminste meer dan ik :P
Al is dat ik er niks aan doe een eigen keus. Heb andere prioriteiten momenteel. Over enkele maanden kijk ik wel verder
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:32:49 #238
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010651
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Al is dat ik er niks aan doe een eigen keus. Heb andere prioriteiten momenteel. Over enkele maanden kijk ik wel verder
Dan heb je verkeerde prioriteiten. O-)
pi_119010669
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Uitstel gedrag hmmm tja herkenbaar met alles.

Maar ok kan wel vertellen dat ik die paiq meid echt wel een beetje leuk vindt.
Of het wat wordt ooit, geen idee, tis leuk praten vooral maar ik kreeg wel

xxxx
terug

Dus tsja :')
Geeft beetje aan dat ze me leuk vindt denk ik dan
pi_119010674
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:32 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dan heb je verkeerde prioriteiten. O-)
Vind ik niet. Het hebben van een partner is gewoonweg geen topprioriteit voor me op het moment.
pi_119010702
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vind ik niet. Het hebben van een partner is gewoonweg geen topprioriteit voor me op het moment.
wat dan wel?

Trouwens voor mij ook niet, maar ik zou het wel graag willen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:34:28 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119010711
Die Paiq meid praat terug, dat is al een bijzondere ervaring en dus ga je haar ophemelen. Geloof me, ik ben er geweest.
pi_119010726
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef kree het volgende:

[..]

xxxx
terug

Het is geen uitstelgedrag :')
Goh, dingen raden is niet je beste bezigheid he? :P
Kan je wel mee lachen :)

SPOILER
pi_119010733
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef twi het volgende:
Die Paiq meid praat terug, dat is al een bijzondere ervaring en dus ga je haar ophemelen. Geloof me, ik ben er geweest.
Ze praten allemaal terug, dat is het niet, maar deze verteld zelf ook eens een keer iets.
Dat is het verschil
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:35:20 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119010737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dan knijp je een oogje dicht. :P
Nee man ik heb mij een ooglapje aan laten meten.
C'est la vie
pi_119010744
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef kree het volgende:

[..]

wat dan wel?

Trouwens voor mij ook niet, maar ik zou het wel graag willen.
Ik ben op dit moment bezig om m'n leven weer op de rit te krijgen. Ik ga niet in details treden ;)
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:35:52 #247
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119010757
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef kree het volgende:

[..]

Ze praten allemaal terug, dat is het niet, maar deze verteld zelf ook eens een keer iets.
Dat is het verschil
En die "xxxx" terug vertelt inderdaad wel dat ze je een beetje leuk vindt!!!

SPOILER
pi_119010796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef twi het volgende:

[..]

SPOILER
Je weet de details niet waarover we praten en ok ik heb wel geleerd dat het niet werkt om logjes hier neer te zetten.

Dus je moet me maar geloven op mn blauwe ogen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:37:30 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119010822
quote:

[..]

xxxx
terug

Man als iedereen mij leuk vind die xxx stuurd heb ik nu een complete harem van mannen, vrouwen en kinderen :{

Gast het zijn xxxjes meer niet!
pi_119010833
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iemand zomaar een knuffel geven kan ook zijn dat ie je probeert te rollen. Is mij een keertje overkomen toen ik in het centrum van Amsterdam liep (ik zag er een beetje uit als een toerist). Overigens had ik alle spullen nog hehe
Maar meestal doen vrienden dat niet _O-
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:37:59 #251
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010837
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef twi het volgende:

[..]

SPOILER
Als ze er vijf van maakt heb je een relatie. 6 sta je op het punt om samen te wonen... :D

Overigens toen een vriend met zijn huidige vriendin aan het daten was veranderden de smsjes op een gegeven moment van standaard xxx naar standaard liefs, maar je kan er niet te veel aan ophangen...
pi_119010840
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef kree het volgende:

[..]

Je weet de details niet waarover we praten en ok ik heb wel geleerd dat het niet werkt om logjes hier neer te zetten.

Dan gaan we raden :P

Gok: Ze vindt je leuk vanwege je kookkunsten! :D
pi_119010845
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Man als iedereen mij leuk vind die xxx stuurd heb ik nu een complete harem van mannen, vrouwen en kinderen :{

Gast het zijn xxxjes meer niet!
Hangt van de context van het gesprek af of het wat betekent of niet
pi_119010863
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan gaan we raden :P

Gok: Ze vindt je leuk vanwege je kookkunsten! :D
Fout :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:38:50 #255
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119010866
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef kree het volgende:

[..]

Jij plaatst de relatie tussen "xxxx" en iemand die je leuk vindt, niet ik. Ik zeg alleen dat de conclusie die je daaraan trekt volslagen belachelijk is, omdat jij alles wat je via internet bespreekt met iemand tienmiljoenmiljard keer belangrijker maakt dan iemand aan de andere kant van de internetkabel.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:39:07 #256
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010878
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar meestal doen vrienden dat niet _O-
:o , turn of events...

Ik geef al mijn vrouwelijke vrienden een knuffel, betekent niets...
pi_119010892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef kree het volgende:

[..]

Fout :)
Ze vindt je boeiend omdat je muziek maakt ;)

SPOILER
pi_119010910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

:o , turn of events...

Ik geef al mijn vrouwelijke vrienden een knuffel, betekent niets...
Nou, ik geef niet zomaar iedereen een knuffel hoor
pi_119010922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef twi het volgende:

[..]

Jij plaatst de relatie tussen "xxxx" en iemand die je leuk vindt, niet ik. Ik zeg alleen dat de conclusie die je daaraan trekt volslagen belachelijk is, omdat jij alles wat je via internet bespreekt met iemand tienmiljoenmiljard keer belangrijker maakt dan iemand aan de andere kant van de internetkabel.
Nee tis anders, ik plaats de relatie tussen een goed gesprek met iemand en xxx
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:40:27 #260
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010929
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik geef niet zomaar iedereen een knuffel hoor
Ik ook niet iedereen. Maar vriendinnen wel dus.
pi_119010937
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze vindt je boeiend omdat je muziek maakt ;)

SPOILER
nee raad maar door :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:40:53 #262
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119010944
Ah jezus is het die :) geen wonder dat ik die niet begreep. Ik zag het ook gewoon alsof Kree er niet zo erg mee zat dat het lastig is :)
we dan
pi_119010956
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:40 schreef kree het volgende:

[..]

nee raad maar door :)
Dan weet ik het niet. Ik ken je verder niet zo goed.
pi_119010982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah jezus is het die :) geen wonder dat ik die niet begreep. Ik zag het ook gewoon alsof Kree er niet zo erg mee zat dat het lastig is :)
Maar waarom komt ie dan uitgebreid erover vertellen en vragen stellen? :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:42:13 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119010990
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef kree het volgende:

[..]

Hangt van de context van het gesprek af of het wat betekent of niet
Nee man! Je slaat weer door.

Genoeg mensen die standaard afsluiten met xxx of 1 x.

Als ik alleen al in mijn whatsapp kijk sluit bijna iedereen af met x
pi_119011016
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee man! Je slaat weer door.

Genoeg mensen die standaard afsluiten met xxx of 1 x.

Als ik alleen al in mijn whatsapp kijk sluit bijna iedereen af met x
Ik denk ook dat die x voor ieder weer een andere betekenis heeft.
pi_119011030
Misschien is kree wel én lief, én intelligent, én aantrekkelijk, én charmant, én goed in bed, én..
Wij kennen hem ook alleen maar via fok he

Ik doe x als ik iemand aardig vind, niet omdat ik naar bed wil met diegene
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:43:36 #268
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119011036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar waarom komt ie dan uitgebreid erover vertellen en vragen stellen? :P
Ja ik ga nu niet weer beginnen om dingen te gokken hoor :P
we dan
pi_119011047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan weet ik het niet. Ik ken je verder niet zo goed.
Wat het verschil is he en laat ik dan het antwoord maar geven.
Is dat je elkaar persoonlijke dingen verteld en dat komt overeen met elkaar of is herkenbaar etc.

Wat dan een beetje het woord is is, meeleven denk ik.
Of noem het een soort van klik.

Weet ik veel, qua daten etc, weet ik natuurlijk niet veel, maar dat wisten jullie al.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:44:25 #270
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119011073
Bij mij doen meiden altijd 4 x'jes. :7
we dan
pi_119011076
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien is kree wel én lief, én intelligent, én aantrekkelijk, én charmant, én goed in bed, én..
Wij kennen hem ook alleen maar via fok he

Ik doe x als ik iemand aardig vind, niet omdat ik naar bed wil met diegene
Ja zoiets dus, pfff ik zit daar niet omdat ik seks wil ofzo in eerste instantie
pi_119011082
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik ga nu niet weer beginnen om dingen te gokken hoor :P
Het was niet gokken, het lag er toch echt dik bovenop ;)

Ik heb er gewoon een hekel aan als iemand met een kutzin komt om die vervolgens af te sluiten met een nietszeggende :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:45:19 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119011098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef kree het volgende:

[..]

Is dat je elkaar persoonlijke dingen verteld en dat komt overeen met elkaar of is herkenbaar etc.

Weet ik veel, qua daten etc, weet ik natuurlijk niet veel, maar dat wisten jullie al.
Harstikke leuk dat je dat hebt met die meid.
Maar wat ze je proberen te vertellen is dat die 'xx' daar niet aan samenhangt.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:45:23 #274
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119011101
Ow shit dit is niet eens de SC. Had het niet eens meer door :{
we dan
pi_119011107
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef kree het volgende:

[..]

Nee hoor, heb zelf ook nog nooit online gedate. Ik ken het alleen maar van via via.
pi_119011152
Ik zoek gewoon om de zoveel tijd een fokker uit om mee te fokken
pi_119011155
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het was niet gokken, het lag er toch echt dik bovenop ;)

Ik heb er gewoon een hekel aan als iemand met een kutzin komt om die vervolgens af te sluiten met een nietszeggende :)
owh :)
pi_119011177
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Harstikke leuk dat je dat hebt met die meid.
Maar wat ze je proberen te vertellen is dat die 'xx' daar niet aan samenhangt.
Snap ik maar ik denk dat ik nog wel slim genoeg ben om te bedenken of het wat betekent of niet
pi_119011179
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef kree het volgende:

[..]

owh :)
En dat was wel heel duidelijk haha
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:48:20 #280
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119011182
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe lang zitten ze in de roulatie?
pi_119011197
quote:
Hoi :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:49:09 #282
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119011210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef kree het volgende:

[..]

Gelijk al aan de kinderen kree?! :o
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:50:03 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119011239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef twi het volgende:

[..]

Zou dit komen door onervarenheid?
pi_119011244
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Gelijk al aan de kinderen kree?! :o
Ik wil best kindjes hoor.

Maar oke dat is nog even een tijd weg denk.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:51:29 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119011293
quote:

[..]

Snap ik maar ik denk dat ik nog wel slim genoeg ben om te bedenken of het wat betekent of niet
:D wil je een eerlijk antwoord, of een leuk antwoord? :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:52:19 #286
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119011320
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:( wil je een eerlijk antwoord, of een leuk antwoord? :(
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:52:19 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119011322
quote:

[..]

Ik heb het al laten zitten :')
pi_119011337
quote:

[..]

kan het al raden denk. Maar doe maar eerlijk dan...?
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:54:44 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119011409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef kree het volgende:

[..]

kan het al raden denk. Maar doe maar eerlijk dan...?
Je hecht te veel hoop aan iets zonder echte waarde.
pi_119011419
quote:
Ik ook :')
pi_119011441
quote:

[..]

Jij voldoet niet
Al voorzien
pi_119011459
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hecht te veel hoop aan iets zonder echte waarde.
Vertel?
waarde de definitie ervan en waarom?
pi_119011476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef kree het volgende:

[..]

Vertel?
Het ging om die x-jes man :')
Lag er toch echt duidelijk bovenop :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:57:26 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119011512
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef kree het volgende:

Vertel?
De waarde die je legt aan dat 'xxx' iets betekent. Je koppelt het aan je gesprekken met haar.

'xx' doen meisjes vaak in bijna alle gesprekken met iedereen die ze spreken. Enkel als ze mensen haten/echt niet mogen dan zal er niet snel een 'xx' achter te komen te staan. Maar het heeft dus geen waarde.
pi_119011517
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het ging om die x-jes man :')
Lag er toch echt duidelijk bovenop :')
tis niet waar gewoon, jullie kunnen dat echt niet inschatten omdat jullie niet weten waar ik het over had met haar.

Dus te snel conclusies trekken is het.

Ik weet ook wel dat een x soms niks betekent maar soms ook wel.

Het is niet dat ik daar op af ga ofzo...
pi_119011590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef kree het volgende:

[..]
quote:

[..]

xxxx
terug

vrijdag 9 november 2012 @ 11:59:41 #297
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119011593
quote:

[..]

Nee, een x betekent niks. ook niet in context.
pi_119011622
Ik denk wel dat kree te snel denkt dat hij interesse heeft gewekt
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:01:27 #299
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119011642
quote:

[..]

tis niet waar gewoon, jullie kunnen dat echt niet inschatten omdat jullie niet weten waar ik het over had met haar.

Dus te snel conclusies trekken is het.

Man een xje of xx of xxx of -xxx- is een standaard gewoonte geworden voor veel heel erg veel mensen.

Die xxx ongeacht gesprek hebben nul waarde!

Jij koppelt haar gevoelens voor jou aan die xxx.
pi_119011652
Wel grappig opzich hoe jullie het allemaal gelijk in een negatieve richting denken.

Wat uit die berichtjes blijkt is:
* Je doet het niet goed
* Betekent niks
* Gaat nooit wat worden
* Je denkt teveel erover en verwacht dingen die er niet zijn
* etc

Hmms je kunt het ook positief zien:
* Aardige meid
* Goed gesprek
* Eerlijk en oprecht tegen elkaar
* Tja best wel leuk
pi_119011675
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:01 schreef kree het volgende:
Wel grappig opzich hoe jullie het allemaal gelijk in een negatieve richting denken.

Wat uit die berichtjes blijkt is:
* Je doet het niet goed
* Betekent niks
* Gaat nooit wat worden
* Je denkt teveel erover en verwacht dingen die er niet zijn
* etc

Hmms je kunt het ook positief zien:
* Aardige meid
* Goed gesprek
* Eerlijk en oprecht tegen elkaar
* Tja best wel leuk
Wel grappig om te zien hoe je je probeert hier uit te lullen :P