quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
En die "xxxx" terug vertelt inderdaad wel dat ze je een beetje leuk vindt!!!Als ze er vijf van maakt heb je een relatie. 6 sta je op het punt om samen te wonen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens toen een vriend met zijn huidige vriendin aan het daten was veranderden de smsjes op een gegeven moment van standaard xxx naar standaard liefs, maar je kan er niet te veel aan ophangen..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
Dan gaan we radenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet de details niet waarover we praten en ok ik heb wel geleerd dat het niet werkt om logjes hier neer te zetten.
Dus je moet me maar geloven op mn blauwe ogen.
Hangt van de context van het gesprek af of het wat betekent of nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Man als iedereen mij leuk vind die xxx stuurd heb ik nu een complete harem van mannen, vrouwen en kinderen
Gast het zijn xxxjes meer niet!
Foutquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan gaan we raden
Gok: Ze vindt je leuk vanwege je kookkunsten!
Jij plaatst de relatie tussen "xxxx" en iemand die je leuk vindt, niet ik. Ik zeg alleen dat de conclusie die je daaraan trekt volslagen belachelijk is, omdat jij alles wat je via internet bespreekt met iemand tienmiljoenmiljard keer belangrijker maakt dan iemand aan de andere kant van de internetkabel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet de details niet waarover we praten en ok ik heb wel geleerd dat het niet werkt om logjes hier neer te zetten.
Dus je moet me maar geloven op mn blauwe ogen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar meestal doen vrienden dat niet
Ze vindt je boeiend omdat je muziek maaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik geef niet zomaar iedereen een knuffel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..], turn of events...
Ik geef al mijn vrouwelijke vrienden een knuffel, betekent niets...
Nee tis anders, ik plaats de relatie tussen een goed gesprek met iemand en xxxquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Jij plaatst de relatie tussen "xxxx" en iemand die je leuk vindt, niet ik. Ik zeg alleen dat de conclusie die je daaraan trekt volslagen belachelijk is, omdat jij alles wat je via internet bespreekt met iemand tienmiljoenmiljard keer belangrijker maakt dan iemand aan de andere kant van de internetkabel.
Ik ook niet iedereen. Maar vriendinnen wel dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik geef niet zomaar iedereen een knuffel hoor
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze vindt je boeiend omdat je muziek maaktnee raad maar doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Maar waarom komt ie dan uitgebreid erover vertellen en vragen stellen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah jezus is het diegeen wonder dat ik die niet begreep. Ik zag het ook gewoon alsof Kree er niet zo erg mee zat dat het lastig is
Nee man! Je slaat weer door.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt van de context van het gesprek af of het wat betekent of niet
Ik denk ook dat die x voor ieder weer een andere betekenis heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man! Je slaat weer door.
Genoeg mensen die standaard afsluiten met xxx of 1 x.
Als ik alleen al in mijn whatsapp kijk sluit bijna iedereen af met x
Ja ik ga nu niet weer beginnen om dingen te gokken hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom komt ie dan uitgebreid erover vertellen en vragen stellen?
Wat het verschil is he en laat ik dan het antwoord maar geven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Ik ken je verder niet zo goed.
Ja zoiets dus, pfff ik zit daar niet omdat ik seks wil ofzo in eerste instantiequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien is kree wel én lief, én intelligent, én aantrekkelijk, én charmant, én goed in bed, én..
Wij kennen hem ook alleen maar via fok he
Ik doe x als ik iemand aardig vind, niet omdat ik naar bed wil met diegene
Het was niet gokken, het lag er toch echt dik bovenopquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik ga nu niet weer beginnen om dingen te gokken hoor
Harstikke leuk dat je dat hebt met die meid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef kree het volgende:
[..]
Wat het verschil is he en laat ik dan het antwoord maar geven.
Is dat je elkaar persoonlijke dingen verteld en dat komt overeen met elkaar of is herkenbaar etc.
Wat dan een beetje het woord is is, meeleven denk ik.
Of noem het een soort van klik.
Weet ik veel, qua daten etc, weet ik natuurlijk niet veel, maar dat wisten jullie al.
Nee hoor, heb zelf ook nog nooit online gedate. Ik ken het alleen maar van via via.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef kree het volgende:
[..]
Wat het verschil is he en laat ik dan het antwoord maar geven.
Is dat je elkaar persoonlijke dingen verteld en dat komt overeen met elkaar of is herkenbaar etc.
Wat dan een beetje het woord is is, meeleven denk ik.
Of noem het een soort van klik.
Weet ik veel, qua daten etc, weet ik natuurlijk niet veel, maar dat wisten jullie al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |